Welcome, Guest. Please login or register.
21 Jan 2019 - 07:17:17
Google
batug.com forum sayfalari  |  Basketbol Dışı  |  Serbest Kürsü  |  Topic: Forum'un En İyi Mesajları 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: [1] 2 3 4 ... 27
Author Topic: Forum'un En İyi Mesajları  (Read 113575 times)
Gökhan
Global Moderator
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 7.678


Poop on them Oliver


View Profile
« on: 19 Jun 2004 - 03:21:22 »

Bugüne kadar en iyi yazarı, en komiği, en asabiyi, en şoparı en bilmemneyi seçtik mutluyuz gururluyuz eyvallah da şu geçirdiğimiz bilmem kaç senede arada bi girip okuduğunuz ve tebessüm ettiğiniz mesaj yok mudur hiç? Vardır..

Her topic açanın başına gelebileceği gibi materyalimi evde unuttum örtmenim, siz başlayın.
« Last Edit: 14 Jul 2004 - 14:04:18 by BabyShaq » Logged
Jazz6th
Guest
« Reply #1 on: 19 Jun 2004 - 03:26:37 »

Kutsal Utah Jazz topiğinden bir anektod...

Tarihler 4 Ağustos 2003...

Tuncaboylu diyor ki.. ".... Bundan dolayı Utah'ın durumu sanıldığından daha da umutsuz görünüyor."


Şimdi bakınca hayli komik duruyor. Kusura bakma Onur Smiley
Logged
OscarRE
Stern'ün Çiftliği
Administrator
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 6.356

ne bakıyon lan?


View Profile WWW
« Reply #2 on: 19 Jun 2004 - 03:27:28 »

billups = -2
qrich = 0 (bende salaklık sakatlığı unutmuşum değiştirmedik de)
s jackson = 6 (m jackson bile 15 getirirdi)

total = 44 allah belanızı versin

oh tanrım bu bi rekor olmalı

gökhanın vgm acizliğini, tezcanlılığını, saflığını güzelliğini anlatan,

anılın ise her zamanki halini gösteren bi entry..

beni yarmıştı zamanında ohtanrımyinegüldüm
« Last Edit: 19 Jun 2004 - 04:00:27 by Taysheed » Logged

“With the caliber of guys on the team,’’ Wallace said, “with Paul, Kevin, Ray, Big Baby, a whole lot of guys, it’s going to be fun. We’re pretty much tired of beating up on each other and we’re looking forward to that first game against Houston"
http://torinolu.blogspot.com
OscarRE
Stern'ün Çiftliği
Administrator
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 6.356

ne bakıyon lan?


View Profile WWW
« Reply #3 on: 19 Jun 2004 - 03:40:28 »

ya bi reklam war solo nun reklami hani hatun tuwalet kagadi unuttum diye markete dönüo arabasina uzay gemisi düsüo falan.allahim ne igrenç,aptalca,alakasiz,regülatör,funderburke bi reklam

çok eskilerden..
Logged

“With the caliber of guys on the team,’’ Wallace said, “with Paul, Kevin, Ray, Big Baby, a whole lot of guys, it’s going to be fun. We’re pretty much tired of beating up on each other and we’re looking forward to that first game against Houston"
http://torinolu.blogspot.com
Gökhan
Global Moderator
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 7.678


Poop on them Oliver


View Profile
« Reply #4 on: 19 Jun 2004 - 04:03:13 »

Paçalarından mütevazilik akan sevgili adaşım, giriş kısmına dikkat!

Quote
her yuzyılda bir dahi gelirmis tezini dorularcasına atatürkten tam 100 sene sonra 1981 de dogdum lise de kucukcalık anadolu lisesinden mezunum orda hatta basket takım kaptanıydım(sanki cok matah bisi de) simdi bursa uludag da isletme 3 te okuyom (ona okumak denirse) ulkeri de ligde sıkıca tutar bursada oturdugum icin oyak reno maclarına da hep giderim

haa bu arada ovunmek gibi olmasın die solemicektim ama merak eden olur KAYSERİLİYİM umarım kıskanmassınız hehe
Logged
Factotum
Veteran
Full Member
*****
Offline Offline

Posts: 574


hersey lakers icin.


View Profile
« Reply #5 on: 19 Jun 2004 - 04:13:28 »

haaa, söylemeyi unuttum, tırnak yerim ben çok pis. ayıptır söylemesi 3 senedir falan uzamıyor benim tırnaklarım. geçen sene kings serisinin 7. maçında bir uzatma daha olsaydı ayaklara geçiyordum.
Logged
cemoftheweek
Guest
« Reply #6 on: 19 Jun 2004 - 05:00:40 »

Playoffs 04 topicinde favorim:

"Playofflarda Lakers bir maç kaybedince ortaya çıkmasıyla bilinen Tspark yine iddialı yorumları ile geri dönmüş anlaşılan Smiley..." -Memo

Not: Darılmaca, kızmaca olmasın, alt üstü şaka işte Cool
« Last Edit: 19 Jun 2004 - 05:02:36 by Dribblin' Machine » Logged
Majere
Yazar
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 5.806


Ben acı yazıyorum


View Profile
« Reply #7 on: 19 Jun 2004 - 19:14:23 »

ehehe valla benim ödüm bokuma karıştı. deprem fobisi dedikleri şey buymuş demekki. o anı net hatırlıyorum. ölümü, azraili, lakersı, konferans sıralamasını filan düşündüm. three peat bir film şeridi gibi geçti gözümün önünden. neyse uzun sürmedi allahtan, sıyırdık.
Logged
Majere
Yazar
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 5.806


Ben acı yazıyorum


View Profile
« Reply #8 on: 19 Jun 2004 - 19:34:04 »

   BİR  BAŞARI  ÖYKÜSÜ....

Geçtiğimiz sezonun şampiyonu Gaziemir Eagles, Tigers'ı yenerek yine onbinleri sokağa döktü.

Maç sonrası basın;

La Gazzetta Salla Sport: Anneciğim Gaziemirliler! Başdöndürücü bir Eagles. Anıl'a fazla iş düşmedi.

Tuttoşamrel: Ediz, Fırat kaçırıyor, Anıl, Selçuk mıhlıyor, Gaziemirliler cehennemi yaşattı.

Corriera Salla Sera: Gaziemir, Tigers'ı küçük düşürdü, Selim Ataz vuruyor, Tigers yıkılıyor. Eagles geceyi aydınlattı.

Gaziemir Times ise oyuncu görüşlerine yer verdi;

Ediz Ay: Hiç bu kadar ezilmemiştik.
Onur Tirkeş: Bu çocukların alınlarından öpmek lazım.
Selim Ataz: Doğum günün kutlu olsun aşkım.
Selçuk Ormancı: Bu daha başlangıç, sıra Wildcats'de
Anıl Çelebi: Yeniden doğmuş gibiyim, bekleyin ve görün.


Bu arada Gaziemir Adnan Menderes Havalimanında coşkuyla karşılanan kafile, otobüse güçlükle ulaşırken, başkan Onur Tirkeş'in de kafileyle birlikte tesislere gittiği ve burada oyunculara:''Böyle oynarsanız şampiyon oluruz, arkanızdaki Gaziemir halkını düşünün ve bu çıkışınızı sürdürün.'' dediği öğrenildi.

Öte yandan Tigers maçına iğneyle çıkan Selçuğun perşembe günü tedavi için Edirne'ye gideceği ve All Star maçında yer almayacağı belirtildi.
Diğer taraftan hafta içi denemeye alınan 47 gurbetçi oyuncu beğenilmeyerek geri gönderildi.

Logged
Gökhan
Global Moderator
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 7.678


Poop on them Oliver


View Profile
« Reply #9 on: 20 Jun 2004 - 12:51:11 »

Aslında "kapak olsun" amaçlı yazmak istemiyorum bu topiğe herkes hata yapabilir tahminlerde ama şunları yazmazsam (Hele Tuncaboylu'nun Denver&Jazz&Bucks öngörülerini toplasak 12 ciltlik kuşe kağıda  baskı dev bir eser olur) çatlarım

Onur abi (ah ah)
Quote
bence de Bucks ve Hawks Heat ile beraber Doğu'nun dibinin en kuvvetli 3 adayı. Benim gözümde geriye kalan takımlardan Nets,Pistons,Magic,Pacers,Hornets,Sixers ve Celtics play-off yapmaya en kuvvetli aday olan 7 takım. 8. takım olmak için Bulls,Cavs,Knicks ve Raptors'a kıyasla Wizards'ın daha fazla şansı var. Tüm söylediğim bu
Alim'cim kusura bakma ama gerçekler acıdır

Tuncaboylu

Quote
Bucks seneye lottary'ya bile kalamayabilir. Biz bu kadar kötü takımı lottery'e almıyoruz diyebilirler.

Gila (eheh)
Quote
bucks lotaryaya kalır hatta 1.sırayı da ceker ama ncaa lerden gelen gelecegin Shaq'ı yerine gelecegin earl boykinsini secer
%100 bole olur

Magic Board'u, Onur abi (Abi naptın be?)
Quote
Orlando, şu ana kaar Doğu'da en iyi off-season hareketlerini yapan takım.  Sadece Howard'ı alması açısından değil bence en isabetli rookie seçimlerini yapan takım olması da bunda etkili. Zaza Orlando'nın o sırada alabileceği en iyi oyuncu. Yaz liginde gösterdiği performans, kendini gösterme hırsı ve en önemlisi Orlando'nun tüm sezon öncesi programına katılacak olması avantaj. Bogans ise tam bir steal. Takıma direkt katkı yapabilecek yetenekde bir oyuncu.

Bu sene Orlando Doğu'da ilk dörde oynar

Wolky
Quote
9) Orlando (42-40) - Juwan Howard will help add much-needed scoring help, taking some pressure off of Tracy McGrady. Still, T-Mac carries this squad. Look for Drew Gooden to continue to improve.

InsideHoops.com'Un yeni Power Rankings'in de , Genel'de 9 , doğuda ise 3. sırada göstermiş bizi amcalar!!

Üstte de , Juwon Howard'ın skora katkı yapıp,t-mac'in üstünde ki baskıyı azaltacağını belirtmiş ve t-mac'İn bu kadroyu yine taşıyacağını söylemiş.Drew Gooden'nın da gelişimine dikkat çekmiş!! (ama tabi bunun dışında birçok yeni katılan iyi oyuncularımızda var bilindiği gibi)
  Maillistimizde de konuşulan doğuda kaçıncı oluruz konusunda ben de üçüncü olabileceğimize hala inanmaktayım,şimdi bi sürü abim çıkıp naaptınız da olacaksınız demez heralde

Gila (yuhaha)
Quote
bence orlando bu sene en kotu ihtimalle 3.olur eger takım olurlarsa 1.bile olabilirler

Erkin?
Quote
Onur agbim dogru söylemiş ama Şu kurduğumuz kadro ile sanki jersey' in üzerine çıkarız gibi,ne diyorsunuz?

Yani detroit 1. bizde bu kadrodan beklenen oyunu ortaya koyarsak sanki 2. olurmuşuz gibi geliyor.

Flip
Quote
NEts konusnda seninle aynı fikirde olabilirim ama DETroit in orlandoyu dağıtma olayında  farklı deüşünüoorum...Play off öncesi KK da dahil bi çok kişi Orlando da bi b.k yok sadece T-mac var Detroit 4-0 alır ednildi!...Sonuç nooldu ? pistonlar tabiri cazise  seriyi popo zoruyla! kurtardı(4-3)
Orlando zorlanmadan doğuda 2. olabilir bence.......

Ve mutlu son... Magic'in 1-15'lik start'ı sonrası Magic taraftarları (Resmin altına Erkin&Wolky diye yazmışlar, bilmiyorum yaneee)
« Last Edit: 20 Jun 2004 - 12:55:18 by Taysheed » Logged
piston'r
eye in the sky
Veteran
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 2.906


R.I.P


View Profile
« Reply #10 on: 20 Jun 2004 - 13:31:20 »

 Hehe, ulen Orlando sayilmaz... orda tahmini tutan bi isim söle bana...

 Ama Bucks konusunda haklisin bak, yani orda Alim Pistons konusunda ne kadar sistiyse biz de o kadar sistik Grin. Zaten Alim bu konu hakkinda basrollerinde benim oynadigim bir roman yaziyormus... Grin (Allah'tan Batug gidiyo)

 
Logged

Form a Fuckin\\\' Wall
Majere
Yazar
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 5.806


Ben acı yazıyorum


View Profile
« Reply #11 on: 20 Jun 2004 - 15:22:21 »

orlando'nun küme düşeceğini değil ama playoff'a yine ancak son sıralardan kalabileceğini ve howard'ın yersiz bi transfer olduğunu bu satırların yazarı dile getirmişti  Grin
Logged
Gökhan
Global Moderator
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 7.678


Poop on them Oliver


View Profile
« Reply #12 on: 20 Jun 2004 - 15:27:29 »

Evet, biraz bakarsanız Orkun'un Howard yorumu, Tuncaboylu'nun Magic hakkındaki "İlk 10 zor 15 bile zor" yorumu (Gerçi kendisinin salladıkları düşünülünce) benim de benzer yorumlarım var ama playoff dışı kalma vakasını aklımıza getirmemişiz.
« Last Edit: 21 Jun 2004 - 01:29:37 by Taysheed » Logged
The Chief
Red in Green
Yönetici
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 3.623

Celtic Pride


View Profile WWW
« Reply #13 on: 20 Jun 2004 - 16:18:40 »


Boston bu takastan(Walker-LaFreentz değişimi) kol gibi kazık yedi görünüyor olabilir bazı arkadaşlara. Olayın bir de görünmeyen kısmı var, o da bacağın da girdiğidir.(LaFrentz'in kontratı)
Logged

http://twitter.com/umitcanilhan

"The Celtics aren't a team,they're a way of life." Red Auerbach.
gilamaniac
Kiwi
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 8.909


Iker Casillas


View Profile WWW
« Reply #14 on: 21 Jun 2004 - 01:22:11 »

walla orlandoyu bende kabul etmiyom ama milwaukee ve özellikle utah bu seni fena yanılttılar (ayrıca milwaukee ile ilgili draft iddiamın da arkaasındayım  Grin )
Logged

Son Turnuva Şampiyonu
Pages: [1] 2 3 4 ... 27
batug.com forum sayfalari  |  Basketbol Dışı  |  Serbest Kürsü  |  Topic: Forum'un En İyi Mesajları « previous next »
    Jump to: