Welcome, Guest. Please login or register.
23 Feb 2020 - 06:25:16
batug.com forum sayfalari  |  Pano  |  Arşiv  |  Bahis  |  Topic: Kaçan Balık Büyük Olur 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: [1]
Author Topic: Kaçan Balık Büyük Olur  (Read 4699 times)
WC
Veteran
Pro. Member
*****
Offline Offline

Posts: 4.928

nokta


View Profile
« on: 17 Nov 2004 - 16:31:15 »

ehe burayada kaçırdığımız büyük iddaları filan yazarız Wink

ben hafta sonu 14 maçlık kombineyi sadece Barca yüzünden kaybettim 1e45 veriyodu 5 milyonluk oynadı idim... salak salak maçlar bildim setubal, 2 lig B kategorisi filan ama ManUtd ile avrupadaki diğer takımım olan Barca dan kazık yemek baya koydu Sad
Logged
ilkerdalgıç
Veteran
Jr. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 285


View Profile WWW
« Reply #1 on: 17 Nov 2004 - 17:31:37 »

keşke sorsaydın be kayhan. o maç sakat derdim.
dün akşam boozer son saniyede serbest atışı soksa en azından param geri iade edilecekti. yanan para baya büyük
Logged

Gökhan
Global Moderator
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 7.678


Poop on them Oliver


View Profile
« Reply #2 on: 17 Nov 2004 - 17:37:27 »

Biz de sana Spurs daha garanti demiştik İlkercan, gerçi ben "hepsine oyna" diyerek denyoca bi laf da ettiydim ama Spurs konusunda ciddiydim. Sağlık olsun.
Logged
Riff
Guest
« Reply #3 on: 17 Nov 2004 - 21:27:19 »

burası herhalde aç gözlülük edip bunlarıda yazalım ne  olcak kesin alır diyenleri konusu. bi şekilde bu insanlara ben de dahilim Grin  ulen arsenal' in bi maçı ve ganyan 1.05 ! olsun olsun bu da olsun dedim ve arsenal berabere kalınca kupon yattı . bölede bi açgözlü insanım!
Logged
Wolver
Forum Sorunsalı
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 1.002

Aldığı Nefes Zarar


View Profile
« Reply #4 on: 18 Nov 2004 - 00:36:40 »

Türkiye maçına oynayan tüm arkadaşlara geçmiş olsun. Bana hem geçmiş olsun hem tebrikler. Çünkü 1 kuponda türkiyeye verdim diğerinde ukraynaya. Ha ben vatan haini miyim de ukraynaya kupon yapıyorum, tabi ki hayır. Yahu koca türkiye'de $evcenkoyu tutabilecek adam yok ondan  Grin Yenildik diye içim kan ağlıyor ama en azından diğer kupon tuttu.

Not: türkiye'ye verdiğim kupona 4 diğer kupona ise 2 milyonluk oynadıydım. O derece iyimser oldum yani yine de..
Logged





Batug Member Since 2002
Lethal
forum Vinsanity'si
Sr. Member
****
Offline Offline

Posts: 769

The World is a Vampire!


View Profile WWW
« Reply #5 on: 21 Nov 2004 - 19:36:34 »

türkiye ukrayna maçı sayesinde yaklaşık 802 milyon kaçtı. romanya ermenistan ve danimarka güricstan beraberliklerini tuturdum, gittim ekvator brezilyayı yener dedim ama türkiyenin yenileceini hesap edemedim..(beraberlik vermiştim)
1 milyonluk kupondu ama yine de yazık oldu..
Logged
RuSTeDSouL
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 2.830


View Profile
« Reply #6 on: 14 Dec 2004 - 16:59:35 »

bjk - liej maçında beşiktaşın berabere kalması sonucu, 1\418 lik bahis yandı.. 10 milyon basmıştım..

  acım yeni dindi..
Logged
Riff
Guest
« Reply #7 on: 27 Dec 2004 - 19:10:35 »

bu hafta az maç vardı ama maçlar gayet güzeldi. Premier League'de tüm büyük takımlar kazandı oranlar da iyiydi ama benim gibi olayı abartıp kupona ingiltere 3. liginden 3-5 maç koyunca kuponların çoğu yatmıştır. bu hafta ligin birçok favorisi yenildi beni de deli ettiler .Lig sonuncusu , deplasmanda liderliğe oynayan takımı  endi var mı böyle şey ya?
Logged
Gökhan
Global Moderator
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 7.678


Poop on them Oliver


View Profile
« Reply #8 on: 28 Dec 2004 - 11:05:29 »

Bizim kaçan balığımız büyük değil de ikidir tek maçtan kalıyoruz Arda başkan ile. Ve genellikle kupona ilk başladığımız maç oluyor bu. Lac-Mem over 183.5'tan yattı bire 5.4 veren kupon. Ancak over-under olayında yavaş yavaş aşmaya başlıyoruz, %100 emin olamadığımız için oynamadığımız maçlar tuttu, tek ibneliği bu iki camia yaptı.
Logged
Pages: [1]
batug.com forum sayfalari  |  Pano  |  Arşiv  |  Bahis  |  Topic: Kaçan Balık Büyük Olur « previous next »
    Jump to: