Welcome, Guest. Please login or register.
21 Jul 2019 - 09:12:50
batug.com forum sayfalari  |  Basketbol Dışı  |  Diğer Sporlar  |  Formula 1  |  Topic: Formula 1'den Son Haberler 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: 1 2 [3] 4 5  All
Author Topic: Formula 1'den Son Haberler  (Read 35359 times)
fantastiko
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 1.697


Love is Nothing!!!


View Profile
« Reply #30 on: 6 Jul 2015 - 14:07:10 »

raikkonen, yağmur daha yok dediği sırada raikkonen'e ıslak zemin lastiğini takan ve gerilere düşüren ferrari pit ekibine de saygılarımı sunuyorum. fazladan yapılan pit çok şükela oldu.
o aynı ekip vettel'i podyuma çıkardı ama. Genel olarak mutlular tabi ama rai her zamanki gibi somurtkan
Logged

BabyShaq
Moderator
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 8.094



View Profile
« Reply #31 on: 6 Jul 2015 - 17:31:57 »

Williams'ın stratejisi epey eleştirildi ama ben Bottas-Massa geçiş olayını yanlış görmüyorum. Yalnız Hamilton pite girer girmez Bottas-Massa'dan birini pite sokup, stratejiyi bölmeliydiler. Yağmurda ise Hamilton'un bence şansı yaver gitti, süper bir zamanlama oldu her açıdan kendisi için.
Logged
Slamduncan
Jr. Member
**
Offline Offline

Posts: 324



View Profile
« Reply #32 on: 7 Jul 2015 - 01:46:58 »

Bottas-Massa geçişinde ben de yanlış olduğunu düşünmüyorum. Hatta Bottas'ın abartıldığı kadar hızlı olduğunu da düşünmüyorum. Diğer yarışlardan da fark edebildiğim(yarışları izlemeden yazılanlardan takip edebildiğim kadarıyla) Williams'ın strateji olarak genellikle hata yaptığı yönündeydi. Risk almaktan korkuyorlar hep bekleyip görelim stratejisi izliyorlar gibi geliyor bana.

Bu sene çok fazla yarış takip edemediğimi ve Mert beni çarmıha germezse Massa'yı sevdiğimi belirteyim. Eksik ve yanlı bakıyor olabilirim Smiley
Logged
Kensai
2. En Azılı Blazers Düşmanı
Global Moderator
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 5.991



View Profile
« Reply #33 on: 7 Jul 2015 - 01:56:26 »

massa küçük takım pilotu işte abi, sanki bir amrabat, bir mehmet topuz, bir emenike. ferrari'nin ağırlığı başka bişey, raikkonen bile kırmızı arabanın içinde sıkıntı yaşayabiliyor, zaten şu sonuçları başkası alsa tefe koyarlardı. yine de seneye muhtemelen emekli ederiz kimi'yi. vettel beklediğimden iyi başladı, böyle devam ederse pilotlar şampiyonluğu öyle çok uzak değil.
Logged
Mustaine
Sr. Member
****
Offline Offline

Posts: 841



View Profile
« Reply #34 on: 18 Jul 2015 - 13:28:54 »

Jules Bianchi hayatını kaybetmiş. Çok üzüldüm çok...
Logged
talhafatih
Ice Man
Jr. Member
**
Offline Offline

Posts: 409



View Profile
« Reply #35 on: 20 Aug 2015 - 14:33:05 »

Ferrari Raikkonen ile bir yıllık sözleşme yenilemiş, güzel haber. Önümüzdeki sene de emekli olur Iceman.
Logged

BabyShaq
Moderator
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 8.094



View Profile
« Reply #36 on: 24 Feb 2016 - 22:40:22 »

Bu yıldan geçerli olmak üzere sıralama formatı değişti. Eleme sistemi geldi, buna göre:

Yeni sistemde her 1.5 dakikada bir pilot seansa veda edecek.

Detaylar;

Q1

Seans süresi: 16 dakika
7 dakika sonra en yavaş sürücü elenecek.
Bundan sonra damalı bayrak sallanana kadar her 1 dakika 30 saniyede bir en yavaş sürücü elenecek.
Toplamda 7 pilot elenmiş olacak ve 15’i Q2’ye kalacak.
Q2

Seans süresi: 15 dakika
6 dakika sonra en yavaş sürücü elenecek.
Bundan sonra damalı bayrak sallanana kadar her 1 dakika 30 saniyede bir en yavaş sürücü elenecek.
Toplamda 7 pilot elenmiş olacak ve 8’i Q3’e kalacak.
Q3

Seans süresi: 14 dakika
5 dakika sonra en yavaş sürücü elenecek.
Bundan sonra damalı bayrak sallanana kadar her 1 dakika 30 saniyede bir en yavaş sürücü elenecek.
Son 1 dakika 30 saniyede pistte iki pilot kalmış olacak.

Q1'deki durgunluk biraz olsun giderilmiş olacak ama bu şekilde pole için maalesef en fazla 2 pilot mücadele etmiş olacak. Bana daha kötü olmuş gibi geliyor ama yine de izleyip, yorumlamak daha doğru olur.

2017 yılından itibaren de downforce kuralları değişti, daha geniş kanatlar, lastikler... olacak, araçlar ortalama 3 sn hızlanacak diyorlar.
Logged
Kensai
2. En Azılı Blazers Düşmanı
Global Moderator
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 5.991



View Profile
« Reply #37 on: 25 Feb 2016 - 21:54:48 »

bildiğim kadarıyla halo'yu da kabul ettiler, artık pilotların kafasını koruyacak bir cover olacak. yavaştan kapalı kokpitlere doğru evrilebilir bu.

bu arada ilk testlere ferrari damga vurdu. erken konuşmamak lazım ama bu sene bir şampiyonluk çekişmesi izlenebilir.
Logged
mVy
keeper
Jr. Member
*
Offline Offline

Posts: 434



View Profile
« Reply #38 on: 26 Feb 2016 - 09:34:35 »

Aslinda siralamayla ilgili yine cok birsey degismis olmayacak, sadece arka siralara biraz daha heyecan getirmeye calistilar..son bolumun son 5-6 dk.sina kadar yine liderlik   cok degismeyecek iddiali 4-5 pilot kalana kadar.
Logged
BabyShaq
Moderator
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 8.094



View Profile
« Reply #39 on: 26 Feb 2016 - 19:59:53 »

bu arada ilk testlere ferrari damga vurdu. erken konuşmamak lazım ama bu sene bir şampiyonluk çekişmesi izlenebilir.

Rahatlıklarından anladığım kadarıyla Mercedes bu yıl da çok hızlı olacakmış gibime geliyor ama inşallah yanılırım utangac
Logged
piston'r
eye in the sky
Veteran
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 2.906


R.I.P


View Profile
« Reply #40 on: 27 Feb 2016 - 08:40:14 »

bence bu sıralama sistemi çok şey değiştirecek...

bi kere tüm takımlar erkenden çıkıp tur atmak zorunda kalacaklar..  genelde hızlı takımlar Q1 ve Q2 yi 2 hatta zaman zaman tek turla idare ediyorlardı ve piste çok geç çıkıyorlardı.. şimdi bu ortadan kalkacak..  tabi bu da yarışa lastik saklama stratejilerini çok etkileyecek..  ben sevdim açıkçası bu sistemi sıralamalra büyük heyecan ve özellikle de süpriz faktörünü getirecek..
Logged

Form a Fuckin\\\' Wall
mVy
keeper
Jr. Member
*
Offline Offline

Posts: 434



View Profile
« Reply #41 on: 27 Feb 2016 - 10:57:05 »

Abi seansin ortalarinda yaptigini seansin basinda yapacaklar bu sefer, kaldi ki her seans basinda 5-6 ve 7 dakikalik periyodlar var ve bu sure hizli takimlarin tek turda dereceyi atip tekrar pite donmeleri icin hayli hayli yeterli bir sure..daha once de dedigim gibi arkalara hareket geldi, on taraf icin yine Q3'e kadar birsey olmayacaktir
Logged
Efemerid
Sr. Member
****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 886


It's My Turn


View Profile
« Reply #42 on: 27 Feb 2016 - 15:49:54 »

Çok ciddi bir değişikliğe sebep vermeyecektir tahminimce...sadece ilk dakikalarda da zirveye oynayan pilotları görme şansı olacak ama esas hareket orta sıra takımlarında olacaktır...ilk 7 dakika içerisinden elenmemek uğruna erkenden piste çıkmak ve sık tur atmak heyecanı biraz arttırabilir...
Logged

...just one more peaceful day...
BabyShaq
Moderator
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 8.094



View Profile
« Reply #43 on: 19 Mar 2016 - 11:02:39 »

Yeni sıralama turları berbat olmuş. 3 dk kala pole belli oldu, Ferrari'ler araçlarını bile çıkarmadı son dakikalarda. Lastik seçimi için 9. ve 10. olan Force India Q3'e çıkmaz için uraşmadı bile... Martin Brundle, ilk yarış sonunda eski formata döülse ayıp olur mu manasında bir şeyler söyledi yayında, haklı bence.

https://twitter.com/wtf1couk/status/711079891526160384

Yarışı beklemek gerek ama Mercedes'ler çok rahat gözüktü. Geçen yılın aynısı olacak gibi sezon. Mercedes tüm yarışları alır, Ferrari'ler sürpriz yarış kazanmayı beklerler.
« Last Edit: 19 Mar 2016 - 11:03:25 by BabyShaq » Logged
WADE#3
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 1.032


adam olacak çocuk #30


View Profile
« Reply #44 on: 19 Mar 2016 - 11:30:44 »

Sıralama turlarının en kötü bölümü Q3 olur böyle devam ederse.
Hiç aksiyon heyecan olmadı.Mercedeslerin dominasyonu olmasa da değişmezdi.
Logged

Pages: 1 2 [3] 4 5  All
batug.com forum sayfalari  |  Basketbol Dışı  |  Diğer Sporlar  |  Formula 1  |  Topic: Formula 1'den Son Haberler « previous next »
    Jump to: