Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /storage/content/61/1004561/batug.org/public_html/forum/Sources/Load.php(225) : runtime-created function on line 3 Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /storage/content/61/1004561/batug.org/public_html/forum/Sources/Load.php(225) : runtime-created function on line 3 League Pass Broadband
Welcome, Guest. Please login or register.
25 Jun 2021 - 12:53:05
batug.com forum sayfalari  |  Basketbol  |  NBA  |  Topic: League Pass Broadband 0 Members and 2 Guests are viewing this topic. « previous next »
Pages: 1 ... 34 35 36 [37]
Author Topic: League Pass Broadband  (Read 145002 times)
Gurk
Newbie
*
Offline Offline

Posts: 112



View Profile
« Reply #540 on: 25 Jul 2015 - 01:12:20 »

4 sene bir fiil lp alýyorum. Son 2 sene hiç dokunmadým karttan otomatik çektirmesine izin verdim. Geçen sene %100 zam yapýnca býrakmayý düþündüm ama hadi bi sene daha alýyým dedim. Bu sene almayý düþünmüyorum. Sanal kart da kullanmýyorum. Ýptali için üyelik kýsmýnda kart numarasýný veya son kullaným tarihi gibi bilgileri deðiþtirip update etmek yeterli olacak mýdýr? Ya da baþka bi yolu var mý bilmediðim
Logged

Tspark
Forum Bücürü
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 3.459


TNT Yorumcusu!


View Profile
« Reply #541 on: 7 Sep 2015 - 19:39:36 »

Bu seneki fiyatlarý açýklanmýþ, Aylýk 53 TL diyor. 2 sene önce aylýk 10-15 dolarken çok uygun fiyata denk geliyordu, bu sene 15 dolar dediðin 50 TL yapýyor iþte zaten, iyi para.
Logged

PETER NAUMOSKI-UFUK SARICA-VOLKAN AYDIN-LARRY RICHARD-TAMER OYGUÇ
riversking
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 3.069


twitter.com/EkiciHakan


View Profile
« Reply #542 on: 9 Sep 2015 - 12:45:50 »

SportsTV yayýnlar mý acaba yine haftada 3-5 maç, zaten daha fazlasýný takip edemiyorum ben.
Logged

Tspark
Forum Bücürü
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 3.459


TNT Yorumcusu!


View Profile
« Reply #543 on: 9 Sep 2015 - 16:10:01 »

SportsTV yayýnlar mý acaba yine haftada 3-5 maç, zaten daha fazlasýný takip edemiyorum ben.

Þimdiye kadar gelen haberler Digiturk'ün NBA yayýnlarýný alma konusunda istekli oduðu ve giriþimde bulunduðu yönünde, daha sezonun baþlamasýna 1,5 ay var, bu süre zarfýnda Digiturk NBA yayýnlarýný alacaktýr diye tahmin ediyorum, içinde spor geçen nerdeyse herþeyi aldýlar zaten bu sene. Muhtemelen de Sporextra paketine koyacaklardýr.

NBA TV'nin yayýn haklarý ise bildiðim kadarýyla sezon sonuna kadar D-Smart'ta olacak.

Sports TV Play-off'larda bi denedi ama pek kar ettiklerini sanmýyorum o iþten, yeniden yayýn alacaklarýný sanmýyorum.
Logged

PETER NAUMOSKI-UFUK SARICA-VOLKAN AYDIN-LARRY RICHARD-TAMER OYGUÇ
seko
Medeniyetten Nasibini Almamýþ Medeniyet Mühendisi
Veteran
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 3.702


View Profile
« Reply #544 on: 16 Sep 2015 - 23:14:23 »

Ulan bunlar 8 Eylül'de otomatik yenileyip, parayý da kredi kartýndan kesmiþler.
Logged
fantastiko
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 1.698


Love is Nothing!!!


View Profile
« Reply #545 on: 22 Jan 2016 - 18:34:36 »

Leaguepass'den bugün mail geldi. Deneme sürümünü kabul etmiþim 26sýna kadar da iptal etmezsem karttan çekecekmiþ bi yýllýk ücretini. Yalnýz ben öyle biþey yapmadým ve Leaguepass'e girip subscription kýsmýna bakýnca deneme sürümü falan da gözükmüyor ama ben yine de kredi kartýný sileyim dedim. Ancak bi türlü silemedim kart bilgilerini, var mýdýr bilen nasýl yapacaðýmýzý?
Logged

riversking
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 3.069


twitter.com/EkiciHakan


View Profile
« Reply #546 on: 22 Jan 2016 - 18:43:08 »

Ben böyle durumlar için sanal kartý tanýmlýyorum. Para aktarmayýnca sorun olmuyor. Kartý silemiyorsan sanal kart bilgisi ile deðiþtir derim. Böylelikle zamaný gelince çekemesinler.
Logged

teco
Jr. Member
**
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 447


View Profile
« Reply #547 on: 22 Jan 2016 - 21:20:15 »

Ben böyle durumlar için sanal kartý tanýmlýyorum. Para aktarmayýnca sorun olmuyor. Kartý silemiyorsan sanal kart bilgisi ile deðiþtir derim. Böylelikle zamaný gelince çekemesinler.
ya ben bu sanal kartý tanýmladým ama adres hatasý veriyor bir türlü beceremedim var mý bir tavsiyesi olan?
Logged
sino
Newbie
*
Offline Offline

Posts: 50


View Profile
« Reply #548 on: 22 Jan 2016 - 22:20:58 »

Selamlar. Askerden geldiðimden çok uzak kaldým.

Geçen sene 3 4 kiþi lp alabilme (daha ucuza) imkaný vardý, bu sene de var mý o? Allstar zamaný veya sonrasýnda fiyatý düþer mi sizce? Ýnanýlmaz artmýþ fiyatý.
Logged
fantastiko
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 1.698


Love is Nothing!!!


View Profile
« Reply #549 on: 23 Jan 2016 - 01:59:21 »

Ooo 3-4 kiþi olursa danaya girerim Smiley

Bu arada mail atmýþlar bana özür dileyerek. Yanlýþlýkla yolladýk, merak etmeyin para çekmeyeceðiz diyorlar. Ýlginç vallahi...
Logged

Pages: 1 ... 34 35 36 [37]
batug.com forum sayfalari  |  Basketbol  |  NBA  |  Topic: League Pass Broadband « previous next »
    Jump to: