Welcome, Guest. Please login or register.
9 Jul 2020 - 19:23:21
batug.com forum sayfalari  |  Basketbol Dışı  |  Serbest Kürsü  |  Topic: Birbirimizi tanıyalım 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: 1 ... 48 49 50 [51] 52 53 54
Author Topic: Birbirimizi tanıyalım  (Read 211544 times)
blastrula
Forum Amirali
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 6.011


Respect My Authoritaaaahh


View Profile
« Reply #750 on: 23 Nov 2012 - 00:09:41 »

Vallahi çok özendiğin ancak nasıl olabileceğimi öğrenemediğim bi meslek en az 3-4 dil bilmen gerekiyor galiba o sıkıntı değil de çalışma saatleri falan da güzel gece vardiyasında kulede izlersin maçları ücret de bildiğim kadar gayet iyi, masanda otur ohh yanda arkadaşlarla güzel sohbet et...Bana dışarıdan böyle 10 numara meslek gibi geliyor valla abi.Nasıl edilir nasıl olunur bi fikir verirsen fazla geç kalmadıysak çok yapmak isterim bu mesleği
Sadece ingilizce yeterlidir yabancı dil olarak. bir de çalıştığın yerlere de bağlı "masanda otur ohh" olayı. Çok stresli bir iş olduğunu düşünüyorum. Sürekli bütün algıların açık olmak zorunda.

Bir de bilidiğim kadarıyla haftada 3-5 uçağın indiği Edremitteki adamla günde bazen 1000 trafiğin olduğu atatürk'teki adam aynı maaşı alıyor. Başka bir dünya orası.
Logged

Run, live to fly, fly to live, do or die
Run, live to fly, fly to live. Aces high.
teco
Jr. Member
**
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 445


View Profile
« Reply #751 on: 23 Nov 2012 - 00:43:38 »

Bir de telefonla arayanları azarlamazsanız çok iyi olacak, mecbur kalmadıkça aramıyoruz ama

yaklaşmadayım ben, dispatchden hiç aradıklarına şahit olmadım ama ararsan ben tatlı dille cevap veririm  Smiley
Logged
teco
Jr. Member
**
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 445


View Profile
« Reply #752 on: 23 Nov 2012 - 00:50:58 »

Sadece ingilizce yeterlidir yabancı dil olarak. bir de çalıştığın yerlere de bağlı "masanda otur ohh" olayı. Çok stresli bir iş olduğunu düşünüyorum. Sürekli bütün algıların açık olmak zorunda.

Bir de bilidiğim kadarıyla haftada 3-5 uçağın indiği Edremitteki adamla günde bazen 1000 trafiğin olduğu atatürk'teki adam aynı maaşı alıyor. Başka bir dünya orası.

doğrudur bilgiler, genel olarak çok stresli derler ama birazcık abartma var tabi, işin ucunda insan hayatı var sonuçta, maaş konusu her yerde aynı olmazsa küçük meydanlarda kimseyi tutamazsın, zaten istanbuldaki adama git edremitte çalış desende gitmez zaten
Logged
blastrula
Forum Amirali
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 6.011


Respect My Authoritaaaahh


View Profile
« Reply #753 on: 23 Nov 2012 - 01:45:21 »

Atatürk kulede çalışmış iki arkadaş da defalarca öyle bir durumda koşa koşa gideceklerini söylediler. Edremit için dediler tabi bunu. Bitlis'e git desen gitmezer tabi.
Logged

Run, live to fly, fly to live, do or die
Run, live to fly, fly to live. Aces high.
fantastiko
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 1.698


Love is Nothing!!!


View Profile
« Reply #754 on: 23 Nov 2012 - 15:13:05 »

Şartlara falan baktım ben hala üni okuyorum tabi bittikten sonra kesinlikle denemeyi düşünüyorum yalnız bana torpilin ağır bastığı bi yer gibi geldi.Örneğin şu dil kontrölü olayında istediğini yazar adam kağıda istediği için.Daha çok var tabi, buralarda olursak o zamanlar daha geniş çaplı bilgiler alırız abi senden
Logged

talhafatih
Ice Man
Jr. Member
**
Offline Offline

Posts: 411



View Profile
« Reply #755 on: 23 Nov 2012 - 15:17:27 »

abi torpilin olmadığı bi nokta mı var ki ? varsa oraya gidelim direk.
Logged

blastrula
Forum Amirali
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 6.011


Respect My Authoritaaaahh


View Profile
« Reply #756 on: 23 Nov 2012 - 17:56:03 »

torpilin olmadığı bir sürü yer var.
Logged

Run, live to fly, fly to live, do or die
Run, live to fly, fly to live. Aces high.
delph
Newbie
*
Offline Offline

Posts: 228


View Profile
« Reply #757 on: 23 Nov 2012 - 18:18:53 »

Bende tanıtayım bari... İsmim Murat Demirci. 20 yaşındayım. İstanbul Üniversitesi İktisat okuyorum 2.sınıf. Futbolu da basketbolu da çok severim. Fanatik Fenerbahçe'liyim. 4 yıl alt yapılarda futbol oynadım ta ki bileğimden sakatlanana dek. Sonrasında babam senin lgs sınaın var dedi göndermedi. Beşiktaş'a transfer olalı 2 ay olmuştu. Fenerbahçe kadar değil ama Liverpool sevgim de var bayağı.

Basketbol'u da o sıralar Ülkerspor'da oynanyan bir arkadaş sevdirmişti. Kobe'nin 81 attığı sezona gelir basketbol sevgim. O günden sonra araştıra araştıra Steve Nash hayranı olmuştum. O gün bugün o adamın yüzük almasını isterim. (Lakers'tan nefret etmeme rağmen) Şu an da Minnesota'lıyım.

Kısaca böyle. Umarım yakın arkadaşlıklar da kurarız
« Last Edit: 23 Nov 2012 - 18:25:26 by delph » Logged

Sekerford
şampiyon
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 5.989


Forum Raşidi


View Profile
« Reply #758 on: 23 Nov 2012 - 19:58:14 »

doktorluk zor abi kule işide zordur kesin. Ben çalışmıcam lan bundan sonra stresli işlerde zaten kafayı yemek üzereyim hafiften sıyırtmaya gerek yok arada takılalım bari.

Eniyisi çiftçilik falan yapmak anasını satayım. Bu eneşintem bana geçen dedi ya solucanlar varmış onun gübresi varmış falan varmı bilginiz arkdaşlar solucan yetiştiriciliğine girsek nedir durum yapabilirmiyiz o kadar eğitim aldık onuda yaparız mnkym zaten
Logged

teco
Jr. Member
**
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 445


View Profile
« Reply #759 on: 23 Nov 2012 - 20:41:51 »

Şartlara falan baktım ben hala üni okuyorum tabi bittikten sonra kesinlikle denemeyi düşünüyorum yalnız bana torpilin ağır bastığı bi yer gibi geldi.Örneğin şu dil kontrölü olayında istediğini yazar adam kağıda istediği için.Daha çok var tabi, buralarda olursak o zamanlar daha geniş çaplı bilgiler alırız abi senden

yok abicim torpilin en az düzeyde olduğu kurumlardan biri, çünkü yapılan sınav online sistem üstünden ve sınav bittiği anda adayın puanları yazıcıdan çıkıyor, he tabi istenirse ondada oynama yapılır ama sınavda belirli bir puan üstünde alıp mülakatta elenen yok neyse okulun bitsin konuşuruz
« Last Edit: 23 Nov 2012 - 20:42:22 by teco » Logged
Mustaine
Sr. Member
****
Offline Offline

Posts: 842



View Profile
« Reply #760 on: 24 Nov 2012 - 14:06:08 »

Hocam "zıkkım" NBA aşkı oluyor.

Teşekkür ederim bu arada geçmiş olsun dileği için.Anlatsam inanmazsınız olan biteni.Bazen "Ne için uğraşıyorum ulan,bunun için mi?" dediğiniz bir an olmuştur ya,ben mesleğimi çok sevmeme rağmen o an yaşadım,Allah kimseye o hissi yaşatmasın.
Hocam meseleyi sorsam ayıp olur mu? Gelecek yıllarda başıma nasıl işler gelebileceğini merak ediyorum Smiley
« Last Edit: 24 Nov 2012 - 14:07:40 by Mustaine » Logged
abay
Pro. Member
*****
Offline Offline

Posts: 2.730


View Profile
« Reply #761 on: 24 Nov 2012 - 19:07:31 »

Randevusu olmadığı halde hastayı kabul ettim.60 yaşında bir teyze,köyden gelmiş,geri gitmesin diye 35. hastam olarak içeri aldım.Yanında 60-65 yaşlarında kocası da var.

Yan dal uzmanı abimizi kastederek "Mustafa Bey yok mu?" dedi.
"Servise vizite çıktı,öğleden sonra gelecek,beraber bakacağız sonuçlara." dedim."
"O her zamanki doktorumuzdu,o baksın" dedi.
"Ben şimdi muayeneyi yapayım,tahlilleri isteyeyim,öğleden sonra beraber görüşürüz." dedim.
Teyzenin dosyası kabarık,en son muayene notunu arıyorum altına devam etmek için ama bulamadım.Sordum : "En son ne zaman muayeneye gelmiştin?"
"Mustafa Bey olsa bilirdi." dedi.
"Ezbere nasıl bilsin? O da benim gibi açıp dosyadan bakacak" dedim.Notu bulamadım,sil baştan hazırlamaya başladım şikayeti,hikayesi,özgeçmişi,soygeçmişi,kullandığı ilaçlar ... Sordom "Hangi ilaçları kullanıyorsun?"
"Mustafa Bey olsa bilirdi" diyince,dosyayı elime aldım,madem o kadar seviyorsun Mustafa Bey'i,al evine götür,öğleden sonra gelecek" dedim ve dosyayı uzattım.Böyle diyince teyze "Yok yavrum hepiniz birsiniz,Allah razı olsun" dedi.Ben dosyamı doldurdum,muayeneyimi yaptım,tahlilleri istedim ve gittiler.
Aradan 3 saat geçti,öğleden sonra sonuçlar çıktığında sekreterler sırayla koridora alıyor,benim kapım açık sürekli.Aynı anda 3 polikliink çalışıyoruz.Sıra bu teyzeye gelmiş.Ben masamda başım önde sonuçlara bakarken birden sol gözüme darbe geldi.Ne darbeyi gördüm-duydum ne de birinin içeri geldiğini.Anın şokunu atlattıktan sonra baktım teyzenin eşi bağırıyor bana doğru "Ben pzevenk miyim?" Ne anlamış? "Mustafa'yı bu kadar çok seviyorsan evine götür" üstelik diyor ki daha "Dışarı çıkınca bıçaklayacağım" 3 tane de şahidim var.
60 yaşında teyze ve 60-65 yaşlarındaki kocasının,torunu yaşındaki adama karşı mantalitesi bu.Ben mesleğimi seven ve insanlara yarıdm etmek isteyen,randevusu olmadığı halde,saat 12.30 olmasına,henüz yemek yememiş olmama rağmen teyzenin muayene olmadan,tetkikleri yapılmadan dönmesine katlanamadım ama sonuç ortada.
İşin acı tarafı,olay planlı,hesaplı.Adam bilenmiş,aradan 3 saat geçtikten sonra geliyor ve vuruyor.Ya elinde Diyarbakır'da hayatını kaybeden arkadaşımızda olduğu gibi bıçak olsaydı?
Logged

Mustaine
Sr. Member
****
Offline Offline

Posts: 842



View Profile
« Reply #762 on: 24 Nov 2012 - 20:58:17 »

Hocam çok geçmiş olsun. Hastayı bekletmemek en doğrusu ama keşke karşı taraf da iyiliğin kıymetini bilse, doktora robot veya bilgisayar muamelesi yapmasa, bir de doktorun başına gelebilecek tehlikelerden koruyacak olan sadece kendisi olmasa. Bu dilekler gerçekleşir mi acaba?

Bir de bu olayda talihsizlik de var. Tek iyi şey adamın teşkilatlı gelmemesi. 'Pisi pisine' ifadesi böyle durumlarda kullanılıyor sanırım.
Logged
Sekerford
şampiyon
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 5.989


Forum Raşidi


View Profile
« Reply #763 on: 24 Nov 2012 - 22:15:37 »

hocam sen haklısında söylemişsin köyden gelmiş belli bir kesimin insanları bunlar. Benzer şeylere daha çok yine şahit olabilirsin olacaksın yani.

Hep diyorum; doktorluk, öğretmenlik, askerlik gibi meslekler özel meslekler. Hakimlik, avukatlık ayrı özellikte tabii ki de bunların branşı farklı biraz. Çok emek harcadığın ve karşılığında çok bişey alamadığın meslekler olabiliyor bazen. Bunları sizin olgunlukla karşılayıp, yine aynı özveriyle çalışmaya devam etmeniz gerekiyor. Yada, doktorluk, öğretmenlik askerlik gibi meslekleri seçmeyecektiniz.

Şimdi eğri oturup doğru konuşalım. Liseyi biteren gençlerin kaçta kaçı doktorluğu "kutsal bir meslek" olduğu için seçiyor? Veya bir subaylığı bir öğretmenliği daha alta koymak lazım tabii ki. Doktorluk, benimde içinde bulunduğum mühendislik gibi meslekleri parası iyi olduğu için seçiyoruz seçtikte yani. Gerçi doktorların şuan ki durumlarını bilmiyorum ama öğretmenlerden çok daha iyi durumlarda maddi olarak gördüğüm kadarıyla.

Yalnış anlaşılma olmasın. Ben daha çok para verilmesini düşünüyorum o ayır mesele. Çünkü sağlık herşeyin önünde ne kadar iyi bakarsan doktoruna o kadar sağlıklı yaşarsın. Ama demek istediğim misal öğremenlerin durumu çok ta iyi değil yani. Gerçi maaşları şu an özel seviyesi için çok kötü olmasada yinede büyük şehirlerde kıt kanaat geçindirir adamı. Askerlik keza öyle. Yani kenera çekilip "yatarak 3 binlira alıyor lan yüzbaşı" demek kolaydır. E o zaman gel hocam sen dur siirtin sırtlarında sana verelim aynı parayı. Yada gel sen al eline neşteri de yap hadi beyin ameliyatını. Bunların değerini bilmeyenler ne yazık ki halkımızın chailliği yani diyecek birşey yok fazlada. Hakkarinin dağlarında elektiriksiz çatısız okullarda öğretmenler gördüm ben mücadele eden devletin unuttuğu yerlerde bu adamların hakkını ödeyemeyiz.

Ama hocam şunu söyleyip toparlamak istiyorum. Burda anlattığın olayda durum farklı gibi. Yani bunlar köylüyse, bu bir anlık sinirle yapılmış birşey sonuçta. Siz protesto etsenizde doktorlar olarak bunun hiç bir işe yaramayacağıda malum. Bunu anlayamayacaklardır yani bunu demek istiyorum.

Haklımısınız elbetteki haklısınız ama bu mesleğin cilvesi yani. Kimse size kolay bir meslek olduğunu söylememiştir zaten. Durmadan, yılmadan çalışmaya yardım etmeye, birilerine küsmeden işinize devam etmeye çalışmanız en güzel davranış olacaktır.

Ha, burda da doktorların nelere bulaştığını ne yazık ki görüyorum. Adamların bazılarına kafa göz girmemek elde değil. Sağlık sektörünün, tıpkı eğitim sektörü gibi bir bok batağında olması ayrı bir üzücü yan yani. Mümessil arkadaşlarımın anlattıkları mide bulandırma noktasını geçmiş, insanların sağlıklarının nasıl hiçe sayıldığını, ne dolaplar döndüğünü daha bunları biliyorsak göstermekte. Arkama baktığımda mühendislik için pişmanım açıkçası ama doktorluk seçmediğim için rahatım.
Logged

abay
Pro. Member
*****
Offline Offline

Posts: 2.730


View Profile
« Reply #764 on: 24 Nov 2012 - 23:18:00 »

Bu meslek zaten emek=karşılık denkleminde yapılabilecek bir meslek değil.Özverisiz yapılabilecek bir meslek de değil.Ben parası için değil,doktor olmak istediğim için bu mesleği seçtim.Parası için seçenin de aklına şaşarım.Buraya maaş bordromu print screen yapabilirim rahatlıkla ve maaşımın 1.675 TL olduğunu gözlerininzle görebilirsiniz.(İçinde dil tazminatı dahil) Eşim öğretmen ve aldığı maaş 1.715 TL.Meşhur döner sermayeden aldığım para 850 TL,kıdem tazminatıma ve emekli maaşıma etki etmiyor.800 TL de tuttuğum nöbetin parası var,ayda 8 nöbet tutuyorum,o da şöyle : P.tesi sabah 08.00'de giriyorum,salı akşamı saat 17.00-18.00 arası çıkıyorum.Çarşamba sabah 08:00'de giriyorum,perşembe akşamı 17.00-18.00 arası çıkıyorum.

Ha bunları yazıyorum,neden yazıyorum? İşimin yoğunluğundan şikayetçi değilim,bilerek seçtim.Zaten bu mesleği seçen herkes de bilerek seçiyor.Benim derdim mesleğin toplumdaki yanlış tezahürü.Ne eskisi gibi saygı duyulan bir meslek grubuyuz (öğretmenler de bu hale getirildi) ne de milletin bildiği,diline doladığı gibi efsane paralar kazanıyoruz.Bugün bir imamın aldığı maaş 2.500 TL,onun da bordrosunu gösterebilirim.Meslek toplumun gözünde itibarsızlaştırılıyor,hastalar ve ya öğrenciler, doktorun-öğretmenin sahibi gibi davranıyor,dövüyor,öldürüyor.Para mevzusunda da şunu ekleyim : bir doktorun aldığı maaş asgari ücretin 2 katı kadarsa ve bu miktarın yeterli olduğu düşünülüyorsa,hiç yazmaya gerek yok.
Logged

Pages: 1 ... 48 49 50 [51] 52 53 54
batug.com forum sayfalari  |  Basketbol Dışı  |  Serbest Kürsü  |  Topic: Birbirimizi tanıyalım « previous next »
    Jump to: