Welcome, Guest. Please login or register.
21 Jan 2021 - 02:55:08
batug.com forum sayfalari  |  Basketbol  |  Takım Forumları  |  Phoenix Suns  |  Topic: Off-season 2005 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 ... 14
Author Topic: Off-season 2005  (Read 57406 times)
tuncaboylu
Die For Duncan!
Yazar
Pro. Member
*****
Offline Offline

Posts: 2.909


Duncan attack


View Profile
« Reply #30 on: 4 Jul 2005 - 22:16:38 »

Orkun'cum dediklerin doğru görünüyor da, gözden kaçırdığın şu:
Şimdi Spurs serisinin ilk 2 maçında Joe yoktu, Steven Hunter ortalama 30 dakika süre aldı.
Sonra Joe geldi, Hunter'ın kalan maçlarda aldığı süre toplam 30 dakika.
Ne Joe Johnson Hunter'in yerinde oynuyor pozisyon olarak, ne de Hunter hiç oynayamayacak kalitede bir oyuncu(Kalitesiz olsa ilk 2 maç o kadar oynatmaz).
D'Antoni(Adelman gibi) 6 adamlık rotasyon kullanmaya alışık bir koç gibi görünüyor bana, kaliteli yedeklerle kadroyu gereksiz şişiriyor olabilir Suns bu yüzden.
Bu arada Joe'yu da tutarlarsa seneye güzel bir lükse vergisi Suns'ı bekliyor sanki:)

jim jackson'ı aldılar, onu kullandı. diğer aldıkları adam walter mccarthy. ne yapsın abi adam, mccarthy'yi 15 dakka mı oynatsın? bu sezon çok daha iyi 2 adam aldılar, mccarthy gibi vasıfsız adamlarla idare etmek durumunda değil.
Logged




Seneye de şampiyon görelim sizi
Majere
Yazar
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 5.806


Ben acı yazıyorum


View Profile
« Reply #31 on: 5 Jul 2005 - 03:25:34 »

şu an bağlı bulunan oyuncuların toplamı 45 milyon. raja'ya senelik 4-5 verecekler. johnson 9'dan başlayacak desek 58-59 eder. steven hunter'la da 4-5 civarı resign etseler 63 oluyo aşağı yukarı. veteran minimum, çaylaklar falan derken aşağı yukarı 67 milyon dolar falan olacak. lüks vergisi sınırı sanırım 60 milyon, ödeyecekleri vergi de 7 falan oluyo bu durumda. o kadar da ödesin artist başkanları (ginobili ve duncan'a normal sezondaki son maçta oynamadılar diye tavuk diyen dingil), şampiyonluğa çok yakın olacaklar. hatta mid level'ı da finley'e versin, getirsin adamı. ilk 5'te yeri hazır.
« Last Edit: 5 Jul 2005 - 06:43:45 by Majere » Logged
tuncaboylu
Die For Duncan!
Yazar
Pro. Member
*****
Offline Offline

Posts: 2.909


Duncan attack


View Profile
« Reply #32 on: 5 Jul 2005 - 11:38:06 »

Mid-level'i Raja Bell'e kullandilar zaten.
Hunter'i tutmayacaklar gibi.
Bi de  Amare  ile extension imzalarlarsa, 2007'den sonra her sene 15 milyon luks vergisi odeyecek hoduk baskanlari.
Logged




Seneye de şampiyon görelim sizi
riversking
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 3.069


twitter.com/EkiciHakan


View Profile
« Reply #33 on: 5 Jul 2005 - 11:56:53 »

Raja Bell'i Sixers ile playoff oynadığı zamanlardan hatırlıyorum keza Mavs zamanlarında da benchten gelip etkili olmuştu ama MLE için erken davrandılar gibi, biraz daha bekleseler daha iyi olurdu, hem piyasadaki gelişmeleri görmek açısından hem de ortamı yoklamak ve Bell'i overpaid  yapmamak açsıından...
Logged

Majere
Yazar
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 5.806


Ben acı yazıyorum


View Profile
« Reply #34 on: 5 Jul 2005 - 16:47:20 »

Mid-level'i Raja Bell'e kullandilar zaten.
Hunter'i tutmayacaklar gibi.
Bi de  Amare  ile extension imzalarlarsa, 2007'den sonra her sene 15 milyon luks vergisi odeyecek hoduk baskanlari.

mid level'ı kullanmadılar.
Logged
Majere
Yazar
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 5.806


Ben acı yazıyorum


View Profile
« Reply #35 on: 5 Jul 2005 - 17:11:45 »

ya ben kullanmıyolar bell'e dedim de hesaplamada bişeyi unutmuşum. evet, kullanıyor olmaları lazım. hepsini vermeseler de mid level'ın bi kısmı bell'e gidecek. bu durumda finley'i ancak veteran minimum'a alırlar, o da kabul ederse...
Logged
tuncaboylu
Die For Duncan!
Yazar
Pro. Member
*****
Offline Offline

Posts: 2.909


Duncan attack


View Profile
« Reply #36 on: 5 Jul 2005 - 17:31:54 »

5 milyonluk MLE'nin 4.25 milyonunu kullandilar. Hem de 4 ya da 5 senelik kontrat yaptilar.
Gercekten erken davrandilar, bu yaz free-agent kaynayacak ortalik.
Macijauskas'a verecek paralari da kalmadi.
Logged




Seneye de şampiyon görelim sizi
judas
Yönetici
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 2.876

The Great Danton


View Profile
« Reply #37 on: 8 Jul 2005 - 17:11:21 »

raja bell gibi beş para etmez bi adama mid-level vermek hakaten akıl almaz bi olay. şimdi başka bi takım mid-level'a finley alırsa kafasını taşlara vurcaklar.
Logged

riversking
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 3.069


twitter.com/EkiciHakan


View Profile
« Reply #38 on: 8 Jul 2005 - 17:18:39 »

Finley'i Mavs waive ederse zaten MLE'ye oynamasına gerek yok veteran min. ile rahatça oynayabilir diye biliyorum, nası olsa ordan parasını alacak. zaten waive etmenin amacı lüks vergisinden kaçmak daha çoğunlukla...

Ama Raja Bell olayı yanlış oldu Suns için
Logged

ArDa
Newbie
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 156


View Profile
« Reply #39 on: 8 Jul 2005 - 17:22:36 »

judas arkadaşımıza bende katılıyorum.raja'yı almışlarsa yazık olmuş paraya
Logged
judas
Yönetici
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 2.876

The Great Danton


View Profile
« Reply #40 on: 8 Jul 2005 - 19:29:35 »

ben kuralı bilmiyorum ama parasını aldıktan sonra bi takımdan mid-level alsa ikisinin toplamını mı alıcak? eğer öyleyse neden veteran minimumu kabul etsin ki, nasolsa mid-level veren bulunur raatlıkla.
Logged

Toni Kukoc
Forum Fordçusu
Administrator
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 4.172


View Profile
« Reply #41 on: 8 Jul 2005 - 19:30:39 »

iki paranin toplamini almasi lazim. cunku kontrati buy-out edilecek o parayi alacak ayrica gittigi takimdan da ne kadara anlastiysa o parayi alacak.
Logged


Gri Gandalf
audere est facere
Veteran
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 2.968

I battle with monsters.


View Profile WWW
« Reply #42 on: 8 Jul 2005 - 19:46:26 »

Benim bildiğim anlaşılan miktar düşecek eski kontrat tutarından. Mutombo'nun ki gibi.
Logged

Toni Kukoc
Forum Fordçusu
Administrator
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 4.172


View Profile
« Reply #43 on: 8 Jul 2005 - 19:54:36 »

capten dusmesi ayri olay oyuncunun parayi almasi ayri olay
Logged


Sarevok
Newbie
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 50


Death Bringer


View Profile
« Reply #44 on: 11 Jul 2005 - 01:49:40 »

atlanta joe johnson'a max önermiş dio espn. suns ne verirlerse meç ederim demişti ama amare'ye de max vericeklerine göre 3 max (matrix, JJ, amare) ve bi tane maxa yakın (nash) oyuncuya takım sahibi ne diyecek bakalım
Logged

What's so civil about civil engineering, anyway?
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 ... 14
batug.com forum sayfalari  |  Basketbol  |  Takım Forumları  |  Phoenix Suns  |  Topic: Off-season 2005 « previous next »
    Jump to: