Welcome, Guest. Please login or register.
18 Aug 2019 - 04:00:35
batug.com forum sayfalari  |  Basketbol  |  NBA  |  Topic: Bilmediklerim??? 0 Members and 2 Guests are viewing this topic. « previous next »
Pages: 1 ... 89 90 91 [92] 93 94 95 ... 164
Author Topic: Bilmediklerim???  (Read 417052 times)
BabyShaq
Yönetici
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 8.094



View Profile
« Reply #1365 on: 23 Feb 2006 - 20:49:38 »

O istatistik yeni değil,önceki yıllarda da vardı Wink

unanswered point ne demek buda nbacom da canlı yayında bi istatistik.

Türkçesi karşılık olmayan sayı.Hani 10-0 lık bir seri yakalarsın falan ya.İşte bu serileri toplıyolar ve unanswered point diye sunuyolar.
Tabi rakibin Philly ise bu istatistik biraz düşüyo ama.. Wink

Pota altından en çok sayıyı hangi takım atmış bilmiyorum ama bu rekor büyük ihtimalle Wilt'in 100 sayı attığı maçta kırılmıştır,o meşhur maçta sadece Chamberlin'in 36 FG'u var Smiley
Logged
Кириленко
Forum Postacısı
Yazar
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 1.175



View Profile
« Reply #1366 on: 23 Feb 2006 - 23:16:03 »

kirilenko neden hala top çalma krallığında (spg) yok  dwarf (14-15 filan olması gerekio), toplamdada ilk 25'te ve sadece 8-10 maç kaçırdı...
Logged

Cagatay
Yönetici
Pro. Member
*****
Offline Offline

Posts: 3.625


View Profile
« Reply #1367 on: 23 Feb 2006 - 23:21:39 »

*To qualify: a player must be on pace to play 70 games or make 125 steals.

Burdan bir oyuncunun o ana kadarki maclarinin en az 7/8'inde oynamasi gerektigi gibi bir cikarim yapiyorum. Ribaund kralliginda da yok keza. Ama yeterince blok yaptigi icin o listede yer aliyor.
Logged

Кириленко
Forum Postacısı
Yazar
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 1.175



View Profile
« Reply #1368 on: 23 Feb 2006 - 23:37:11 »

oranın 7/8 türü bişi olduğu doğru sanırım listede 47  maçtan az oynayan yok (jaric), gerald wallace'da halen toplamda ilk 20'de olmasına rağmen çıkarılmış listeden. eywallah..
Logged

Cagatay
Yönetici
Pro. Member
*****
Offline Offline

Posts: 3.625


View Profile
« Reply #1369 on: 24 Feb 2006 - 11:25:44 »

Yoo benim soyledigim de gayet dogru. lac
O listeye gore 54 mac yapan Utah'in bir oyuncusunun 47 macta oynamasi (ki 7/8'ine denk) veya 83 top calmasi gerekiyor. Yani iki sarti da saglamadigi icin listede degil. Yoksa kimse top calmassa liste bos kalir gibi bi anlam olusuyor. Neyse iste, ayni seyi soyluyoruz asagi yukari.
Logged

Birader
Guest
« Reply #1370 on: 25 Feb 2006 - 07:49:51 »

Lakers ve clippers staples center da oynuyolar..Bu iki takımın maçında da sahada takı m ismlerinin yazdığı resimler görüyoruz..Bunlar her maç değiştiriliyor mu?Parkede nasıl sürekli o şekil değişiyor?Merak ettim doğrusu...
Logged
Tspark
Forum Bücürü
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 3.451


TNT Yorumcusu!


View Profile
« Reply #1371 on: 25 Feb 2006 - 14:33:32 »

Lakers ve clippers staples center da oynuyolar..Bu iki takımın maçında da sahada takı m ismlerinin yazdığı resimler görüyoruz..Bunlar her maç değiştiriliyor mu?Parkede nasıl sürekli o şekil değişiyor?Merak ettim doğrusu...

O parkeler galiba 1 metrekarelik karelerin uç uça eklenmesiyle oluşuyor ve portatif birşey. Yani şöyle sahaya 10-15 tane görevli dalıyor, o parkeleri bloklar halinde söküp taşıyorlar, sonra yerine yenisini takıyorlar, yani öyle çok zahmetli, günler alan bir iş değil.
Logged

PETER NAUMOSKI-UFUK SARICA-VOLKAN AYDIN-LARRY RICHARD-TAMER OYGUÇ
Ozkan
Newbie
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 195


respect to point god!!!


View Profile
« Reply #1372 on: 25 Feb 2006 - 16:48:05 »

O parkeler galiba 1 metrekarelik karelerin uç uça eklenmesiyle oluşuyor ve portatif birşey. Yani şöyle sahaya 10-15 tane görevli dalıyor, o parkeleri bloklar halinde söküp taşıyorlar, sonra yerine yenisini takıyorlar, yani öyle çok zahmetli, günler alan bir iş değil.
ewt zeminler bir nevi puzzle gibi komple kaldırıp yerine yenisini kuruyorlar bunu genelde clippers ya da lakers maçı başlarken gösteriyorlar nasıl değiştiğini...
Logged


Birader
Guest
« Reply #1373 on: 25 Feb 2006 - 20:49:22 »

Hürmetler arkadaşlar.... Cool

Heralde sadece logo kısımları sökülüp takılıyodur... Huh
Logged
Teardrop
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 1.282

Tracy McGrady


View Profile
« Reply #1374 on: 25 Feb 2006 - 21:52:44 »

new jersey netsin sahasının alt kısmı da buz hokeyi sahası. üstüne koyuyorlar parkeleri 2-3 saatte. hazırlıyorlar.
Logged
cnrbnl
Newbie
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 130

sporda ve yaşamda hep kazanan olarak hatırlanacak


View Profile WWW
« Reply #1375 on: 26 Feb 2006 - 01:20:59 »

staples center dada tenis turnuvası yapılmıştı
Logged
Ozkan
Newbie
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 195


respect to point god!!!


View Profile
« Reply #1376 on: 26 Feb 2006 - 16:08:37 »

Hürmetler arkadaşlar.... Cool

Heralde sadece logo kısımları sökülüp takılıyodur... Huh
yok dediğim gibi onlar puzzle gibi parça parça komple söküp diğer zemini döşüyorlar yerlere...
Logged


capello
FoRuM CaPeLLoSu
Newbie
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 229


defans lan defans


View Profile
« Reply #1377 on: 26 Feb 2006 - 17:03:51 »

zaten nba deki salonların birçogu başka amaçlar içinde kullanılıyor(tabi bizim gibi parti kongresi yapılmak için kullanılmıyordur herhalde)benim bildiğim ve hatırladığım kadarıyla staples center ve madison square garden da boks maçları new jerseyin sahasında da buz hokeyi müsabakaları yapılıyor olması lazım.indiana nın salonu da birşey için kullanılıyordu ama neydi hatırlamıyorum
Logged

FliPtiKal3
Guest
« Reply #1378 on: 26 Feb 2006 - 17:54:07 »

Bilimum grupların bilimum konserleride buralarda yapılabilmekte...
Logged
BabyShaq
Yönetici
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 8.094



View Profile
« Reply #1379 on: 26 Feb 2006 - 18:20:23 »

Showtime filminde görüldüğü üzere(Staples Center) zaman zaman bu tür salonlarda çeşitli fuarlar da düzenleniyor.
Logged
Pages: 1 ... 89 90 91 [92] 93 94 95 ... 164
batug.com forum sayfalari  |  Basketbol  |  NBA  |  Topic: Bilmediklerim??? « previous next »
    Jump to: