Welcome, Guest. Please login or register.
29 Nov 2020 - 19:44:12
batug.com forum sayfalari  |  Basketbol  |  Takım Forumları  |  Utah Jazz  |  Topic: Haberler 0 Members and 4 Guests are viewing this topic. « previous next »
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 ... 31
Author Topic: Haberler  (Read 117357 times)
alvin maker
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 1.331


josé


View Profile
« Reply #60 on: 24 Jul 2005 - 11:05:03 »

Bence Utah için oldukça iyi bir hamle. Takımıt tanıyan, iyi bir uzun Ostertag. 2 yıl önce de iyi performans göstermişti Utah'da iken. Geri dönmesi iyi oldu bence. Snyder ise benim beklediğim çıkışı yakalayamadı, Nisan ayında oldukça iyi bir performans göstermiş olsa da, bu ayın çok da dikkate değer olduğunu düşünmüyorum. Memphis'te de çok fazla şans bulacağını sanmıyorum. Uzun zor bulunan bir şey olduğundan Utah kârlı sayılır. Aslında üç takım için de iyi oldu. Roll Eyes Ama Sacramento'ya 1 numara yedeği gerekecek sanırım...
Logged

Jazz6th
Guest
« Reply #61 on: 26 Jul 2005 - 07:42:01 »

Çok faydalı bir transfer yaptık. Eksikliği 1 senede görülmüştü. Çok önemli işler yapacağız bu sene.

Logged
drexler
Uma Thurman
Veteran
Sr. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 812

bu kalp seni unutur mu?


View Profile
« Reply #62 on: 27 Jul 2005 - 07:52:58 »

bnde bu takasta kazık yiyen bi taraf göremedim herkeslere hayırlı olsun
Logged

berdush
Newbie
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 221


View Profile
« Reply #63 on: 27 Jul 2005 - 14:53:40 »

  Lopez zaten NBA defterini kapatmaya yakın, Borchardt ise yıllardır sakatlık falan derken bekleneni veremedi gitti... Bu ikisi tamam da, ben Snyder gibi genç ve potansiyelli birini niye bu takasa dahil etti Utah anlam veremedim... Karşılığında aldıkları ne olduğu belli, 2-3 sene daha ortayı kapatmaya çalışmaktan başka bişey yapamayacak Ostertag olunca Snyder'a yazık etti Utah gibi geliyo bana...
Logged

jason
Veteran
Pro. Member
*****
Offline Offline

Posts: 2.994



View Profile
« Reply #64 on: 27 Jul 2005 - 17:24:40 »

synder kazmaligindan gitti sanirim.. atletik ama yetenek fakiri bi eleman guya sg oynuo ama sutu hic yok, amerika da sokaktan cewricegin bi adam da assagi yukari o kadar oynar.. herhalde bi potansiyel de goremediler ki yolladilar yoksa kontrati bisi diildi..
Logged

Richard Hammond
alvin maker
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 1.331


josé


View Profile
« Reply #65 on: 27 Jul 2005 - 21:14:50 »

Snyder öyle ahım şahım atletik bir adam değil bildiğim ve izlediğim kadarıyla. Ama 2 numara için çok güçlü olması onu değişik bir oyuncu yapıyordu. Şutu falan da yok tabî.  Smiley Ama all-around bir oyuncu. Potansiyeli olduğunu düşünüyor(d)um.
Logged

Кириленко
Forum Postacısı
Yazar
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 1.175



View Profile
« Reply #66 on: 28 Jul 2005 - 00:59:37 »

eski slam dergilerini karıştırırken gördüm, snyder için ülkenin sayılı sg'lerinden filan deniyodu, bence haksızlık yapıyoruz biraz, boşuna yapılmaz böyle yorumlar sonuçta. ama şu ana kadar pek bi numarasını da görmediimiz bi gerçek, onun da yolu açık olsun diyelim şu aNki haliyle o kadar büyük bi kayıp diil...
Logged

hamurabi
je t'aime moi non plus
Full Member
***
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 570


Make My F** Day.


View Profile WWW
« Reply #67 on: 30 Jul 2005 - 19:03:17 »

abi bu sene izlediğim tüm jazz maçlarında bu adam en az 1 tane 3lük attı .ee nası şutu yok bu herifin?Huh?
Logged

the mechanic
WILLIAM "BILL" MUNNY
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 2.289


Heroes Never Die. THEY RELOAD!


View Profile WWW
« Reply #68 on: 2 Aug 2005 - 17:40:16 »

ostertag kazma bi adam ama ne gibi bir fark yaratabileceğini bu seneki play off ilk tur ilk kings-sonics maçında oyuna girdikten sonra yaptıkları ile gösterdi.kılı kpırdamayan kings'i tek başına yeniden potaya soktu ama ne yazık ki adelman skor dendeye gelince adamı oyundan çıkardı ve maçı kaybettiler.burada ostertag senelerce çektiği underrated olma derdinin kurbanı oldu.ama sloan onu sever,çok eleştirse de sever.zaten snyder gerçekten zıpmaktan başka bir şey yapamayan bi adamdı.yeni gelen guardlara da bayağı güveniyor olmalılar.memo bu durumdan kötü etkilenir ki ben bu sene 6. adam oynamasını jazz açısından mantıklı buluyordum ama sloan artık geçmişin hayaletleri tarafından kovalandığı için ostertag karşısında dakikaları mantıksız şekilde azalabilir.
Logged

"Bilimde ve güzel sanatlarda en üstün basarilar, tek baslarina çalisan kisiler tarafindan elde edilmistir. Hiçbir parkta bir kurul için dikilmis bir anit yoktur. Hayatta ya tozu dumana katar birinci olursun, ya da tozu dumani yutan kalabaligin arasinda olursun."

ALDOUS HUXLEY
Кириленко
Forum Postacısı
Yazar
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 1.175



View Profile
« Reply #69 on: 2 Aug 2005 - 18:21:28 »

ostertag'in 35-40 dakika oynamayacağı çok açık, en fazla oynadığı zamanında bile 28 dakika sahada kalıyodu, zaten geçen seneki performansından sonra mehmet'in yedek bile olsa 30 dakikadan az almayacağını düşpünüyorum ben.. ostertag hırsı, cüssesi ve 2 final deneyimiyle hem mehmet'in gelişiminde hem de utah'ın bu seneki performansında önemli rol oynıcaktır. Deron williams'ın uyum süreci ve c.j. miles'tan alınıcak katkı en kritik noktalar bana göre...
Logged

Toni Kukoc
Forum Fordçusu
Administrator
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 4.172


View Profile
« Reply #70 on: 2 Aug 2005 - 20:24:26 »

Ostertag'in Mehmet'in gelisimine tek katkisi boks alaninda olabilir zannimca.
Logged


Кириленко
Forum Postacısı
Yazar
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 1.175



View Profile
« Reply #71 on: 2 Aug 2005 - 21:41:46 »

Smiley alim abi hücum eywallah ama özellikle savunma ve ribaund konusunda iddaalıyım..
Logged

FrEaK_NBA
Newbie
*
Offline Offline

Posts: 56


batug.com


View Profile
« Reply #72 on: 20 Aug 2005 - 03:35:45 »

3. draft Robert Whaley noldu acaba. Deron ve CJ ile imzalandi, onunla imzalanmicak mi? Yaz liginde en etkili 3 oyuncu 3 draft idi, whaleyi de begenmistim
Logged
botanik
Newbie
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 31


batug.com


View Profile
« Reply #73 on: 23 Aug 2005 - 19:08:51 »

Deron´a Utah formasi cok yakismis:




herşey güzel de, neyse... resmi koydum 300 metre uzunluundaki link yerine - oscar
« Last Edit: 23 Aug 2005 - 19:17:03 by OscarRE » Logged

Basari bahce gibidir, daima bakim ister
sarp
Jr. Member
**
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 283


View Profile
« Reply #74 on: 2 Sep 2005 - 18:44:55 »

utah,devin brown la anlaşmış,spurs teki kadar katkı yapamaz die duşunuorum ama belli olmaz
http://www.realgm.com/src_wiretap_archives/37199/20050902/devin_brown_signs_with_utah/
Logged
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 ... 31
batug.com forum sayfalari  |  Basketbol  |  Takım Forumları  |  Utah Jazz  |  Topic: Haberler « previous next »
    Jump to: