Welcome, Guest. Please login or register.
22 Sep 2019 - 05:14:03
batug.com forum sayfalari  |  Basketbol Dışı  |  Kültür - Sanat  |  Televizyon  |  Topic: Game of Thrones 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: 1 ... 12 13 14 [15] 16 17
Author Topic: Game of Thrones  (Read 51227 times)
Sekerford
şampiyon
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 5.989


Forum Raşidi


View Profile
« Reply #210 on: 7 May 2016 - 05:17:13 »

Ben bıraktım diziyi ya sıkıldım iyice bekleye bekleye. Bir şey soracağım.

Ak Gezenler geldi mi abi?
Logged

Kensai
2. En Azılı Blazers Düşmanı
Global Moderator
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 5.992



View Profile
« Reply #211 on: 9 May 2016 - 01:14:32 »

spoyleeer


geçen sezon sonunda az buçuk tease ettiler ama beklenen savaş olmadı. hala duvarın öbür tarafındalar kısacası.



spoyleeer
Logged
riversking
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 3.069


twitter.com/EkiciHakan


View Profile
« Reply #212 on: 12 May 2016 - 16:15:17 »

Spoiler her daim.......


Daha henüz devam eden kitap serisinin filmi olunca ve ana karakter kavramı epey geniş tutulunca (aynı anda ilerleyen bir sürü farklı olay ve kişi) üstelik diziyi de sezonda 10 bölümden 600 dakika ile sınırlayınca pek birşey ilerlemiyor gibi geliyor. Hala "winter is coming" durumu devam ediyor, hala WhiteWalkers istila edecek endişesi zirvede ama icraat daha gerçekleşmedi.

Beklentileri düşürdüm ben Şeker, yoksa bıkkınlık verdiği doğrudur. Yine de ilk kez bu sezon izleyicilerin genel beklentisini karşılayan hareketler sergilediler. Jon'un Duvarı bırakması kuzeyin varisi olma mecburiyetine yönlendirecek ki bu da Ramsay ve hülasasını karşılaştıracak.

Cercei tarafında da bir intikam senaryosu işlemeye devam ediyor, sezon muhtelemen öyle bitecek.

Robb çok düzgün bir karakterdi, Ned en başta gidince hepsini normal karşıladım ben Smiley

Benim en sıkıldığım hikaye tarafı Deanerys. Adamları katledildi, hükümdarlığı yıkıldı, bir de köle oldu. Çok oyalandı oralarda. Fazla kapıldı adalet dağıtıcısı rolüne, Khal ile gidemediyse de sonradan topladıkları ile direk gidecekti Kralın Şehrine. Bak Fısfıs ile küçük şeytan nasıl çabuk geldiler.

Bron'dan sonra Rickon'un dönmesi, Jon'un dirilmesi, Arya'nın düzelmesi ile bu sezon da katledecek bir çok Stark karakteri var senaristler için.

Tabi bu arada Jon ile ilgili Bron'un geçmiş ziyaretlerinden başka sırlar ortaya çıkacak gibi gözüküyor.
Logged

HotSauce21
Yalçın Şeker Fanatiği
Pro. Member
*****
Offline Offline

Posts: 8.152

4 touchdown one game Polk High -- all city


View Profile WWW
« Reply #213 on: 2 Jun 2016 - 11:24:22 »

-------spoiler------

Hodor rahmetli olunca, vay be gitti dağ gibi adam dedim tahminimce çoğumuz gibi ama bi yandan da adam kurtuldu be arkadaş. Bron tipsizi iyice öküz gibi olmuştu, Hodor her bölüm ordan oraya taşı et artık bel kalmamıştır adamda, yapımcıdan ya şu herifin bacakları iyileştirin ya da beni öldürün arkadaş talebinde bulunduğunu bile düşünüyorum...

 
Logged


Reflector
1. Do the Sauce2k except when you catch it, catch it on the outer side of the ball like your hitting/reflecting it back to you
Kayrakli
keeper
Pro. Member
*
Offline Offline

Posts: 2.396


View Profile
« Reply #214 on: 2 Jun 2016 - 19:08:43 »

Smiley

Logged
riversking
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 3.069


twitter.com/EkiciHakan


View Profile
« Reply #215 on: 21 Jun 2016 - 13:20:07 »

Spoiler....

Sezonun bitmesine 1 bölüm kaldı yine çarçabuk geçti gitti. 9. bölümde sadece iki konu anlatıldığı için çok doyurucu oldu kanaatindeyim.

Hem Meeren'in kurtuluşu, hem Winterfell için Battle of Bastards hikayesi yüreğimizin yağlarını eritti. Remzi abimiz de taktik olarak Snow'u yendi ama neyseki olay mutlu sona bağlandı.

Son bölümde Davos abi de benim hayran olduğum Carice van Houten'i muhtemelen öte tarafa postalayacak Shireen yüzünden.
Yine son bölümde Cercei'nin ve Loras'ın duruşmasına tanıklık edebiliriz.
Logged

McGiven
Sr. Member
****
Offline Offline

Posts: 946


Naber?


View Profile
« Reply #216 on: 21 Jun 2016 - 13:52:03 »

spoiler
littlefinger rohan atlılarıyla gelen gandalf gibi geldi ve aynı şekilde atlarla yardılar kuşatmayı bu arada.

sağda solda yazılanlara göre çüksüz tommen'in intiharı/annesi tarafından öldürülmesi gibi bir şeyler göreceğiz.

yalnız öldü, geri geldi ama hala jon snow aynı john snow. iyi bir savaşçı ama rob kadar iyi bir lider değil. bu savaşta sansa'nın hamleleri jon'a göre daha kritik ve winterfell'in geri alınmasına yardımcı olan hamleler oldu ki sansa'dan nefret etmekteyim. inşşşşşallah dizi bitmeden kellesini görürüz bir yerlerde.

frey hanesinin katledilişini de görsek güzel olacak aslında. north remembers ulan!111!1!1!1!

spoiler
Logged

o konuda stern'e ben de çok kırgınım
HotSauce21
Yalçın Şeker Fanatiği
Pro. Member
*****
Offline Offline

Posts: 8.152

4 touchdown one game Polk High -- all city


View Profile WWW
« Reply #217 on: 21 Jun 2016 - 17:38:59 »

spoiler

Artık klasik haline gelen sezon boyunca geyik muhabbetleriyle geçen, sezon finalinden bir önceki bölümde yaşanan action'ların vuku bulduğu heyecanlı bi bölüm oldu ve yine bu ne biçim sezon finali diyeceğimiz bir sezon finaline daha gelmek üzereyiz.

Khaleesi ablamız hemen her sezonda olduğu gibi sezon boyunca türlü saçmalık ve otorite kaybı yaşamasının ardından sezon sonuna doğru şahlanmaya başladığını görüyoruz ama yine 2 ileri 1 geri gide gide saplandı kaldı. Şimdi donanmayla birlikte bi hareketlenme olacaktır ama en başa dönerse de şaşırmıcam artık!

Ramsay Bolton'un yenilgisine her ne kadar sevinsem de yaptığı onca şeyden sonra çok kolay ölmesi beni hayal kırıklığına uğrattı açıkçası, daha yaratıcı ve uzun süreli bi ölüm herkes için daha keyifli olabilirdi (vay amk ne psikopatlaşmışız)

Beni tüm sezonlarda en çok etkileyen bölüm yabanilerin Wall'a saldırdıkları bölümdü. Tabi o zamanda Snow taraftarı olup aman kale düşmesin mantığında olsam da yabanilerin 2 devi Wun Wun'lara büyük hayranlık duymuş ve duvarın altında şehit olan ilki için çok üzülmüştüm. Winterfell'in yeniden kazanılması sürecinde 2. Wun Wun'un da hakkın rahmetine kavuşması tüm sevincimi kursağımda bıraktı (ilkinin ölümü de büyük muammaydı da oraya girmeyelim). Ama Wall kuşatmasında Wun Wun'ların kendi savaşı olmasından dolayı biraz da iman gücüyle çok daha güçlü savaştıklarını (eleman duvarın karşı tarafından duvarın tepesine mızrağı saatte 250 km hızla fırlatıyodu) hatırlarken Winterfell kuşatmasında çok daha aciz gösterilmesine de aşırı bozuldum. Hayır elemana boyutlarına uygun bi gürz falan yaptırmış olsalardı, tek başına rakip ordunun yarısını hacamat ederdi, sadece Winterfell'in kapısını kırdırıp fişini çektiler, çok yazık oldu. Kitabı okumadığım için bilmiyorum ama umarım duvarın kuzeyinde üremeye devam etmişlerdir de bi kaç tane daha görme şansımız olur...

spoiler
Logged


Reflector
1. Do the Sauce2k except when you catch it, catch it on the outer side of the ball like your hitting/reflecting it back to you
ai#3
ai#3
Yazar
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 3.053


mezara kadar


View Profile WWW
« Reply #218 on: 21 Jun 2016 - 18:01:00 »

spoiler

. Hayır elemana boyutlarına uygun bi gürz falan yaptırmış olsalardı, tek başına rakip ordunun yarısını hacamat ederdi, sadece Winterfell'in kapısını kırdırıp fişini çektiler, çok yazık oldu.

spoiler


abi bu benimde aklıma geldi izlerken, hadi gürz kılıcı geçtim eline bir agaç gövdesi alsa yine baya etkili olurdu.
Logged

HotSauce21
Yalçın Şeker Fanatiği
Pro. Member
*****
Offline Offline

Posts: 8.152

4 touchdown one game Polk High -- all city


View Profile WWW
« Reply #219 on: 21 Jun 2016 - 18:38:22 »

abi bu benimde aklıma geldi izlerken, hadi gürz kılıcı geçtim eline bir agaç gövdesi alsa yine baya etkili olurdu.

Hahaha aynen abi, kesiceksin bi ağacı, birazda ıslatacaksın, vericeksin Wun Wun'un eline sonra Bolton'lara yer misin yemez misin...
Logged


Reflector
1. Do the Sauce2k except when you catch it, catch it on the outer side of the ball like your hitting/reflecting it back to you
Kayrakli
keeper
Pro. Member
*
Offline Offline

Posts: 2.396


View Profile
« Reply #220 on: 21 Jun 2016 - 19:12:34 »

ulan hepimizin mi aklı aynı çalışıyor laz usagi
Logged
riversking
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 3.069


twitter.com/EkiciHakan


View Profile
« Reply #221 on: 22 Jun 2016 - 12:18:14 »

Hepimiz psikopatız. Remzi köpeklere yem oluyor yine de tatmin olmuyoruz  Shocked
Logged

kedi
Full Member
***
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 559

Hakiki tosun paşa benim!


View Profile
« Reply #222 on: 22 Jun 2016 - 15:22:26 »

Ben üzüldüm Bolton'a ya. Adam son nefesine kadar piçliğinden geri kalmadı. Dik durdu, helal olsun !
Logged

piston'r
eye in the sky
Veteran
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 2.906


R.I.P


View Profile
« Reply #223 on: 23 Jun 2016 - 01:14:25 »

yanlız Ramsey piçi ölmeden önce "beni öldüremezsin, sende benden bi parça var" gibisinden bi laf söyledi..   iki ihtimal olabilir..

1. sende bana benziyorsun demek istemiş olabilirki Sansa'da bi psikopatlık seziyorum ben de.. 
2. kuvvettli ihtimal yada benim ilk aklıma gelen diyeyim..  Sansa hamile...  Bu durumda Winterfell'e Bulton soyundan başka bi piç ilerde oturabilirki son kertede Ramsey'nin zaferi demek...   

herneyse.. benim kafamın takıldığı bu konu biyana bu senenin en iyi bölümüydü gerçekten.. 
Logged

Form a Fuckin\\\' Wall
riversking
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 3.069


twitter.com/EkiciHakan


View Profile
« Reply #224 on: 27 Jun 2016 - 16:45:15 »

----------- SPOILER-------------

Sansa'nın hamile olması ihtimalini Sansa kendi eliyle bitirir. İlk ihtimal akla yatkın ama şartlardan dolayı bir sıkıntı oluştu Sansa'da.

Neyse efsane bir 9. bölüm ve ardından çok güzel bir sezon finali izledim. Finalin ilk sahnelerinde gerilim çok güzel verildi. Cercei'nin bir halt yiyeceği belliydi zaten ama Tommen'a bakışı ve duygusuzlaşan yüreği artık onun da acılardan psikopatlaştığını gösterdi.

Hem Kralın Şehrinde hem kuzeyde hem de Dany minvalinde olaylar bir şekilde yeni hikayelere bağlandı.

Son sahnelerdeki kuzeyin Snow etrafında birleşiyor olması, Kuzeyin Kralı kabul etmeleri güzel sahnelenmiş. Ayrıca konuya Lyanna'dan girilmesi de Jon hakkındaki tüm şüphelerimizi doğruladı.

Sonunda kış da geldi, Dany'de Westeros'a doğru yola çıktı. Seneye bol kışlı ve ejderhalı sezon izleyeceğiz. 2017'ye kadar beklemek eziyet gerçekten ama her sene böyle olunca alışıyor insan.
Logged

Pages: 1 ... 12 13 14 [15] 16 17
batug.com forum sayfalari  |  Basketbol Dışı  |  Kültür - Sanat  |  Televizyon  |  Topic: Game of Thrones « previous next »
    Jump to: