Welcome, Guest. Please login or register.
18 Aug 2019 - 04:06:41
batug.com forum sayfalari  |  Pano  |  Arşiv  |  Championship Manager  |  Topic: en iyi AMC 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: 1 2 [3]  All
Author Topic: en iyi AMC  (Read 16956 times)
NaXuaN
Guest
« Reply #30 on: 4 Jun 2003 - 01:31:00 »

   benim taktiğim 3-1-3-1-2
   aghahowa (shaktar) MR
   madalin murgan (boş)MC
   joe cole (west ham) ML
   hersi (ajax) AMC

bir de arkadaşlar bir şey demek istiyorum... bu oyunun bir özelliği var... mesela ben bu adamları buraya yazdım ama... örneğin madalin murgan benim oyununmda 20 finishing ve 20 work rate le başladı... pot. ability si 188 idi sanırım... hersi ise yine 20 finishing i olan bir oyuncuydu... pot. ability de 189 du... ama baska bi oyun actıgımda gördüm ki: yerlere göklere sıgdıramadıgım biricik murganım sürünüyo... ne finishing ne work rate... pot. ability 150 civarı... hersi de ööle...
demek istediğim şu: dünya ca ünlü oyuncular dışında kalan ufak tefek elemanlar sadece randomize olarak iyi olabiliyo... tsigalko gibi bug adamları saymıyorum tabii... benim oynadığım hiç bir oyunda tsigalko nun adı bile anılamaz... çünkü pot. ability si 100 ü geçmeyen ve finishing ten başka hiç bi özelliği olmayan bu adam sadece ve sadece oyunun bir hatasıdır... zevki kaçıyo işin... düşünün bi adam vieri den daha iyi istatistik yapıyo... yuh yani... Shocked
Logged
ARdaQue
Newbie
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 169


GSBasket


View Profile WWW
« Reply #31 on: 8 Jun 2003 - 12:36:50 »

Zaten bilinen kaşar AMC leri liste dışında tutuyorum . Gençlerle şampiyonluklara koşun Smiley

Arjen Robben , Joe Cole , Julius Aghahowa , Emanuel Olisadabe , Jonas Lunden , Kim Kallstrom , Mark Kerr ( aslında MC ama yarım sezon Attacking Midfielder training le AMC oluyor ) , Rafael Van Der Vaart ( keza aynı sekilde bu da normalde MLC ama training diyorum .. ) , Andres D'Alessandro , Candido Costa , Kennedy Bakircioglu , Kemal Aslan , Tuncay Sanli , Petre Chiratcu , Mido , Wael Reyad , Haruna Babangida ..... ilk aklıma gelenler
Logged

A R D A Q U E
www.gsbasket.org
Eurytos
Jr. Member
**
Offline Offline

Posts: 272

Long live Gandalf


View Profile
« Reply #32 on: 8 Jun 2003 - 22:46:18 »

ben adu dıcem birkaç sezon içinde dünyanın en ii amc si oluyo
tuncay da çook ii aghahowa 01-02 den de bilindiği üzere manyak ii bi adam amc sorununu çözer aml ise joe cole u tek geçerim amr ise okan koç
Logged
Petsi
Sr. Member
****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 740


View Profile
« Reply #33 on: 6 Sep 2003 - 03:25:06 »

Ya bi adamın mevkidini trainingle nasıl değiştiriyorsunuz ki?
Bi de bişi sorucam.Oyunu ilk ama ilk yüklediğimde training kısmında her maçtan sonraki hafta oyuncuların performansşarı değişiyordu.(Yıldızları kastediyorum).Oyunu yeniden kurduktan sonra bu olay kalktı.Artık bütün oyuncular 2 yıldızda.Bu hiç değişmiyor.
En ii AMC leri sizler yazmışınız zaten...
Logged
Gökhan
Global Moderator
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 7.678


Poop on them Oliver


View Profile
« Reply #34 on: 7 Sep 2003 - 12:48:49 »

Pepsicim cm3'te kullanılmayan (unused) bir antreman bölümünde (kullanılanlarda Skill, Tactics vs var) edit i seçip elemanı nerde kullanmak istiyosan o mevkiyi seçiyordun, misal unused bir programı editlerken mc olan elemanını attacking midfielder&left side ile amlc edebiliyodun. Tabi antreman dışında oyuncuyu maçlarda amlc mevkinde oynatman da şart, yaklaşık yarım sezon ila bir sezon arasında değişim oluyordu, cm4'te uğraşmadım ama onda da istediğin oyuncuyu o yıldızlı olan kısımda left-right-center olarak veya attacking midfielder, defensive midfielder, forward olarak antreman yaptırabilirsin, dediğim gibi denemediğim için sürecini bilmiyorum. 2. sorunu da çözemedim ben de yama kullanmama rağmen hatta oyunu 3. 4. kez kurmama rağmen performanslarında değişme oluyor.
Logged
AnThRaX
Forum Dreameri
Jr. Member
**
Offline Offline

Posts: 407


Do not underestimate the power of Mavericks!!!


View Profile WWW
« Reply #35 on: 7 Sep 2003 - 13:37:28 »

Hep 3. lig takımlarıyla oynamaktan sıkıldım ee benim de canım var bende insanım dedim ve man utdyi aldım. Benim klasik taktiiim 4-2-1-3
Haaaa ayrıca en iyi amc kesinlikle ama kesinlikle Juan Carlos Valerondur oyunda!!! Bakın gerçek hayatta diil ama oyunda kesinlikle valeron!!!
GK: Shay Given (Barthez)
DR: J. Zanetti
DL: R. Carlos
DC: Thuram
DC: R. Ferdinand
(Yedekler: Silvestre, Neville Bros, Wes Brown...)
MC sola doğru: Joe Cole
MC sağa doğru: Bekam
(Yedekler: Kaka, C. Jacques, Veron, Scholes,Kewell,Ronaldinho,Simon Davies,Cristiano Ronaldo)
AMC: VALERON (Yedek: Makaay, Ronaldinho,Joaquin,Rosicky)
FC: Owen
FC: Raul
FC: Nistelrooy
(Yedekler: Makaay, Alan Smith, Cherno Samba, Earnshaw, W. Rooney, Vassell,J. Defoe)
Logged

HERKES BİR GÜN DREAMER OLACAK!!! ÇOK YAŞA DREAM THEATER!!!
egooistt
Guest
« Reply #36 on: 5 Jan 2004 - 14:53:10 »

Ben Totti ve Del Piero konusunda hayal kırıklığı yaşadım. Totti 43 maçta 7 gol 4 asist, Del piero ise 37 maç 6 gom 7 asist yaptı özellkli Del Pieroyu bi daha takımıma almam. Bana sorarsanız en iyisi Ronaldinho, Van der Vaat da iyi ama 30 gol 25 asist türü bir herif istiyorsanız en iyisi Nedved ve Ronaldinho. Cool
Logged
egooistt
Guest
« Reply #37 on: 6 Jan 2004 - 17:01:25 »

Bence en iyileri Ronaldinho, Nedved, Aimar. Agohowa çok kötüydü yaf. Aldım bi işe yaramadı. Van der Vaatı tercih ederim. Benim favorim Aimar adam insan değil valla  dehşet oynuyor. 3. senemde 26 asistle rekor kırdı. önceki sene 18 asist ilk sene 22 asist. O olmasa naparım ben?
 Kiss
Logged
gokTurk
Jr. Member
**
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 280


bir deli coşku insanı..


View Profile
« Reply #38 on: 7 Jul 2004 - 19:40:30 »

Bu güne kadar gördüğüm en iyi AMC performansı 3-4-1-2 taktiğiyle oynattığım Galatasaray'a aldığım Litmanen'di. 2 sezon boyunca harika oynamıştı. Sonra hem sakatlandı hemde yaşlandı. Ama 2 sezon boyunca süperdi.
Birde en iyi MC bölümündede söylediğimToledoyu MR yada AMR olarak oynatmakda çok iyi sonuçlar vermişti.
Logged

Keane
Newbie
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 189


View Profile
« Reply #39 on: 22 Jul 2004 - 17:15:22 »

03 04 icin
Ronaldinho,Aimar,Zidane(35 ine kadar creativity,passing,dribbling,technique 20yle goturdu) taninmis oyuncular
arasinda best of the best olarak tanimlanabilir

yeni kesiflerden ise daniel montenegro,Elano,Le Tallec iyi adamlardir
Logged

Form is temporary,class is permanent...
alvin maker
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 1.331


josé


View Profile
« Reply #40 on: 22 Jul 2004 - 17:53:13 »

ben en iyi amc fln bilmiorum ama amcde oyuncular kötü oynuyolar ilk defa 3-4 te gördüm bunu
Logged

some-add
Newbie
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 245


adabazarını seviyorum,adabazarını terketmiyorum


View Profile
« Reply #41 on: 23 Jul 2004 - 22:05:33 »

en iyi amc için söyleyeceğim iki isim war.biri diego(santos)diğeri d'alessandro(river plate).bomba adamlar.free role oynatırsan 9 dan aşağı oynamaz.
Logged

adabazarını seviyorum,adabazarını terketmiyorum
Pages: 1 2 [3]  All
batug.com forum sayfalari  |  Pano  |  Arşiv  |  Championship Manager  |  Topic: en iyi AMC « previous next »
    Jump to: