Welcome, Guest. Please login or register.
17 Sep 2019 - 03:14:51
batug.com forum sayfalari  |  Pano  |  Arşiv  |  Championship Manager  |  Topic: BİLGİSAYAR KENDİNİ TUTAR MI? 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: 1 [2] 3  All
Author Topic: BİLGİSAYAR KENDİNİ TUTAR MI?  (Read 15720 times)
gokTurk
Jr. Member
**
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 280


bir deli coşku insanı..


View Profile
« Reply #15 on: 1 Apr 2003 - 02:00:28 »

Sekerford un başına gelen benim 2 defa başıma gelmişti ama ben basket oynamaya gitmeden önce bilgisaayarı kapattım. Smiley Yaw  göz göre göre aldım dediğin maçı kaybediosun ne yaparsan yap fayda etmio ne kadar sinir bozucu saç baş yoldurucu monitör kırdırıcı bi olay yaw.
Öle şeyler oluoki insan o kadar emek werdiği zaman harcadığı oyundan soğuyo bi anda ama gerçek hayattada oluo ki böle şeyler cm dede war yoksa cm hiç yaparmı öle bişi Smiley  Huh
Logged

Penny_1
Forum Sefiri
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 1.162


yitip giden..


View Profile
« Reply #16 on: 28 Aug 2003 - 17:31:15 »

ben real im.. yer nou camp..
ilk yarı 0-3 real show war adeta.. ilk yarının son anlarında makelele red card gördü..
takım 10 kişi kalmış olabilir tamam ama maçı bi devrede 6 tane yiyip 6-3 kaybetmek zorunda diildim.. kluivert saolsun..4 tane çaktı..

son anlarda 2 tane gol yemekse tam ızdırap..
Logged

I'm playing against great players, playing against the best in the world. The competition - that's what I've always wanted.
Kobe Bryant
CursedEmpress
Newbie
*
Offline Offline

Posts: 166



View Profile
« Reply #17 on: 2 Jan 2004 - 23:34:44 »

Bilgisayarin kendini tutmadigi - Bu ne demekse artik - bir tane bile bilgisayar oyunu war mi ki? Ben daha raslamadim $ahsen..
Logged
Cynsure
Guest
« Reply #18 on: 4 Jan 2004 - 01:59:16 »

abi gerçekten bu cm çok sinir bozucu olabilio dediğiniz gibi bende öle durumlarda kalkıp bilgisayar masasını tekmeliyorum bi tonda küfür ediyorum  Angry
Logged
Lethal
forum Vinsanity'si
Sr. Member
****
Offline Offline

Posts: 769

The World is a Vampire!


View Profile WWW
« Reply #19 on: 4 Jan 2004 - 02:39:14 »

kesinlikle tutar
artık 1-0 öndeysem maç 85inci dakkaya geldiğinde 10 kişi defans yapıyorum yine gol yiyorum, yapmasam yine gol yiyorum, en nihayetinde yiyorum. Bilgisayar dertli deil ki abi adam lig sonuncusu da olsa nasılsa atarım abi diye oynuyo  Grin Sociedad'ım Real Madrid'i üç sıfır yeniyorum son on dakika önce kovacevic sonra westerveld kırmızı kart gördü, sonra nihat, sonra de pedro, en nihayetinde hükmen yenildim 6 adam atıldıktan sonra! skandaldır, protesto ediyorum!
Logged
seko
Medeniyetten Nasibini Almamış Medeniyet Mühendisi
Veteran
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 3.701


View Profile
« Reply #20 on: 5 Jan 2004 - 01:02:50 »

Ben bu oyun yüzünden bi monitör harcadım. 90 da yediğim her  gol için monitöre geçiriyodum sinirden zamanında. Kafayı yiyodum. Smiley
Logged
direwolf_23
Guest
« Reply #21 on: 8 Jan 2004 - 12:10:54 »

bilgisayarın kendini tutması mı bilmiyom ama bana bu cok oluyo.
baskılı oynayan benim karsı takımda acayip salak bi kaleci var adam devleşiyo tarih yazıyo benim kaleci ii bi kaleci olmasına ragmen ilk gelen topu alıyo?!
Logged
GriZzLy11
ex-IveRSoN15
Full Member
***
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 633


View Profile
« Reply #22 on: 8 Jan 2004 - 20:06:18 »

Arkadaşlar bilgisayarlar kendilerini tutarlar manyaktırlar  Tongue Hatta son maçta rakibe 86 da penaltı verip(bnm maçım değildi o maç berabere bitse şampiyonum 2. oldum  Lips Sealed ) Bilgisayarlar böle yaratıklardır,kendilerini zeki sanarlar ama biz kendilerini tuttuklarını anlarız dimi arkadaşlar  Lips Sealed ( 8 maçın 8 indede öne geçip 8 beraberlik alan birinin haklı yakınması  Grin )
Logged

İyi gününde,kötü gününde sapına kadar Memphisliyiz...
seko
Medeniyetten Nasibini Almamış Medeniyet Mühendisi
Veteran
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 3.701


View Profile
« Reply #23 on: 10 Jan 2004 - 00:48:26 »

Geçen gün ortada hiç birşey yokken 4 dakika içinde tam 5 gol yedim daha ne olsun!
Logged
GriZzLy11
ex-IveRSoN15
Full Member
***
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 633


View Profile
« Reply #24 on: 27 Jan 2004 - 04:58:31 »

Geçen gün ortada hiç birşey yokken
Abi çook iyi olmus bu Sekocan  Grin Dikkatimi yeni çekti Grin Ya abi öyle yok yere gol yiyosun,olsun ben CM yi yinede çook ama çook seviyorum  Wink Cheesy
Logged

İyi gününde,kötü gününde sapına kadar Memphisliyiz...
bagginz
Newbie
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 213


View Profile
« Reply #25 on: 27 Jan 2004 - 23:03:44 »

harbi hasta oluom şu cm yi oynarken özellikle CM4 ü oynarken monitöre kafa,kasaya tekme egzersizleriyle futbolculara örnek oluodum Tongue Tongue 2003-04 oynadım streslerimden kurtuldum dünyaya farklı bi açıdan bakmaa başladım Grin Grin bu arada beyler Freddy Adu bugün Mtv'de TRL'e çıktı adama futbol topuyla çember içinden geçirme falan oynattılar..
Logged
Keane
Newbie
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 189


View Profile
« Reply #26 on: 13 Jul 2004 - 20:18:35 »

Ben olmaz ole sey diyodum taaa ki dun

real madrid ile asagidaki kadroyla sampiyonlar ligi finailnde man utd i yenemeyinceye kadar

casillas

r.carlos
lucio
samuel
salgado

totti
zidane
xabi alonso
beckham

henry
raul
 
Logged

Form is temporary,class is permanent...
gokTurk
Jr. Member
**
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 280


bir deli coşku insanı..


View Profile
« Reply #27 on: 14 Jul 2004 - 16:12:07 »

Ronaldoyu oynatmayanın sonu bööle olur  Grin 3-4-3 deneseydin. salgadosuz ronaldolu bi kadro. daha faydalı olurdu sanırım.
Logged

Keane
Newbie
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 189


View Profile
« Reply #28 on: 14 Jul 2004 - 17:45:10 »

Ronaldoyu oynatmayanın sonu bööle olur  Grin 3-4-3 deneseydin. salgadosuz ronaldolu bi kadro. daha faydalı olurdu sanırım.

Sakatti ronaldo ya.Zaten yenilgiyi onun sakatligina bagladim en sonunda.Sorumsuzlugundan dolayi sattim bayern e hemen o offseasonda.   Smiley
Logged

Form is temporary,class is permanent...
gokTurk
Jr. Member
**
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 280


bir deli coşku insanı..


View Profile
« Reply #29 on: 15 Jul 2004 - 01:39:25 »

Ya CM bööle oyun işte koskoca Ronaldoyu sadece bi maçta sakat yattı die canın istediğinde satabiliosun Smiley
Neyse bu konuyu bu topici saptırmayalım -Bilgisayar kendini tutar bizide uyuz eder- Smiley
Logged

Pages: 1 [2] 3  All
batug.com forum sayfalari  |  Pano  |  Arşiv  |  Championship Manager  |  Topic: BİLGİSAYAR KENDİNİ TUTAR MI? « previous next »
    Jump to: