Welcome, Guest. Please login or register.
17 Jun 2019 - 13:33:17
batug.com forum sayfalari  |  Basketbol Dışı  |  Serbest Kürsü  |  Topic: Ölüm 0 Members and 2 Guests are viewing this topic. « previous next »
Pages: 1 [2] 3 4 5 ... 75
Author Topic: Ölüm  (Read 239246 times)
ansley
Newbie
*
Offline Offline

Posts: 79

Antoine Walker...


View Profile
« Reply #15 on: 15 Jan 2003 - 18:56:00 »

Küçük çocukların anne, baba gibi yakınlarının ölümlerine normal şartlarda katlanması çok zordur. Ancak ahiret inancı varsa, katlanabilir. "O cennete gitti ve bizden daha iyi yaşar." der.
Genç insanlar için de durum geçerlidir. Ancak onlar bu sözü içlerinden söylerler, açık ortamlarda gözü yaşlı hıçkırarak ağlamanın delikanlılığa ters düştüğünü bilerek yine içlerinden ağlarlar.
Logged

 
OscarRE
Stern'ün Çiftliği
Administrator
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 6.357

ne bakıyon lan?


View Profile WWW
« Reply #16 on: 15 Jan 2003 - 22:14:24 »

sekerford basin saolsun.

benim bu insani üzmek bos sey hayat kisa falan.. hakkinda demek istedigim böyle düsünmek hayata nasi baktigina bagli. ama bu agaclar bu pota on sene önce de burdaydi, bigün gelecek yaslanacaz torunum olacak 20 yasinda falan, bunlari düsünürsek isin icinden cikamayiz, onlari da 60 yasina gelirsek düsünürüz artik.
Logged

“With the caliber of guys on the team,’’ Wallace said, “with Paul, Kevin, Ray, Big Baby, a whole lot of guys, it’s going to be fun. We’re pretty much tired of beating up on each other and we’re looking forward to that first game against Houston"
http://torinolu.blogspot.com
Sekerford
şampiyon
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 5.989


Forum Raşidi


View Profile
« Reply #17 on: 19 Jan 2003 - 17:29:07 »

Abicim 60 yaşında düşünürüzde yıllar çabuk geçiyor beah.

20 sene sonra basket oynayamassam napacam ben  Sad Grin

neyse dediğiniz gibi kafaya takmamak napalım
Logged

o_irengun
Guest
« Reply #18 on: 19 Jan 2003 - 17:47:39 »

Sekr haci benim gibiyaparsin sende o zaman dayarsin kendine alkole boka pusure bak canavar gibi  
Logged
Sekerford
şampiyon
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 5.989


Forum Raşidi


View Profile
« Reply #19 on: 19 Jan 2003 - 18:29:43 »

hocam dayıyoruzda fazla sevmem alkolu. Yani sorhoş olacak kadar değil ama yazın her gece içeriz arkadaşlarla. Gerçi kışında içeriz lan. Bikere kışın Sapanca golunde Yunusa binmiştikte sekiz kişi ne içmiştik beah. İyi boğulmadık o kafay la ahahah
Logged

o_irengun
Guest
« Reply #20 on: 19 Jan 2003 - 19:21:01 »

Hacim ben hem severim hem hemen her gun icerim hemde hemen hergun kafayi bulurum gerci biraz masrafli oluyor ama yani Smiley)))

arkadaslar o veya bu sekilde hayat kisa calismak ugrasmak falan guzelde biraz kafayi kalditrip hayatta keyif aldiginiz seyleri yapmaya bakin ve keyif alabileceginiz yeni seyler bulmaya calisin(sex yapin bol bol Smiley)))) )  cunku hayat gercekten cok kisa ve ilerde cogu seyi yapmaya zamanimiz olmayacak.
Logged
manofsteel
Jr. Member
**
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 339


..j'aime mon iPod..


View Profile
« Reply #21 on: 19 Jan 2003 - 22:48:55 »

ölmekte ilk defa banyo yapmak gibidir...
Logged
extremex
Guest
« Reply #22 on: 20 Jan 2003 - 02:10:59 »

basin saolsun sekerford!
hicbir yakinim olmediginden acikcasi bu durumun bende nasil duygular uyandiracagini bilemiyorum... ancak senin de kapildigin duygulara arasira gece uyku tutmazken ben de dalarim... bi gun gelip de olunce, atomlarimizdan baska, bizden sonraya ne kalacak diye... hele de ahirete (ya da reenkarnasyona falan) inanmiyorsan, ki ben onlardanim, is daha da cetrefillesiyor...maalesef yok olup gideceksin... iste hepsi o kadar!
Logged
HotSauce21
Yalçın Şeker Fanatiği
Pro. Member
*****
Offline Offline

Posts: 8.152

4 touchdown one game Polk High -- all city


View Profile WWW
« Reply #23 on: 21 Jan 2003 - 04:30:32 »

geçen gün power fm dj yi emre kuytu öldürüldü.elemanin önce arabasini çalmislar sonrada ewinde bogazini kesmisler.ben onus adece dj olarak biliyorum yanii diger zamanlar ne yapar bilmem ama bir dj in böyle bir cinayette ölmesi baya ilginç bence.çok sik olmasada denk geldikçe dinlerdim,ölümüne üzüldüm  yazik oldu bence
Logged


Reflector
1. Do the Sauce2k except when you catch it, catch it on the outer side of the ball like your hitting/reflecting it back to you
Sekerford
şampiyon
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 5.989


Forum Raşidi


View Profile
« Reply #24 on: 21 Jan 2003 - 13:14:12 »

Ya bide bu öldükten sonra arkaya ne bıraktığın durumu var. Belki biz yani belki arkadaşlar akrabalar tarafından arda bir hatırlanırız. Bazı insanların kimsesi yok. Onlar nasıl dayanıyorlar bu yalnızlığa bu yokluğu anlamak mumkundeğil. Belkide bu sebeple hırsızların, katillerin kalpleri taşlaşmıştır.

Ben lisedeyken bir ceset bulmuştu babamlar gece devriyesinde. Adam iki hafta evvel oldurulmuş her tarafı kurtlanmıştı. yani pek hoş bir goruntu değildi. Adamda kadın tuccarı, eroin satıcısymış. Alacak yuzunden oldurulmuş. Herifi oylece mezara sallamışlardı. Al işte kimse hatırlamıcak seni pislik herif gibilerinden. Belkide hatırlanmıcam madem dağıtayım mantığıyla yaşıyordu kimbilir
Logged

extremex
Guest
« Reply #25 on: 10 Feb 2003 - 14:36:29 »

simdi kadın saticisi deyince aklima geldi... hani tvde afganistanda bi taliban askerinin cesedi vardi ortalikta kalmis... sonra insanlar ellerinde taslar, kazmalar muthis bir hincla vuruyorlardi cesede... kimbilir neler yapmisti o adam onlara hayattayken... ancak ben cok tuhaf olmustum onlari izleyince... ne olursa olsun olmus bir insanin vaziyeti cok dokunakli oluyor bence.., aslında hareketsiz bir hidrokarbon kutlesi artik o ama insandi sonucta... bi ifadesi var yani... "donus yok"(irreversible) filminde de benzer bi sahne vardi, izleyenler hatirlarlar... neyse sonucta olum insanlik icin hala varolan en karanlık ve kasvetli olgu... ne mantik ne de inanc degistirebiliyor bunu...
Logged
HotSauce21
Yalçın Şeker Fanatiği
Pro. Member
*****
Offline Offline

Posts: 8.152

4 touchdown one game Polk High -- all city


View Profile WWW
« Reply #26 on: 11 Feb 2003 - 18:40:18 »

bizim yastaki we bizden büyükler belki hatirlar 80 li yillarda 32. günün jeneriklerinde israilli askerler filistinli bi esiri taslarla wura wura parçalıodu.o sıralar maximum 7-8 yaslarinda oldugum için bayaa kötü oluodum her gördügümde.ayni seyleri belki filistinlilerde diger tarafa yada baskalari kendi düsmanlarinda yapmştir ama bunun savaşla hiç bi alakası yok bence.tamamıyla piskopatlık
Logged


Reflector
1. Do the Sauce2k except when you catch it, catch it on the outer side of the ball like your hitting/reflecting it back to you
Eric
Geçerli
Global Moderator
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 1.993



View Profile
« Reply #27 on: 11 Feb 2003 - 23:34:03 »

bundan bir sene önce filan köpeğimiz öldü fakat ona köpeğimiz dediğimize bakmayın o bizim bir parçamızdı gittiğimiz her yere onu da götürürdük biz ne yiyorsak o da aynısını yerdi o ailemize katıldı diye bahçeli bir ev yaptırdık sizin anlıcağınız o bizim aileden biriydi geçen ocak ta doğum yaptı 3 yaşındayken tam 11 tane yavru doğurdu bizimde yardımlarımızla hepside yaşadı fakat doğumdan sonra hiç toparlanamadı köpeğimiz ölmeden 2 gün önce onun lenf kanseri olduğunu öğrendik durumu o kadar kötüydiki 2 gün içinde yürüyemicek duruma geldi. Öldüğü gün kontrol için veterinere gidecekti sabah bütün evi gezdi ben o sırada yataktaydım gelip beni kokladı ve son kez yüzümü yaladı inanın bunu başka bi zaman yapsa ona acımazdım fakat bu sefer ona hiç kızmadım hatta gülümsedim köpeğimiz resmen bize elveda ediyodu. Bi kaç saat sonra çok şiddetli bir kanama geçirdiğini öğrendik kurtarılması inkansızdı ve köpeğimiz o gün uyutuldu. 2 gün ağlamaktan kendime gelemedim.
Geçen cumartesi antremandan dönüyordum yolda babaanemi gördüm fakat sırtı dönüktü aslında babaanemi pek sevmem hiç bakmadan geçip gittçim eve. Akşam televizyon seyrederken dedem babamı aradı telefonu ben açtım babanem rahatsızlanmış babanı çağır dedi bende babam uyuyo filan dedim sonra annem konuştu bi kaç dk sonra annemle abim dedemlere gittiler.Bu arada bende gırgırındaydım dalga geçiyodum. Gece geç saatte döndüler sonra öğrendimki babaanemin tansiyonu yükselmiş merdivenleri zar zor çıkıp eve girebilmiş o gün öleceğim ben demiş. Bi süre sonra bi aile dostumuzu aramışlar adam hemen bi doktor bulup eve götürmüş adam tansiyon filan ölçüp hemen ambülans çağırmış babaanemi merdivenden aşağı indirirken kalbi durmuş ambulansta tekrar hayat dödürebilmişler.. Bir hafta yoğun bakımda kaldı . O nu ancak bu gün görebildim. Ama zerre kadar üzüldüm diyemem. Çünkü babama hiç iyi davranmadılar o na rağmen hastanedeki bütün işlerini annem halletti annem olmasa neyi nasıl yapacaklarını bilemezler içeceği ilaçları bile annem söylüyo dokturu kocası yerine annemle konuşuyor. bu gün onu gördüğümde hiç te hasta gibi durmuyomuş hatta dedemin söylediklerine göre tansiyon hastası olan babaanem o gün mutlaka içmesi gereken hapları bilerek içmemiş......

Bir tarafta köpeğim için bu yazıyı yazarken gözlerim doluyor öbür tarafta babaanem için hiç bir şey hissetmiyorum işte bence sevmek ile sevmemek arasındaki farkta bu bi kişiyi çok seviyorsanız o nun ölmesi sizi çok üzer fakat sevmiyorsanız banane der kestirip atarsınız o kadar kolay olur...
Logged

Sekerford
şampiyon
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 5.989


Forum Raşidi


View Profile
« Reply #28 on: 12 Feb 2003 - 15:26:57 »

yaw kopekte ayrı bıseydir be arkadaşım. Yani benimde kucukken vardı. Kimseye havlamazdı çok guzel kopekti. Sonra bizim komşunun çocuğu buna taş attı buda havladı iki kere. Bu zırlayarak babasının yanına gitti. Babasıda dedi vuralım kopeği. İbne herif bide gelip bizim evden ip istedi iyimi. Anneme soyledim baban gelmeden bişey yapamayız dedi. Oyle gittiler ateş ettiler vurdular kopeği. Birde bacağına ateş etmişler. Kopek ipten kurtulup kaçmış. Oturuyorduk ben ağlıyodum tabi. Yanımıza geldi. Sarıldım buna falan. Sonra tekrar alıp goturduler. vurdular bu sefer. Benimle beraber dort bes askerde ağlamıştı vallahi. Ama hiç unutmam bu olayı. Varmı boyle serifsizlik arkadaşlar soruyorum size  Angry Angry
Logged

Eric
Geçerli
Global Moderator
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 1.993



View Profile
« Reply #29 on: 12 Feb 2003 - 18:37:06 »

gaza getirmek gibi olmasın ama bunun tam bir şerefsizlik olduğunu iki yaşındaki çocuk bile anlar ne demek ya köpek havladı diye vurmak duyunca bile sinirler alt üst oluyo bunu benim yanımda yapçaklardı bi gün mutlaka öcünü alırdım yanlarına bırakmazdım
Logged

Pages: 1 [2] 3 4 5 ... 75
batug.com forum sayfalari  |  Basketbol Dışı  |  Serbest Kürsü  |  Topic: Ölüm « previous next »
    Jump to: