Welcome, Guest. Please login or register.
15 Dec 2018 - 11:17:57
Google
batug.com forum sayfalari  |  Basketbol Dışı  |  Teknoloji  |  Topic: Internet ile ilgili sorular sorunlar 0 Members and 2 Guests are viewing this topic. « previous next »
Pages: 1 ... 97 98 99 [100]
Author Topic: Internet ile ilgili sorular sorunlar  (Read 299226 times)
Tspark
Forum Bücürü
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 3.447


TNT Yorumcusu!


View Profile
« Reply #1485 on: 31 Aug 2016 - 22:34:46 »

Oturduğum yerde 8 Mbit netlimitsiz'den başka seçeneğim yok. Zaten 8Mbit, fiberden pahalı. D-Smart Mega Paket+8 Mbit Netlimitsiz internet+yalın internet aylık 79 lira ödüyorum. O da yeni 69'dan 79'a çıktı.

Ben 5 yıldır D-Smart'tayım. O geçen sene NBA, İspanya, Şampiyonlar Ligi gidince bile bırakmadım, çünkü belgesel olarak Teledünya ile birlikte en fazla seçenek orda. HD olarak muhtemelen en çok kanal D-Smart'tadır. Ben pek izlemesem ihtiyaç duymasam da sinema kanallarında da güzel filmler oluyor. Fiyat olarak da uygun.
Logged

PETER NAUMOSKI-UFUK SARICA-VOLKAN AYDIN-LARRY RICHARD-TAMER OYGUÇ
knickerbocker
Newbie
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 16



View Profile
« Reply #1486 on: 31 Aug 2016 - 22:40:51 »

  Benim bildiğim en düşük 16 Mbit,keza ben Superonline Fiber kullanıyorum 24 Mbit AKK olmayan hatta 99 TL ödüyorum.
Logged


 
 Force Is MY Guide!
Kayrakli
keeper
Pro. Member
*
Offline Offline

Posts: 2.392


View Profile
« Reply #1487 on: 1 Sep 2016 - 11:20:49 »

Oturduğum yerde 8 Mbit netlimitsiz'den başka seçeneğim yok. Zaten 8Mbit, fiberden pahalı. D-Smart Mega Paket+8 Mbit Netlimitsiz internet+yalın internet aylık 79 lira ödüyorum. O da yeni 69'dan 79'a çıktı.
ağabey çok veriyorsun ya aynı paketi ben 49a izliyom. ara bağır-çağır filan yani bu ne saçmalık.
Logged
Tspark
Forum Bücürü
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 3.447


TNT Yorumcusu!


View Profile
« Reply #1488 on: 2 Sep 2016 - 12:27:35 »

49 liraya nasıl oluyor ya anlamadım. Hem internet hem mega paket 49 liraya verdiklerini ilk kez duyuyorum. İnternette bazı forumlarda herkes kaç para ödediğini yazıyor.
Logged

PETER NAUMOSKI-UFUK SARICA-VOLKAN AYDIN-LARRY RICHARD-TAMER OYGUÇ
Kayrakli
keeper
Pro. Member
*
Offline Offline

Posts: 2.392


View Profile
« Reply #1489 on: 2 Sep 2016 - 13:50:27 »

yanlış mı biliyom diye tekrar kontrol ettim.
Aile (Hd) Paket
Adsl 8Mb E Kadar - Limitsiz (Akn 50Gb)
50,60TL

12 ay taahhüt verdiğim için bütün kanallar açık (son gelen 4 tane belgesel kanalı hariç, bbcearth filan)
Logged
Tspark
Forum Bücürü
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 3.447


TNT Yorumcusu!


View Profile
« Reply #1490 on: 2 Sep 2016 - 14:24:47 »

Bende direkt mega paket diye eklediler, ayrıca yalın internet ücreti de var ama tabi fark 30 lira olamaz. Abi bu platformlar hep böyle tutturabildiğine gidiyorlar.
« Last Edit: 3 Sep 2016 - 02:22:38 by Tspark » Logged

PETER NAUMOSKI-UFUK SARICA-VOLKAN AYDIN-LARRY RICHARD-TAMER OYGUÇ
Insomnia
Jr. Member
**
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 491


Fsn Houston!


View Profile
« Reply #1491 on: 2 Sep 2016 - 15:15:32 »

Benim 2 yıl taahhutum var kasım ayında bitiyor, sinema+dizi+spor+ yalın internet + 16 Mb'e kadar 50 gb akn 81 tl oduyorum. Kasım'da tv paketini aile plus'a dusurup interneti fiber 24 mb'e çıkardığımda 79 tl olarak soyluyorlar.

Kayhan abi senin dediğin paket şu an 69 tl, neye göre 50 olmuş ilginç gerçekten.

https://www.dsmart.com.tr/Kampanyalar/kamu-calisanlarina-ozel-avantajli-d-smart-ve-internet-keyfi

Logged
Kayrakli
keeper
Pro. Member
*
Offline Offline

Posts: 2.392


View Profile
« Reply #1492 on: 2 Sep 2016 - 15:30:55 »

abi bunların hareket şekli aynı; ne tutturursam.
beni aradılar bitiyor ne yapacaz dediler, dedim ne teklif ediyonuz; 79 dediler.
saçmalamayın bir şey eklediğiniz yok bu ne parası dedim. kesinlikle devam etmem şikayet edecem dedim. peki geri dönecez dediler.
sonra bununla geldiler işte taahhüt ederseniz bu fiyata devam eder dediler kabul ettim bende.
Logged
gilamaniac
Kiwi
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 8.909


Iker Casillas


View Profile WWW
« Reply #1493 on: 2 Sep 2016 - 18:00:24 »

ben dsmart full hd pakete (gerci son gelen 3-5 kanal yok ama daha kavga etmedim ) 15 TL ödüyorum aylık

taktiğim de su taahhütüm biterken dsmart facebook sayfasına bir mesaj atıyorum
"taahhutum 1.1.1111 de bitecektir lütfen iptal işlemlerinin başlatılması hususunu rica ederim diye ? "

Bir gün sonra veya aynı gün arıyorlar neden iptal ediyorsunuz diye ? Ben de aynı zamanda tivibu abonesiyim ilave fatura ödemek anlamsız geliyor diyorum tamam diyorlar ya aynı gun ya da 1 gün sonra arayıp uygun bir fiyat soylueyip dusuruyorlar... Kac yıldır hic sasmadı
Logged

Son Turnuva Şampiyonu
HotSauce21
Yalçın Şeker Fanatiği
Pro. Member
*****
Offline Offline

Posts: 8.150

4 touchdown one game Polk High -- all city


View Profile WWW
« Reply #1494 on: 2 Sep 2016 - 18:13:46 »

Adam boşuna mı Kayserili amk!
Logged


Reflector
1. Do the Sauce2k except when you catch it, catch it on the outer side of the ball like your hitting/reflecting it back to you
BabyShaq
Yönetici
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 8.092



View Profile
« Reply #1495 on: 2 Sep 2016 - 18:45:51 »

1-2 yıl önce sizin yazdıklarınızı okuyup gaza gelmiştim. Digitürk'ü iptal ettik sezon bitince, pazarlık yapmadan tamam deyip hemen iptal ettiler faks falan da istemeden. Yeni sezonda kazık tarife üzerinden tekrar Fenerbahçe Lig TV paketi almıştık. Acaba kütük Kayseri değil diye mi işe yaramadı bizde Deli
Logged
Kayrakli
keeper
Pro. Member
*
Offline Offline

Posts: 2.392


View Profile
« Reply #1496 on: 2 Sep 2016 - 20:49:24 »

vay anasını be flush açtım adam royal flushla geldi zen
Logged
Sekerford
şampiyon
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 5.986


Forum Raşidi


View Profile
« Reply #1497 on: 3 Sep 2016 - 12:48:25 »

Ben komşudan alıyorum interneti çok daya uygun ve hesaplı para falan vermiyorum..

Muhtemelen kütük Adabazar olmadığı için sıkıntı çekiyorsun Yavuz
Logged

Teardrop
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 1.281

Tracy McGrady


View Profile
« Reply #1498 on: 7 Sep 2016 - 20:55:55 »

beyler eyvallah, digiturk yalin internetli aldikfiber yok diye, adsl 16 mbit 50 gb akk'li giris paketi.

kablonet vb olmadigindan bunu tercih ettik ama digiturk once kuruluyor, sonra superonline gelip kuruyor. simdi tatilde oldugumuzdan benim de turk hat calismadigindan henuz, superonline hala baglanamadi.

bakalim bayram sonrasina kaldi baglama interneti. herkese degerli geri donusleri icin tesekkur ederim.
Logged
Sekerford
şampiyon
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 5.986


Forum Raşidi


View Profile
« Reply #1499 on: 20 Feb 2018 - 13:33:30 »

Ya bu Chrome yüzünden 5 gündür bazı sitelere giremiyorum (porno değil onlara giriyorum sıkıntı yok)

Neymiş reklam yasağı yapılıyormuş falan. Kardeşim yapmıyorum ben öyle bir şey diyorum ama kime anlatıyorum? Sanırım bir güncelleme alınmış ve reklam olayını kısıtlamışlar. Şimdi sorum şudur; Bazı siteleri bu kısıtlamadan nasıl çıkartacağım? Her hangi bir uzantı ile engellenmiyor siteler bu arada.
Logged

Pages: 1 ... 97 98 99 [100]
batug.com forum sayfalari  |  Basketbol Dışı  |  Teknoloji  |  Topic: Internet ile ilgili sorular sorunlar « previous next »
    Jump to: