Welcome, Guest. Please login or register.
19 Aug 2019 - 04:12:55
batug.com forum sayfalari  |  Basketbol Dışı  |  Serbest Kürsü  |  Topic: Ben ... Olsam : 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: 1 2 3 [4] 5 6  All
Author Topic: Ben ... Olsam :  (Read 16943 times)
mtk
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 1.611


View Profile
« Reply #45 on: 7 Jul 2005 - 17:45:23 »

Ben postlarında Sue Bird ile ilgili şeyler yazan arkadaşlar olsam Fırat Abi'den kaçardım. Grin Çünkü dayağı hak ettiler. no
Logged
dunk_man
lost
Sr. Member
****
Offline Offline

Posts: 748



View Profile
« Reply #46 on: 7 Jul 2005 - 21:32:48 »

ben de adam olsam öss ye çalışırdım.. ayrıca girişimci olsam öss ye çalışmayanlar topluluğu kurardım...
« Last Edit: 7 Jul 2005 - 21:34:32 by dunk_man » Logged
seko
Medeniyetten Nasibini Almamış Medeniyet Mühendisi
Veteran
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 3.700


View Profile
« Reply #47 on: 8 Jul 2005 - 02:35:45 »

Saadettin Teksoy olsam,ana haber bülteni sunardım...
Logged
nowi_arda
Forum Estonyalısı
Newbie
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 238



View Profile
« Reply #48 on: 28 Jul 2005 - 17:56:20 »

Ben adam olsam lgs'de aldığım puan İstanbul'da ki bir çok okula yeterken Bilecik Fen Lisesi'ne gitmezdim.
« Last Edit: 28 Jul 2005 - 18:03:29 by nowi_arda » Logged
ozzy
Forum Sacramento'lusu
Jr. Member
**
Offline Offline

Posts: 349


View Profile
« Reply #49 on: 28 Jul 2005 - 18:31:14 »

 ben profesor veya docent olsam,derslerde baskasinin yerine atilan imzalarla ugrasmazdim ve sinifi filan saymazdim.
Logged
Dr.Funk
Jr. Member
**
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 453


Zihuatanejo


View Profile
« Reply #50 on: 22 Oct 2005 - 03:27:25 »

Bölümdeki US History dersini veren araştırma görevlisi Y.D. yerinde olsam bölümü hatta akademik kariyer yapmayı bir kenara bırakıp evimin kadını olurdum.Böylece hem kenidine hem bize iyilik yapmış olurdu!!!
Logged

SMAÇLARIMIZ,RUHLARIMIZ,VASFİLERİMİZ ve KARDEŞİLĞİMİZ SONSUZA KADAR YAŞAYACAK!!!
jazzbrothers
Newbie
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 136


You cannot pass!!!


View Profile
« Reply #51 on: 22 Oct 2005 - 21:41:06 »

Ben öğretmen olsam derslerde uyumama izin verirdim.Tabi bu durumda ben ben olmayacağım için, teknik olarak uyumak için izin alamamış olurdum.Çelişki...
Ben milli eğitim bakanı olsam mantık konusunu müfredattan kaldırırdım.
Logged
CaRtMaNtR
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 1.789


Laaaaaaaaapppppppppssssssssss


View Profile
« Reply #52 on: 23 Oct 2005 - 01:42:59 »

bende calıskan olsam les calısrdım Cheesy (hatta gidip bi calıssam dusumde bos wer ya) Cheesy
Logged

MineField
Forum Mayını
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 1.060


Dikkat Mayın Var!


View Profile WWW
« Reply #53 on: 23 Oct 2005 - 02:13:30 »

bende calıskan olsam les calısrdım Cheesy (hatta gidip bi calıssam dusumde bos wer ya) Cheesy

Sen önce mevcut derslerini vermeye bak Smiley

Ayrıca ben asistan olsam haddimi bilir ikinci öğretim öğrencilerini gecenin 11'ine kadar okulda tutmazdım Smiley
Logged

blastrula
Forum Amirali
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 6.010


Respect My Authoritaaaahh


View Profile
« Reply #54 on: 25 Oct 2005 - 15:04:05 »

ben babam olsaydım isviçre'den türkiye'ye temelli dönmezdim
Logged

Run, live to fly, fly to live, do or die
Run, live to fly, fly to live. Aces high.
Sekerford
şampiyon
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 5.989


Forum Raşidi


View Profile
« Reply #55 on: 25 Oct 2005 - 16:34:01 »

ben isveçli olsam başka bişey istemezdim dahane lan daha ne hatta isveçli olupta bişey isteyeni döverdim
Logged

FliPtiKal3
Guest
« Reply #56 on: 25 Oct 2005 - 17:28:06 »

  bi çocukluk arkadaşım macera olsun die 2 sene önce isveç e gitti. annesi isveçli babası türk ortak bi arkadaşımız sayesinde.2 ay isveçli bi hatunla birlikte aynı evi paylaştı , partilere gitti , malum her turlu attraksiyona girdi.Bana anlattığı isveçlilerin genel olarak soğuk , vurdumduymaz, bencil insanlar olduğu ve olayın kesinlikle burdan görüldüğü gibi olmadığıydı.Hatunlar sarışın bomba ama ruh yok , sıcaklık yok. Tabiri caizse odun gibi. Napiim ben öle hatunu.
Logged
Sekerford
şampiyon
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 5.989


Forum Raşidi


View Profile
« Reply #57 on: 25 Oct 2005 - 17:42:07 »

ulan ahmet boyle deyince sanırsınki bizim hatunlar canayakın sempatik alınmayan ne desen yapan kızlar. Ya varmı benim kız arkadaşım bana şaşırt beni demedi diyen? Allahını seven soylesin. Ben kimi tanıdıysam sasırt beni sasırt beni. Arkadaş biz yeni gine maymunumuyuz paso sasırtalım seni. Kral soytarısımıyız arkadaş ya. Şaşırt şaşırt. Nedir bu şaşırma surekli atraksiyon merakı abi. Yok bunun erkek arkadaşı çiçek geitrdi sen niye getirmedin yok bugun elbise aldım hayırlı olsun demedin. Abi bunları diyen bizim kızlarımız işte.

Ben anlamam abi soğuk olsun odun olsun ben gezeyim kızla. Onlar şaşırmakta istemez seni seviyorum dememizide. Öyle durur yanımızda işte ne güzel. Ben öyle istiyorum kızı arkadaş. Böylesi daha güzel. Varsa tanıdığın isveçli soğuk kız gönder ben gezeirm ahmet ahmet severim seni bilirsin
Logged

gilamaniac
Kiwi
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 8.909


Iker Casillas


View Profile WWW
« Reply #58 on: 25 Oct 2005 - 17:45:44 »

abicim koca isvecte soguk kızda vardır sıcak kızda.. bu birazda sans meselesi.. ama suna emin ol isvecli hatunlar daha rahatlar ve duygularını genelde soleyebiliyolar
Logged

Son Turnuva Şampiyonu
FliPtiKal3
Guest
« Reply #59 on: 25 Oct 2005 - 17:53:22 »

abi kaçtane isveçli tanıdın bilmiorum ama bahsettiğim adam 6 ay stockholmde 2 kusur ayda isveçli bi hatunla takıldı.kaldı ki bu adam ilişkilerinde hiçbi zaman sıcaklık aramayan fazla bağlanmayı sevmeyen olayı sadece seks boyutunda yasamayı seven bi admdır. Eğer soğukluk bu adamı bile rahatsız etmişse gerisini sen dusun.  Roll Eyes Bu arada  duygularını rahatça ifade etmek başka şey kişilik olarak bi sıcaklığa , manevi  çekiciliğe sahip olmak bambaşka bişi.
Logged
Pages: 1 2 3 [4] 5 6  All
batug.com forum sayfalari  |  Basketbol Dışı  |  Serbest Kürsü  |  Topic: Ben ... Olsam : « previous next »
    Jump to: