Welcome, Guest. Please login or register.
16 Jun 2019 - 23:37:18
batug.com forum sayfalari  |  Basketbol  |  NBA  |  Topic: Ohaaa dedirten hareket 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: 1 [2] 3 4 5 ... 187
Author Topic: Ohaaa dedirten hareket  (Read 512918 times)
Jazz6th
Guest
« Reply #15 on: 10 Aug 2002 - 02:48:53 »

Rex Chapman'ın Seattle'a attığı son saniye üçlüğünü de görüp de unutan yoktur sanırım..
Logged
ovunc10
Forum Rahatsızı
Veteran
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 1.604


Askerden de olsa play-off görmüş insan...


View Profile
« Reply #16 on: 10 Aug 2002 - 02:48:58 »

iversonun tek elle dönnen topu smaçla tamamlayıp pivotun omuzlarına oturrdugu bi pozisyon vardı. sonra rex chapmanın seaattle a play off ta son saniyede attıgı uçarak bi üçlük ve marbury nin havaya atılan topu potayı görmeden koydugu bi ters smaç vardı ki eşşeen gözü demiştim ona da
3 oldu ama:)
Logged

jason
Veteran
Pro. Member
*****
Offline Offline

Posts: 2.994



View Profile
« Reply #17 on: 10 Aug 2002 - 02:51:28 »

yok be ginocum dedim ya bazi videolari calistiramiom die, herhalde onnari calistirmak icin gerekli olan program yok bende..

sen werebiliosan linkini wersene bana o hareketin..
Logged

Richard Hammond
WC
Veteran
Pro. Member
*****
Offline Offline

Posts: 4.928

nokta


View Profile
« Reply #18 on: 10 Aug 2002 - 04:56:42 »

JWİLL in dirsek pası...
http://www.nba.com/theater/video/williams_jason_pass_021200.avi

al jason beklemene gerek kalmadı...
Logged
Gökhan
Global Moderator
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 7.678


Poop on them Oliver


View Profile
« Reply #19 on: 10 Aug 2002 - 11:55:22 »

Hiçbiri değil abicim, Kayhan'ın turnuva maçındaki 360'si süperdi. Şapka çıkarıyorum müsaadenizle. (Kameraya çekemeyenler utansın)
Logged
FliPtiKal3
Guest
« Reply #20 on: 10 Aug 2002 - 12:00:05 »

Clippers- Nets maci... ex-clipper darius ve kankasi quentin birlikte gene bi smac olayina girioolar ...neyse olay basketle sonuçlanio ikili yumruklarini boynuz gibi yapip kafalarina vuruolar(sezon boyunca bir çok maçta ayni halti yediler!) bu  sirada Nets topu hizlica oyuna sokuoo ve fast break oluo JKIDD e gelen top 3lükle sonuçlanio! JKIDD dönüoo ve genclere ayni hareketi!iade edioo  Cool ''o hareket öle yapilmaz böle yapilir'' dercesine .... eee bizim 2lide  ... oluo! nede olsa  karsilarindaki JKIDD !!! sakin,oturakli bi bi guard Cool

ayrica REX in o muaazam 3lügü antonio daniels in caylak sezonunda havada yürüyor izlenimi veren PHOENIX potasina koydugu smaci!Jwill in unutulmaz asistleri....
suan hatirladiklarim bunlar....... Roll Eyes
Logged
Sekerford
şampiyon
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 5.989


Forum Raşidi


View Profile
« Reply #21 on: 10 Aug 2002 - 16:54:58 »

Yaw ben bi Jordandan hatırladım bak bak. Şimdi bizim Air ortadan hızını alıp giriyo zıplıyo havaya altta iki uzun. Neyse bunlar bırakıyo smac yapsın diye. Jordan birden sağ elindeki topu sol eline alıyo. Bu sefer zıplıyor bunların ikiside verelim diye. Ammmaaaaa. Jordan havada bukuluyor ve topu tekrar sağ eline alıp o iki uzun oyuncunun ellerinin ustunden bombeli atıyor. Umarım anlamışsınızdır. Şimdi gozlerinizi kapatıp bu anlattıklarımı canlandırın. Ehehhe  Grin
Logged

Cagatay
Yönetici
Pro. Member
*****
Offline Offline

Posts: 3.625


View Profile
« Reply #22 on: 10 Aug 2002 - 17:41:37 »

keon clark ın shawn bradley in üstündeden (hatta kenarından Grin) yaptığı windmill i harikaydı, müthişti...
tabi horry buzzer beater ını hiç birine değişmem Wink
Logged

ForeVer Celtics
Jr. Member
**
Offline Offline

Posts: 258

I love YaBB SE!


View Profile
« Reply #23 on: 10 Aug 2002 - 17:42:01 »

Sanırım hatırladım hangi pozisyondan bahsettiğini. Jordan'ın gençlik yılları daha 1. veya 2.sezonu olması lazım. Sanırım bahsettiğin hareket ''You are so beautifull'' klibinde de var.
Bu arada Jordan o Lakers maçında yaptığı meşhur sağ elden sol ele alıp turnike bırakma hareketinin aynısını Seatlle maçında Shawn Kemp, Detley Schrempf ve sanırım Sam Perkins'in arasından da yapmıştı.
Logged
Jazz6th
Guest
« Reply #24 on: 10 Aug 2002 - 17:50:38 »

Forever Celtics, o pozisyon sanırım 1991 NBA Finalleri'nde olmuştu.
Ve hiç gerek olmadığı halde öyle bir artistliğe girişmesi nba'de şov mu kazanmak mı tartışmalarının en önemli malzemelerinden biri olmuştur.  Ama pozisyonu şu an bile bu kadar kişi hatırladığına göre tartışılacak pek bişi yok aslında..
Logged
Sekerford
şampiyon
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 5.989


Forum Raşidi


View Profile
« Reply #25 on: 10 Aug 2002 - 17:54:20 »

Valla hatırlamıyorum hangi yıldı ama deli bişeydi beah.
Bu Jordanın bı son saniye sutuda vardı. Bole Clevlanda attı sanırım. 0,1 sanisemi var ne. Tam sureyi hatırlamıyorum ama topu tutsan bitecek yane. Neyse soldan başlıcaklar oyuna. Jordana havadan bir pas atılıyor jordan havada donuyor ve parmaklarının ucuyla topu cembere atıyor. İşte tam ohaaa dedirtecek hareket budur arkadaşlar. Basket oluyor macı kazanıyolar va seyirci artık sanırım içinden Jordana kufrediyordur ahahah. Zaten hep bu son saniyeleri Clevlanda atıyo Jordan. Bu senede attı macı kazandılar son sanıyede eheheh. 39 yaşında yine attıııı. Ahahaha yazık bu Clevlanda
Logged

LeMi
Veteran
Jr. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 362


View Profile
« Reply #26 on: 10 Aug 2002 - 17:55:04 »

valla tek bir hareket değil ama peşpeşe gelen hareketler sonucu ben oha demiştim. bu sene portland
dallas maçında portlandlı psikopatlar üst üste top çalmalar alley ooplar yapmıştı. bi wallace bi bonzi bi sapık patterson dallas koçu da ağzı açık seyretti 5. smaçtan sonra anca molayı aldı salak. valla ben portlandı tutmam ama evde kudurmuştum valla. süperdi.
Logged
jason
Veteran
Pro. Member
*****
Offline Offline

Posts: 2.994



View Profile
« Reply #27 on: 10 Aug 2002 - 19:09:22 »

saolasin ginocum, indirdim videoyu..

murat kosovaaaa duy sesimizi biz jwill izlemek istiozzzzz!!!!
Logged

Richard Hammond
Gökhan
Global Moderator
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 7.678


Poop on them Oliver


View Profile
« Reply #28 on: 10 Aug 2002 - 19:18:50 »

Murat abi bakma sen bu JWon't cuya, biz KG, Big Ben, T-Mac görmek istiyoz..  Grin
Logged
Gökhan
Global Moderator
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 7.678


Poop on them Oliver


View Profile
« Reply #29 on: 10 Aug 2002 - 19:56:59 »

Ya abiler bu Jwill'in dirsek asisti videosunda LaFrentz'in beyine geçiren adamın kim olduğunu bulamadık. Ben Elton Brand olarak tahmin ediyorum ama emin değilim, 40 numara giyiyor bu genç, siyah formalı. (Elton Brand Chicago'daydı, formada haliyle siyah kırmızı ama numara 40, şimdi 42 giyiyor, takıldık)

Bi zahmet el atın ya...
Logged
Pages: 1 [2] 3 4 5 ... 187
batug.com forum sayfalari  |  Basketbol  |  NBA  |  Topic: Ohaaa dedirten hareket « previous next »
    Jump to: