Welcome, Guest. Please login or register.
15 Jul 2019 - 23:48:08
batug.com forum sayfalari  |  Basketbol  |  NBA  |  Topic: En Çok Gelişme Kaydeden Oyuncu Adaylarınız? 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: 1 ... 18 19 20 [21]
Author Topic: En Çok Gelişme Kaydeden Oyuncu Adaylarınız?  (Read 56330 times)
sovereign
Newbie
*
Offline Offline

Posts: 111

World B.Free


View Profile
« Reply #300 on: 17 Jan 2007 - 02:17:19 »

bu oyuncular tüm kariyerleri boyunca sergiledikleri oyundan pek farklı bi oyun sergilemiyorlar bence.

Butler ve Curry için aynı fikirdeyim,ancak bu sene çok iyi oynayan,bunu da rakamlara yansıtan Al Jefferson bayağı bir gelişme gösteren oyuncu sınıfındadır.
« Last Edit: 17 Jan 2007 - 02:22:30 by sovereign » Logged

From here we could crossover like Hardaway...
ajan
Jr. Member
**
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 379

Do it Yourself !!


View Profile
« Reply #301 on: 17 Jan 2007 - 13:50:28 »

tamam bu oyuncuların takımlarına yaptıkları katkıyı, yada istatistiklerini falan gözardı eden yok. bunlara kmse kötüdür falanda demiyor. bu oyuncular gayet iyi oynuyorlar elbette ama bunlar daha öncede bu iyi oyunlarını oynayan oyunculardı. e doğal olarak ödül en çok gelişme gösteren oyuncu ödülü olunca. bu ödülü zaten gelişmiş adamlara vermek biraz saçma olur yani.

Curry ve Al Jefferson hep bu oyunu oynuyorlar mıydı? Ben pek aynı düşüncede değilim. Ödülle ilgili konuşmuyorum, istatistiklerin kaç artıp azaldığına da bakmıyorum. Ancak bildiğim birşey varsa Al Jefferson'un yıllardır Keltlerin sahip oldukları "bu adam olacak, çok genç, bizim geleceğimiz" düşüncelerini nihayet haklı çıkarmışa benziyor. Her sene aynı geyik atılır sonra önümüzdeki yıllara bakacağız denirdi. Adam zaten çok genç sahiden de(1985 doğumlu!) ve bu sene bu oyuna ulaşması bile başarı. Rakamları da son 1 aydır inanılmaz şaşaalı.Şuan da sezonda da yuvarlak olarak 13 sayı 10 ribaund 1.5 blokla oynuyor.
Curry de 16 sayı 5 ribaund günlerinden gerçek pivot rakamlarına ulaşmaya başladı. Knicks'e çok önemli bir katkı sağlıyor. Knicks artık içerden de sayı bulabileceğini bilerek oynuyor. Savunma da hala yetersiz ama o da 82 doğumlu ve genç denebilecek bir isim.
Hal böyleyken bu iki oyuncunun kariyerlerinin en parlak günlerini geçirdiğini düşünüyorum.Artan rakamlarına rağmen MIP olamayacaklarını da biliyorum dediğim gibi takıldığım konu bu değildi zaten.
« Last Edit: 17 Jan 2007 - 13:52:03 by ajan » Logged

Smart bombs and precision guided armament --> " a more sophisticated way to end up dead !! "
BiggDogg
Newbie
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 12


View Profile
« Reply #302 on: 31 Jan 2007 - 02:12:50 »

AL JEFFERSON bence.. adam 2ye katladı kendini adeta
Logged

A MAN BECOMES A MAN FROM WHAT HE BİN THROUGH
Pages: 1 ... 18 19 20 [21]
batug.com forum sayfalari  |  Basketbol  |  NBA  |  Topic: En Çok Gelişme Kaydeden Oyuncu Adaylarınız? « previous next »
    Jump to: