Welcome, Guest. Please login or register.
18 Oct 2019 - 16:58:39
batug.com forum sayfalari  |  Basketbol Dışı  |  Serbest Kürsü  |  Topic: Alışkanlık işte 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: 1 ... 3 4 5 [6] 7  All
Author Topic: Alışkanlık işte  (Read 21564 times)
HotSauce21
Yalçın Şeker Fanatiği
Pro. Member
*****
Offline Offline

Posts: 8.152

4 touchdown one game Polk High -- all city


View Profile WWW
« Reply #75 on: 7 Jul 2006 - 10:05:46 »

her sabah alarmı 7:45 e kurmama rağmen, inatla tam 7:42 de kendiliğimden gözlerimi açışım
Logged


Reflector
1. Do the Sauce2k except when you catch it, catch it on the outer side of the ball like your hitting/reflecting it back to you
alihodzic
Newbie
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 82


Herşeye ragmen seviyoruz


View Profile
« Reply #76 on: 7 Jul 2006 - 11:40:38 »

Her hafta fanatik basket almaya cıktığımızda illaki dürümcüe de uğrayacaz...

bi de malum yırnak yeme Sad bunun hiç çözümü yok mu arkdaslar yaa ?
Logged


blastrula
Forum Amirali
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 6.010


Respect My Authoritaaaahh


View Profile
« Reply #77 on: 7 Jul 2006 - 12:04:49 »

her sabah alarmı 7:45 e kurmama rağmen, inatla tam 7:42 de kendiliğimden gözlerimi açışım
vay kerem düştün mü oralara kadar kardeşim. ilk sayfalarda saatini 12'ye kuruyodun Smiley iş hayatı tabii kolay değil.

bi de malum yırnak yeme Sad bunun hiç çözümü yok mu arkdaslar yaa ?

yok. ben bi ara gitara başlayınca sağ elimdekileri yemeyi bırakmıştım. sonra penayla çalmaya başlayınca yine başladım yemeye. sınav döneminde ve basket maçı seyrederken (heyecanlı olanından) kesinlikle dipklerine kadar, kanayana kadar yerim. bi de lanet bi çıtlatma kütletme huyum var benim. ondan da kurtulamadım bi türlü. süleyman seba olup çıkacam yakında Sad
Logged

Run, live to fly, fly to live, do or die
Run, live to fly, fly to live. Aces high.
WC
Veteran
Pro. Member
*****
Offline Offline

Posts: 4.928

nokta


View Profile
« Reply #78 on: 7 Jul 2006 - 12:28:46 »

walla isteyince bırakılıyor tırnak yeme olayı bende acaip yiyordum ama inat ettim bıraktım...

bırakmanın en kolay yolu bütün tırnaklarınızı uzatın ve temiz bir halde iken bakın,
sonra yemeye başlayıp hepsinin içine edin ve sonra bakın...

bu görüntüye dayanabiliyorsanız yemeye devam edin...
Logged
lordapo
Guest
« Reply #79 on: 7 Jul 2006 - 12:33:50 »

walla isteyince bırakılıyor tırnak yeme olayı bende acaip yiyordum ama inat ettim bıraktım...

bırakmanın en kolay yolu bütün tırnaklarınızı uzatın ve temiz bir halde iken bakın,
sonra yemeye başlayıp hepsinin içine edin ve sonra bakın...

bu görüntüye dayanabiliyorsanız yemeye devam edin...

Benim de eskiden vardı sonradan kendi kendime bıraktım.Bizim arkadaş var tırnağını yiyor diye annesi oje almış.Çocukta tırnağına oje sürdürmemek için tırnak yemeyi bıraktı.Bu da güzel bir taktik sayılıt.Her anne kullanabilir bu taktiği.
Logged
alvin maker
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 1.331


josé


View Profile
« Reply #80 on: 7 Jul 2006 - 12:42:46 »

Benim de eskiden vardı sonradan kendi kendime bıraktım.Bizim arkadaş var tırnağını yiyor diye annesi oje almış.Çocukta tırnağına oje sürdürmemek için tırnak yemeyi bıraktı.Bu da güzel bir taktik sayılıt.Her anne kullanabilir bu taktiği.
Valla oje sürselerdi de koparıp atıyordum ben... Bir türlü bırakamıyorum şunu. Olsun Einstein de tırnaklaını yiyormuş; teselliniz bu olsun. Tongue
bırakmanın en kolay yolu bütün tırnaklarınızı uzatın ve temiz bir halde iken bakın,
Abi sorun bunu yapamamak işte.
« Last Edit: 7 Jul 2006 - 12:44:17 by ScaLoPhobiA » Logged

sarpemre
Jr. Member
**
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 268


View Profile
« Reply #81 on: 7 Jul 2006 - 13:44:49 »

Yemek yerken kitap okurum.Hazırlıktayken başladı üç senedir devam edyor bu alışkanlık.Üstelik o sırada herhangi bir kitabı okumuyosam bile kitaplıktan gider eski bir kitabımı alır öyle giderim mutfağa.
Logged
blastrula
Forum Amirali
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 6.010


Respect My Authoritaaaahh


View Profile
« Reply #82 on: 7 Jul 2006 - 15:02:44 »

yemek yerken ve tuvaletteyken mutlaka bi şeyler okumak lazım. ben de yaparım. sindire sindire daha uzun sürede yiyosun böyle
Logged

Run, live to fly, fly to live, do or die
Run, live to fly, fly to live. Aces high.
gilamaniac
Kiwi
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 8.909


Iker Casillas


View Profile WWW
« Reply #83 on: 7 Jul 2006 - 15:54:25 »

evet tuvalette (yasasın alafranga) bisey okumasam olmaz.Hatta bazen abartıp tuvalete gireceğim zamanları dusunerek aldıgım dergileri okumam saklarım (ornek bu ayki slam Smiley )
Logged

Son Turnuva Şampiyonu
Sekerford
şampiyon
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 5.989


Forum Raşidi


View Profile
« Reply #84 on: 7 Jul 2006 - 16:15:08 »

Bir yandan kıçınızı silip bir yandan dergi okumak ilginç tabi. Bende okuyordumda elimize yüzümüze bulaştırdık. Daha doğrusu kitabı bulaştırdık eheheh. Artık burda yazan şahıslardan kitapta alınmaz eeehehe
Logged

gilamaniac
Kiwi
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 8.909


Iker Casillas


View Profile WWW
« Reply #85 on: 7 Jul 2006 - 16:19:52 »

sekerim bitanem. Senin gibilere 2 eli ile bir seyi tutamaz derler... Wink

Ayrıca niye dergi okumakla kıç silme işlemini aynı anda yapmaya calıstın almadım Cheesy
Hayal gücü yüksek adamsın vardır bir sebebi Wink
Logged

Son Turnuva Şampiyonu
Sekerford
şampiyon
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 5.989


Forum Raşidi


View Profile
« Reply #86 on: 7 Jul 2006 - 16:24:16 »

Abi bizimkisi oturmalı değil. elimizde bir yandan kitabı tutup bir yandan donu tutup bir yandan silmeye çalışırsan benim gibi eheheh kitabıda düşürüürsün işte. Ama pek bişey olmadı ya duruladım kuruttum sonra sonuçta bilgi hazinesi ehehhe
Logged

WC
Veteran
Pro. Member
*****
Offline Offline

Posts: 4.928

nokta


View Profile
« Reply #87 on: 7 Jul 2006 - 16:25:26 »

pazar günleri en büyük zevkimdir, kahvaltıdan sonra sorarım tuvalete girecek var mı diye, evde misafir filan varsa şaşırır ama 1 saat sonra beni görünce anlar neden sorduğumu Cheesy

birde alafranga ya alıştıktan sonra alaturka ya dönmek imkansız yahu Cheesy
Logged
gilamaniac
Kiwi
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 8.909


Iker Casillas


View Profile WWW
« Reply #88 on: 7 Jul 2006 - 16:26:39 »

askerde imkanllı oluyo Cheesy  Tongue
Logged

Son Turnuva Şampiyonu
Sekerford
şampiyon
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 5.989


Forum Raşidi


View Profile
« Reply #89 on: 7 Jul 2006 - 16:30:39 »

alafranga tehlikeli abi askerde direk oturduğun için ne olduğu belli olmuyor sağolsun bazı kişiler sebebiyle. Alaturkayıda iyi temizlemek lazım ama oda bel ağrısı yapıyor abi okurken falan ehehe
Logged

Pages: 1 ... 3 4 5 [6] 7  All
batug.com forum sayfalari  |  Basketbol Dışı  |  Serbest Kürsü  |  Topic: Alışkanlık işte « previous next »
    Jump to: