Welcome, Guest. Please login or register.
28 Feb 2021 - 02:26:42
batug.com forum sayfalari  |  Basketbol  |  NBA  |  2012 Playoff Eşleşmeleri  |  Topic: Miami Heat - Indiana Pacers (Doğu Konferansı 2. Tur Eşleşmesi) 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Poll
Question: Kaç kaç?
MIA 4-0 IND - 5 (8.9%)
MIA 4-1 IND - 28 (50%)
MIA 4-2 IND - 17 (30.4%)
MIA 4-3 IND - 2 (3.6%)
MIA 3-4 IND - 1 (1.8%)
MIA 2-4 IND - 1 (1.8%)
MIA 1-4 IND - 0 (0%)
MIA 0-4 IND - 2 (3.6%)
Total Voters: 54

Pages: 1 ... 3 4 5 [6] 7  All
Author Topic: Miami Heat - Indiana Pacers (Doğu Konferansı 2. Tur Eşleşmesi)  (Read 29532 times)
talhafatih
Ice Man
Jr. Member
**
Offline Offline

Posts: 411



View Profile
« Reply #75 on: 24 May 2012 - 07:04:17 »

İki maçtır İndiana Miami'nin yumuşak karnında vuramadı, Miami'nin pota altları zaten çok zayıf. Bu cezalardan zaten kimse pittman'ı düşünmüyor, daha çok haslem'in aldığı ceza önemli. 2 maçtır önemli katkılar verdi pota altı adına.
Logged

RB26DETT
Jr. Member
**
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 294



View Profile
« Reply #76 on: 24 May 2012 - 15:29:00 »

pitman ve haslem yerine curry ve howard oynar.

son maçta hibert zaten çok etkili değildi.pota altı önemli ama lebron ve qwade in yanında o gün şutu iyi olan biri olduğunda zaten maçı kazanıyoruz
Logged

NA is the best! S54 Rulez
James
The King
Moderator
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 1.405


Rise Up


View Profile
« Reply #77 on: 24 May 2012 - 17:01:16 »

Hansbrough'un Wade'e yaptığı faulü incelemiyorlar heralde neyse koyarız her türlü zorda olsa. Benim anlamadığım seri başından beri gerginlik yaratıp apaçilik yapan Granger ve arkadaşları 4. maçta dirseği yiyen Haslem 5. maçta önce baltayı kafasına yiyen Wade'e sonra Haslem'in yaptığı hareket ve maç cezası.
Logged

The Most Overrated Player in the Universe  is D. Rose
James
The King
Moderator
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 1.405


Rise Up


View Profile
« Reply #78 on: 25 May 2012 - 06:04:39 »

Yalnız Bird sertlik diyor, Granger sürekli ağlıyor. Bu gergin ortamda 6 matça ilk periyod10 sayı önde başlayan Indiana gene saçmalıyor 5 sayı takıp öne geçiyoruz hakemlerin çaldıkları düdükler komedi yoksa maçı ilk yarı koparabilirdik. He bu arada ilk periyod lehimize çalınan adam akıllı bir faul yok onuda söyliyim.

Nerden tutsam elimde aklıyor a.q Joel öyle bir topu bitiremiyor ki, anlayabilmek imkansız
« Last Edit: 25 May 2012 - 06:11:24 by James » Logged

The Most Overrated Player in the Universe  is D. Rose
KD35
Jr. Member
**
Offline Offline

Posts: 343



View Profile
« Reply #79 on: 25 May 2012 - 07:22:43 »

Roy Hibberttan iki tane kritik hata Joel Anthony basket faul yapti, perdeleme sirasinda da bir hucum faul yapti. Oyun icinde istikrarini saglayamiyor bir turlu genel olarak soylersek.

edit; Wade 2009 model oynuyor, uzerindeki olu toprak mı sakatlik mi diyelim artık pskolojik sorunlar mı bunlarin hepsini asmıs gozukuyor, muthis hizli potaya gidiyor kimse savunamadi su ana kadar herkesi perisan etti. Ama buna ragmen macin icinde olan Pacers var Granger 2 hucumu car cur etmese tablo su an daha fakli olabilirdi.
« Last Edit: 25 May 2012 - 07:37:15 by KD35 » Logged
The Hunter
Newbie
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 222


View Profile WWW
« Reply #80 on: 25 May 2012 - 07:37:07 »

Dwayne Wade'in basket faulü İndiana'ya inen son hançer darbesi oldu.Chris Bosh sağ salim dönerse Boston'u [ya da Philedelphia'y] zorlanmadan 5 maçta geçerler.Yeterki takımın konstrasyonu hep bu seviyede olsun.
Logged
KD35
Jr. Member
**
Offline Offline

Posts: 343



View Profile
« Reply #81 on: 25 May 2012 - 07:42:52 »

LeBron cok zor ama cok kolaymis gibi gorunen bir pozisyonu daha bitirdi, Pacers tatile cikmak uzere Bosh'un sakatligi tam bir muama onunla ilgili haberler cok az dusuyor malesef..

LeBron'un su seride koydugu karakter muhtesem gercekten, yolu acik olsun bu kariyere bir yuzuk cok yakisacak.
Logged
karakancd
Sr. Member
****
Offline Offline

Posts: 878


"a defensive specialist"


View Profile
« Reply #82 on: 25 May 2012 - 10:25:38 »

LeBron cok zor ama cok kolaymis gibi gorunen bir pozisyonu daha bitirdi,

Özlemişim bu deyimi :)Uzun zamandır duymuyordum , buradan Kosava'yı anıyorum.

Lebron'un seri boyunca oyunu ve Wade'in herkes dağıldığını düşünürken ayağa kalkması takdire şayan.Bosh dönsede dönmesede zorlanmadan NBA finaline gideceklerini düşünüyorum . Bosh final serisine hazır olarak gelirse sorun yok. Dönemezse yada hazır olamazsa , Thunder-Spurs eşleşmesinden kim gelirse gelsin Heat'in fazla bir şansı olmaz.

Logged

T.B.Cactus
Newbie
*
Offline Offline

Posts: 29


View Profile
« Reply #83 on: 25 May 2012 - 10:38:51 »

Bitiricilik konusuna lafım yok da, Joel Anthony'nin cayip hakkı yeniliyor bu seride. Eksiksiz oynadı bence savunmada, elinden gelemeyecek şeyleri bile yaptı yer yer. Ama asıl olayı, mükemmel screen koyması. Tamam Lebron da bunları harika btirdi ama Joel de iyi bir Avrupalı gibi perde yapıtı bu son maç valla, hayranı oldum.

Wade'in kendine gelmesi çok iyi oldu, Bosh'lu ya da Bosh'suz Celtics'i de eler Miami. Fanboyu gibi konuşmak da istemiyorum ama Lebron çok büyük oynadı bu seride. Takım neye ihtiyaç duyduysa yaptı valla, yeri geldi balyozu koydu aldı gitti maçı, yeri geldi Wade'i soktu oyuna, yeri geldi Paul gibi oyun kurdu, Howard gibi rebo çekti, Deng gibi savunma yaptı. Ama umarım çok yıpranmamıştır, normal bir insan bu kadar uzun süre sahada kalıp, bu kadar çok şey yapıyorsa, önlerindeki iki seride ne halde olur bilemiyorum.
Logged
riversking
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 3.069


twitter.com/EkiciHakan


View Profile
« Reply #84 on: 25 May 2012 - 11:30:16 »

Yanlız şu son 2 maç ile Wade'i de kendine getirdiler. Bu noktadan sonra Final yoluna tam gaz çıkmış oldu Heat. Tabi Boston onların biraz yavaşlamasını sağlayacaktır ama artık ne kadar yavaşlatabilirler onu kestiremiyorum. Indiana beklediğimden daha iyi direndi Heat'e. Ama sonunda hep aynı noktaya geldik zor zamanlarda Pacers takımını emanet edeceğiniz saha içi bir adam yok maalesef.
Logged

judas
Yönetici
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 2.876

The Great Danton


View Profile
« Reply #85 on: 25 May 2012 - 21:36:31 »

hehe maçın 3 dakikalık özetinde lebron'un 2 tane acaip stepsi var yalnız. baya iyi, vintage lebron.
Logged

judas
Yönetici
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 2.876

The Great Danton


View Profile
« Reply #86 on: 25 May 2012 - 21:43:09 »

bu arada başka bir konu, miami'nin ciddi ciddi bosh'u göndermeyi düşünmesi lazım bence. karşılığında al 2-3 tane adam. wade ve lebron üçüncü bir adamla birlikte big three olamayacak kadar bigler zaten. chris bosh karşılığında da çok güzel şeyler alınabilir biraz kafa yorulursa. win-win bir durum olur hem miami hem bosh için. bu sene bosh'la birlikte bir final daha kaybederlerse bence olacak böyle bir şey.
Logged

James
The King
Moderator
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 1.405


Rise Up


View Profile
« Reply #87 on: 25 May 2012 - 21:54:04 »

bu arada başka bir konu, miami'nin ciddi ciddi bosh'u göndermeyi düşünmesi lazım bence. karşılığında al 2-3 tane adam. wade ve lebron üçüncü bir adamla birlikte big three olamayacak kadar bigler zaten. chris bosh karşılığında da çok güzel şeyler alınabilir biraz kafa yorulursa. win-win bir durum olur hem miami hem bosh için. bu sene bosh'la birlikte bir final daha kaybederlerse bence olacak böyle bir şey.

Indiana serisinin ilk maçından bu yana düşünüyorum bu durumu.İzlediğim 6 maçtada bir noktada aklıma geldi bu dediğin Alp. Forumada yazamadım bir türlü acaba çok mu yanlış düşünüyorum nasıl karşılanır bu düşünce yada Bosh vazgeçilmez mi diye? Demek benim gibi düşünen birileri daha varmış. Bosh'un bu takımda ayrılışı bu takıma alınacaklarından fazlasını kaybettirmeyecek gibi geliyor banada. Ben hala Tekirdağ turnuvasındaki Cuma gecesi Arabul sohbetindeki tezimi savunuyorum Lebron, Wade tamam ama şampiyon olacak kalitede ve görüntüde değiliiz. Çok ekstra performanslar şampiyonluğu getirebilir ama baskı altında çokta rahat olamayacaklarını ve sıçacaklarını düşünüyorum. Bu arada o gece Real Barca'dan iyi bu yıl  Nou Camp'ta koyar şampiyon oluruz da demiştim onuda hatırlatıyım..
Logged

The Most Overrated Player in the Universe  is D. Rose
Ilkkan
Sr. Member
****
Offline Offline

Posts: 947


View Profile
« Reply #88 on: 25 May 2012 - 22:48:10 »

sanmıyorum, yapamazlar. çok ekstra bişey olmadıkça bosh'u yollayamazlar. çünkü bu yararlı-yararsız oyuncu olayı değil. üçü de büyük fedakarlıklarla bu takıma geldi. yani bosh giderse, bu bi yandan da ''sen de kötü oynarsan, seni de yollayabiliriz lebron.'' anlamına gelir. o big 3 kaybolur ve güven de azalır. o yüzden miami'nin bu üçlüsü, diğer üçlülerden daha farklı. gelecekteki bi 8-10 yıl bu adamlarla geçecek ve ona göre birbirlerini destekliyorlar. yoksa ben de bi ara howard ya da amare'li bi takas paketiyle gitmesi gerektiğini düşünmüştüm ama işte olayın bir de manevi yönü var. o çok etkiler. anlatamadım gerçi.
Logged

judas
Yönetici
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 2.876

The Great Danton


View Profile
« Reply #89 on: 25 May 2012 - 23:12:41 »

wade ve lebron'la birlikte şampiyon bir kadro kurmak çok zor olmamalı. bosh lüks ve işleri zorlaştırıyor bence. 3 tane kendi başına rahatlıkla 25 sayı ortalaması yapabilecek adamı(evet bosh da yapabilecek seviyede bence, oyununu ilerlettiğini düşünüyorum aslında) beraber tam verimle kullanmak çok zor hele ki playoffta. işin içine egolar, süperyıldızlıklar, medyalar falan da girince. bosh olmasa da bu takım yürür hacı tezinden yola çıkmıyorum aslında yanlış anlaşılmasın. bosh'un tabiki faydası var ama değeri kadar oynamıyor ve hiçbir zaman da oynayamayacak bu şartlarda. başa pat riley gelirse olur mu ondan bile emin değilim artık.

çok ekstra bir adam alınabiliyorsa bu ekibin üzerine, nash gibi, o zaman iş değişebilir tabi ama o zaman bile bosh yerine pota altında bir duruş sergileyebilecek bir adam ve yanında bençten gelerek iş yapabilecek bir skorerin nash'li ya da nash'siz daha faydalı olabileceğini düşünüyorum. bosh'a karşı gordon ve monroe ekseninde birşeyler ayarlansa miami sikmiş olur ama epik bi sikiş de olmaz hani. biraz daha düşünerek daha mantıklı senaryolar üretilebilir.

@ilkkan wade ve lebron bosh'tan farklı abi. wade zaten vazgeçilemez, miami'de kariyerini bitirir yüksek ihtimal, e lebron da kontratının sonuna kadar banko miami'de. lebron'a böyle bir mesajı hiçbir şekilde veremezsin yani. bosh'un en iyi oyunu bile lebron-wade seviyelerinden uzak, ve üçü de bunun farkında. lebron ve wade'e tabiki bosh takas olsun demezler ama bu sene de şampiyonluk giderse olası bir takasa da itiraz etmezler diye düşünüyorum.
Logged

Pages: 1 ... 3 4 5 [6] 7  All
batug.com forum sayfalari  |  Basketbol  |  NBA  |  2012 Playoff Eşleşmeleri  |  Topic: Miami Heat - Indiana Pacers (Doğu Konferansı 2. Tur Eşleşmesi) « previous next »
    Jump to: