Welcome, Guest. Please login or register.
1 Dec 2020 - 21:07:45
batug.com forum sayfalari  |  Basketbol  |  Takım Forumları  |  Phoenix Suns  |  Topic: Off-season 2005 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: 1 ... 11 12 13 [14]
Author Topic: Off-season 2005  (Read 56182 times)
Manu
Guest
« Reply #195 on: 6 Nov 2005 - 18:43:53 »

phoenixin durumu sacrementodan cok daha kötü bence kagıt üzeirnde ,lütfen daha iyi oldugnu düsünüosan phoenixin sacrementodan mantıklı bi acıklma getir,gruptaki diger takımlardan daha iyi olduklarını düsünüorum( amarenin dünüsüyle)ama amaresiz de playyoff su durumda zor oolabilir,batıdaki takımların hepsi güclü amare 4 ay sonra tam dönerse isler degisir,onun dısında memphis bile cıkısa gececek gibi bi de söyle düsün,nash sakatlansa phenix bu ligde mac kazanamaz,su nashin heykelini dikin sehre bence
Logged
delimuucit
Newbie
*
Offline Offline

Posts: 16

batug.com


View Profile
« Reply #196 on: 6 Nov 2005 - 19:53:34 »

LA Clippers:Lakerstan daha başarılı olacaklarını düşünmekle beraber senelerdir bi halt edememelerini ve o bi halt edemiyen takıma çok da ciddi bir katkı yapamadıklarını düşünüyorum.Brandın eline ve Maggetteye bakmaya devam edevcekler.Bunlardan biri bir ay sakatlansa topal kalırlar.Playoff şansları var ama grup birinciliği hayal.

ya hepsine tamam hatta kobeden nefret edip böyle düşünülebirde ama LAC için iki adamdan ibaret demek pek doğru gelmedi bana.Bu takımda ligin en iyi 4 numaralrından biri ve yaşı ilerlesede iyi pg lerinden birisi var ve tabii maggette ve mobley var.Ben bu sene çok şey bekliyorum bu takımda..
Logged
some-add
Newbie
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 245


adabazarını seviyorum,adabazarını terketmiyorum


View Profile
« Reply #197 on: 6 Nov 2005 - 20:24:28 »

bu clippers tan her sene bi şeyler beklenio ama....yani nba in en iyi pf lerinden dediğin elton brand kaç seneden beri bu takımda,maggette de aynı öle.lamar odom da wardı.candy-man de en iyi zamanlarını burda geçirdi ama  hiç bişi olmadı.ben bu sene de LAC bişi yapamaz derim.
Logged

adabazarını seviyorum,adabazarını terketmiyorum
delimuucit
Newbie
*
Offline Offline

Posts: 16

batug.com


View Profile
« Reply #198 on: 6 Nov 2005 - 20:35:27 »

bu clippers tan her sene bi şeyler beklenio ama....yani nba in en iyi pf lerinden dediğin elton brand kaç seneden beri bu takımda

uzun süre bir takımda kalıp takım başarısız olunca oyuncuda kötü  sayılacaksa Minesotadada bir başarı yok bu KG yi kötü oyuncumu yapar.
Logged
some-add
Newbie
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 245


adabazarını seviyorum,adabazarını terketmiyorum


View Profile
« Reply #199 on: 6 Nov 2005 - 20:45:03 »

elton brand gibi bir oyuncuya kötü demek  ayıp olur.ben sadece bu takımda olmasaına rağmen bi başarı yakalamayacağından söz etmek istedim.eğer ki LAC konferans finali oynasın garnett gibi o zaman LAC için başarılı diyelim. Wink
Logged

adabazarını seviyorum,adabazarını terketmiyorum
the mechanic
WILLIAM "BILL" MUNNY
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 2.289


Heroes Never Die. THEY RELOAD!


View Profile WWW
« Reply #200 on: 7 Nov 2005 - 15:16:00 »

ben de özellikle 2 oyuncu konusunda itiraz ediyorum.lakers'lı olmama rağmen clippers'ın senelerdir gerek yetiştirip satma yoluna gittiği oyuncular olsun,gerek 2 senedir veteranları takıma getirerek uygumalaya çalıştığı sistemde tercih ettiği oyuncular olsun,bu 2'sinin yükünü gözle görülür şekilde azaltmaktadırlar.bir diğer bakış açıma göre de,örneğin kaman nba'in ilk sayacağınız belki 10 pivotundan değildir ama bu takıma  elle tutulur ciddi bir katkı yaptığını düşünüyorum.bence clippers'ın sürekli hale gelen garip başarısızlık durumunu tartışacaksak kendi görüşüm bir başarı geleneklerinin olmaması,bir batı takımı olmaları ve zaman zaman mevcut oyuncuların da kendimi gösterim de beni bir baş altı takımına ya da iyi bir paraya orta sıra takımına göndersinler zihniyeti ile oynamaları derim.mütemadiyen yeni bir takım kurmaya çalışmaları da işlerini kolaylaştırmıyor.
Logged

"Bilimde ve güzel sanatlarda en üstün basarilar, tek baslarina çalisan kisiler tarafindan elde edilmistir. Hiçbir parkta bir kurul için dikilmis bir anit yoktur. Hayatta ya tozu dumana katar birinci olursun, ya da tozu dumani yutan kalabaligin arasinda olursun."

ALDOUS HUXLEY
Reavon
Newbie
*
Offline Offline

Posts: 37

batug.com


View Profile
« Reply #201 on: 8 Nov 2005 - 18:18:59 »

Valla bayaa uzuun bi yazı yazacağım gibi.Anlatmaya çalıştıklarımı açmaya çalışayım:)
Clippers'ı yorumlarken Cassell ve Mobleyden niye önemli bir güç olarak bahsetmediğim sorusuna şöyle cevap vereceğim. Çünkü ikisi de önemli bir güç değil Grin.Bence bu iki oyuncu da kendini yıldız zanneden orta ya da en fazla en fazla kalburüstü denilebilecek oyuncular.O yüzden temel yük Magette'nin ve Brand'ın elinde demek istemiştim.Bunlaradan birisinin ufak bir sakatlığı casselle ve mobleye iş düşürür bunlarda iş yapmayı sevmez.Senelerdir Clippersın iyi işler yaptığına da katılamayacağım.Senelerdir adı olan kağıt üstünde de gerçekten iyi görünen kadrolar kuruyorlar ama sadec kadro,takım değil.Bir takım oluştururken o takımın beraber oynayabilirliğine bir bakmak lazım.Cassell ve Mobley fena adamlar değil ama Clippersın ihtiyacı olan oyuncular hiç değil.Clippersa daha çok pis iş yapacak takımlaşmaya yardımcı olacak adamlar gerekiyordu oysa EGOspor kurdular.Cassell ve Mobley bu egolarını haketseler bişey de demeyecem hayal aleminde kendilerini yıldız zanneden fukaralar.Brandın Pfliğine diyeceğim yok ama bu takım böyle giderse ya kaçacak ya da küçük takımda şampiyonluk göremeden gitti adamcağız diyeceğiz (Ya da potansiyel bi şampiyonluk adayına gider35 yaşında)Yani ben şahsen çok umutlu değilim genel olarak bu takımdan.Söylediğim gibi Clippers kulağa hoş geliyor uzaktan ama o kadar.
Kobe ve Lakers:
Bir arkadaş Kobeden nefret edebilirsin demiş.Hayır Kobeyi çok severim.Hatta bak smitten sevdim bile.Ama uzaktan.Phoenixe geliyo dediklerinde aklımı oynatmıştım.Çökmüş Phoenixe bile istemedim kendisini.Niye diye sorarsan şöyle diyeceğim.Iverson,Kobe bunlar çok iyi top oynar,sayı atar,müthiş hareketler yaparlar havada fırdöndü gibi döner sonra topu bırakırlar,her maç 40 sayı atarlar ama...
Takıma uymazlar,onlar oyunlarını oynar takım onlara uyarsa uyar uymazsa kendi bileceği iştir.O sayısını havasını yapar.t-shirtü ayakkabısı vardır.Ona hava lazımdır önce.Etrafına bakmaz bu takım ne oynar diye.Yönetmez takımı takıma göre malzemeye göre helva yapayım demez.Nash-Amare,Parker-Duncan,Wade-Shaq ikilileri gibi bir ikjilisi olmaz.Ya kendi gider ya o.öyle olmazsa da top kendine gelince öbür adam ne eder diye düşünmez sallar çoklukla atar da.Ama basketbol 1 kişiyle oynanmaz ne yazık ki.Ama sabah akşam Iverson hareketi Kobe smacı izlerim o ayrı ama onları uzaktan sevmek aşkların en güzeli Smiley
Bir de Sacramento meselesi var.Niye bu takıma şans vermiyorum ya da düşük şans veriyorum.Şu andaki yazımı yazarken Phoenix-Sacramentoya 118-117 yenilmişti peki fikrim değişti mi hayır.Stojakovic coştu Phoenixi yendiler.Böyle oynarsa yenmeye de devam ederler ama benim hiç umudum yok açıkcası.Bence biraz Phoenixle karşılaşmanın gazı bi de kesinlikle hafife almadığım pota altı gücünün Amaresiz Phoenixe ters gelmesi.Manuya cevabım şu Amaresiz birebir kağıt üstünde bir Phoenix-Sacramento kıyası istiyor isen bunun tamamen Stojakovicin formunun ne olduğuna bağlı olduğunu söylerim.Ben ilk yazımı yazdığımda oynamıyordu,Phoenix maçında oynadı ama yine oynamayacak.çünkü mutlu değil,umutlu da değil.İlk beş için bi değerlendirme yapmam gerekirse BONZİ WELLS seneye gider zaten uyumsuz sevimsiz sorunlu bir takımda daha sorunlu oluyor ve Portlandlı damarı habire atıyo (Bizim kasımpaşa gibi bi yer herhalde bu portland çok merak ediyorum nedir olayı)BİBBY kişisel bir sempatim olması dışında ortalama bir guard ama severim kötü şey söyletmem STOJAKOVİC tamamen kendine bağlı vezir de olur rezil de ABDUR-RAHİM sakatlıkla başı dertte olamsı dışında diyeceğim bişey yok iyi bi topçu MİLLER zamanında çok umut bağladığım ama beni hayal kırıklığına uğratmaktan vazgeçmeyen Center.Fena takım değil zaten ama herşey STOya bakar.O oynamadığı anda koyacak bir stepnesi yok bu takımın ki oynamamaya meyilli.Bence Playoff göremez.İstatistiksel veri için daha erken bi aya geçsin görürüz ama iyi başlamadı Sacramento açıkcası.Phoenix maçı performansları özellikle Sto böyle devam ederse iş değişir.Bi tehdit olurlar.Ama bu takım Shareeeef sakatlığı da çekecek.
Bi de Nash sakatlanırsa demişsin phoenix maç kazanamaz demişsin.İnsaf iki yıldızı sakat herhangi bir takım biraz zorlanır di mi.San antoniodan çıkar Duncanla  Manuyu bak nasıl oynuyolar.Bizim sakatlık hakkımız doldu valla yok artık Smiley Ama eleştirin benim yazılarımda sakatlıklara deyinmem ise şunu söyleyeyim Clippers dışında söylediğim Shareef,Baron Davis falan sakatlığı yaşam tarzı haline getirmiş oyuncular yabi banko kaçıracakları maçlar var.Clippers örneğinde de sadece 1 ay kullandım Amaresiz 4 ay oynayacağımız düşünüldüğünde bu arkadaşların 1 ayda dağılacakları anlatmaya çalıştım.Çünkü zaten kişisel yetenek üstüne kurulmuş bence tam anlamıyla balon takım olmasalar da biraz şişirildiler.Etiketi iyi olan ama takım olamayacak takım oyuncusu olamayan kişisel yeteneklerle bir yere gelmeye çalışacak bir takım.Bence Playoff ilk turundan ötesi olmaz ama görücez yine.
Bu arada şunu söyleyeyim Phoenixi bu grupta birinci düşünürken inanılmaz bir fark ya da uçurum görmüyürdum.Sadece grup birincisi olacaklarını düşündüğümü ve buna diğerlerinden takım yapısı,uyum ve kadro olarak Amarenin 4 ayda döneceğini de düşünerek yazdım nitekim şu ana kadar Amaresiz de fena idare etmedik.Sacramentoyu yensek hatta süper diyecektim ama olmadı.Neyse uzadı çok bay bay
Not:Golden Stateye kimsenin itirazı olmamış pota altları biraz topallıyo Murphy de pek iyi değil takas yaparlarsa pota altına bi ortalama adamla bayaa bomba olacaklar süpriz atım bunlar Afro



« Last Edit: 8 Nov 2005 - 18:27:44 by Reavon » Logged
Majere
Yazar
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 5.806


Ben acı yazıyorum


View Profile
« Reply #202 on: 8 Nov 2005 - 22:32:10 »

2 şeye cevap verecem:

- bu wade-shaq, nash-amare bilmemne ikilileri gibi biriyle ikili olamayacak kobe 3 şampiyonluğu kurayla mı kazandı, lotoyla mı, piyangoyla mı?

- illa sakatlanır dediğin şerif, bizim bildiğimiz şerif mi? kaç defa maç kaçırmış kariyeri boyunca geçen yılki dirsek sakatlığından başka?
Logged
Tspark
Forum Bücürü
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 3.455


TNT Yorumcusu!


View Profile
« Reply #203 on: 9 Nov 2005 - 01:49:31 »

Iverson ve Kobe ile dediklerinin büyük çoğunluğuna katılıyorum, bu adamlar başarı ve şampiyonluk da yaşadılar ama bu süreçlerde bile Kove Shaq'la, Phil Jackson'la, takım arkadaşlarınla bol bol sürtüştü, Shaq'la çekememezlik baş gösterdi ve en sonunda şampiyonluğu değil kendi şahsi başarısını istediğini belli ederek Shaq'ı yollattı. Eğer hedefi ve amacı başarılar, şampiyonluklar, takımının başarısı olsa bu tip hareketler ve düşüncelerde olmazdı. Kobe-Shaq NBA tarihinin en muhteşem ikililerinden ama bu Kobe'nin bencil ve şahi çıkar peşinde bir basketbolcu olduğunu engellemiyor.

Sonra Kings'le ilgili söylediklerine de çoğunlukla katılmıyorum. Bir kere Kings'in içinde huzursuzluk ve kargaşa olduğunu nerden çıkardın onu anlamadım. İçerde adamların varsa bilemem de benim bildiğim öyle açğa çıkmış bir sıkıntı yok. Sakatlık falan da hikaye. Hiç sakatlık olmasa da bu kadar yetenekli bir takımın başarılı olacağını ben de sanmıyorum, bunda sebep huzursuzluk falan değil tabiri caizse işe donla, hamama takımla gitmek. Şu takım, bu mevcut düzeniyle 3-4 yıl öncesinin Kings'i gibi oynamaya çalıştıkça olmaz, Divac-Webber ikilisi, Christe ve derin bench artık yok. Her rakip pivot kariyer maçı oynarken bu savunma düzenin de ısrar, yani üstünde hiç yakışmayan bir elbise var Kings'in ve çıkaracak adam yok.

Şimdi gelelim Phoenix'e. Her zaman şu adamı çıkar hiçsiniz lafına gıcık kapmışımdır. Basketbol zaten 5 kişiyle oynanır ve bir adam etkiliyse zaten takımın diğer oyuncularını da etkiler, oyun düzeni ona göre kurulduğu için takım elbette aksar. O adam var ve oynuyor kardeşim, niye çıkarıyoruz, niye sakatlanıyor? Bu mantıkla her türlü şampiyonlukta şu takımdan Jordan'ı çıkarsan, şundan Hakeem'i çıkarsan, şundan Shaq'ı çıkarsan şampiyon olamazdınız gibi gayet sığ bir mantık işleyecek. Detroit'ten Ben Wallace'ı çıkarınca 2 sene finali oynayacağını kim biliyor mesela. Amare sakatken de Phoenix elbette sıkıntı çeker, çekmesi de normaldir. Bu süreyi en az hasarla kapatmayı kar saymalıdır, yoksa lider değiliz, eyvah demenin anlamı yok, o yüzden bu ara Phoenix'in her oynadığı maçı ben kazanırsa kardır gözüyle izliyorum.
Logged

PETER NAUMOSKI-UFUK SARICA-VOLKAN AYDIN-LARRY RICHARD-TAMER OYGUÇ
CaRtMaNtR
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 1.789


Laaaaaaaaapppppppppssssssssss


View Profile
« Reply #204 on: 9 Nov 2005 - 02:03:57 »

gercek takımlar as oyuncuları sakatken takım ruhlarını ortaya cıkarır acıkcası ben bu takım ruhunu sunsda goruyorum takım sahada yonetmenin dısında amarenin olmadıgı donemde nash takımın ruhani liderliginide cok iyi kıvırıyor
ayrıca konuyla ilgisi yok ama nash'in kurt thomas ile bile pick n' Roll oynayabilmesi cok hos Cheesy
Logged

RuSTeDSouL
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 2.830


View Profile
« Reply #205 on: 9 Nov 2005 - 02:51:00 »

  shaq kobe ve shaq in gidiş hikayesi kabak tadı vermeye başladı.. baydı ve bi esprisi de kalmadı artık.. bu konuyu da suns topic inde konuşup olayı domine etmeye gerek yook.. gerekenler yeterince gerektiği yerlerde sölenmiştir..

  he ama 2001 2002 senelerindeki şampiyonluklarda kobe çekirdek çitletmedi ya da donut yemedi.. bunu senin daha iyi bilmem gerekir kings serisinde shaq ortalarda yokken yaptıklarını ya da spurs serisinde ..
Logged
Reavon
Newbie
*
Offline Offline

Posts: 37

batug.com


View Profile
« Reply #206 on: 9 Nov 2005 - 14:33:30 »

Öncelikle bişeyi belirtmek istiyorum benim bizim grubumuzdaki ya da NBAdeki bir takıma ya da oyuncuya özel bir gıcığım yok.Yazdığım şeyler sadece benim basketbol görüşümdür ve o görüşe uymayan adamlar takımlar da bana başarılı olamaz gibi gelmektedir.Tabii ki üstat falan değilim sadece bir kaç gözlemimi söylemek istedim ve söyledim, her hangi bir takıma ya da oyuncuya saldırmak amacım yoktu.
2 şeye cevap verecem:

- bu wade-shaq, nash-amare bilmemne ikilileri gibi biriyle ikili olamayacak kobe 3 şampiyonluğu kurayla mı kazandı, lotoyla mı, piyangoyla mı?

- illa sakatlanır dediğin şerif, bizim bildiğimiz şerif mi? kaç defa maç kaçırmış kariyeri boyunca geçen yılki dirsek sakatlığından başka?

İlkine cevabım şu Kobe daha kendi süperstar egosunu oluşturmamış çömez denilebilecek bir yıldız adayıydı ya da yıldızdı o şampiyonluklarda.Kendini şu anki Lebron gibi görüyordu yani çok iyi potansiyeli olan NBAin en iyi oyuncularından biri olmaya aday.Ama elle tutulur bir başarısı olmayan.Takımın geri kalanıyla oynuyor, koçlara kafa tutmuyor,Lakersı babasının malı görmüyordu.Benim düşüncem bu ama isterseniz Lakers konusunu Lakers kısmında da konuşabiliriz.
Şerif olayı ise şudur yaklaşık bir aydır bana Şerifin dirsek sakatlığının geçmediğini ve ağrılarının çok olduğunu söyleyenler ve duyduklarım.Elimde Şerifin hastane raporu yok yani.Ama haklısın sadece Baron Davisin o katagoriye girmesi lazımdı.
TSpark da Sacramento içinde huzursuzluk mu var demiş.Ben yazımda öyle birşey dediğimi göremedim.Yalnız Bonzi Wellsi anlatırken  "seneye gider zaten uyumsuz sevimsiz sorunlu bir takımda daha sorunlu oluyor ve Portlandlı damarı habire atıyo" demişim.Ben Sacramentoda huzursuzluk olduğu söylemedim sadece başarısız olmalar,sorunlarla karşılaşmaları halinde Wellsin iki katı başarısız,4 kat sorunlu olacağını anlatmaya çalıştım.Stoya gelince eğer o niye mutsuz dersen Hazirandan beri adamın konuşmaları,açıklamaları referans olabilir.Dün yine 9 sayı 1 ribaund 0 asist yaptı.Detroite yenildiler.Bence sorun yazımda da anlattığım gibi.Her yol Stojakovicin eline çikar bu sene Sacramentoda.Fakat STOya en güvenilemiyecek sene,nedenleri zaten yazıldı.
Kobe çekirdek çitlemedi evet şimdi de çitlemiyor geçen sene de çitlemedi zaten sorun da bu değil.Kobe yatıyor da demedim.Benim yazım başka bişey anlatıyodu.Kısaca takımın yıldızı olmak mı başarı getirir ile yıldızın takımı olmak mı tartışması.Bence ilki.Ama sonsuza kadar tartışılabilir.Benim gibi düşünmeyenlere de hak veririm.Bence ise yıldızın takımı kaybetmeye mahkumdur çünkü takım olması pek mümkün değildir.
Logged
Kensai
2. En Azılı Blazers Düşmanı
Global Moderator
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 5.992



View Profile
« Reply #207 on: 26 Dec 2005 - 05:23:16 »

jj i verirken aldığımız draft picklerinden atlatanın olanın sadece 2006 için lottery koruması varmış. 2007 de kullanırsak ilk 3 sıra koruması, 2008 içinse bi koruma yok  yani 2008de atlanta 1. sırayı çekerse biz kullanıyoruz onu. diğer pick ise 2006 da ilk 10 korumalı, 2007-2010 yıllarında ilk 5 korumalı ve 2011 de korumasız oluyo. ben hepsini lottery korumalı sandığımdan çok önem vermemiştim 2006 draftı da pek geniş olmadığı için ama şimdi düşününce gerçekten çok iyi iş yapmışız diaw ı da gözönüne alırsak... sappi sappi sappi
bravo colangelo worship worship
Logged
Pages: 1 ... 11 12 13 [14]
batug.com forum sayfalari  |  Basketbol  |  Takım Forumları  |  Phoenix Suns  |  Topic: Off-season 2005 « previous next »
    Jump to: