Welcome, Guest. Please login or register.
16 Jan 2021 - 00:18:37
batug.com forum sayfalari  |  Pano  |  Arşiv  |  Championship Manager  |  Topic: BELALILARINIZ 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: 1 [2] 3  All
Author Topic: BELALILARINIZ  (Read 22381 times)
huseyin_sanal
Newbie
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 38


View Profile
« Reply #15 on: 21 Jun 2003 - 14:24:57 »

Ben Juventus'tan çok çekiyorum...

Bende Juve bir yenemiyorum. İnter ile oynuyorum 1 sezonda 2 yenilgim var. Onlardan Juve den birde kupa da bir beraberliğimiz var. 3-1 den 3-3 yaptılar. Sinir oldum.
Logged
anton
Newbie
*
Offline Offline

Posts: 11


Referee


View Profile WWW
« Reply #16 on: 22 Jun 2003 - 02:43:46 »

Batistuta ve Cafu bırakana kadar Roma, birde deplasmanda Atalantayı yenemiyorum. Rossini çakıyo kafayı gol, doni sallıyo 30 metreden gol. beraberliği başarı olarak kabul ediyorum. Ayrıca Lazio deplasmanı ve Crespo her hava topu gol kardeşim.
Türkiye liginde İstanbulspor ve Aykut Kocaman tam bir bela.
Dortmundda defansif anlayışıyla delirtiyodu 4-3-3 ile çözdüm onları.
Logged

 
Gökhan
Global Moderator
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 7.678


Poop on them Oliver


View Profile
« Reply #17 on: 22 Jun 2003 - 13:21:51 »

Hiç çekmedim kimseden Lazio'dan, Crespo'dan çektiğim kadar, maç günü sakatlansın diye dua edecem nerdeyse, illallah dedirtti. Atalanta da sinir ediyor beni, ya Doni ya Zauli çanıma ot tıkıyor.

İngiltere'de de Leeds'ten çok çektim, Viduka'nın ağzıma kakasını yapmadığı maç yok.
Logged
Mert
Newbie
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 119


2 avans 5te biter!!!


View Profile
« Reply #18 on: 27 Jun 2003 - 21:04:13 »

Bayer Leverkusen!!!
 Hoş şimdi gerçek hayatta durumları içler acısı ama oyunda kırmızı fonda siyah yazıyla "Ramelow Scores, Neuville Scores" yazılarını görmekten gına gelmiş, artık depresyona girmeye başlamıştım.

ayneeenn!!! çıldırıyodum artık yaa...  Angry her maç yeniliyom..  valencia ile oynarken bi celta dan bi barca dan çok çektim... mostovoi sanırım, delirtiyodu beni...barca dan çogu zaman farklı tarifeler görüyodum 4-0 5-1 6-1 gibiii...Karşıyaka ile oynarken fener e  sinir oluyodum... adamları bi türlü yenemiyodum... sen git inönü de kartala 4 çak fb den 6 ye Grin  Cheesy
Logged

Gökhan
Global Moderator
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 7.678


Poop on them Oliver


View Profile
« Reply #19 on: 6 Jul 2003 - 13:16:37 »

Dün delirdim resmen, Allah'ın Newcastle'ı şampiyon oldu, hadi o neyse de ligden düşen Derby'e hem evimde hem deplasmanda yenilerek tarihi denyoluğumu yaptım. (Manchester'ı almıycam bi daha)

Louis Saha hayvanı da 32 gol atarak yuh dedirtti.

Konuyla alakası yok ama bu Beckham denen lale 3 maçta bi sakatlanmak zorunda mı? Bıktım be!
Logged
manofsteel
Jr. Member
**
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 339


..j'aime mon iPod..


View Profile
« Reply #20 on: 24 Jul 2003 - 02:58:18 »

abi bu oyunda en gıcık oldugum takım bologna (bölemi yazılıodu nys) adamlara 15 sut cekiorum adam bana 3 sut cekioo 3 u de gol. alam delircem artık. bi ara editore girik bunları silmeyi dusundum ama beceremedim.  Angry
Logged
seko
Medeniyetten Nasibini Almamış Medeniyet Mühendisi
Veteran
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 3.702


View Profile
« Reply #21 on: 24 Jul 2003 - 03:04:05 »

bu romadan çektiğim kaqdar çekmiom. ıntere fln 6-1 koyuyom fb ile. bunnardan 4-5 yiyom. Angry
Logged
Eurytos
Jr. Member
**
Offline Offline

Posts: 272

Long live Gandalf


View Profile
« Reply #22 on: 24 Jul 2003 - 18:54:09 »

walla bende romadan çooook çektim ve buna bi yol buldum artık romanın manageriyim bütün dünya bende çekio şuanda Smiley)) ...
Logged
xabafaruk
Full Member
***
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 502

you will never walk alone!


View Profile
« Reply #23 on: 11 Aug 2003 - 19:36:25 »

Tek kelimeyle roma Ve man utd
Gerçekten çok zor takımlar onları yanebilmek büyük bir özveri gerektiriyor
Logged

YOU WiLL NEVER WALK ALONE!
dr.bjk
Newbie
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 42


Hiçbiri yokken biz vardık


View Profile
« Reply #24 on: 2 Aug 2004 - 18:20:32 »

Real Betis ve Barca
Abi o kadar transfer yaptım (Joaqin, Robben) 4 forvet soktum bana mısın demedi.
Logged

Prof.Dr.BJK
gilamaniac
Kiwi
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 8.909


Iker Casillas


View Profile WWW
« Reply #25 on: 2 Aug 2004 - 18:34:08 »

ispanya ligini domine etmis biri olarak
barcelonayı yenme taktigini verim ki 5-0 yenmisligim vardır

4defans 2mc a amr 1aml 2 fc

defensive oynayın pass long olsun sonra counter attackı secin offside trapi de kaldırın gelsin goller
Logged

Son Turnuva Şampiyonu
Marbury#3
Newbie
*
Offline Offline

Posts: 126

Stojakovic!!The 3 Point! (resimle alakası yok ama)


View Profile
« Reply #26 on: 3 Aug 2004 - 19:32:45 »

Şampiyonlar ligi grubunda son maç!yenersem çıkçam Fenerim Rakip Newcastle!aynı maçı 25 kere oynadım ve sonunda kazandım adamlar bana her maç kafa golü attılar kanatlardan falan..Çok piskopattı!Zaten bu maçtan sonra kanatları daha ii kullanmaya başladım oyunda..Tecrübe... Tongue
Logged
alvin maker
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 1.331


josé


View Profile
« Reply #27 on: 4 Aug 2004 - 13:55:27 »

hangi oyunda olursa olsun ne zaman malatyaspor ya da kayserisporla oynasam yeniliyorum..şampiyon olmuştum bursasporla o sene 10 maç fln ard arda kazanmıştım...sonra türkiye kupası yarı finalinde sen git 2. ligden kayserispora yenil..bide ligde hep malatyaspora yeniliyodum..balicle veyseli almışlardı..aah o günler..  Tongue
Logged

the_alorak
Newbie
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 46


NukleER


View Profile WWW
« Reply #28 on: 4 Aug 2004 - 15:38:27 »

Türkiyede İstanbulspor'a karşı G Antep çok belalı bi ekip.Nedendir bilmem ama...Galatasarayı da yenemedim şu ana kadar(ist.la)
Ama Machester olunca yenecek adam olmuyor.Şamp. ligi ve lig şampiyonu olmak çok kolay oluyor ama kupada arsenal yada newcastle gelirse kupada eleniyorum.Gençleri oynatıom ama kupada.
Logged

Jermaine, Randolph, Darious, Derek ve Sebastian.
Seni unutmayacağız RaSheed.
gilamaniac
Kiwi
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 8.909


Iker Casillas


View Profile WWW
« Reply #29 on: 4 Aug 2004 - 21:00:51 »

kayseri karsısında yenilmeye mahkumsunuz muhahahahaha

not : kayseriyle mac yapmıs olmak bile bi şereftir daha ne istiyon  Cool
Logged

Son Turnuva Şampiyonu
Pages: 1 [2] 3  All
batug.com forum sayfalari  |  Pano  |  Arşiv  |  Championship Manager  |  Topic: BELALILARINIZ « previous next »
    Jump to: