Welcome, Guest. Please login or register.
16 Dec 2018 - 11:40:32
Google
batug.com forum sayfalari  |  Pano  |  Arşiv  |  Fantezi Oyunlar  |  Topic: VGMlerin Kralı BGM 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: [1]
Author Topic: VGMlerin Kralı BGM  (Read 5233 times)
GalileoScr
Forum Van Horn'u
Veteran
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 1.494

turnuva mantarı


View Profile
« on: 3 Feb 2004 - 14:15:25 »

Gece forum çalışmazken Chatte belirttiğim gibi Batug.com İzmir turnuvası için VGM benzei bir oyun yaptım.

http://Http://draft2004.sitemynet.com/turnuva4/bgm/anasayfa.htm

Adresinden girerek istediğiniz bilgiye ulaşabilirsiniz. Genel kurallar şöyle Ayı VGM deki gibi 100 BGM puanı ile oynuyorsunuz. Her takım 10 BGM. Her çaylakta 10 BGM diğer turnuvalara katılmış kişilerin BGM puanları toplanır maç sayısına bölünüp 2 ile çarpılır. Sonuçta bu yılki BGM puanı ortaya çıkar. Bunları Player Listten görebilirsiniz.
Turnuva bittikten sonra Ben puanları hesaplayıp kadroları hesaplayacağım ve BGM liderler listesi yapacağım. Puanlar her maçtaki BGM lerin toplanmasıyla oluşacak. Seçitiğiniz takım kaç maç kazanırsa o kadar puanını olacak mesela şampiyon takım 7 de 6 yapmışsa = 30 BGM getirecek. Tüm maçların ortalama BGm i değil toplam BGM i hesaplanacak. yani kişinin 5 maç veya 7 maç oynaması önemli puanda... Finale çıkabilecekleri alın Tongue

Kadrolarını yapan kişilerin listesi yapılıp yayınlanacak sonradan ben öle yapmıştm elin brazilyalısı değiştirdi demesinler Grin

Liste
BGM takımlarınızı bana mail, MSN, Chat, ICQ, Özel mesaj ilede yollarsanız kabul edilir...
Logged

Comeback...inş...
GalileoScr
Forum Van Horn'u
Veteran
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 1.494

turnuva mantarı


View Profile
« Reply #1 on: 5 Feb 2004 - 21:32:52 »

Son yenileme liste de yapıldı bugünden sonra yapmam zor ama izmirdeki olanaklara bağlı olarak yarın isteyitekrar güncelleye bilirim günecelleyemesemde Cumartesi 15.:00 kadr gelen kadrolar geçerli olacak...
Logged

Comeback...inş...
Majere
Yazar
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 5.806


Ben acı yazıyorum


View Profile
« Reply #2 on: 6 Feb 2004 - 00:04:36 »

Tansu, abicim bu önceki turnuvalardaki VGM puanlarını kim hesapladı bilmiyorum ama acayip yanlış hesaplanmış. Normalden farklı bir formül kullanıyorsanız bilemem tabii  Cheesy
Logged
Кириленко
Forum Postacısı
Yazar
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 1.175



View Profile
« Reply #3 on: 6 Feb 2004 - 06:00:55 »

bildiim kadarıyla bizim hesapta kaçn şutlar yer almıyo Wink sadece pozitif yöndeki statlar hesaplanıyo tabi bu da geçen turnuvada baya vurmuştu beni... Roll Eyes
Logged

GalileoScr
Forum Van Horn'u
Veteran
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 1.494

turnuva mantarı


View Profile
« Reply #4 on: 7 Feb 2004 - 01:19:14 »

birinci turnuvada hesaplanmayan kaçan şutlardan dolayı BGM ler ilk turnuvaya katılan arkadaşlarda yüksek.. Diğerleri standart puanda..
Ama tabi seçimi zorlaştırmak için. her kişinin normal BGM puanını 2 ile çarptım böylece her kişi istediğini alamıyor ve güzel oluryor...

Sayın Orkun Çolakoğlu...
Turnuvaya gelmediğiniz yetmezmiş gibi birde BGM e girmeyip dünya lideri bu imajını korumak istiyo derdirtti.. Kız gib kaçmak yakışırmı lakerslı adama ?? ??
Logged

Comeback...inş...
GalileoScr
Forum Van Horn'u
Veteran
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 1.494

turnuva mantarı


View Profile
« Reply #5 on: 3 Aug 2004 - 13:00:52 »

ÖSS ve LGS den sonra sonucu merakla beklenen BGM açıklandı...

http://c.1asphost.com/and1style2/turnuva4/bgm/liste.htm
Logged

Comeback...inş...
CivCiv
Jr. Member
**
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 417


İsim, adamı değil, adam ismi güzelleştirir!


View Profile
« Reply #6 on: 3 Dec 2004 - 17:25:25 »

tansu son istanbul turnuvasının istatistikleirni ne zmana yayınlacaksın dostum çalışmalar sürüyormu ?
yardım lazımsa hemen yani
Logged

\\\\\\\"Now I guess it hits me that I\\\\\\\'m not going to be in a uniform anymore -- and that\\\\\\\'s not a terrible feeling. It\\\\\\\'s something that I\\\\\\\'ve come to grips with, and it\\\\\\\'s time. This is the final retirement\\\\\\\"
madskillz
Full Member
***
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 603



View Profile
« Reply #7 on: 3 Dec 2004 - 17:46:37 »

aman yayınlanmasın Roll Eyes millet sakatlık akatlık anlamaz sonuca bakar Cry bittim ben
Logged
Toni Kukoc
Forum Fordçusu
Administrator
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 4.172


View Profile
« Reply #8 on: 4 Dec 2004 - 00:01:15 »

evet tansu, acikla artik su istatistikleri, merak icinde bekliyoruz aylardir...
Logged


WC
Veteran
Pro. Member
*****
Offline Offline

Posts: 4.928

nokta


View Profile
« Reply #9 on: 4 Dec 2004 - 00:08:10 »

noluyo lan bu bgm i açıklayınca Huh 1. çıkan ödülmü alıyo da biz bilmiyoz Huh sekiz ay geçmiş hala bgm...
Logged
Sekerford
şampiyon
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 5.986


Forum Raşidi


View Profile
« Reply #10 on: 28 Jan 2005 - 20:14:41 »

oynamıcakmıyız abicim bgm neoldu turnuva başlıyor hala işin ucundan tutan arkadaş gormedin tutunda bizde faydalanalım heh heh
Logged

Göko
Jr. Member
**
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 379


View Profile
« Reply #11 on: 29 Jan 2005 - 02:14:33 »

BGM yalan ollllduuuu varsın bi turnuvayı da BGM'siz geçirelim...Geçen turnuvanın statları olmayınca BGM de hikaye oluyo... Smiley
Logged
Pages: [1]
batug.com forum sayfalari  |  Pano  |  Arşiv  |  Fantezi Oyunlar  |  Topic: VGMlerin Kralı BGM « previous next »
    Jump to: