Welcome, Guest. Please login or register.
19 Mar 2019 - 18:46:00
batug.com forum sayfalari  |  Basketbol Dışı  |  Serbest Kürsü  |  Topic: Geçmiş zaman olur ki... 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: 1 ... 29 30 31 [32]
Author Topic: Geçmiş zaman olur ki...  (Read 114825 times)
fantastiko
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 1.697


Love is Nothing!!!


View Profile
« Reply #465 on: 8 Jul 2015 - 14:22:57 »

Yalnız büyük sutor arda abinin sūkse yaptığı zamanlarmis. Kerem abi ha bire karavana Smiley) o sene üçlük şampiyonu kim oldu acaba, ya da yapıldı mi?
Logged

McGiven
Sr. Member
****
Offline Offline

Posts: 946


Naber?


View Profile
« Reply #466 on: 9 Jul 2015 - 02:20:58 »

Kerem başkan ya da ardaydı sanki 3'lük şampiyonu.
Logged

o konuda stern'e ben de çok kırgınım
HotSauce21
Yalçın Şeker Fanatiği
Pro. Member
*****
Offline Offline

Posts: 8.150

4 touchdown one game Polk High -- all city


View Profile WWW
« Reply #467 on: 9 Jul 2015 - 14:27:18 »

Yalnız büyük sutor arda abinin sūkse yaptığı zamanlarmis. Kerem abi ha bire karavana Smiley) o sene üçlük şampiyonu kim oldu acaba, ya da yapıldı mi?

Ulan tamam şut yüzdemiz yerlerde sürünüyo da, karşımızda da Fek'le Şeker ikiz kuleleri vardı olm, kaç sayı atıp maçı kazandırmış demiyo da, şut yüzdesine takılıyo, vay arkadaş  no  Grin  Afro

Hatırladığım kadarıyla üçlük yarışması da baya eğlenceliydi, Ozan'ın kaybedeceğini anlayınca klasik cıvıtması ve Lakers camiasının nokta şutörlerinden Mete Aktaş'la final kapışmamız falan...

Vay be şaka maka turnuvaları özlemişiz hakkaten
Logged


Reflector
1. Do the Sauce2k except when you catch it, catch it on the outer side of the ball like your hitting/reflecting it back to you
Kensai
2. En Azılı Blazers Düşmanı
Global Moderator
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 5.988



View Profile
« Reply #468 on: 9 Jul 2015 - 16:31:26 »

kötü dediğiniz şut yüzdesi de %44, nba'de kaç tane guard bilionuz %44'le saha içi atan?! ha maçı kazandıran x-faktör bence farklı: ismail hiç ters turnike denememiş Cheesy

bu arada esas sağdaki maçta övünç sağlam satmış 5/24 nedir yau, ben bile daha iyi atarım no Tongue

gerçi karşı takımda fırat da aşağı kalmamış ya neyse Smiley
Logged
blastrula
Forum Amirali
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 6.006


Respect My Authoritaaaahh


View Profile
« Reply #469 on: 9 Jul 2015 - 16:47:27 »

Ben de elimdeki topları karşıya vermişim hep. Hep double team geldi tabi
Logged

Run, live to fly, fly to live, do or die
Run, live to fly, fly to live. Aces high.
fantastiko
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 1.697


Love is Nothing!!!


View Profile
« Reply #470 on: 9 Jul 2015 - 17:05:09 »

Ben de elimdeki topları karşıya vermişim hep. Hep double team geldi tabi

Abi senin top kaybı o kadar  çok ki İstatistiği tutan canı sıkılanca şekil yapmış senin top kayiplarindan:)

O değil de bir turnuva şart gibi artık.
« Last Edit: 9 Jul 2015 - 17:05:37 by fantastiko » Logged

BabyShaq
Yönetici
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 8.094



View Profile
« Reply #471 on: 10 Jul 2015 - 12:12:46 »

Yalnız benim %100'lik şut performansım ve Rodmanvari ribauntlarım, yaptığım box'lar sayesinde Salih'in anormal bir ribaunt sayısına ulaşması, blok tehtidiyle rakibi saçma şutlara zorlayıp, şut yüzdelerini düşürmem gözlerden kaçmış. Draft'lerde geriye düşmemim nedeni hep bu göze batmayan, takım için oynamam zaten. Sağlık olsun. Önemli olan takımımım galibiyeti, GM'imi ve takım arkadaşları mahçup etmediğime inanıyorum.

Valla çok özlemişim turnuva ortamını, yok mu masaya yumruğunu vuran sorumluluk almak isteyen bir babayiğit utangac
Logged
Kensai
2. En Azılı Blazers Düşmanı
Global Moderator
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 5.988



View Profile
« Reply #472 on: 10 Jul 2015 - 20:07:34 »

babayiğit çıkar da katılım nasıl olur, esas soru o.
Logged
McGiven
Sr. Member
****
Offline Offline

Posts: 946


Naber?


View Profile
« Reply #473 on: 10 Jul 2015 - 23:56:25 »

arda final maçında yürek koymuştu yalnız.
Logged

o konuda stern'e ben de çok kırgınım
The Chief
Red in Green
Yönetici
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 3.623

Celtic Pride


View Profile WWW
« Reply #474 on: 11 Jul 2015 - 08:45:37 »

Başka sayfa bulamadınız mı koyacak olm, 24-25 ribo çektiğim, 2-3 tane üçlük attıgım maçlar vardı nadirde olsa :d
Logged

http://twitter.com/umitcanilhan

"The Celtics aren't a team,they're a way of life." Red Auerbach.
Cordoba
Newbie
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 131



View Profile
« Reply #475 on: 23 Aug 2016 - 01:26:49 »

http://ivefan.proboards.com/

Volkan Güçler kardeşim İverson hayranlarını bir çatıda toplayan böyle bir çalışma (site ve forum) yapmıştı. Ben de forumunda mod olarak destek olmuştum. Hatırladığım kadarıyla hacker saldırılarına fazla dayanamayıp, forumu komple kapatmıştı Volkan.
« Last Edit: 23 Aug 2016 - 01:40:56 by Cordoba » Logged
McGiven
Sr. Member
****
Offline Offline

Posts: 946


Naber?


View Profile
« Reply #476 on: 23 Aug 2016 - 18:50:53 »

o da iyiymiş de iverson sitesine hacklerlar niye saldırsın ben o kısmı anlamadım Smiley
Logged

o konuda stern'e ben de çok kırgınım
BabyShaq
Yönetici
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 8.094



View Profile
« Reply #477 on: 23 Aug 2016 - 19:15:54 »

Çakma Lakerslı olduğum ortaya çıkacak ama; niye kapandığını hatırlamıyorum ama epey üzülmüştüm o forumu kapatınca Volkan, çok samimi ve güzel bir yerdi orası da.
Logged
ai#3
ai#3
Yazar
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 3.053


mezara kadar


View Profile WWW
« Reply #478 on: 24 Aug 2016 - 05:52:47 »

 O dönem kapanması gerekiyordu kapandı.
 
Logged

Cordoba
Newbie
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 131



View Profile
« Reply #479 on: 3 Nov 2016 - 19:22:48 »

Seksenlerin sonlarında, TRT'de oynayan dizilerin dublajsız sesleri (konuşmaları) TRT4 radyosundan eş zamanlı yayınlanırdı.
Logged
Pages: 1 ... 29 30 31 [32]
batug.com forum sayfalari  |  Basketbol Dışı  |  Serbest Kürsü  |  Topic: Geçmiş zaman olur ki... « previous next »
    Jump to: