Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /storage/content/61/1004561/batug.org/public_html/forum/Sources/Load.php(225) : runtime-created function on line 3 Atýþmalar
Welcome, Guest. Please login or register.
19 Oct 2021 - 16:05:36
batug.com forum sayfalari  |  Basketbol  |  NBA  |  Topic: Atýþmalar 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: 1 2 3 4 [5] 6  All
Author Topic: Atýþmalar  (Read 29932 times)
zimbirti
Newbie
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 20


batug.com


View Profile
« Reply #60 on: 23 Apr 2005 - 22:18:34 »

amare gel yarýn gidelim
katalogtan beðenelim
kendimize göre pivotu;
iþin ehli curryle seçelim...

veremem zuppe nashe tonla para,
nasýl geçerim ben öyle kara,
atmak deðil benim amacým hava,
3lukler girsin yeter deme bana...

suns olmuþ asýlmaz bi çið
ederler adamý böyle mýrmýr ciks
josh koydu smacý q-riche
at hadi 3lugu ossun gonlun guzide


Logged
aqqush
Newbie
*
Offline Offline

Posts: 68

steve " the big hand " nash


View Profile
« Reply #61 on: 23 Apr 2005 - 22:40:58 »

amareye laf edersin
sen neyine güvenirsin
sor amareyi foyle amcana
aðlama sora boþuna

nashe tonla para demiþin
MVP nedir bilirmisin
zimbirti kardes yýrtýnma
atacam ödülü suratýna
Logged
memir
Yellow Mamba
Veteran
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 2.077


View Profile
« Reply #62 on: 24 Apr 2005 - 23:53:38 »

Oooo 2 gün forum'a girmemisim
Belliki yazýlarýmla bazýlarýný germisim
Bobcats nickli arkadasým Suan aklýna þaþýrsýn
T-mac attý Rox kazandý bi nba.com'a baksýn!

Senmi beni sustarcaksýn 2 maç'la
Hadi git yetin yetinebiliosan okafor'unla
Ýlerde insallah seninde bi t-mac'in ola
Siz izliceksiniz play-ofllarý charlotte tv'den 10 yýl daha!

Aqqush kardesim simdi geldi sýra sana
Son macta koyduk acýyo galiba?
Ýstediin kadar marion-nash-amare topla
Hic biri basedemez bizim Ti-mak'la!

Jermaine kardesim siz oynarsýnýz 6 kisiyle
Ama yeriniz diilki salon hade caným sizi alalým ring'e
Ron artest atar yumruk beyin yoksunu bi seyirciye
Hala anlamýorum sizin ne isiniz war güzelim ligde!

Zimbirti daha ilk postundan gelmissin gaz'a
Sanki biraz sacmalamissin ama
Hangi takýmlsýn anlamadým phoenixse yazýk sana
Hadi olum git calýs sen toy'sun daha..!

Dallas'lýlardan bu aralar ses soluk cýkmýyor
Millet onlarý lakerlýlara benzetiyor
Diil Nowitzki Majesteleri gelse
Super duo'muz size her turlü ciðniyor!

Buralarýn Baki'si derler bana
Her zaman karsýyým Rocket'se laf atanlara
Phoenix,S.A.S,Miami,Boston iyi halt yemiþ
Unutmayýnki;
Baki kalan bu kubbede hoþ bir seda imiþ!
Logged

#memircagan
zimbirti
Newbie
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 20


batug.com


View Profile
« Reply #63 on: 25 Apr 2005 - 02:31:26 »

e tmac ne diye bana laf atarsýn
nazým hikmetsen de bir taraftan kan aglarsýn
houston olmus dallasýn karsýsýnda bicare
sense egosunu tatmine kasan bi nacizane

ey bana laf sokmak için toyluumu savsaklayan t mak,
sanma ki bu genç toy sana karsý koyacak,
dersen ki o zaman atýsma hiç gelmeyecek,
istemem öyle atýsma ey forum insaný...

ucma bu kadar yuksee
gordon bile basamaz bu kadar vertigo yao ya
sana derler nazým
oysaki rocketsa bi pf pg duo lazým

buralarýn toy u derler bana
her zaman kostegim gazlý yýldýza
hele birde hayraný olmussa bi alter ego
kýl agdýrmasa da rocketsa
Logged
khn city_15
Newbie
*
Offline Offline

Posts: 36

batug.com


View Profile
« Reply #64 on: 25 Apr 2005 - 03:48:42 »

NJ de kalmis bi Kidd o da uyuyo
sanmaki finale cikan kadro duruyo
bigun red thorn uyaniyo
bu takima bi superstar lazim diyo

hikaye bu ya toronto enayi
elinde var bir vinsanity
dunyalari verseler satma bu efsaneyi
ama vermisler parayi rose a doldurmuslar salary i

canina tak etmis adamin
toronto yu 7 senede bastan kurmus
anlamiski kadrosu dandik bu takimin
kendini yollara vurmus

kimse inanmiomus superstarliina
tek basina kalmis karsi toronto halkina
istemis takasini olursa olsun ne pahasina
red thorn almis toronto yu kaziklayarak kadrosuna

o gunden sonra kidd mutlu carter sahane
miami ye elensek nolur bunlar bahane
t mac carter a ezilmis zamaninda sonra adam olmus
bu adam basindan beri superstar kobe t mac sonradan gorme olmus

« Last Edit: 25 Apr 2005 - 03:55:19 by Majere » Logged

sky's the limit:vince_the prince_carter
aqqush
Newbie
*
Offline Offline

Posts: 68

steve " the big hand " nash


View Profile
« Reply #65 on: 25 Apr 2005 - 04:15:58 »

güzelim sen çok gelmiþin gaza
bir maçla yapýlmaz bole hava
daha çok maç war 2.tura
captain dirk acýtýr sora

suns içinde demiþin son maç
sole bakem galibiyet sayýn kaç
sezon içi 2-2 bunuda es geçmiþin
sen galiba baya bi içmiþin

tmac inin ne farký war kobe dan
Ýkiside oynar takýmýný sallamadan
yao desen o boyla rebo çekemez
bu takým en çok 2. tura kadar teklemez

seni kale aldýk buyuk hata ettik
sunsýmýzla roketi karþýlaþtýrma gafletine düþtük
2.tura kalýn gelin bize
bak o zaman nasý koyacaz size
Logged
khn city_15
Newbie
*
Offline Offline

Posts: 36

batug.com


View Profile
« Reply #66 on: 25 Apr 2005 - 04:26:22 »

komusun wesley i sg diye
sen ne beklersin adam gelmis 35 ine
bob sura desen smac basmislii var 97 de
bu ne bicim guard ikilisi akillara  ziyan halde

t mac desen yalan olmus orlando da
carter in altinda ezilerek adam olmus toronto da
carter bakmis akil yok bu cacikta
demis gonderin sunu ligin dibi olan orlando ya

ne desem bilmemki
dertler saymakla bitmezki
yenilmisin detroit e kenarda gulusousun yenmis gibi
hoopp gozunu ac dana gibi bakma carter sarsiyo ligin statlerini

tencere yuvarlanmis kapagini bulmus misali
houston istemis ikinci bir shoq kobe ikilisi
ne gezer yao da o dominantlik yetenei
t mac desen parayi kazanmis hikaye gerisi

juwan howard bana t mac i geleceini gosterio
kalp hastasi cikti o da dede oldu gidio
adam gibi 4 bul ryan bowen la olmuo
dirk fena yapar kac sayi atar aklim almio

bak t mac kocum bu oyun yurek oyunu
40 sut cekip 20 sayi atmak bu isin en kolay tarafi
adam ol carter abin kizar ceker kulaklarini
bak bakalim sayi kralliinda gecebildinmi iverson i
Logged

sky's the limit:vince_the prince_carter
zimbirti
Newbie
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 20


batug.com


View Profile
« Reply #67 on: 25 Apr 2005 - 05:06:00 »

sýra geldi khn_city kardeþime
daha ilk postunda atlamýsýn bullsa
yapma böyle toyluk derler buna piþ öyle gir foruma
yoksa ezer seni chicagodaki boga
gelmezsin bi daha böyle gaza

vince dedigin kýrma eskiden kraldý simdi concon
yapmasýnlar onu msý centerda bicilmis kaftan toydan
attýgý bize 13 sayý abarttýn da abarttýn hocam
vinsanity almýs aklýmýzý baþýmýzdan
niyedir bu figurasyon ekolu skilesa satasman
ben anlayamamam  Cheesy

geçiþ dönemi bitti artýk gelsin yüzükler
costanza oldu talihimiz 5 yýldýr bizi köstekler
düþ artýk yakamýzdan
býrak da CAA olsun sözde prince e kodes-i aðdan

109 cm hoplasýn carter
bilmezki spud webb bile basmýþ onca dunký ft civarýndan
hadi nets gecti devrin el salla
aman salma vince i yoksa miami ye nasý bulcaaz böyle kolay lokma
Logged
memir
Yellow Mamba
Veteran
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 2.077


View Profile
« Reply #68 on: 25 Apr 2005 - 20:51:38 »

Aqqush Sen Cok Konusuosun
Bir o kadarda kasýnýosun
Biz her turlu koycaz Dallas'a
Sen ancak kendini avutuyosun!

Walla T-Mac Her turlu Her sekilde attýýýný sokuyo
Bunu dunku macý izlienler görüyo
Haa T-mac yuerigle oynamýoda Nash'mi oynuyo
Alýn sunu basýmdan beyler beni cok güldürüyo Cheesy

Cok gülüomus t-mac ewt gülüo
Cýktýmýda Takýr takýr oynuyo
Belliki t-mac her oynadýýnda seni üzüyo
Sende biliosun T-mac ve Yao En Kral Duo!

dedicated 2 Aqqush


Logged

#memircagan
khn city_15
Newbie
*
Offline Offline

Posts: 36

batug.com


View Profile
« Reply #69 on: 25 Apr 2005 - 22:50:32 »

shaq i kim tutcak die dusunurken
cikti damon jones bi anda uclukten
kisacik boyuyla cakti uclukleri bilekten
jefferson ne bicim defans yaparsin arada 15 cm fark varken

carter im daha napsin
27 sayi 10 rebound 8 asist cikarsin
eh be kidd takimini finale tasidiin zamanlari hic mi hatirlamazsin
sanki daha dun draft edilmis gencler gibi oynarsin

shaq kasmadi da krstic neden faul problemine girdin
mourning i de mi tutmak harcin deil senin
o zaman ne die nba e geldin
senden olsa olsa 4 numara olur onda da zaten rezilsin

finallerde shaq e faul yapip durdurur die alinmadi mi collins
o zaman ne die sut cekip takimi batirir
yao bile daha ii orta mesafe sut yuzdesi tutturur
eh be su takimda bi uzun olsa lig nelere kadir olur

kidd aklini basina topla
carter sensiz star senle superstar bunu unutma
biraz daha sayi at bizi millete utandirma
jefferson sen de adam gibi oyna kelimi kizdirma

NJ elense nolur
carter geri dondu ya dunyalar benim olur
Kidd seneye bizi birakma nolur
bi de uzun buldukmu bu ligin dengeleri alt ust olur
Logged

sky's the limit:vince_the prince_carter
GriZzLy11
ex-IveRSoN15
Full Member
***
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 633


View Profile
« Reply #70 on: 26 Apr 2005 - 00:34:43 »

Aqqush'a

Amare'yi övmüþsün,yüceltmiþsin
Atlamýþsýn 9 sayý 10 ribaundu
Posey geldi arkadan koydu bloðu
Lay lay la lay lay...

Burasý arena,playoff burasý
Sadece 3 lükle alýnmaz kupa
Yakalarsa affetmez Memphis ayýsý...
FeDeX'e bekleriz bir gece yarýsý

Ve en sonunda:
Yaðmurlu bir günde gördüm ilk seni
Üstünde ayýcýklý formalar vardý
Vuruldum,bir anda aþýk oldum ben
Hayatýn anlamý GRIZZLIES'tý   Smiley
Logged

Ýyi gününde,kötü gününde sapýna kadar Memphisliyiz...
dagger_8
Newbie
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 111

everybody lies


View Profile
« Reply #71 on: 29 Apr 2005 - 18:45:32 »

herkes gülüyor,dalga geçiyor
LA LAKERS nerde diyor,
bu kötü günler,elbet biter
ama kimse anlamýyor


gülün bakalým,gülün bakalým
dalganýzý geçin bakalým
korkmuyorsanýz seneye staples center da
karþýmýza çýkýn bakalým....
Logged
AnThRaX
Forum Dreameri
Jr. Member
**
Offline Offline

Posts: 407


Do not underestimate the power of Mavericks!!!


View Profile WWW
« Reply #72 on: 29 Apr 2005 - 19:02:00 »

Neredeyse 1 sene oldu foruma giremeyeli
Ama eski forum günlerinden kalma dallas tutkum hiç sönmedi
Gariptir ki playofflarda gidiyoruz bir-iki
Ama emin olun yakýnda görünecek Houston'ýn keli.

T-mac ve Yao susar
Nowitzkim coþar
Arkasýna (Finley, Howard, Terry, Stack, Damp, Daniels, Devin) saz takýmýný da katar.
Hey yavrum heeeeey.

Barry kimmiþ?
Wesley kimmiþ?
Sura kimmiþ?
Tanýmam etmem.

Bu seri Dallas'ýndýr dostlar.
Babayiðitler yeni bir destan yazmaya hazýrlar.
Hadi Avery göreyim seni.

Bu seri zor olacak.
Ama þunu belirtmekte fayda da olacak.
Eðer ki dallasým bu seriyi alýrsa
Kimse tutamaz onu þampiyonluða kadar.
« Last Edit: 29 Apr 2005 - 19:05:48 by jordanwk » Logged

HERKES BÝR GÜN DREAMER OLACAK!!! ÇOK YAÞA DREAM THEATER!!!
memir
Yellow Mamba
Veteran
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 2.077


View Profile
« Reply #73 on: 29 Apr 2005 - 21:46:03 »

Ooo Dallas'lýda Warmýþ Forumda
Ama aklý bi karýs hawada
Olmaz gulum bu isler Van Horn'la
2 mac alýrsýnýz siz bizden anca!

T-mac susarmýþ Nowi Cosarmýþ
Dallas Houston'ýmý Aþarmýþ
Dallas Toyota'da bi mac alýr heycanlanýrmýþ
Ama seri sonunda gorcez bi dallas'lý nasý aglarmýþ!

Ah be gulum Seride son durum 2-1
Bosuna heycanlanma bu seri bizimdir
Yao mutewazi T-Mac delidir
Dallas Kümeye Desek Yeridir!
Logged

#memircagan
bwallace4ever
Newbie
*
Offline Offline

Posts: 12

beast is released in the east


View Profile
« Reply #74 on: 1 May 2005 - 08:26:36 »

alemin kralý detroittir
bu bööle biline
kötü haber millet
detroit þampiyon yine

fazla ümitlenme Houston
iki galibiyet aldým diye
uzun lafýn kýsasý
Detroit þampiyon yine

yao Big Ben'den 20 santim uzun olsa bile
bu iþ bakar yüreðe
fazla kasma T-mac ne olur
þampiyonluk ilerde senin de olur

miami'ye deðinmeden olmaz
kýrk yýllýk hanedan o'neal'la yýkýlmaz
þanlý detroitim sen büyüksün
ablan sana kurban olsun

dünya tersine dönse vazgeçmem
gökteki güneþ sönse vazgeçmem
þu hayatýmý sana adadým
senden baþkasýyla meþk etmem

þu fani dünyaya bidaha gelsem
senden baþkasýný seçmem
deli diyorlar bana
desinler deðiþemem
desinler deðiþemem...





 



Logged
Pages: 1 2 3 4 [5] 6  All
batug.com forum sayfalari  |  Basketbol  |  NBA  |  Topic: Atýþmalar « previous next »
    Jump to: