Welcome, Guest. Please login or register.
6 Aug 2020 - 18:27:21
batug.com forum sayfalari  |  Basketbol  |  Takım Forumları  |  Boston Celtics  |  Topic: Haberler 0 Members and 2 Guests are viewing this topic. « previous next »
Pages: 1 ... 13 14 15 [16] 17 18 19 ... 49
Author Topic: Haberler  (Read 190069 times)
gilamaniac
Kiwi
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 8.909


Iker Casillas


View Profile WWW
« Reply #225 on: 29 Feb 2008 - 19:14:22 »

lakersa malone ve payton'ın gelmesi, celticse ray allen ve kg 'nin gelmesi ile bir degildi.Biri ister begen ister begenme takas ile geldi.Malone ve Payton ise lakersta pasapas bile yaparım eyterki parmagımda yuzuk olsun diyerek geldiler.

o yuzden lakersdan o donem nefret edenler fazlaydı
Logged

Son Turnuva Şampiyonu
alvin maker
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 1.331


josé


View Profile
« Reply #226 on: 29 Feb 2008 - 20:00:11 »

cassel kariyerinde yanındaki adama birşey öğretmiş mi ki rondo ya bişiler versin .parasını alır oyununu oynar kimseyide iplemez. boşu boşuna sam i am dememişler adama.
Yalnız Sam I Am bir kitap kahramanından esinlenerek ortaya çıkarılmış bir nick, Cassell'in bencilliğiyle alakası yok.
Logged

Lord-1
Newbie
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 228



View Profile WWW
« Reply #227 on: 29 Feb 2008 - 21:03:23 »

Valla bu hamle celtics adına baya iyi hamle play-off'lar da rondo'ya güvenmek risk olurdu. Kritik dakikalarda tecrübesiyle takımı rahatlatır Sam. Bide şu onay alma konusunda onay alma demiyelim de en azından haber edilmiştir diyelim çünkü bu kimyayı bir hamleyle bozmak istemez kimse.
« Last Edit: 29 Feb 2008 - 21:04:48 by lord-1 » Logged

The Chief
Red in Green
Yönetici
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 3.623

Celtic Pride


View Profile WWW
« Reply #228 on: 29 Feb 2008 - 22:05:24 »

Asıl nokta Cassell Heat'e  veya Bucks'a gidince değilde Celtics'e gidince sana koyuyor olması. Oysaki bence burada sorgulanması  gereken şey sistem eğer birşey sorgulanacaksa tabi,oyuncunun tercihi değil.
Vereceğim örnek birebir örtüşmeyeceksede yıllardır en baba FA'ların Spursa,Lakers'a veya Mavs'a veteran min. karşılığında gitmeleri bana koyuyordu ama sesimi hiç çıkarmadım.
Zira Cassell olayında oılduğu gibi alan menun satan memnun.

Yani dünya böyle zengin daha zenginleşiyor,fakir daha fakirleşiyor Can.
Çünkü sistem bunu gerektiriyor.  yada sadece başına geldiğinde konuşmayacaksın

Ortada bir adaletsizlik var doğru ama bunun sebebi sistemin izin vermesi.

Hatta  bence asıl  buyoutların neticelerinin değilde Gasol,Vince  gibi oyuncuların ekmek yedikleri takımlara  zoraki takaslara ve büyük adaletsizliklere sürüklemelerinin sorgulanması gerek.


« Last Edit: 29 Feb 2008 - 22:05:47 by The Chief » Logged

http://twitter.com/umitcanilhan

"The Celtics aren't a team,they're a way of life." Red Auerbach.
RuSTeDSouL
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 2.830


View Profile
« Reply #229 on: 29 Feb 2008 - 22:39:42 »

 e ben zaten bu konuda sistemin çarpıklığından bahsettim yukarda.. celtics e falan gitmesi bu konuda düşüncelerimi etkilicek bişey değil.. keza o saydığın takımlar yerine iddiası olan takımlara gitmek istemesi kadar doğal bişey yok.. ama ben bunun zamanından şikayetçiyim.. he bunu sene başında yapsalar kim ne dicek ( belki şu anda ratliff houston da olcaktı ) ya da buna bi zaman sınırlaması koyulur, o süre dolmadan yapılır.. normal sezonun bitmesine 1.5 ay kala olcak işler değil bunlar..  cassell sene başında waive edilip contender olan bi takıma gitse bundan neden rahatsız oliim ki..

 sorunum adil olup olmaması değil, sistemdeki çarpıklık..

  gasol, vince gibi oyuncuların zorla takas olmasından rahatsız olduğumu ilk gasol iddialı bi takıma takas olmak istediğinde sölemiştim.. uzun süreli devasa kontratlara imza atıp, ilk başarısızlıkta takas olmayı istemek rezil bişey.. imzalamıcan o zaman demiştim..
Logged
The Chief
Red in Green
Yönetici
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 3.623

Celtic Pride


View Profile WWW
« Reply #230 on: 29 Feb 2008 - 23:05:22 »

Ben,  Cassell Celticse değilde Miami'e imzalsa(ki henüz Celtics'e attığı bir imza yok)  yinede bu durumdan  şikayetçi olup ,miami topicine gidipte şikayetini dile getireceğini hiç sanmıyorum.

Seni rahatsız eden kısmı olan lakersın bir şampiyonluk yolundaki en büyük engelin güçlenmesi ki bu da beni rahatsız etti,asıl konu bu.


Hep bana hep bana olmuyor işte
« Last Edit: 29 Feb 2008 - 23:08:38 by The Chief » Logged

http://twitter.com/umitcanilhan

"The Celtics aren't a team,they're a way of life." Red Auerbach.
The Alp
Antipatik Senfoni
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 1.153


rises?


View Profile
« Reply #231 on: 1 Mar 2008 - 00:05:34 »



lakers ında buna benzer bir macerası olmuştu payton- malone- kobe- shaq quartetiyle.sonu acıklı biten bir öyküydü...

way be kardeşim kg de ne adammış. köy ağası sanki. cassel için ağamızdan izin alınmış.geçin bunları yok böyle birşey.

Payton-malone ile allen-Kg ikililerinin takım değiştirmeleri birbiriyle hiç alakası olmayan bişey , malone çok ucuza imzaladı ve direk şampiyon olmak istediği için gitti lakersa kg ise timberwolves tarafından gönderildi..

Takas olurken bu takıma gider misin derlerse bi adama şu oyuncuyu alıyoruz ne diyosun da derler ..  bence
Logged

...
FliPtiKal3
Guest
« Reply #232 on: 1 Mar 2008 - 01:26:08 »

ben ucuza alınmış alınmamışında değilim ki?head to head değerlendirme yapmadım. anlamış olman lazım.yıldız kalibresindeki adamların bir takıma toplanması herkesin doğal olarak şampiyonluk beklemesi ama maceranın olası bir babayı almaylada sonuçlanabileceğini vurgulamak istedim sadece.

P:S Boston ray i ve kg i alırken bedel ödedi.orda hem fikirim ve bu 2 linin boston  a gitmesi tarafları tatmin eden takaslarla gerçekleşti. Yukarıda bahsedilmiş adaletsiz durumla ilgili rahatsızlığımı herhalde 1-2 yıl önce farklı topiklerde dile getirdim((spurs ve lakers ın hamleleriyle).
Son 1-2 aydır gördüklerim karşısındarahatrsızlığım dahada arttı.adam takas edilyor , takas edildiği takım buy out ediyor herif tekrar eski takımına geri dönüyor. eski takım hem yeni oyuncuyla güçleniyoe hemde eski oyuncusunu tekrar kazanıyor. Stern in adalet anlayışı bu mu?
Madem güçlüğnün dahada güçlendiğini görmüyor stern efendi yada umursamıyor ozaman lotarya ya da herkes eşit tyopla girsin ligi şampiyon bitiren 1. sıradan  seçsin.Bi tarafı dengelemeye çalışırken sistemin diğer tarafı cayır cayır bak burdan kaçak var buna çözüm lazım diye bağırıyorken sadece lotaryadaki adalete yoğunlaşmak saçmalık.
« Last Edit: 1 Mar 2008 - 01:35:47 by flip » Logged
OscarRE
Stern'ün Çiftliği
Administrator
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 6.357

ne bakıyon lan?


View Profile WWW
« Reply #233 on: 1 Mar 2008 - 16:51:08 »

ah o keltlerde yok mu...yıllarca pas pas olan takım 3 tane all starla bu sezon ortalığı süpoürüyor her türlü küfürü yiyen doc rivers ve danny aigne bir anda omuzlara alınıyor , bazı !taraftarların kaba etleride atmosfer dışına çıkıyor. bakalım bu kadar gürültü patırtıya şampiyon olabilcekler mi...

lakers ında buna benzer bir macerası olmuştu payton- malone- kobe- shaq quartetiyle.sonu acıklı biten bir öyküydü...

way be kardeşim kg de ne adammış. köy ağası sanki. cassel için ağamızdan izin alınmış.geçin bunları yok böyle birşey.

doc rivers ve danny ainge'i kim omuzlara almış? üfürmeyelim. kaba et mevzusuna gelince, portland galibiyetleri sıralarken sen forumda terör estirmiyo muydun, her portland topiine mesaj atana? illa şampiyon mu olmak gerekiyo galibiyetlere sevinmek için?

kg evet köy aası gibi bi adam. öyle de olmalı. önceden çok sevmezdim ama bizim takıma gelince bi anda fikirlerimi deiştirdi. aralarında tartışma olsaydı da bu takımın kapısından adımını atamazdı cassell. bu kadar basit.
Logged

“With the caliber of guys on the team,’’ Wallace said, “with Paul, Kevin, Ray, Big Baby, a whole lot of guys, it’s going to be fun. We’re pretty much tired of beating up on each other and we’re looking forward to that first game against Houston"
http://torinolu.blogspot.com
FliPtiKal3
Guest
« Reply #234 on: 1 Mar 2008 - 17:04:07 »

13 maçlık seride port what yazarak terör estirdim .way way way ozan efendi eteğindeki taşları dökmeye başladı.
Her portland topiğne mesaj atan adama ne yapmışım? belirli bir grubun yaptığı bilinçli ve tahrik edici postlar dışında hangi eleştiriyi sineye çekmemişim.Şu forumda kendi takımını , oyuncularını koçunu en fazla eleştiren adamlardan biriyim , doğru saptamaları kabul edicek kadarda mantıklıyım. Sen önce portland boardunda ne yazmışız onları oku bok atmadan önce.spurs yazarı o arkadaş ve senini gibi adamlar provoke amaçlı msj attıklarında elbet cevaplarını alırlar.Bu kadar basit.

Takımlar senin mantık sınırların çerçevesinde yönetilmiyor. Heleki pp varken bu sene gelmiş adamın takımın ağası olması gibi bir durumu söz konusu dahi olamaz. bu adam KG bile olsa.Gm in takımına level atlatacak bir ek yapmak için eline fırsat geçecek ve KG bunu veto edicek , Danny aigne de peki abi sen ne dersen  o olur diip geri çekilecek?Çok mantıklı.
Logged
OscarRE
Stern'ün Çiftliği
Administrator
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 6.357

ne bakıyon lan?


View Profile WWW
« Reply #235 on: 1 Mar 2008 - 17:10:33 »

takıma level atlatmak için takım kimyasını baltalamak, bu çok daha mantıklı.

geri kalan kısma cevap vermek istemiyorum çünkü şimdiden aazını bozmaya başladın.
Logged

“With the caliber of guys on the team,’’ Wallace said, “with Paul, Kevin, Ray, Big Baby, a whole lot of guys, it’s going to be fun. We’re pretty much tired of beating up on each other and we’re looking forward to that first game against Houston"
http://torinolu.blogspot.com
tuncaboylu
Die For Duncan!
Yazar
Pro. Member
*****
Offline Offline

Posts: 2.909


Duncan attack


View Profile
« Reply #236 on: 1 Mar 2008 - 18:50:27 »

13 maçlık seride port what yazarak terör estirdim .way way way ozan efendi eteğindeki taşları dökmeye başladı.
Her portland topiğne mesaj atan adama ne yapmışım? belirli bir grubun yaptığı bilinçli ve tahrik edici postlar dışında hangi eleştiriyi sineye çekmemişim.Şu forumda kendi takımını , oyuncularını koçunu en fazla eleştiren adamlardan biriyim , doğru saptamaları kabul edicek kadarda mantıklıyım. Sen önce portland boardunda ne yazmışız onları oku bok atmadan önce.spurs yazarı o arkadaş ve senini gibi adamlar provoke amaçlı msj attıklarında elbet cevaplarını alırlar.Bu kadar basit.

Cidden çok enteresan, lafı bir şekilde bana getirmeyi başarmış Portland yazarı arkadaş.

Tabi başka takımların forumlarına gidip "Götünüz tavana vurdu", "Bu oyuncu alımlarından sonra babayı alabilirsiniz yine de" tarzı yazılar yazmak vaka-yi adiyeden olmuş. Öte yandan biz "Portland'ın galibiyet serisi yanıltıcı, sürdürülemez" dediğimizde(Haklı da çıktık bu arada) provokasyona girmiş.

Neyse, bereket herkes neyin ne olduğunu görüyor.
Logged




Seneye de şampiyon görelim sizi
Mavi
" seyyah "
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 2.038



View Profile
« Reply #237 on: 1 Mar 2008 - 18:57:14 »

Cidden çok enteresan, lafı bir şekilde bana getirmeyi başarmış Portland yazarı arkadaş.

Tabi başka takımların forumlarına gidip "Götünüz tavana vurdu", "Bu oyuncu alımlarından sonra babayı alabilirsiniz yine de" tarzı yazılar yazmak vaka-yi adiyeden olmuş. Öte yandan biz "Portland'ın galibiyet serisi yanıltıcı, sürdürülemez" dediğimizde(Haklı da çıktık bu arada) provokasyona girmiş.

Neyse, bereket herkes neyin ne olduğunu görüyor.


Galibiyet serisinin ne kadar uzamasını bekliyorduk ki? Bu ligde hangi takım için 'galibiyet serisi yanıltıcı değlidir, sürdürülebilir' diyebiliriz. Ya da bunu söylersek ne kadar mantıklı olur? Hiç bi takım galibiyet serisini sürdüremez zaten, ben şimdi spurs ve rockets'in sürdüremeyeceğini iddia ediyorum mesela bi kaç gün sonra haklı çıkacağım.
Logged

tuncaboylu
Die For Duncan!
Yazar
Pro. Member
*****
Offline Offline

Posts: 2.909


Duncan attack


View Profile
« Reply #238 on: 1 Mar 2008 - 19:17:44 »

Galibiyet serisinin ne kadar uzamasını bekliyorduk ki? Bu ligde hangi takım için 'galibiyet serisi yanıltıcı değlidir, sürdürülebilir' diyebiliriz. Ya da bunu söylersek ne kadar mantıklı olur? Hiç bi takım galibiyet serisini sürdüremez zaten, ben şimdi spurs ve rockets'in sürdüremeyeceğini iddia ediyorum mesela bi kaç gün sonra haklı çıkacağım.

Bunu söylediğin zaman provoke etmiş olmayacaksın ama.
Neyse, demek istediğim başka bir şeydi sonuçta.
Logged




Seneye de şampiyon görelim sizi
The Chief
Red in Green
Yönetici
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 3.623

Celtic Pride


View Profile WWW
« Reply #239 on: 1 Mar 2008 - 23:21:22 »

kg ile cassell'in kanlı bıçaklı olduklarını hiç duymamıştım.

Kaldıki köyağası bu durumdan mezun,hatta üzerinde çalışmış bile Smiley

David Falk said yesterday Cassell will sign with the Celtics if he clears waivers. The 6-foot-3-inch, 185-pounder will sign a contract for the remainder of the season receiving a prorated amount of the veterans' minimum of $1.2 million. While Denver, Dallas, and Phoenix reportedly may pursue him, Cassell expressed interest in coming to Boston before and after accepting a buyout from the Clippers Thursday.

Kevin Garnett said yesterday he is definitely in favor of Cassell coming to Boston. Garnett and Cassell were teammates in Minnesota from 2003-05. Garnett said Cassell, a two-time NBA champion, and recently acquired forward-center P.J. Brown would add solid experience.

"I've been checking on Sam to see how he's doing," Garnett said. "Other than that, nothing real personal . . . well, nothing as far as basketball or whatever. But he seems to be pretty good. I talked to him a couple days ago.


http://www.boston.com/sports/basketball/celtics/articles/2008/03/01/cassell_clear_to_here/
« Last Edit: 1 Mar 2008 - 23:23:48 by The Chief » Logged

http://twitter.com/umitcanilhan

"The Celtics aren't a team,they're a way of life." Red Auerbach.
Pages: 1 ... 13 14 15 [16] 17 18 19 ... 49
batug.com forum sayfalari  |  Basketbol  |  Takım Forumları  |  Boston Celtics  |  Topic: Haberler « previous next »
    Jump to: