Welcome, Guest. Please login or register.
16 Jun 2019 - 23:56:00
batug.com forum sayfalari  |  Basketbol  |  NBA  |  2015 Playoff Eşleşmeleri  |  Topic: (2) Cleveland Cavaliers vs. (3) Chicago Bulls - Doğu Yarı Finali 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Poll
Question: Seri?
Cavaliers 4-0 Bulls - 1 (2.2%)
Cavaliers 4-1 Bulls - 1 (2.2%)
Cavaliers 4-2 Bulls - 13 (28.3%)
Cavaliers 4-3 Bulls - 9 (19.6%)
Cavaliers 3-4 Bulls - 9 (19.6%)
Cavaliers 2-4 Bulls - 9 (19.6%)
Cavaliers 1-4 Bulls - 2 (4.3%)
Cavaliers 0-4 Bulls - 2 (4.3%)
Total Voters: 46

Pages: 1 [2] 3 4  All
Author Topic: (2) Cleveland Cavaliers vs. (3) Chicago Bulls - Doğu Yarı Finali  (Read 11017 times)
riversking
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 3.069


twitter.com/EkiciHakan


View Profile
« Reply #15 on: 6 May 2015 - 18:20:50 »

Bulls defansif kurgu açısından daha ayakları yere basan bir takım. Uzun sürelerin mamülü bir sistemleri var. Cavs genel çekirdeği bu sene oluşturulmuş Lebron'un yetenekleri ve tecrübesi esaslı bir oyun düzeninde olduğunu düşünürsek Bulls'un Cavs'a sorun yaratması aslında çok olası bir durum. Bulls'da Rose adım adım eski formuna yaklaşırsa final oynamaları çok muhtemel. İş finale kaldığında rakibine göre şampiyonluk şansı da çok olabilir.

Ki ben finali Bulls-Rockets oynamasın istiyorum (en yakın onların şampiyonlukları olduğu için). Hatta final Grizz/Clips ile Hawks/Wiz arasında olsa daha merak edici olurdu. Cavs da hiç şampiyonluk görmedi ama Lebron faktörü yüzünden başka takım olsa daha eğlenceli olur benim için.
Logged

mVy
keeper
Jr. Member
*
Offline Offline

Posts: 434



View Profile
« Reply #16 on: 6 May 2015 - 23:17:09 »

NBA'deki MVP oylamasında Curry ve Harden'ı 5 dışında tutan adamlar gibi burada da "nassı yani" dediğim,  Bulls ve Cavs'a 4-0 diyen arkadaşlar olmuş   Shocked Cheesy
Logged
riversking
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 3.069


twitter.com/EkiciHakan


View Profile
« Reply #17 on: 7 May 2015 - 04:33:58 »

Cavs müthiş başladı, ilk çeyrekte hem 18 sayı yediler, hem de 38 attılar. Bu ritm muhtemelen böyle devam etmez ama yine de Bulls'a ilk maçın rövanşını vermeyeceğiz modundalar.
Logged

mVy
keeper
Jr. Member
*
Offline Offline

Posts: 434



View Profile
« Reply #18 on: 7 May 2015 - 19:06:50 »

Chicago takım halinde felaket Cavs takım haline çok iyiydi, şu kadroyla bile benchten çok iyi katkı buldular, kritik ve yüzdeli 3PT soktular sonuçta çok ama çok rahat bir galibiyet aldılar, tekrarını da sanıyorum daha da görmeyiz..

Butler'a da 1-2 çift lafım var..ha savunma yönünden çok laf edemem, hakkını da vermek lazım, ortalama üstü bir savunmacı ama Allah rızası için be kardeşim Lebron'u götünün dibinden savunmaya başlama, 2-3 adım mesafe bırak adam vurdu mu gücüyle yanında geçip gidiyor, şutunu riske etsene..
Logged
OscarRE
Stern'ün Çiftliği
Administrator
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 6.357

ne bakıyon lan?


View Profile WWW
« Reply #19 on: 9 May 2015 - 07:42:06 »

kendim koymuş gibi sevindim valla. özlemiştik.
Logged

“With the caliber of guys on the team,’’ Wallace said, “with Paul, Kevin, Ray, Big Baby, a whole lot of guys, it’s going to be fun. We’re pretty much tired of beating up on each other and we’re looking forward to that first game against Houston"
http://torinolu.blogspot.com
airness
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 3.025


View Profile WWW
« Reply #20 on: 9 May 2015 - 07:46:39 »

Abi hayatımda en nefret ettiğim şeylerden biri yemin ederim hakem ağlaklığı yapmak. Bak çarşaf çarşaf slayt yaparsın hakemlerin LeBron'a savunmada çalmadıkları faullerden. Ya vallahi yarın yani aslında bugün erken kalkmam gerektiğinden erken yattım, şansa uyandım saate baktım 5.30 yeminle açtım son 1 dakikayı izledim 2 tane net bariz koskoca faul çalınmadı dhaklsjda. Official raporunu çok merak ediyorum. Çıksa da okusak ya.

Neyse nasıl koydu ama 90'da Derrick 90'da Derrick ooooooooo
Logged

blastrula
Forum Amirali
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 6.010


Respect My Authoritaaaahh


View Profile
« Reply #21 on: 9 May 2015 - 07:47:54 »

Son çeyrek manyak bir LeBron-Rose kapışması olmuş. Sayıyı atmasalar bile asisti yapmışlar.
Logged

Run, live to fly, fly to live, do or die
Run, live to fly, fly to live. Aces high.
White Boy
Jr. Member
**
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 283



View Profile
« Reply #22 on: 9 May 2015 - 08:07:23 »

30 sayı atmış ve maçı kazandırmış bir adamı eleştirmek belki saçma olcak ama Rose maç boyu çok yanlış tercihler yaptı, gereksiz zorlamalar yaptı son şut tercihi de kötüydü ve kabul edelim ki bir şans topuydu.  Bence Chicago maçı kazandıysa Rose sayesinde değil, T.Gibson, J.Butler gibi adamların mücadelesi sayesinde aldı. 




Logged

"if you eat food... you crap out your butt, right?
then maybe if you stock food in your butt, then you'd crap out your mouth
The Chief
Red in Green
Yönetici
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 3.623

Celtic Pride


View Profile WWW
« Reply #23 on: 9 May 2015 - 10:09:06 »

Abi hayatımda en nefret ettiğim şeylerden biri yemin ederim hakem ağlaklığı yapmak. Bak çarşaf çarşaf slayt yaparsın hakemlerin LeBron'a savunmada çalmadıkları faullerden. Ya vallahi yarın yani aslında bugün erken kalkmam gerektiğinden erken yattım, şansa uyandım saate baktım 5.30 yeminle açtım son 1 dakikayı izledim 2 tane net bariz koskoca faul çalınmadı dhaklsjda. Official raporunu çok merak ediyorum. Çıksa da okusak ya.

Neyse nasıl koydu ama 90'da Derrick 90'da Derrick ooooooooo
Butlerın maçın bitimine 30 sn civarı kala attıgı basket net hatalı yürüme , son 1 dk izlediysen görmüş olmalısın, yazıyorsan ondanda bahset

Bende lig passten son 6 dk izledim, lebronun 3 saniye kala yaptıgı ve çalınmayan faulu, butlerın stepsi birde rose'un basket faul olması gereken pozisyonda topun önce panyaya çarptıgını görmemeleri 3 büyük hataydı

Nba hakemlerinin ne bok oldgunu biliyoruz zaten

Neyse son 6 dk kıyak oldu, güzel maçtı
« Last Edit: 9 May 2015 - 10:09:51 by The Chief » Logged

http://twitter.com/umitcanilhan

"The Celtics aren't a team,they're a way of life." Red Auerbach.
airness
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 3.025


View Profile WWW
« Reply #24 on: 9 May 2015 - 10:26:41 »

Butler'a dikkat etmedim bi daha bakmam lazim da LeBron''a hucumdayken yapilan faulden once steps var mesela. Hatta direk Wizards serisinde yaptigi stepse benzer bi an. Butler'inkine bi bakiyim edit'lerim.
Logged

bullsarda
Veteran
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 1.783

The more I see the less I know for sure


View Profile
« Reply #25 on: 9 May 2015 - 15:18:08 »

''Get out of here with your "Rose was only 10-of-26" well-actuallys. After what he's been through, let's enjoy a sports moment. SPORTS.'' by @ZachLowe_NBA
Logged
sino
Newbie
*
Offline Offline

Posts: 50


View Profile
« Reply #26 on: 9 May 2015 - 18:32:58 »

Maci izledim ben de. Hakemler cidden felaketti. Ama tek tarafli diyemem cunku Butler'in cok bariz stepsini calmadilar. Lebron'un turnikelerinde aldigi komik fauller var. Rose'a 3.ceyrek yapsa faul calinacak ama son topta oldugu icin faul calinmayan hareket var. Rose'un basket faulunu ( neden izlemediler? ) vermemeleri var. Evet biraz cavs lehine ama taraf tutma siddetinse degildi gibi.

Mac icinse isolation izlemekten eridim Smiley anlamadigim bir sey de neden 3 sayi ondeyken bulls faul yapmadi. Cok ilginc. Ama guzel macti.
Logged
trashtalk
Jr. Member
**
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 288

haflayf


View Profile
« Reply #27 on: 9 May 2015 - 20:24:29 »

Genel hatlarıyla yorumlar yapılmış zaten. Seri başlamadan önce kendimce tahmin edemediğim bir seriydi an itibariyle Chiago daha ağır basıyor kafamdaki denklemde bunu da şöyle açıklayabilirim; Öyle bir sekans olduki Mirotic oyunda tuttu bullsu. Bullsta bu tip birşey alamasan da şaşırmayacağın ama çıkıp bir maçı rahat sürükleyebilecek adamların çokluğu ile bir adım önde.
Logged
kubilay
Administrator
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 3.315


View Profile WWW
« Reply #28 on: 10 May 2015 - 13:04:25 »

http://ak-static.cms.nba.com/wp-content/uploads/sites/4/2015/05/L2M-CLE-CHI-5-8-15-GAME-3.pdf
Logged

OscarRE
Stern'ün Çiftliği
Administrator
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 6.357

ne bakıyon lan?


View Profile WWW
« Reply #29 on: 10 May 2015 - 19:46:13 »

ben de butler'ın stepsini yazacaktım, üstteki arkadaş yazmış. chicago'lu arkadaşlar biraz alıştılar hakem muhabbeti yapmaya senelerdir. bu seride etkilenen bir takım varsa o da cavs bence. bu kadar sert savunma yapacaksın hem de ligin en kolay düdük alan adamlarından birine. pota altında mozgov falan acaip mağdur bence.

yine de bulls'un seriyi geçmesini lebron'un da gitmesini çok isterim şu takımdan. dua ediyoruz. ama şu anki skora ve rose'un game winner ile canlanmasına rağmen seri hala cavs'e yakın bence. bu geceki maç çok zevkli olacak.
« Last Edit: 10 May 2015 - 19:46:35 by OscarRE » Logged

“With the caliber of guys on the team,’’ Wallace said, “with Paul, Kevin, Ray, Big Baby, a whole lot of guys, it’s going to be fun. We’re pretty much tired of beating up on each other and we’re looking forward to that first game against Houston"
http://torinolu.blogspot.com
Pages: 1 [2] 3 4  All
batug.com forum sayfalari  |  Basketbol  |  NBA  |  2015 Playoff Eşleşmeleri  |  Topic: (2) Cleveland Cavaliers vs. (3) Chicago Bulls - Doğu Yarı Finali « previous next »
    Jump to: