Welcome, Guest. Please login or register.
16 Jul 2020 - 21:47:17
batug.com forum sayfalari  |  Basketbol  |  Takım Forumları  |  New Orleans Pelicans  |  Topic: Offseason 2011 - Winter is coming 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: 1 2 [3] 4 5  All
Author Topic: Offseason 2011 - Winter is coming  (Read 19692 times)
TiMert
Pro. Member
*****
Offline Offline

Posts: 1.677


Kawh-I Believe


View Profile
« Reply #30 on: 9 Dec 2011 - 04:55:15 »

Takastan zararlı çıktıklarını düşünüp endişeye kapılan Lakers taraftarlarını rahatlatan dedikodu patladı ; Emeka Okafor. Belki de Okafor + Bynum verirsiniz Howard için böylece. Jeanie Buss'ı verseniz bu kadar alamazdınız be Orkun Hocam, valla.
Logged
memir
Yellow Mamba
Veteran
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 2.077


View Profile
« Reply #31 on: 9 Dec 2011 - 06:03:32 »

Diğer takım sahipleri NBA tarafından yönetilen New Orleans'ın Paul takasını yapmasına isyan edip takası iptal ettirdi. Chris Paul'ün suratını merak ediyorum.
Logged

#memircagan
Cagatay
Yönetici
Pro. Member
*****
Offline Offline

Posts: 3.625


View Profile
« Reply #32 on: 9 Dec 2011 - 06:31:11 »

Mark Cuban (ve belki baskalari da) Carl Landry - Marcus Thornton takasinda bile itiraz etmisti Landry daha cok kazaniyor, parasi bizim cebimizden cikiyor diye. Bu takasta da Okafor'u yollamayinca New Orleans'a maddi olarak acayip giriyordu, hani vasat oyuncular almalarini falan gectim. Hayatta satilamazdi New Orelans o kadro ve payroll'la, o yuzden mantikli.
« Last Edit: 9 Dec 2011 - 06:33:06 by Cagatay » Logged

Saban
Pelikan
Yönetici
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 2.699


Brow 💖 Boogie


View Profile WWW
« Reply #33 on: 9 Dec 2011 - 06:34:51 »

Bunca senelik Hornets taraftarıyım, daha önce Chandler'ın Oklahoma City takasının sağlık testinin geçememesi nedeniyle iptal edildiğini görmüştüm ama şu son 5-6 saatte yaşanan şeyler hakikatten akıl almaz.

Takım sahiplerinin diğer CP3 takaslarına nasıl tepki vereceklerini de görmek istiyorum aslında, bu hareket sırf Lakers için miydi; yoksa atıyorum bir Boston takası olursa, diğer takımlar "Ulan bunlar çok güçlendi" deyip şerh koyacak mı? Bunu çok merak ediyorum.
Logged

mc
Moderator
Pro. Member
*****
Offline Offline

Posts: 2.214


View Profile
« Reply #34 on: 9 Dec 2011 - 06:36:23 »

ya bu hornets ligin başına hepten bela olacak, kapansın kül olsun bitsinler ya.
Logged
Majere
Yazar
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 5.806


Ben acı yazıyorum


View Profile
« Reply #35 on: 9 Dec 2011 - 06:46:22 »

Takım sahiplerinin diğer CP3 takaslarına nasıl tepki vereceklerini de görmek istiyorum aslında, bu hareket sırf Lakers için miydi; yoksa atıyorum bir Boston takası olursa, diğer takımlar "Ulan bunlar çok güçlendi" deyip şerh koyacak mı? Bunu çok merak ediyorum.

Bu sorunun cevabı bellidir. Odom + Gasol veriyordu Lakers. Eğer bu takasa izin verilmiyorsa bundan sonraki hiçbir takasın da geçmemesi lazım (Miami'nin çıkıp LeBron'u vermesi gibi bir durum olmazsa)
Logged
Cagatay
Yönetici
Pro. Member
*****
Offline Offline

Posts: 3.625


View Profile
« Reply #36 on: 9 Dec 2011 - 06:57:44 »

Eheh yalniz lutfen olayi Lakers'a Ali'ye Veli'ye falan baglamayalim, bu haftalardir forumda donen "Lakers, Knicks populer takimlar diye yildizlar peskes cekilecek" geyiginden bile fena.

Takas iptal edildi cunku sonrasinda New Orleans kotu ve ortalama bir taraftar acisindan ilginclik derecesi sifir bir kadroya ve masallah Chicago Bulls'la falan yarisacak derecede yuksek bir kontrat yukune sahip oluyordu. Bu takim su an satista ve elden cikarmaya calisan sahip de lig yonetimi. Boyle bir GM'in boyle bir hamlesine izin vermemesi dunyanin en dogal seyi.
« Last Edit: 9 Dec 2011 - 06:58:59 by Cagatay » Logged

Majere
Yazar
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 5.806


Ben acı yazıyorum


View Profile
« Reply #37 on: 9 Dec 2011 - 07:18:14 »

Ya Çağataycım, bu Dell Demps ve NBA yönetimi arasındaki iletişim kanalları kapalı mı? NBA bu adama ne istediğini söylemedi mi yani bugüne kadar, buna mı inanalım? Hadi söylemedi, bir takas çalışması var, anlaşmaya varılmak üzere, o zaman da mı irtibata geçmediler? Ya da geçtiler de, Demps "Abi Lakers ve Rockets'la bir takas yapıcaz ama verecekleri adamları söylemiyorlar, aralarında anlaşmayı kesinleştirince bize alacaklarımızı söyleyeceklermiş" mi dedi NBA'e?

Öte yandan bütün bu takas işleri olup biterken New York'ta takım sahiplerinin toplantısı var. Hay Allah, ne tesadüf!
Logged
Batu7
Newbie
*
Offline Offline

Posts: 61



View Profile
« Reply #38 on: 9 Dec 2011 - 07:31:36 »

Chris Paul takıma atarı koymuş, hazırlık kampına gelmeyecekmiş.
Logged

Cagatay
Yönetici
Pro. Member
*****
Offline Offline

Posts: 3.625


View Profile
« Reply #39 on: 9 Dec 2011 - 07:43:43 »

Yalniz burada "NBA yonetimi"ne takim sahipleri de dahil. Biraz tuhaf geliyor kulaga ama oyle, bu takimin bir sahibi olmadigi icin zarar ettiginde fatura diger takim sahiplerine kesiliyor. Haliyle satilana dek soz haklari var. Basta Demps'i serbest birakmis olabilir Strern, ancak bu gece haberler geldikten sonra takim sahiplerinden cok guclu ve sert bir tepki geldiyse "iyi tamam, sizin dediginiz gibi olsun" demis olmasi dogal.
Logged

FliPtiKal3
Guest
« Reply #40 on: 9 Dec 2011 - 07:47:54 »

Eheh yalniz lutfen olayi Lakers'a Ali'ye Veli'ye falan baglamayalim, bu haftalardir forumda donen "Lakers, Knicks populer takimlar diye yildizlar peskes cekilecek" geyiginden bile fena.
gozlerini ac , etrafinda neler olup bittigini daha kolay gorursun o zaman...geyik yukarda,  yakinda canlarini duyarsin.geyikmis...adamlar kapris yapip istedikleri takima takas olmaya zorluyorlar kormusun cagatay?melo atar yapti paul yapiyor ve bundan sonra hep boyle...atiyorum x genc star y takimiyla max kontrata imza attiktan 2 yil sonra beni lakers a takas edin derse bunu hangi kuralla engelleyeceksin?bu yolada girildi zaten...
Logged
Mavi
" seyyah "
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 2.038



View Profile
« Reply #41 on: 9 Dec 2011 - 07:51:59 »

Ben takasın dengesini normal buluyorum ama 29 takım tarafından yönetiliyorsa bu takım, yönetenlerin bu takasa karışmasını ve iptal etmesi gayet normal geliyor. Yukarda bahsedildiği gibi bu insanlar gelip gasol ile odumu izlemicekler. Payroll zaten tavana değmiş olacaktı. Yalnız twitterda forumlarda lakersa uyuzlukları var ondan yapmıyolar abiiii diye liseli muhabbeti dönüyor. yapmayın etmeyin yahu.
Logged

Gorky
Forum Kobe'si
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 4.445


View Profile
« Reply #42 on: 9 Dec 2011 - 09:08:59 »

lakersa uyuz olundugu icin denmiyor. Chris Paul, Lakers'a gidip sozunu gecirdigi ve bir superstar daha geldigi icin deniyor. Chris Paul bugun Celtics'e gitse bu takas iptal olsaydi keske de gorseydik gibisidnden tepkiler var ki ben de katiliyorum buna bu takim Celtics olabilir veya Warriors olabilir. Senelerdir her zaman NBA'de pis isler dondugunu soylerim ve bu gece yine dondu bir boklar. Paranin oldugu yer de entrika da olur.


Ahmet seni de anlamiyorum. Hard capli degil bu lig abi. Sen oyle olmasini istiyorsun ve ona gore yonetilsin seklinde konusuyorsun belki dogrusu o belki dogrusu su an icinde bulundugumuz sistem ama asiri emin konusuyorsun. Sen istedigin kurali koy her oyuncu her zaman Lakers'da oynamak ister her oyuncu Knciks'de oynamak ister. Bunlar gayet dogal.

Oyuncularin da soz hakki yavas yavas dusecek zaten bu yasadigimiz olay onu gosterdi. Mesela onceki sayfada Memir "Ohohohoho, inanamıyorum. Gasol ve Odom verilmiş Hornets'a CP3 karşlığında. İnanılmaz lan, Bynum'a da Howard+Redick alırlar artık. Şaka gibi." yazmis. Ben mesela baya kotu(mubalaga onceki senelere oranla) bir takas olarak gormustum bunu. Lakers ne yapsa goze guzel mi gorunuyor anlamadim. Biz Chris Paulu aldigimizda oyle cok da artida cikmadik hatta bence olumsuz yonleri de vardi bu takasin. Sadece gelisen olaylari sacma buldum.

En onemlisi de onden NBA ile masaya otursaydik cunku belli ki son karari onlar veriyor kendi keyiflerine gore
Logged

Kensai
2. En Azılı Blazers Düşmanı
Global Moderator
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 5.992



View Profile
« Reply #43 on: 9 Dec 2011 - 09:39:15 »

Burda en güzel nokta, en sonunda bir oyuncunun takımını parmağında oynatmasının önüne geçilmesidir. NBA on numara hareketle Paul'e kapağı vermiştir. Burada olay Lakers, Boston falan değil, ben X takımda olmazsam oynamam tribi atan Paul'e tokat gibi bir cevap gelmesidir. CP3 eğer kampa falan da katılmayacaksa, iyice gerçek yüzünü belli edecek, bi daha New Orleans'a giremez duruma gelecek.

Bu arada takas oyuncu dengesi açısından makul görünse de Martin-Odom-Scola-Okafor çekirdeği 30 yaş ortalamasına yakın, her birinin yüklü ve uzun süreli kontratları olan, maksimumu da play-off 1. turu olabilecek bir çekirdek. Bu takas Hornets'e hiç bişey katmamakta kısacası, hiç yapmayıp bedavaya yollasalar veya Okafor'u da birlikte ittirip biten kontrat+pick bile alsalar daha iyiydi. Mesela Clippers'ın teklifi Gordon'u çıkarsan bile bu tekliften daha makul. Zira Minnesota'nın top10 olması çok mümkün picki ve 3 tane genç potansiyelli oyuncu veriyorlar. Ben Dell Demps olsam mesela Bledsoe+Aminu+Kaman+Jordan+Minnesota 1st rounder'a Paul+Okafor teklifini kabul edebilirim. Böylece Clippers'da da çok iyi bir beş(Paul-Gordon-Butler-Griffin-Okafor) olur ve Paul'ü extension'a ikna edebilirsiniz. Hatta buradan Kaman'ı isteyecek bir çok takım da çıkar, onu da başka bir potansiyele karşı yollayabilirsiniz. Böylece hem boş bi cap, hem de gelecekte hamle yapma imkanı yaratırsınız ki takımın satılmaya çalışıldığı şu dönemde daha iyisi ancak Paul'ün extension imzalayıp takımda kalması olur.
Logged
kubilay
Administrator
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 3.343


View Profile WWW
« Reply #44 on: 9 Dec 2011 - 09:44:02 »

takas lakers acisindan sorunlu olabilir - ki bence kesinlikle oyle - ama mesele hornets cephesinden de kotu gorunmesiydi. ben de su dan gilbert'in stern'e gonderdigi e-mail ortaya cikana kadar vetonun hornets ve takasin takimin satisina etkisi dusunulerek masaya yatirildigini dusunuyordum. ama eger stern'u tetikleyen mail buysa, konu sadece yeni bir superyildiz alan tarafin lakers olmasi, vazgectikleri ne olursa olsun. bu da hic hos bi durum degil.

http://sports.yahoo.com/nba/news;_ylt=At_MCea0tR2fjoZ6_q4Uws28vLYF?slug=aw-wojnarowski_chris_paul_lakers_hornets_nba_120811
Logged

Pages: 1 2 [3] 4 5  All
batug.com forum sayfalari  |  Basketbol  |  Takım Forumları  |  New Orleans Pelicans  |  Topic: Offseason 2011 - Winter is coming « previous next »
    Jump to: