Welcome, Guest. Please login or register.
27 Feb 2020 - 02:47:55
batug.com forum sayfalari  |  Basketbol  |  Takım Forumları  |  Denver Nuggets  |  Topic: Off season-2012 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: [1]
Author Topic: Off season-2012  (Read 4407 times)
nats
Guest
« on: 23 Jul 2012 - 22:54:26 »

Dikkat ettim de birkaç tane Denver taraftarı vardı Melo varken, şimdi onlar da yok. Dolayısıyla taraftarı olan takımların off sseason topicleri açılıyor olmayanların pek açılmıyor. Denver'ınkini ben açayım dedim.

Off season'ın ilk hamlesi McGee'idi zaten. Üstünde de haberler topic'inde durulmuş bol bol. Hakeem ile çalışsın bir sezona girsin daha güzel yazılar gelir onunla ilgili. Miller ile de 3 yıllık yeni kontrat imzalandı. Güzel back-up'tur, girer 5-6 assist yapar, yeri gelir skor yapar. Dolayısıyla prtalamanın çok üzerinde bir PG backup.

Son olarak da Anthony Randolph ile imzalandı. Savanmayı güçlendirecek, direnç getirecek bir hamle oldu. Zira ligin en çok sayı atan ve en çok sayı yiyen takımı Denver. Defence'de 29'du galiba. Bird Man'i de gözden çıkartmış oldular bu hamleyle. Tekrar imzalamazlar gibi.

Çaylaklarla ilgili üç beş bir şey okuyup öyle yazacağım bir şeyler. Yalnız Evan Fournier seçimi ilginç. Aslında Denver'ın oyun sistemine cillop gibi gidecek bir adam. Hem atletik, hem şutu belli bir ortalamada hem yarı saha ve transation hücuma uygun hem de beyaz. (manu ginobili rulzz  Roll Eyes ) Ayrıca uzun boyu diğer takımlara göre kısa kalan Nuggets guard rotasyonuna farklı bir soluk getirir.

Edit. Randolph'un 3 yıl 6M Miller'ın da yine 3 yıl 14M'ye bağlandığını belirteyim. Hiç abartı olmayan rakamlar bence.
« Last Edit: 12 Aug 2012 - 21:02:01 by nats » Logged
Kensai
2. En Azılı Blazers Düşmanı
Global Moderator
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 5.992



View Profile
« Reply #1 on: 24 Jul 2012 - 04:53:21 »

Anthony Randolph ne zamandan beri savunmaya direnç getiren bi adam oldu, benim hiç haberim yok. McGee-Faried-Harrington varken ancak Birdman'le 4. uzun olmak için çekişebilir. McGee dallama falan ama blok tehdidi sonuçta, yanındaki Faried da savaşçı bi genç. Bu ikiliyle pota altında fena olmayan bi savunmaları var zaten. Chandler, Afflalo ligin kalburüstü savunmacılarından. Lawson ve Gallinari de yumuşak karın olacak kadar kötü savunmacılar değil. Kısacası bireysel bazda Denver iyi bir savunma takımı olabilecek kadroya sahip. Ancak hücuma dayalı sisteme biraz fazla abandıklarından ve onu da yeteri kadar verimli uygulayamadıklarından işin savunma yönü biraz eksik kalıyor.
Logged
Mavi
" seyyah "
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 2.038



View Profile
« Reply #2 on: 24 Jul 2012 - 05:01:22 »

birdmanı cut ettiler
Logged

Sheed
Yönetici
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 1.777


View Profile WWW
« Reply #3 on: 24 Jul 2012 - 05:02:01 »

guşadam 'amnesty' edildi aynı gece.. randolph ile mcgee'yi birlikte düşünüyorum, george karl'ın sağlık durumu aklıma geliyor endişeleniyorum..
Logged

nats
Guest
« Reply #4 on: 24 Jul 2012 - 09:42:53 »

Anthony Randolph ne zamandan beri savunmaya direnç getiren bi adam oldu, benim hiç haberim yok.
yok tabi haklisin. Haberi okudugumdan beri kafamda takima joel anthony geldi diye dusunuyorum. Anthony Randolph ne lan.
Mcgee'ye de gelirsek, adamin cani cikacagina adi ciksin daha iyi. Gece sene Denver'a gectikten sonra ciddi bir mental gelisim gosterdi bence. Son saniyedeki serbest atisi takip edip put back yaparak maci alacak kadar da konsantre olabildigini de kanitladi. Bu yaz Hakeem ile takilacak, ne sekilde etkilenecegi belli olur ama kesinlikle kalas bir adam degil. Sadece blok tehditi olusturan bir adam da degil. Rahatlikla 14-13-3 yapacak bir adam. Bugun bu ortalamalar Omer'in kinetigi olsa kim bilir ne tur methiyeler duzulurdu hakkinda.

Uygun bir savunma takimi tezine de cok katilmiyorum zira oyunculari bireysel olarak degerlendirip takima uygulamissin. Fakat hucuma focus olup savunmayi 2. Plana atma konusunda haklisin. Bunun sebebi de bir yildiza bagli olmayan takimlarin offence deffence balanslarini ayarlarken zorluk cekmeleri. Genelde ya hucumu ya savunmayi temel edinip oyun sistemi gelistirmeleri. Bir tarafa kanalize olup en iyisini yapmaya calisirlarken diger taraf eksik kaliyor. Ornek vermek gerekirse, 20003-2005 Detroit. Bu sene Sixers. Cogu zaman Suns. 2005 oncesi Dallas. 2000 Sixers. Dolayisiyla Denver'da hadi beyler hucum tikanti savunma yapiyoruz diyemiyoruz. Hee oyun sistemini savunma uzerine kursak, yine de Denverdan kalbur ustu savunma takimi olmaz bu kadro itibari ile.
« Last Edit: 24 Jul 2012 - 09:58:31 by flying dutch » Logged
Kensai
2. En Azılı Blazers Düşmanı
Global Moderator
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 5.992



View Profile
« Reply #5 on: 24 Jul 2012 - 12:56:05 »

McGee ve Ömer'in tarzları farklı biraz. Ömer için kaç blok yaptığı değil, potaya adam yaklaştırmamak önemli. İstatistiğe oynayan bir adam olsa rahatlıkla 5 ribo 1 blok ortalamalarının üzerine çıkabilirdi ve muhtemelen bugün aldığı kontratı alamazdı. McGee ise istatistiğe oynadığını defaatle kanıtlamış bi adam, zaten mental açıdan bu yolda olmasa 12-9-2,5 oynayan genç bir pivotu kimse Nene gibi 30unu geçkin bir oyuncuyla değiştirmez.

McGee için Hakeem'le çalışmak da çok ciddi sonuç verecek bi konu değil bence. Ancak tekniğinden falan değil de zihniyetinden bişeyler kaparsa faydası olur. Yoksa zaten onun fundamentalinin ne fundası, ne de mentaline sahip değil. Oyununu o yöne evirmesi de olacak iş değil. McGee için Hakeem'le değil de Mutombo'yla falan çalışmak daha faydalı olabilirdi.
Logged
Gorky
Forum Kobe'si
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 4.445


View Profile
« Reply #6 on: 24 Jul 2012 - 18:37:41 »

Bu yaz ben de Hakeemleyim
Logged

nats
Guest
« Reply #7 on: 3 Aug 2012 - 13:17:58 »

Al Harrington dizini bırakmış yine. İlk haftayı kaçıracak büyük olasılıkla ama kalıcı bir hale doğru gidiyor sakatlık. Faried de Hakeem trenine katılmış bu arada.

Offseason ile alakalı olarak da Kroenke, bize direkt katkı yapacağına inanmadığımız bir ekleme yapmayacağız demiş. Daha çok mevcut takımın birlikte oynatıp takım olgusunu oluşturmayı planladıklarının üstünde durmuş. Abuk sabuk eklemeler ve overpaid tartışmalarındansa ben de bunu tercih ederim. Zira Jordan Hamilton'a bu bağlamda daha fazla süre verilecek gibi. Zaten çok büyük olasılıkla Fournier, Miller ve İzzet bu sene katılmayacak takıma. Masai de, gelecek sezon çaylağımız Hamilton olacak tarzı bir açıklama yapmıştı zaten. Miller, Ty, Affalo rotasyonuna eklenmiş oluyor ki zaten fizik olarak eksik kalıyordu rotasyon. Eğer aldığı süreyi değerlendirirse Ty'ı zaman zaman 2 numaraya kaydırma işi ortadan kalkar gibi.
« Last Edit: 3 Aug 2012 - 13:18:34 by flying dutch » Logged
memir
Yellow Mamba
Veteran
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 2.077


View Profile
« Reply #8 on: 3 Aug 2012 - 18:42:47 »

Faried'de, Hakeem ile çalışacak oyuncular kervanına katılıyormuş.
Logged

#memircagan
Ilkkan
Sr. Member
****
Offline Offline

Posts: 947


View Profile
« Reply #9 on: 3 Aug 2012 - 19:34:03 »

ibaka, tyson, amare ve griffin'le de öyle. hakkaten yaz kampı gibi oldu ama iyi yapıyorlar. adamda deli gibi fundamental var.
Logged

BlackandWhite
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 1.307


Sefasini surduk;cefasini cekeriz


View Profile
« Reply #10 on: 3 Aug 2012 - 20:46:23 »

Ucret ke adar aliyorduir acaba?
Bu kadar adami yaz gunu egitmenlik yapacak,iyi bir karsligi olmali
Logged

<br /><br /><br />
blastrula
Forum Amirali
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 6.010


Respect My Authoritaaaahh


View Profile
« Reply #11 on: 3 Aug 2012 - 21:35:48 »

oruçlu bir de
Logged

Run, live to fly, fly to live, do or die
Run, live to fly, fly to live. Aces high.
Mustaine
Sr. Member
****
Offline Offline

Posts: 842



View Profile
« Reply #12 on: 4 Aug 2012 - 00:20:31 »

Ucret ke adar aliyorduir acaba?
Bu kadar adami yaz gunu egitmenlik yapacak,iyi bir karsligi olmali
Amare'den haftalık 50 bin dolar alıyordu diye hatırlıyorum.
Logged
abay
Pro. Member
*****
Offline Offline

Posts: 2.730


View Profile
« Reply #13 on: 4 Aug 2012 - 03:38:27 »

Herkes Grgurich değil ki hayrına ders versin ...
Logged

BlackandWhite
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 1.307


Sefasini surduk;cefasini cekeriz


View Profile
« Reply #14 on: 4 Aug 2012 - 04:22:22 »

Amare'den haftalık 50 bin dolar alıyordu diye hatırlıyorum.

Tesekkurler

Ben hayra olacak isinde cok verim vercegini dusunmuyorum. Bedava ogretilen seyden fayda gelmez derler:)
Logged

<br /><br /><br />
Pages: [1]
batug.com forum sayfalari  |  Basketbol  |  Takım Forumları  |  Denver Nuggets  |  Topic: Off season-2012 « previous next »
    Jump to: