Welcome, Guest. Please login or register.
23 Feb 2020 - 06:48:04
batug.com forum sayfalari  |  Basketbol  |  NBA  |  2006 Playoff Eşleşmeleri  |  Topic: Dallas Mavericks - Phoenix Suns (Batı Finali) 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: 1 [2] 3 4 5 ... 7
Author Topic: Dallas Mavericks - Phoenix Suns (Batı Finali)  (Read 28873 times)
Fowler
Full Member
***
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 628


View Profile
« Reply #15 on: 23 May 2006 - 23:56:42 »

Phoenix bu pota altıyla Dallas'a ne kadar dayanır bilemiyorum. En fazla 2 maç albilirler Dirk ve tayfasından... Tabi seride kilit isim Devin Harris olacak Savunmada Nash'i tutup hücuma katkı yapması gerek... Dampier'da her maç 10 ribauntu geçebilir eğer oyuna ağırlığını koyarsa...
Logged

T-Rex
Guest
« Reply #16 on: 24 May 2006 - 16:55:53 »

PS ın finale çıkışını tamamen tesadüflere bağlıyorum. Dallas bu seriyi alacaktır. Şimdiden ufukta Dallas-Detroit final serisi görünüyor.
Logged
üfürükçü
Yazar
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 2.295

keyifti yaaa


View Profile
« Reply #17 on: 24 May 2006 - 17:00:59 »

PS ın finale çıkışını tamamen tesadüflere bağlıyorum. Dallas bu seriyi alacaktır. Şimdiden ufukta Dallas-Detroit final serisi görünüyor.

hangi tesadüfler bunlar ağabey? cidden merak ettiğim için soruyorum
Logged

Toni Kukoc
Forum Fordçusu
Administrator
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 4.172


View Profile
« Reply #18 on: 24 May 2006 - 17:04:17 »

hayrola yahu play station finale mi cikti? xbox ile oynar heralde...
Logged


mercutio
Guest
« Reply #19 on: 24 May 2006 - 18:18:31 »

nash'in varlığı bi tesadüf sanırım...Smiley

ayrıca her şeye rağmen gönlüm ve hatta öngörüm dallas-miami finalinden yana... bu detroit ile san antonio'nun final işini klasiğe dökme çabası canımı sıkıyo artık...
Logged
Kensai
2. En Azılı Blazers Düşmanı
Global Moderator
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 5.992



View Profile
« Reply #20 on: 24 May 2006 - 21:17:26 »

kurayla aldılar zaten bizi finale, maç falan yapmadık yani
Logged
ajan
Jr. Member
**
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 379

Do it Yourself !!


View Profile
« Reply #21 on: 25 May 2006 - 02:24:25 »

Marion belki de bu ligde Dirk'ü savunabilecek en iyi 5 oyuncudan biri bence, Dallas'ın gelmesi bizim için sırf bu yüzden çok daha iyi oldu. Duncan'ı durdurmamız imkansıza yakındı çünkü.

kensai'ye sonuna kdr katılıyorum.daha önce marion'un dirk'i savunabildiğine şahit oldum ben.ve bakın:spurs dallas'ı eleseydi suns serisi 4-1 yada onun gibi bir şekilde biter ve zaten bowen'ın savunmaya alışık olduğu rip,wade tarzı adamlarla eşleşmeler,herzmnki savunma taktikleri vs spurs şampiyon olurdu.bu benim tahminim
şimdi bakıyorum ve dallas'ın suns'ı eleyeceğine inamıyorum.kuyuya taş atmak gibi bir niyetim de yok ancak bana kalırsa dirk'in dışa açılmayı seven oyununa suns'ın yanıtı var.kurt de bu seride oynayacakmış.marion önemli bir yıldız ancak örneğin spurs hücumda yararlanmak adına savunmada duncan'ı kullanmadı dirk için.suns ise marion'u düşünmeden dirk'ün üstüne yollar.çünkü o bu tarz bi yıldız.ve geçen seneki t-mac aklıma geliyor.
ikincisi suns'ın hızlı oyununa dallas'ta ayak uyduracaktır.bu yüzden seri en az 6 maçta çözülür.ancak sonunda yine koşmaya daha alışık olan taraf 6 yada 7.maçta bu turu geçer,o da suns olur.
pota altında ilkkez soluk alıcaklar.dallas'ın odom yada brand gibi bir ismi yok.derseniz dirk de odom gibi dipte oynarsa?ozmn birincisi dönen tekere bişekilde çomak girmiş olacak.yani dallas ister istemez bi değişiklik yapmış olacak yapısında ve bu nasıl yansır bilinmez.kaldı ki kurt thomas'ın da iyileşip dönecek olma ihtimali içeriyi biraz daha dengeliyor suns adına.ikincisi ise diop,dampier ve belki van horn'la sırtı dönük bir mucize arayacaklar!
dallas'ın ,tim thomas,barbosa gibi phoenix'in iyi bench oyuncuları olmasına karşın, karşın suns'a en üstün olduğu yer kendi bankları.stack,bzn dampier,harris,van horn bu seride çok anahtar rol üstlenecekler.ve dallas lehine de ibre dönerse yine buradan dönecektir.d'antoni'nin sahadaki dallas beşine göre kendi takımını ayarlaması da şart,onu da ekleyeyim.
Logged

Smart bombs and precision guided armament --> " a more sophisticated way to end up dead !! "
JWO
Newbie
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 17



View Profile
« Reply #22 on: 25 May 2006 - 04:58:09 »

Bence serinin kilit noktalarından biri koçların yapacağı hamleler olacaktır.Burda herkes sadece işi dallas tarafından düşünüyor.Yani işe öteki tarafından bakıldığı zaman phx forvetleride dallas centerları için baya sorun yaratabilir ve yaratmaya çalışacaktır her ne kadar dallas rbnd üstünlüğünü elinde tutmak için pivotlarını sahada bırakmak istesede dış şut tehdidi pivotların alıcağı süreleri bayağı bi kısaltacaktır gibime geliyor.Çünkü clippers serisinde diaw ında üçlük attığını gördük dunleavy her ne kadar kamanı sahada tutmak istese de yer geliyor kenara almak zorunda kalıyordu.Ki kanımca dampier ve diop kaman a göre daha ağır pivotlar.Diaw ın bırakın üçlüğü orta mesafe şut tehdidi bile bence dallas ın pivotlarını kenara oturtabilir.Dallas ın bu serideki kilit oyuncusu k.van horn olabilir eğer sağlıklı bir şekilde olursa phx forvetlerine ayak uydurabilecek bir oyuncu olabilir.Burda bir noktada phx in 3 forvetli sistemle oynayıp oynamayacağı.Marion-dirk dallas centerı - diaw eşleşmelerinden sonra eğer suns 3 forvetle başlarsa t.thomas ın j.howard a yapacağı post up oyunları dallas açısından bir dezavantaj j.howard ise t.thomasın kolay faul almasından yararlanabilir ve onu kenara gönderebilir.Dirkü savunmak tabiki kolay bir iş değil ama marion da bu konuda en iyilerden biri kanımca.Beklediğim bir hamle ise d.harris in benche gelip a.griffinin clippers serisindeki q.ross rolüne soyundurulması.D.Harris ve J.Terry den oluşan backcourta phx in ofansif olarak cevabı acı olabilir.

Dallas tabi ki favori ama bence serinin sonucu gene de phx te bitiyo.Phx in en büyük dezavantajlarından biri ise yorgunluk.Clippers serisindeki özellikle 4-5-6. maçlarda nash in zorlandığını gördük.Kilidi açacak adam nash olduğu için onun yorgunluk durumu çok önemli.Ki dallas clippers tan daha iyi savunma yapan ve daha organize bir takım olduğu da aşikar.O 7. maçtan önceki 4 günlük ara olmasaydı belki de bugün mavs-clippers serisini tartışıyor olabilirdik.Hem durmadan koşan bir takım olmanın hemde bundan önceki 2 serinin de 7 maçta bitmesnin verdiği bir yorgunluk var phx te.Marionın dirkü tutarken faul problemine girip girmeyeceğide önemli noktalardan biri.Zaten Dallas oturmuş çok yönlü ve geniş bir kadro.Birde faul problemi onların ekmeğine yağ sürer.Her ne kadar gönül phx istesede dallas 4-3 geçer diyorum.
Logged
tolgacevdet
Guest
« Reply #23 on: 25 May 2006 - 05:51:07 »

Dallas ın çok zorlanmayacağını düşünüyorum.Suns'ın karşısında iyi savunma yapan bir takım var.Potaaltlarıda yok Suns'ın.Amare'siz finale gelmek bile büyük bir olay.
Logged
WILT
Pro. Member
*****
Offline Offline

Posts: 1.964


gsbasket.org


View Profile WWW
« Reply #24 on: 25 May 2006 - 08:28:30 »

İnanılmaz, inanılmaz...

Bir takım bu kadar inanabilir, kazanma hırsını kaybetmeyebilir. Bir buçuk dakika kala 15 sayı gerideyken, 19 - 3'lük bir seriyle maçı aldılar. Diyecek söz bulamıyorum. Nash 16 asist yaptı. Dirk 19 ribaund aldı; ama 18'de 8 ile tuttular onu da. Howard ve Daniels kötü oynadı. Diaw, Thomas, Marion ve Nash toplamda 101 sayı attı, takım zaten maçta 120 sayı attı. Bakın son saniyeyi de Diaw attı. Suns bu kafayla şampiyonluğa kadar gider...

Tebrikler Suns Cheesy
« Last Edit: 25 May 2006 - 08:32:47 by WILT » Logged

"Ecdad at sırtında ve fütuhat gayesiyle giderdi. Bizler ise şimdi, trenle, vapurla ve ancak siyaset için gidebiliyoruz." Sultan Abdülaziz
belgarion
Newbie
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 105


...


View Profile
« Reply #25 on: 25 May 2006 - 08:37:56 »

bizde bu kadar kotu oynayabiliriz macın son 2-3 dakikasını nash gelip takır tukur atıp attırırken biz bi sayı bile bulamadık 3-5 hucum macın kopacağı yerleri ok kotu oynadık .Dİaw da son umududa yok edip ilk macı suns a getirdi. Kötü oldu bakalım ama suns ın isi zor birde sakatlıklar cıkarsa baslarına çok daha zor.Bu arada suns ı da tebrik edeyim macı bizden daha cok istediler ve sonuna kadar da cok iyi mucadele ettiler.
Logged

OscarRE
Stern'ün Çiftliği
Administrator
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 6.357

ne bakıyon lan?


View Profile WWW
« Reply #26 on: 25 May 2006 - 08:42:47 »

Bir takım bu kadar inanabilir, kazanma hırsını kaybetmeyebilir. Bir buçuk dakika kala 15 sayı gerideyken, 19 - 3'lük bir seriyle maçı aldılar...  ...Howard ve Daniels kötü oynadı.

fark en fazla 9 sayı oldu, o da 4 dakika kala. bir de howard maçın başında sakatlanıp çıktı zaten.

farkın 9'a çıktıı sürede nash 10 sayı atıp, arkasından bi de marion'a servis yaparak 12-2'lik bi seri oluşturdu. çok büyük oyuncu.

bell seriyi kapamış olabilir, bu takdirde suns'ın şansı baya azalır, o zaman kurt thomas'ın muhakkak dönmesi gerekir. marion da sonlarda zorlandı sakat sakat oynadı. ama pes etmiyo adamlar kesinlikle. harika bi takım.

savunmada o kadar hareketliler ki rakibi sürekli birebirlere zorluyolar, bu da asistlere yansıyo ve ribaund alamadıkları, bi sürü 2nd chance sayısı yedikleri zaman bile maçlardan kopmuyolar. hücumda en ufak eşleşme avantajını bile skora yansıtıyolar nash sayesinde.

mavs'in suns'ı savunamadıı gerçei de ortada. çok ilginç bi seri olacak gibi gözüküyo. özellikle 2. maç.
Logged

“With the caliber of guys on the team,’’ Wallace said, “with Paul, Kevin, Ray, Big Baby, a whole lot of guys, it’s going to be fun. We’re pretty much tired of beating up on each other and we’re looking forward to that first game against Houston"
http://torinolu.blogspot.com
WILT
Pro. Member
*****
Offline Offline

Posts: 1.964


gsbasket.org


View Profile WWW
« Reply #27 on: 25 May 2006 - 11:18:34 »

Pardon yav, uyku sersemliği ile gelen gazın yazdırdığı şeyler. Daha da kıvıramıyorum.

Bell'in kapatması hakkında, Suns en büyük silahlarından birini kaybetmez inşallah. Bell'in yokluğu, Suns'ın seriyi kaybetmesine vesile olabilir.
Logged

"Ecdad at sırtında ve fütuhat gayesiyle giderdi. Bizler ise şimdi, trenle, vapurla ve ancak siyaset için gidebiliyoruz." Sultan Abdülaziz
uacaglar
Newbie
*
Offline Offline

Posts: 47


View Profile
« Reply #28 on: 25 May 2006 - 11:28:57 »

Bu takıma şapka çıkarılır..Bu kadar olumsuzluğa rağmen gösterilen bu mücadele ayakta alkışlanır..Seri ne olur bilmem ama Suns gönüllerin Şampiyonudur...Bu arada Nash neden MVP olduğunu birilerine inat her maç gösteriyor...
Logged
ajan
Jr. Member
**
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 379

Do it Yourself !!


View Profile
« Reply #29 on: 25 May 2006 - 12:46:23 »

Bu takıma şapka çıkarılır..Bu kadar olumsuzluğa rağmen gösterilen bu mücadele ayakta alkışlanır..Seri ne olur bilmem ama Suns gönüllerin Şampiyonudur...Bu arada Nash neden MVP olduğunu birilerine inat her maç gösteriyor...

benimki ortaya konan performanstan dolayı cleveland valla Smiley
Logged

Smart bombs and precision guided armament --> " a more sophisticated way to end up dead !! "
Pages: 1 [2] 3 4 5 ... 7
batug.com forum sayfalari  |  Basketbol  |  NBA  |  2006 Playoff Eşleşmeleri  |  Topic: Dallas Mavericks - Phoenix Suns (Batı Finali) « previous next »
    Jump to: