Welcome, Guest. Please login or register.
21 Nov 2019 - 15:46:12
batug.com forum sayfalari  |  Basketbol  |  Takım Forumları  |  Portland Trailblazers  |  Topic: Haberler 0 Members and 2 Guests are viewing this topic. « previous next »
Pages: 1 ... 95 96 97 [98] 99
Author Topic: Haberler  (Read 286960 times)
Mavi
" seyyah "
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 2.038



View Profile
« Reply #1455 on: 27 Jun 2015 - 04:46:11 »

Adam ısrarla rebuilding yapmayacağını söyledi, hep aynı şeyler yazılıyor. takası beğendiği için yaptığını söyledi, her takas her free agent olduğunda rebuilding olmak zorunda değil, daha önce de demiştim. gerçi basının da büyük çabasını alkışlamak lazım. büyük bi şehrin takımı olsa hayatta böyle haberler çıkmazdı. her sitede aynı naneler yazıyor, lamarcus büyük ihtimal ayrılacak ama takımdan ayrılacağımı söylemedim diye kaç kez haber yolladı. adam gelmiş lamarcus ayrılcak dedi diye bunun üstüne haber yapıyor (lamarcus "said" diye o kadar haber var ). biz ne söylesek boş iki hafta içinde göreceğiz.

takımda 37 milyonluk bi cap boşluğu olduğunu da tekrar hatırlatayım (kaman dahil), şu yukardaki kadronun ne kadar anlamsız olduğunu anlatmak için. wes ile imzalayıp capin 30 milyon altında sezona başlayacak değiliz. böyle bi örnek yok tarihte zaten, ama atış serbest tabi.
« Last Edit: 27 Jun 2015 - 04:46:54 by Mavi » Logged

abay
Pro. Member
*****
Offline Offline

Posts: 2.730


View Profile
« Reply #1456 on: 27 Jun 2015 - 13:58:06 »

Ama geçen yıl sıçışta bile olsa Batum'dan Henderson'a geçiş net downgrade oluyor.Evet Vonleh önemli ama win-now modunda bir takımın böyle bir hamle yapması şaşırtıcı.Diyelim ki Vonleh'i çok beğendi ve ya Batum'u gözden çıkardı,üstüne yaptığı Plumlee hamlesine ne diyeceğiz? Herkes geri gelecek olsa,rebuilding olmasa, geriye LMA-RoLo-Kaman-Plumlee-Vonleh-Leonard ile acayip sıkışık bir rotasyon oluyor.Hadi Kaman'ı yolladın,96 dakika için 5 kişi kalıyor.Bunun 36 dakikasını LMA alınca geriye kalanlara 15 dakika düşüyor.Bir anormallik yok mu sence? Yani adına ister rebuild de,ister reload de,burada bir değişim var,Grantland'de Love güzel anlatmış durumu.
« Last Edit: 28 Jun 2015 - 01:37:13 by abay » Logged

BLAZERSEVER
Jr. Member
**
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 284



View Profile
« Reply #1457 on: 28 Jun 2015 - 20:36:57 »

lillard            x
henderson     mccollum   
x                  x                      crabbe
x                   vonleh   
plumlee         leonard   

salary 20 milyon, aldridge giderse herşey GM ve Koçun elinde, imkan yok değil ancak ciddi parçalar eklemesi şart.
« Last Edit: 28 Jun 2015 - 20:38:32 by BLAZERSEVER » Logged
memir
Yellow Mamba
Veteran
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 2.077


View Profile
« Reply #1458 on: 28 Jun 2015 - 23:51:57 »

Adam ısrarla rebuilding yapmayacağını söyledi, hep aynı şeyler yazılıyor. takası beğendiği için yaptığını söyledi, her takas her free agent olduğunda rebuilding olmak zorunda değil, daha önce de demiştim. gerçi basının da büyük çabasını alkışlamak lazım. büyük bi şehrin takımı olsa hayatta böyle haberler çıkmazdı. her sitede aynı naneler yazıyor, lamarcus büyük ihtimal ayrılacak ama takımdan ayrılacağımı söylemedim diye kaç kez haber yolladı. adam gelmiş lamarcus ayrılcak dedi diye bunun üstüne haber yapıyor (lamarcus "said" diye o kadar haber var ). biz ne söylesek boş iki hafta içinde göreceğiz.

takımda 37 milyonluk bi cap boşluğu olduğunu da tekrar hatırlatayım (kaman dahil), şu yukardaki kadronun ne kadar anlamsız olduğunu anlatmak için. wes ile imzalayıp capin 30 milyon altında sezona başlayacak değiliz. böyle bi örnek yok tarihte zaten, ama atış serbest tabi.

Abi takımın yıldızı Portland yıllardır muktedir olamadığı için takımdan ayrılıyorken, Batum verip Vonleh alan takım kim olursa olsun hakkında rebuildinge gidiyor derler. Bence burada medyanın pohpohlaması filan yok, Olshey takası çok beğendim diye sizi yiyor.
Logged

#memircagan
khazad
Sr. Member
****
Offline Offline

Posts: 854



View Profile
« Reply #1459 on: 1 Jul 2015 - 01:24:23 »

Abi takımın yıldızı Portland yıllardır muktedir olamadığı için takımdan ayrılıyorken, Batum verip Vonleh alan takım kim olursa olsun hakkında rebuildinge gidiyor derler. Bence burada medyanın pohpohlaması filan yok, Olshey takası çok beğendim diye sizi yiyor.
Medya'nın ortalığı karıştırması LMA konusunda yaşanıyor bariz bir şekilde.Son 6 aydır bariz artan bir şekilde güvenilir .kaynakları olmadan takımdan ayrılacağı üzerine haberler yapıldı.Hatta gidip kalmasından çok ,hangi takıma gideceği/gitmesi gerektiği konuşulur oldu.Büyük pazarda olsa böyle davranılmayacağı görüşüne kesinlikle katılıyorum.

Woj dün , ya kalacak ya da Spurs'e gidecek henüz kararını vermedi dedi.Öyle abartıldığı gibi çok varyasyonlu senaryolar olmadığına inanıyorum bende.
Logged

Kensai
2. En Azılı Blazers Düşmanı
Global Moderator
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 5.992



View Profile
« Reply #1460 on: 1 Jul 2015 - 12:26:18 »

aminu'yu overpaid yapmışınız, 4 yıl 30 milyon.
Logged
khazad
Sr. Member
****
Offline Offline

Posts: 854



View Profile
« Reply #1461 on: 1 Jul 2015 - 15:31:57 »

Yanılmıyorsam Aminu'yu Olshey draft etmişti.Kendisine çok güveniyor olmalı , dışardan bakıldığında aşırı duruyor gerçekten.
Logged

Mavi
" seyyah "
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 2.038



View Profile
« Reply #1462 on: 2 Jul 2015 - 04:46:57 »

aminu'yu overpaid yapmışınız, 4 yıl 30 milyon.

ne overpaidi mert? bu foruma kalsa tüm adamları aldığı paranın yarısına imzalayacaksınız. piyasada ne paralar dönüyor şu an, bu kontrat ucuz bile kalacak bu gidişle. neyse knicksde oynarken çok sevdiğin 32 yaşındaki chandlera (hatta 33) yıllık 15 küsur verecek adamlarsınız, sizin için normal olması lazım.
« Last Edit: 2 Jul 2015 - 05:00:59 by Mavi » Logged

Kensai
2. En Azılı Blazers Düşmanı
Global Moderator
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 5.992



View Profile
« Reply #1463 on: 2 Jul 2015 - 07:24:22 »

abi bizim chandler'a domalmış olmamız aminu'nun overpaid olduğu gerçeğini değiştirmez. ben zaten sezon ortasındaki takaslarda isiah'ı yollamak için lakers pickini de veren zihniyetten akıllıca hamleler beklemiyodum. şu anda 2000'lerin başındaki dotcom boom gibi balon bi piyasa oluştu, bu zamanla dengeye gelecektir. cap isterse 120 milyon olsun, ne aminu yılda 7-8 milyon eder, ne shumpert 10 milyon, ne de carroll 15 milyon. o cap yükselişinden fayda sağlaması gereken adamlar curry, lebron, harden falan, bi de belki rookie kontratları biraz düzenlenebilir. mesele bu sezon towns 4-5 milyona oynarken brandan wright 6 milyon alacak.
Logged
BLAZERSEVER
Jr. Member
**
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 284



View Profile
« Reply #1464 on: 14 Jul 2015 - 00:40:25 »

Thunder Kanter'i tutacakmış, son zamanlarda aldığım en iyi haber.
Logged
abay
Pro. Member
*****
Offline Offline

Posts: 2.730


View Profile
« Reply #1465 on: 1 Jul 2016 - 13:00:38 »

Parsons'a 4 yıl 97 milyon max kontrat önermiş Olshey. Allah akıl fikir versin. Olshey inanılmaz düştü gözümden. Yani McCullom ve Dame gibi topu elinde isteyen iki guardın ve onları tamamlayan Aminu gibi bir 3&d varken, topu elinde isteyen, hayvan gibi bir sakatlık geçmişi olan, kesinlikle arıza çıkaracak bir parçayı ne düşünerek kadroya katacak merak ediyorum.
Logged

Mavi
" seyyah "
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 2.038



View Profile
« Reply #1466 on: 1 Jul 2016 - 17:54:16 »

Chandler parsons için 4 yıllık 95 milyonluk bi kontrat önermişiz. Memphisde işin içindeymiş ve aynı parayı onlar da önermişler.
Tüm kariyeri boyunca overpaid olan adamlardan olacak herhalde bu da, umarım bize gelmez.
Harkless'ın peşinde en az 5 takım varmış. büyük ihtimal yarı fiyatina kapatacaklar. yıllık 8-9 civarı. Resmen transfer yapmak için transfer yapmak bence bu. Bu arada hayvan gibi sakatlık geçmişi olan lafına güldüm, Cousins için sürekli yapılan "çok sorunlu oyuncu" muhabbeti geldi aklıma.  Ligde birden fazla kez sakatlanınca herkes injury prone oluyor heralde. Bradley Beal'e hiç kontrat önerilmesin o halde, adam her sezon istisnasız orta derece bi sakatlık geçiriyor.
« Last Edit: 1 Jul 2016 - 18:01:08 by Mavi » Logged

abay
Pro. Member
*****
Offline Offline

Posts: 2.730


View Profile
« Reply #1467 on: 1 Jul 2016 - 21:09:20 »

Beal'ın da çok fena sakatlık geçmişi.
Logged

Mavi
" seyyah "
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 2.038



View Profile
« Reply #1468 on: 2 Jul 2016 - 00:22:04 »

bunlar çok fenaysa, rose ve noah yürüyen ölü demektir. Bu arada parsons memphis ile anlaşmış. Conley'e bağlı deniliyordu, demekki conley de kalacak.


« Last Edit: 2 Jul 2016 - 00:35:37 by Mavi » Logged

Mavi
" seyyah "
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 2.038



View Profile
« Reply #1469 on: 2 Jul 2016 - 00:26:06 »

Free agent forward Evan Turner has reached agreement on a four-year, $75M deal with Portland, agent Kevin Bradbury tells.
Keşke parsons'ı alsaydık...

Düzeltme geldi 4 yıllık 70 verecekmişiz. Neyse en azından sağlıklı bi wingman aldık. Bazemore için bu paradan fazlasını ödemeyi düşünen 4-5 takım varmış, piyasa çok acayip.
« Last Edit: 2 Jul 2016 - 00:37:31 by Mavi » Logged

Pages: 1 ... 95 96 97 [98] 99
batug.com forum sayfalari  |  Basketbol  |  Takım Forumları  |  Portland Trailblazers  |  Topic: Haberler « previous next »
    Jump to: