Welcome, Guest. Please login or register.
16 Jan 2021 - 21:04:57
batug.com forum sayfalari  |  Basketbol  |  Takım Forumları  |  Utah Jazz  |  Topic: Haberler 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: 1 ... 4 5 6 [7] 8 9 10 ... 31
Author Topic: Haberler  (Read 119709 times)
cantstandya
Timberwolf
Jr. Member
**
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 360


View Profile
« Reply #90 on: 4 Sep 2005 - 04:20:38 »

Ayrıca şu 3lük mevzu için Milwaukee bölümüne bi göz atalım, yararı olur.

Milwaukee için tartışılan konu ile benim söylediğim çok da alakalı değil, orda savunulan tez takımın birden çok üçlükçüye ihtiyacı olduğu ve maçı üçlüklerin kurtardığı.

Utah da ise durum farklı.. utah da bi redd yok.. dış şut tehdidi olmayan takımlara karşı da rakiplerin içeri gömüldüğünü uzunlara 2li 3lü savunmalar yaptığını hepimiz biliyoruz..benim de anlatmaya çalıştığım utah' ın alabileceği bir şutörün bu tarz savunmayı cezalandıracağı ve içerde uzunlarını rahatlatacağıdır.
Logged
Tim
Guest
« Reply #91 on: 4 Sep 2005 - 14:07:00 »

ben utah'ta bariz bir üçlükçü eksikliği göremiyorum.utah'ın uzunları diosun da boozer bu sene hic  bişi yapmadıki .Tkımın yıldızı kirilenko yoktu ,doğru dürüst guardları yoktu.2 numara açığı var ama utah sakatlıklar olmazsa sezonun süpriz takımıı olacaktır diye düşünüorum.Ostertag'ı de aldılar,kadro azaldı.Artık oylee iki de bir farklı ilk beşle çıkmayacaklar istikrar ve jerry sloan ve karakterli utah basketi başarıyı getirir.
Logged
hamurabi
je t'aime moi non plus
Full Member
***
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 570


Make My F** Day.


View Profile WWW
« Reply #92 on: 5 Sep 2005 - 02:02:07 »

cantstandya arkadaşım giricek'e savunmada laf atmışın sonra kapono demişin.yani ne biliyim biraz komik kaçmış gibi sonuçta kapono'nun da savunması ortada.geçen sene bobcats'te bile o konuda sıfırdı.ama peeler ve mccarty'de de savunma yok.o açıdan damon jones biraz düşünülebilir.ama neyse ya sonuçta fa kaç tane savunmacı sg var ki ...
Logged

cantstandya
Timberwolf
Jr. Member
**
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 360


View Profile
« Reply #93 on: 5 Sep 2005 - 12:33:02 »

cantstandya arkadaşım giricek'e savunmada laf atmışın sonra kapono demişin.yani ne biliyim biraz komik kaçmış gibi sonuçta kapono'nun da savunması ortada.geçen sene bobcats'te bile o konuda sıfırdı.ama peeler ve mccarty'de de savunma yok.o açıdan damon jones biraz düşünülebilir.ama neyse ya sonuçta fa kaç tane savunmacı sg var ki ...

bu kadar posttan sonra hala ifadem edemedim galiba, burda benim bahsettiğim istikrarlı bi şutör ihtiyacıydı, ayrıca tutup kapono yu beş başlat diyen yok. Daha önce 4-5 kez yazdım ama tekrarlıyım backup yani benchten gelen, giricek ve brown 'un yedeği (böylelikle türkçesi de en az beş kez tarafımdan tekrarlanmış oldu)..iyice bi okursak kapono' nun savunması şöyle iyidir rakibi böyle savunur da demiş değilim, dur hatta bi daha yazıyım backup şutör olarak ihtiyaca gayet de iyi cevap verecek bi adam olduğunu düşünüyorum..
Logged
Carra
Forum Kidd'i
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 1.182


View Profile WWW
« Reply #94 on: 15 Sep 2005 - 13:07:43 »

sas utahın devin brown için yaptıgı teklifi matchlemedi.boylece 2 yıl için 2.5M$ a jazzda brown.
Logged
Кириленко
Forum Postacısı
Yazar
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 1.175



View Profile
« Reply #95 on: 23 Sep 2005 - 21:58:25 »

Yunanistan maçında kirilenko'nun burnu kırılmış, detaylı bi haber göremedim ama bugün Litvanya maçına da çıkmadı...  Cry
Logged

Кириленко
Forum Postacısı
Yazar
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 1.175



View Profile
« Reply #96 on: 13 Nov 2005 - 14:11:39 »

of.. kiri bileği burktu..  Cry
''We'll do some treatments. I think I'll be all right in about a week''  diyo, inş doorudur oturup ağlıcam yoksa
Logged

rip_city
Guest
« Reply #97 on: 13 Nov 2005 - 18:07:13 »

Beyler Boozer'a nolduğu hakkında bir bilgisi olan var mı? Fantasy kadromda, injury report'a baktığım zaman strained thigh diyor, ama olayın başka boyutları olabileceğine dair bir yorum aldım. Nedir işin aslı, takas etmeli miyim adamı?
« Last Edit: 13 Nov 2005 - 18:16:27 by rip_city » Logged
the mechanic
WILLIAM "BILL" MUNNY
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 2.289


Heroes Never Die. THEY RELOAD!


View Profile WWW
« Reply #98 on: 28 Nov 2005 - 17:20:57 »

artık ne kadar sürpriz bir haber olur bilmiyorum ama takım yetkillilerinden yapılan açıklamaya göre bozzer en az 1 ay daha yok.zaten dönsün diye bir heyecan ya da beklenti de kalmamıştı ama herhalde yöneticileriniz olur da varsa öyle birileri yorulmasınlar diye böyle bir açıklama yapıyorlar.
Logged

"Bilimde ve güzel sanatlarda en üstün basarilar, tek baslarina çalisan kisiler tarafindan elde edilmistir. Hiçbir parkta bir kurul için dikilmis bir anit yoktur. Hayatta ya tozu dumana katar birinci olursun, ya da tozu dumani yutan kalabaligin arasinda olursun."

ALDOUS HUXLEY
turansote
Guest
« Reply #99 on: 18 Dec 2005 - 16:50:34 »

Bucks maçından sonra Mehmet okur ve onun hakkında bir ikiş yorum
"(Okur's) shot was the biggest shot of the game, no question," said Jazz guard Gordan Giricek,
"I made a few shots tonight, but really Deron did a great job of driving and finding me for some open looks," said Okur, who made just 5-of-13 shots. "We were on the road against a good team and tonight our bench was huge."


Bu arada Krilonko sadece 17 dakika oynamış .Acaba gene bir sakatlıkmı zuur etti.Ne oluyor bu çocuğa anlamadım
Logged
Brooklyn
Benicio
Yazar
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 4.038


View Profile WWW
« Reply #100 on: 18 Dec 2005 - 18:25:55 »

Ki-ri-len-ko

.Eğer Krilonko sağlam oluırsa
ve diğer oynucşlarda en yüksek seviyeye çıkarsa play off neden olmasın.
Bu arada Krilonko sadece 17 dakika oynamış .Acaba gene bir sakatlıkmı zuur etti.Ne oluyor bu çocuğa anlamadım
Şimdi Jordanın espirisini sayarsak Malone hakkındaki direk onu beyaza alırım:)
C Divac
PFDirk
SF Krilonko
SG Gino
PG Kidd

« Last Edit: 18 Dec 2005 - 18:30:38 by Brooklyn » Logged

the mechanic
WILLIAM "BILL" MUNNY
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 2.289


Heroes Never Die. THEY RELOAD!


View Profile WWW
« Reply #101 on: 19 Dec 2005 - 18:38:23 »

ak47'nın sırt ağrıları baş göstermiş,hiç riske atmadan oyundan almışlar.takım doktorları sıradaki maçta sanırsam cavs oluyor oynama ihtimalinin çok yüksek olduğunu söylemiş.
Logged

"Bilimde ve güzel sanatlarda en üstün basarilar, tek baslarina çalisan kisiler tarafindan elde edilmistir. Hiçbir parkta bir kurul için dikilmis bir anit yoktur. Hayatta ya tozu dumana katar birinci olursun, ya da tozu dumani yutan kalabaligin arasinda olursun."

ALDOUS HUXLEY
KHAN
Jr. Member
**
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 257


Sıcak...


View Profile
« Reply #102 on: 21 Dec 2005 - 18:48:42 »

bu olanlarda utah'ın son yıllarda başını kurtaramadığı fix sakatlıklardan biri.acaba ne zaman tam kadro sağlam oynıcaklar
Logged

FOREVER HEAT

KHAN
Jr. Member
**
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 257


Sıcak...


View Profile
« Reply #103 on: 3 Jan 2006 - 18:33:39 »

galiba yaodan sonra gasolda oylamada memoyu geride bırakmış.başlarım yao ya adam değil superstar star bile değilken allstar oylamasında başı çekiyor. memo seçilemezse bile koçlar aptal bi devle maç boyunca oynamak istemeyip onun yerine gerçekten şutlarıyla şov yapabilen memoyu seçeceklerdir bence...boozer gelse bile artık memoyu etkileyemez.boozer takas edilmeli artık. ne yararı var ne getirisi.
 
 
 
Logged

FOREVER HEAT

gazel
Newbie
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 246


View Profile
« Reply #104 on: 3 Jan 2006 - 18:41:19 »

 Memo'nun şutları bir uzun için gerçekten dikkat çekici o kadar uzaklardan onun gibi şut atabilen bir uzun bu ligde yok, savunmasını biraz daha geliştirirse bu iş tamamdır
Logged
Pages: 1 ... 4 5 6 [7] 8 9 10 ... 31
batug.com forum sayfalari  |  Basketbol  |  Takım Forumları  |  Utah Jazz  |  Topic: Haberler « previous next »
    Jump to: