Welcome, Guest. Please login or register.
21 Aug 2019 - 01:29:25
batug.com forum sayfalari  |  Basketbol  |  NBA  |  Topic: Unutulmazlar... 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: 1 [2] 3 4 5 ... 8
Author Topic: Unutulmazlar...  (Read 27221 times)
RuSTeDSouL
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 2.829


View Profile
« Reply #15 on: 21 May 2004 - 02:50:30 »

 Magic' in İstanbul da orta sahadan attığı basket  Grin ..
 Tabii bi de Horry baba..
    Sampson un Lakers a attığı, sırtı dönükken potaya, arkasında Cabbar varken, son saniyedeyken, top yandan başlamışken, top potanın üstünde 2  3 kez sektikten sonra buzzerla birlikte girmişken.. geçen gün izledim, hakkaten oha..
   AAAA bide MJ yin Russell ın belini kırışı ve geçen seneki şawn marıonu poster yapışı  vesaire..
Logged
Mavi
" seyyah "
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 2.038



View Profile
« Reply #16 on: 23 May 2004 - 08:45:42 »

bence en unutulmucak clutch player Reggie millerdir. New yorka attigi 8 sayi gercekten inanilmaz ve halen her saniyesi gözümün önüne gelen bi hareketti. Bu sene duncan ve fisherin son saniyede yaptiklarinida hic bi zaman unutabilecegimi sanmiyorum.
Logged

Real_Clipper
Newbie
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 242

Anti-Lakers Forever


View Profile
« Reply #17 on: 24 May 2004 - 23:10:27 »

Reggie aşmış bi olaya imza atmıştır,bence 3 uzatmalı Boston maçındaki son 0.1 saniyedeki basketten sonra(ki o şut bariz tavana filan değmiştir)en mucizevi olaylardandır nba tarihinde...Tabii benim için bu seneki Clippers-Dallas maçı en unutulmazdı,Nash 2 serbest atışı da kaçırıyo,sonra Rice maçı kazandırıyo... Cool
Logged

Back...
GoKoBe
Newbie
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 56


4ever Lakers!


View Profile
« Reply #18 on: 4 Jul 2004 - 19:09:35 »

Hemen sayalım

Horry
Fisher
Kobe vs portland
Kobe vs orlando (comeback)

ve belki de en fazla unutamayacağım maç: Lakers Dallas  (6 aralık 2002 de olması lazım)son periyota 88-61 dallas önde girmişti maç 105-103 lakers
Logged

If there's any question on anybody's mind who  the best player in the league is, call me call me collect if you want to I'll give u the answer...Stu on Kobe

gunaem
Rookie Hastası
Jr. Member
**
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 435



View Profile
« Reply #19 on: 21 Jul 2004 - 19:54:32 »

michael jordan

"the last shot"

bu kadar diyorum
Logged
_TheANSWER_
Jr. Member
**
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 343


Göztepe


View Profile
« Reply #20 on: 21 Jul 2004 - 21:13:15 »

Chucky Atkins adlı şahısın 2003 playofflarında sixersa attığı ve seriyi 3-2'ye getiren talihsiz basket  Angry
Logged

Tek kurşun bitirebilse gari bu hayatı, bari bin kurşun atın da gönlüm doysun ahali..
Shaq_32
Guest
« Reply #21 on: 22 Jul 2004 - 00:42:39 »

horry SAC attıgı 1
fisherın SA attıgı 2
Logged
gokTurk
Jr. Member
**
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 280


bir deli coşku insanı..


View Profile
« Reply #22 on: 2 Sep 2004 - 18:32:48 »

Kobe nin Detroitime finalde attığı o 3lük. az kalsın süpürcektik lakersı ah aahh
Logged

Marbury#3
Newbie
*
Offline Offline

Posts: 126

Stojakovic!!The 3 Point! (resimle alakası yok ama)


View Profile
« Reply #23 on: 2 Sep 2004 - 18:56:26 »

Reggie Miller'in 8 sayi attigi mac manyakti..Ama beni aglatan 2 olay var baskette...Biri Horry adisinin attigi üclük (ne kadar küfür ettigim hic belli degil!!!!!!!) digeri de Dünya Sampiyonasinda Brezilya maçinin son saniyesinde yedigimiz 3lük yüzünden yenilmemiz..!!!!!!!!!!! Angry
Logged
Göko
Jr. Member
**
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 379


View Profile
« Reply #24 on: 2 Sep 2004 - 23:40:06 »

Yıl : 1998-99 gibi...
Kanald'nin haftasonu gecenin ilerleyen saatlerinde BANTtan verdiği NBA maçlarından biri
Tarih : Stockton to Malone zamanı... Utah ile ismini unuttuğum bi takım

Utah 2 sayı geride ve son 3-4 saniye ve top Utah'ta...Çoğu kişi topun Hornacek'le kullanılacağını tahmin ediyo.. Neyse savunma yerleşiyo fln Utah'lı bi eleman topu kenardan oyuna sokuyo ve top Malone ile buluşuyo, Malone rakibine bi fake adam havalarda uçarken klasik Malone hareketi rakibin üzerine zıplama olayı ve dengeli bi 3'lük yolluyordu potaya...Top havada süzülüyordu ve bütün Salt Lake topun filelerle buluşmasını beklerken top çemberde sektikten sonra çemberden uzaklaşır ama hakemin faul düdüğü Utah'lıların ve Malone'un son şansıdır...Derken 1....2....3.... ve Utah maçı alır..Ama o faulleri atmak her babayiğidin harcı değildir.. 3-peat'i getiren Horry'nin üçlüğü gibi oturduğum yerde donup kalmıştım... Maç bittikten sonra yatağa mutlu gitmek gibisi war mı yaw... Smiley
« Last Edit: 3 Sep 2004 - 00:01:34 by C-WeBB » Logged
gokTurk
Jr. Member
**
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 280


bir deli coşku insanı..


View Profile
« Reply #25 on: 3 Sep 2004 - 12:42:46 »

C-WEBB bende onu izlemiştim benimde aklıma gelmio rakip takım ama. ben bile izlerken o kadar heyecanlanmıştımki adam şakır şakır atmıştı 3ünüde. güzel bi andı oda gerçektende.
Logged

aqqush
Newbie
*
Offline Offline

Posts: 68

steve " the big hand " nash


View Profile
« Reply #26 on: 3 Sep 2004 - 17:54:13 »

Kesinlikle fisher in basketi... ah fisher onu atmasaydın SAS finalde detroiti yiyiecekti ve batının üstünlüğü gene sürecekti..   Grin
Logged
üfürükçü
Yazar
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 2.294

keyifti yaaa


View Profile
« Reply #27 on: 3 Sep 2004 - 23:16:14 »

Kesinlikle fisher in basketi... ah fisher onu atmasaydın SAS finalde detroiti yiyiecekti ve batının üstünlüğü gene sürecekti..   Grin
açıkçası bundan o kadar da emin değilim. detroit mükemmel oynayarak ve ezerek aldı şampiyonluğu (bunları yazmak ne kadar acı veriyor bilemezsiniz) bu sebeple lakers spurs yada wolves pek farketmezdi bence
Logged

angry wizkid
Jr. Member
**
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 479



View Profile WWW
« Reply #28 on: 4 Sep 2004 - 00:46:52 »

nba all star 2003 bu maçı izlemenin haklı gururunu duyuyorum.
Özellikle de jermaine o'neal ' ın yaptığı faulu hayatta unutmam unutamam.Zaten ondan sonra soğudum adamdan.
Logged

Turbulans
Newbie
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 30


View Profile
« Reply #29 on: 6 Sep 2004 - 00:39:39 »

ben yine 2003 all star da mj nin konuşmasını unutamam gözlerim dolmuştu. ayrıca tüm oyuncuların ona hayranlıkla bakışıda ( kobe dahil  Grin ) etkilemişti beni
Logged
Pages: 1 [2] 3 4 5 ... 8
batug.com forum sayfalari  |  Basketbol  |  NBA  |  Topic: Unutulmazlar... « previous next »
    Jump to: