Welcome, Guest. Please login or register.
23 Jan 2019 - 09:11:13
Google
batug.com forum sayfalari  |  Basketbol Dışı  |  Serbest Kürsü  |  Topic: Forum'un En İyi Mesajları 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: 1 ... 24 25 26 [27]
Author Topic: Forum'un En İyi Mesajları  (Read 113660 times)
kubilay
Administrator
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 3.314


View Profile WWW
« Reply #390 on: 24 Apr 2016 - 12:17:20 »

Parker hakkında kitap yazacam basketbolu bırakmasını bekliyorum. İngilizce ve Fransızca'ya çevirtebilirsem satışlardan baya umutluyum. Adamın prime'ı ne zaman geldi geçti onu bile anlayamadık. 25-32 yaş aralığı tam da şampiyonluk kazanamadığımız 7 seneye denk geliyor (2007-2014 arası). Başarılarına baksan HoF dersin ama benim gibi kariyerini ilk yılından itibaren detaylı takip etmiş biri en fazla arkasından küfür eder. Üçlü beşli konuşuluyor ya sürekli, Duncan ile Ginobili'nin yanında isminin yazılmasından bile rahatsızım, o derece delirdim artık. Profil resmimi de kaldırmayı düşünüyorum.

İlk geldiği yıl playoff'ta Lakers'a yaptıklarından sonra dedim bu çocuk 15 sene kalır burada. Sonraki yıllarda sanki 18 yaşındaki o gamsız çocuk gitti yerine eli ayağına dolaşan korkak tavuk Ortega geldi. Ulan bunun yüzünden ben final serisinde Beno Udrih izledim. Baskıdan öyle yılmıştı ki ayakta duramıyordu. Dedim gençtir, 3-4 sene sonra Duncan-Manu yaşlanınca onun sırtına binecez, hemen yemeyelim çocuğu. 2007 final serisi tarihin görüp görebileceği en bedava MVP ödülünü dağıtması ile hatırlanıyor hala benim gözümde. Duncan hafif ortaya kayınca perde için 3 kişiyi topluyordu, bu da yandan süzülüp turnike attı, başka numara yok. Zaten inanılmaz bir atlet olduğunu (Westbrook, eski Rose ekolü çıkmadan ligin en delici oyuncusuydu) inkar edemem, ilk adımı biraz yavaş olsa zaten NBA'de oynayamazdı bu kafayla.

Nihayet ihtiyarlar yaşlandı, yan parçalar da iyiden iyiye zayıflayınca bir kabuk değişikliğine gittik. Tam Parker'ın prime'ına denk geldiği için çok çekinmedim, hafif tempoyu da arttırdık rahat oynasın diye, ilk Dallas tokatladı, sonra Suns'a süpürüldük!!, en son da 8. sıradaki Memphis'e paketlendik. Şu dönemde playoff maçlarını tek tek çıkarsınlar, Parker şu maçta ağırlık koydu maçı aldı diye tek bir maç bulun getirin gösterin bu yazdıklarımın hepsini yutacam ama yok. Normal sezonda üst üste 3-4 maç farklı farklı zamanlarda 30+ performansları var, MVP için adının geçtiği sezonlar oldu, tempo sayesinde iyi ekmek yedi ortalama yaptı ama playoff geldiğinde yine pıstı kaldı. O zaman anladım bu herif değil 25, 30 yaşına da gelse bu takıma liderlik edemeyecek ve öyle kabullendim.

Takas dedikoduları çıktığında da duygusal tarafım ağır bastı, ne yalan söyleyeyim takas olmasını istemedim. Çünkü 2010-2013 arası belki de Duncan Era'nın en kötü dönemiydi ve tekrar bu çekirdeğin şampiyon olma ihtimali gözükmüyordu ufukta. O yüzden nasıl başladıysa öyle bitsin dedim. Ama işte bir Evlat çıktı geldi, takımın çehresini yine değiştirdi. 2013'te şampiyonluğun kokusunu tekrar almıştık. Hatta uzun zaman sonra hatırladığım baştan sona tek iyi serisini de o zaman oynadı Parker, 2013 WCF'de Memphis'e karşı... Finalde yine kendi üstüne düşeni yaptı tabi, sıçtı batırdı, elimizdeki şampiyonluğu verdik, Pop dahil herkes suçluydu, faturayı alman usulü ödedik o yüzden.

Yeni sezon başladığında herkesin dişleri kanlı, 38 yaşında adamlar nasıl performans gösteriyor normal sezon maçlarında herkes bir acayip. Kawhi Green hatta Splitter...  O arada tabi baş aktörümüz sakatlıklarla boğuşuyordu, normal sezonda da bir şey veremedi açıkçası. Sonlara doğru biraz toparlandı, aynı bu seneki gibi ondan bir ışık bekliyorum, Parker biraz kıpırdansa anasını ağlatamayacağımız takım yok çünkü ama ona güvenemiyorum işte... Final geldi çattı, ulan artık bir şey yap diyorum içimden, yine yok, yine yok. 2014 şampiyonluğu da 2005 gibi Parker'a rağmen geldi. Geçen sene malum Paul'e tokatlandı, yakın tarih herkes hatırlar. Bu sene de 2014'ün kopyası gibi. Gsw ile hiç eşleşemiyor biliyorum ama Curry'yi oyunda olduğu sürede birazcık yorabilse bari, yine iddialı konuşacağım ama yok abi yok, yok... Bu sene 2014 gibi Parker'a rağmen bir şeyler yapabilecek miyiz, göreceğiz.

benim cok da farkinda olmadigim bi durummus bu sanirim, zihin acti.
Logged

Mustaine
Sr. Member
****
Offline Offline

Posts: 841



View Profile
« Reply #391 on: 24 Apr 2016 - 15:29:07 »

Yalnız adama herkes kuruluyormuş da bir işaret fişeği eksikmiş Cheesy Adam Spurs sisteminde kendini unutturuyormuş meğer
Logged
Kayrakli
keeper
Pro. Member
*
Offline Offline

Posts: 2.393


View Profile
« Reply #392 on: 24 Apr 2016 - 22:07:49 »

ben en baştan beri söylüyorum valla
Logged
The Chief
Red in Green
Yönetici
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 3.623

Celtic Pride


View Profile WWW
« Reply #393 on: 24 Apr 2016 - 22:42:18 »

ben en baştan beri söylüyorum valla
tony parker adını duydugumda ilk sen aklıma geliyorsun valla, yalan yok Smiley
Logged

http://twitter.com/umitcanilhan

"The Celtics aren't a team,they're a way of life." Red Auerbach.
abay
Pro. Member
*****
Offline Offline

Posts: 2.730


View Profile
« Reply #394 on: 5 Jul 2016 - 20:13:19 »

Spurs yapınca abi adamlar mükemmel organizasyon helal olsun Lamarcus ,West'te tabi parayı düşünmeyecek ,Warriors'a gelince bu ne amk.   
Logged

OscarRE
Stern'ün Çiftliği
Administrator
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 6.356

ne bakıyon lan?


View Profile WWW
« Reply #395 on: 6 Jul 2016 - 02:10:37 »

Açıp NBA'yı izleyeni ziksinler bu saatten sonra.

Lan ben Avrupa futbolunda Cap olmalı Real Barca parayı basıp basıp dengeleri bozuyor diyordum hepte NBA'yı örnek gösteriyordum bu nedir?

Madem bu kabul ediliyor bizim yaptığımız C.Paul takasını niçin engelledi NBA?

"Oyuncunun kendi kararı kurallar dahilinde saygı" duyulacak ise biz neden alamadık kardeşim C.Paul'ü? Biri bana mantıklı bir dille izah etsin.

KD benim için bitmiştir. LJ'e de zamanında kızmıştım. Lakin adama hak veriyordum. Cavsı salak saçma kadroyla nerelere getirdi baktı takımdan bir bok olmuyor şampiyonluk için yol aldı gitti.

Oklahoma şampiyonluktan uzak mı?

Korkak pezevenk...
Logged

“With the caliber of guys on the team,’’ Wallace said, “with Paul, Kevin, Ray, Big Baby, a whole lot of guys, it’s going to be fun. We’re pretty much tired of beating up on each other and we’re looking forward to that first game against Houston"
http://torinolu.blogspot.com
Teardrop
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 1.282

Tracy McGrady


View Profile
« Reply #396 on: 6 Jul 2016 - 03:22:43 »

benim cok da farkinda olmadigim bi durummus bu sanirim, zihin acti.

TiMert bunu yeni gordum, ben bu incelemeye katiliyorum. Fransizcam 0 ama Ingilizce'ye layigiyla ceviririz. Sen sikinti yapma. yeter ki turkce eseri koy ortaya. ben en alasini Ingilizce'ye donustururum
Logged
mVy
keeper
Jr. Member
*
Offline Offline

Posts: 432



View Profile
« Reply #397 on: 14 Jul 2016 - 08:17:31 »

bu takas olursa abayı masaya yatırıp göbeğinden zeytin yeriz artık.
Logged
tricktir
Pro. Member
*****
Offline Offline

Posts: 1.079



View Profile
« Reply #398 on: 17 Jul 2016 - 21:39:01 »

Çünkü yeri gelmişken tekrar belirtelim NBA'in gelmiş geçmiş en iyi oyuncusu Tracy McGrady'dir

Logged

başarılar gelir geçer asaletin bize yeter
http://twitter.com/tricktir
http://astrakhanatoly.blogspot.com/
memir
Yellow Mamba
Veteran
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 2.077


View Profile
« Reply #399 on: 20 Jul 2016 - 00:58:30 »

Okur okumaz koşarak buraya geldim, yazılmış olması hem üzdü hem de gururlandırdı :memir:

Adam yıllardır yazmasa da adamlığını tek cümleden belli edendir;

Çünkü yeri gelmişken tekrar belirtelim NBA'in gelmiş geçmiş en iyi oyuncusu Tracy McGrady'dir.
Logged

#memircagan
Insomnia
Jr. Member
**
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 491


Fsn Houston!


View Profile
« Reply #400 on: 22 Jul 2016 - 12:09:18 »

Ahahaha bi de yeri gelmemişken aslında sıkıştırmışım araya Smiley Eyvallah Memir'im, güzel günlerdi. Lig başlasın da Vodafone'a gelmek farz oldu.
Logged
Pages: 1 ... 24 25 26 [27]
batug.com forum sayfalari  |  Basketbol Dışı  |  Serbest Kürsü  |  Topic: Forum'un En İyi Mesajları « previous next »
    Jump to: