Welcome, Guest. Please login or register.
23 Jan 2019 - 02:42:35
Google
batug.com forum sayfalari  |  Basketbol Dışı  |  Serbest Kürsü  |  Topic: Hayvanlar Alemi 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: 1 ... 9 10 11 [12]
Author Topic: Hayvanlar Alemi  (Read 42664 times)
HaliTT
Hiro
Veteran
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 3.538


Remember...


View Profile
« Reply #165 on: 12 Mar 2006 - 00:40:27 »



gökhan da bilir, ben köpekten acayip tırsarım, yolda görsem yönümü değiştirirdim (şimdi sadece uzaklaşıyorum)

hayatım boyunca sevebildiğim köpek sayısı 5'i geçmemiştir, amcamların vardı, o da eğitimliydi, hayvani bişeydi ama çok tatlıydı, tüy yumağı gibi...
bizim fabrikada adı kurşun olan bi kangalımız vardı, aynen şekerin dediği gibi üstüne binilip gezilecek kadar büyük bir köpekti. Bir gün bizim fabrikaya yakındaki bi fabrikanın 2 tane kurt köpeği geliyo, bizimki bunlarla kapışıyo, birini öldürüyo, diğeri ağır yaralı kaçıyo. sonra o fabrikanın bekçisi bizim kurşunu vuruyo. Sonra bizimkiler bekçiye sıkıyo, falan filan...

açıkçası ilk geldiklerinde elimle yavaş yavaş sevdiğim hayvanları 1. haftanın sonunda bağrıma basıyodum, bir de küçük oldukları için çok şirinler ve sürekli ilgi istiyorlar...
gün geçtikçe hem onları daha çok sevmeye hem de diğer köpeklerden biraz daha az tırsmaya başladım. En basiti veterinere gittiğimde başka köpekler de oluyo, onları sevebiliyorum (eskiden olsa veterinere girmezdim bile  Smiley ) Bence biraz da olsa korkunuzu azaltmak için tanıdığınız birilerinin köpeği varsa onları sevmeye çalışın.. Ama tabi ki bilmediğiniz köpeğe kesinlikle güvenmeyin..

Bizimkiler evde kalıyo ama ev bahçeli, o yüzden sorun olmuyor.. gerçi daha çok saflar, eğitim şart  Wink

Logged

I’m taking it slow / Feeding my flame / Shuffling the cards of your game / And just in time / In the right place / Suddenly I will play my ace
jordan23
Forum Föyü
Full Member
***
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 699


bir varım bir yokum


View Profile WWW
« Reply #166 on: 13 Mar 2006 - 14:26:44 »

çömelince köpekler harbiden bi şey yapmaz mı?

çeşme'de gecenin bi yarısı otelden çıkıp lojmanlara giderken 4 tane it havlayarak üstüme doğru koştular. ben de öyle sabit durdum. hiç hareket yapmadım. üçü geldi kokladılar beni. dördüncü de biraz ötede pis pis hırladı. ben hareket etmemeye devam ettim. sonra gittiler. ama yusuf yusuf tabii. biraz da ğaçaları koklasalardı başka bi şeyin kokusunu alıp kaçacaklardı. gittikllerinde arkalarından bağırdım "teker teker gelin hüleyyyynnn!" diye. cevap vermediler tabii. bi dahakine çömelicem bakayım nolacak thinking
kopekleri bilmem ama bi koçtan kurtulmak istiyorsan çok işe yarıyo     Grin  dayımlarım vardı piskopat bir koç herkese saldırıdı kuçukken test ettim onayladım çömelmek işe yarıyo   Grin
Logged
PesimisT
Guest
« Reply #167 on: 20 Mar 2006 - 13:42:07 »

öyle pozisyonlar işe yaramıyo. ben köpek beslediğim halde gecen hafta 10-15 kadar köpek tarafından gece kovalandım. hiçbiri çömelömişin çömelmemişin bakmıyo. seni korkuttuklarını anlayınca bırakıyorlar anca
Logged
HaliTT
Hiro
Veteran
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 3.538


Remember...


View Profile
« Reply #168 on: 8 Jun 2006 - 02:33:34 »

Alerji yapmayan kedi  Huh

http://www.ntvmsnbc.com/news/376085.asp
Logged

I’m taking it slow / Feeding my flame / Shuffling the cards of your game / And just in time / In the right place / Suddenly I will play my ace
Sekerford
şampiyon
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 5.989


Forum Raşidi


View Profile
« Reply #169 on: 8 Jun 2006 - 23:55:33 »

ehehe ya supermiş abi vallahi kedileri sevsem hemen alırdım bir tane şirin olmuşlar boylecene smitten
Logged

jordan23
Forum Föyü
Full Member
***
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 699


bir varım bir yokum


View Profile WWW
« Reply #170 on: 17 Oct 2006 - 02:42:36 »

mynet te tesadufen gordum az once hayvanlar aleminden ilginç bir olay ahtapot köpek balığını yiyor

http://haber.mynet.com/detail_news/?type=Life&id=X1161004320234&date=16Ekim2006  videosuda var  dumur


« Last Edit: 18 Oct 2006 - 18:42:15 by jordan23 » Logged
Eric
Geçerli
Global Moderator
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 1.993



View Profile
« Reply #171 on: 18 Oct 2006 - 18:09:56 »

günlük link vermişsin başka haberler çıkıyor
Logged

jordan23
Forum Föyü
Full Member
***
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 699


bir varım bir yokum


View Profile WWW
« Reply #172 on: 18 Oct 2006 - 18:42:27 »

bide şunu dene
http://haber.mynet.com/detail_news/?type=Life&id=X1161004320234&date=16Ekim2006&video=mms%3A%2F%2Fhaberav%2Emynet%2Ecom%2Fhv%2Fdevahtapot65%2Ewmv

yeni gördüm aşağıda bir yorumda kıyamet alameti demiş biri Grin
« Last Edit: 18 Oct 2006 - 18:45:20 by jordan23 » Logged
Sekerford
şampiyon
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 5.989


Forum Raşidi


View Profile
« Reply #173 on: 26 Oct 2006 - 21:00:52 »

vayanassını ya ahtıpota bak ordaki bakıcılarda malmıymıs bu kadar kopek balığını yiyecek kaç tane canlı vardır orda lan sakın adabazarda olmasın bu yer
Logged

MineField
Forum Mayını
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 1.060


Dikkat Mayın Var!


View Profile WWW
« Reply #174 on: 10 Mar 2007 - 13:58:03 »

Şaşırtan gerçekler
Yeryüzündeki canlılar hakkında yapılan araştırmalar sonucu ortaya çıkan bazı gerçekler, duyanları şaşkına çeviriyor.

http://www.ntvmsnbc.com/news/401222.asp
Logged

Gencay
Adana Demirspor
Sr. Member
****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 896


View Profile
« Reply #175 on: 22 Jul 2007 - 17:44:31 »

abi ege gazetesinde pak pahadır demişlerdi ismine.bahadır yerine pahadır da demiş olabilirler file...

yalnız konu bu değilde,fil 59 yıl bekar kalmış,artık ayakları 5 tonluk kendisini taşıyamıyormuş.ameliyat sırasında hayatını kaybetmiş.ölümünden sonra bakıcısı(16 yıllık sanırım) uzun süre gözyaşı dökmüş.üzücü bir durum gerçekten Sad
Logged
drunken_sailor
Newbie
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 144


View Profile
« Reply #176 on: 18 Jun 2014 - 15:47:50 »

Arkadaşlar beş tane yavru kedim var. Bir buçuk iki ayliklar. Cins falan değiller, bildiğiniz sokak kedisi. Bakmakta epey zorlaniyorum. Çok koku oluyor. Ben bunlara sahip bulabilir miyim? Nereden bulabiliim ?  Yardımlarınızı bekliyorum.
Logged
Pages: 1 ... 9 10 11 [12]
batug.com forum sayfalari  |  Basketbol Dışı  |  Serbest Kürsü  |  Topic: Hayvanlar Alemi « previous next »
    Jump to: