Welcome, Guest. Please login or register.
21 Jul 2019 - 10:24:57
batug.com forum sayfalari  |  Basketbol  |  NBA  |  Topic: Bilmediklerim??? 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: 1 ... 118 119 120 [121] 122 123 124 ... 164
Author Topic: Bilmediklerim???  (Read 412149 times)
AF
Pro. Member
*****
Offline Offline

Posts: 2.241


View Profile
« Reply #1800 on: 5 Feb 2008 - 02:36:56 »

Nash geçen senenin başında 90 veya 91 attı yanılmıyorsam. Fakat rekor Minnesotalı birininse, Fred Hoiberg'ün olabilir.
Most consecutive free throws made
97 - Micheal Williams, Minnesota, March 24-November 9, 1993
Logged
ysfky90
Newbie
*
Offline Offline

Posts: 38


View Profile
« Reply #1801 on: 5 Feb 2008 - 03:02:54 »

bende bişi sorcam bi videoda gödmüştüm shaq potayı komple kırmıştı o maç ne oldu?? yani böle durumlarda maç ne oluyo?? tbl de bi maçta da olmuştu ama o maçta sadece panya kırılmıştı ve yerine hemen yeni bi panya takılmıştı. ama potanın komple kırılması durumunda ne oluyo?
Logged
lombuck
Forum Lombak'ı
Veteran
Sr. Member
*****
Offline Offline

Posts: 976


Praise the Lord!


View Profile
« Reply #1802 on: 5 Feb 2008 - 13:15:20 »

Shaq'in pota kırdığı iki maçta da (Nets ve Phoenix maçları)  yedek pota olduğu için maçlara devam edildi. Ama yedek pota bulunamasaydı maç muhtemelen tatil edilirdi, veya Dr. Naismith'in izinden gidilip bir direğin ucuna şeftali sepeti monte edilip azimle maça devam edilirdi.
Logged

"Benim naçiz vücudum elbet bir gün toprak olacaktır, fakat NBA ilelebet payidar kalacaktır" Michael Jeffrey Jordan
The Chief
Red in Green
Yönetici
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 3.623

Celtic Pride


View Profile WWW
« Reply #1803 on: 5 Feb 2008 - 22:55:10 »

Geçen sene 92 atmıştı Korver...
yok öyle bişe
http://sports.yahoo.com/nba/players/3754/gamelog;_ylt=As.RfvV0sMRd26CtXOhmzWWkvLYF?year=2006
Logged

http://twitter.com/umitcanilhan

"The Celtics aren't a team,they're a way of life." Red Auerbach.
ysfky90
Newbie
*
Offline Offline

Posts: 38


View Profile
« Reply #1804 on: 6 Feb 2008 - 23:22:30 »

15 reb. 6 asist...hidayet 5 reb. 5 ast. ortalama yapmalı diyorduk çok yönlülüğünü göstermesi için fakat hidayet abartmış...daha da abartması dileğiyle...
daha da abarttı 12 reb 13 asistle:D eskileri okurken gözüme çarptı

bide bişi sorcam maçları canlı izleyebileceğimiz bi site war mı??
Logged
Slaughter
Global Moderator
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 2.208



View Profile WWW
« Reply #1805 on: 6 Feb 2008 - 23:24:57 »

www.channelsurfing.net var benim bildiğim ama çok kasıyo..
Logged

ysfky90
Newbie
*
Offline Offline

Posts: 38


View Profile
« Reply #1806 on: 6 Feb 2008 - 23:35:40 »

mesala bu siteden bu geceki maçları izleyebiliyo muyuz???
Logged
Slaughter
Global Moderator
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 2.208



View Profile WWW
« Reply #1807 on: 7 Feb 2008 - 00:36:21 »

Evet izleyebiliyorsun.. Ordaki listeden istediğin maça tıkla açılır ama dediğim gibi kötü. Bir de Mozilla'da olmuyor. Explorer'ı açarak izleyebiliyorsun..
Logged

Tspark
Forum Bücürü
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 3.451


TNT Yorumcusu!


View Profile
« Reply #1808 on: 8 Feb 2008 - 22:55:17 »

Arkadaşlar hani bir maç vardı son 52 saniyesi tekrar oynanacak olan Atlanta-Miami maçı. Bu maçın son 52 saniyesinin tekrarlanmasına sebep olan Shaq, artık Miami takımında bile değil, o maç oynanırken kim nasıl sahaya çıkacak, sonuçta Shaq haksız yere kenarda diye tekrarlanan maçı bu sefer Shaq hiç oynayamayacak. Marion o 52 saniyede yer alabilecek mi?
« Last Edit: 8 Feb 2008 - 22:55:34 by Tspark » Logged

PETER NAUMOSKI-UFUK SARICA-VOLKAN AYDIN-LARRY RICHARD-TAMER OYGUÇ
riketsia
forummorum
Sr. Member
****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 876



View Profile
« Reply #1809 on: 9 Feb 2008 - 01:55:29 »

Arkadaşlar hani bir maç vardı son 52 saniyesi tekrar oynanacak olan Atlanta-Miami maçı. Bu maçın son 52 saniyesinin tekrarlanmasına sebep olan Shaq, artık Miami takımında bile değil, o maç oynanırken kim nasıl sahaya çıkacak, sonuçta Shaq haksız yere kenarda diye tekrarlanan maçı bu sefer Shaq hiç oynayamayacak. Marion o 52 saniyede yer alabilecek mi?
abi super mantıklı bir soru tam futboldaki kural hatalarına benzer bir sorun yasanabilir eger mac esnasında riley bunu gormezden gelerek bir kadro cıkarırsa bu mal amerikalılar ne yapacaz diye cıkmazlar işin icinden
Logged

Ty
Newbie
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 73


View Profile
« Reply #1810 on: 9 Feb 2008 - 01:58:55 »

Burada oyuncunun kim oldugunu onemli olmadigi icin, hicbir sey olmayacak ve mac tekrarlanacak.

Kural hatasi yapilmistir ve oynamasi engellenen oyuncu kim olursa olsun, Miami haksizliga ugramistir...
Logged

bLiSS
Guest
« Reply #1811 on: 9 Feb 2008 - 02:20:34 »

evet. aynen öyle olacaktır büyük bir olasılıkla. çünkü başkası da olsaydı kural hatası yaşandığından ötürü "miami" takımı lehine karar çıkacaktı. "shaq" üzerinden bir karar alınmış olsaydı shaq'a tazminat falan verirlerdi. (evet saçma ama örneklendirmek için söyledim)

muhtemelen de marion'un oynamasına izin vereceklerdir.
Logged
hilmydogan
Guest
« Reply #1812 on: 9 Feb 2008 - 15:37:50 »

Marion 5 faulle mi başlayacak peki?
Logged
Gri Gandalf
audere est facere
Veteran
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 2.961


I battle with monsters.


View Profile WWW
« Reply #1813 on: 9 Feb 2008 - 15:49:32 »

Marion oynamaz heralde.
Logged

Ty
Newbie
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 73


View Profile
« Reply #1814 on: 9 Feb 2008 - 17:24:44 »

Bana cok sacma geldi... Sonucta Shaq oynayamayacak ama onun yerine gelen adamlar da oynayamiyor. Burada haksizliga ugrayan taraf Miami'yken, daha da kotu oluyor durumlari. Ben olsam maci bastan baslattirirdim ve Marion, Banks'e izin verirdim oynamalarina. Yine de kurallarda yazmayan birsey yapmiyorlardir tabii ki, sadece kendi gorusumu yazdim.
Logged

Pages: 1 ... 118 119 120 [121] 122 123 124 ... 164
batug.com forum sayfalari  |  Basketbol  |  NBA  |  Topic: Bilmediklerim??? « previous next »
    Jump to: