Welcome, Guest. Please login or register.
23 Jul 2019 - 10:12:24
batug.com forum sayfalari  |  Pano  |  Arşiv  |  NBA  |  Topic: ALL STAR 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: 1 ... 25 26 27 [28] 29 30 31 32
Author Topic: ALL STAR  (Read 85710 times)
gokTurk
Jr. Member
**
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 280


bir deli coşku insanı..


View Profile
« Reply #405 on: 15 Feb 2004 - 17:37:29 »

Süper takımımın istikrar abidesi guardı Billups 3lük yarışmasındada rezil olarak istikrarlı çizgisini sürdürdü. Sayın öküz billups ın seneye devlet kendisine imkan verirse yine aynı rezilliği sergiliyeceğinden eminim.
Logged

cemoftheweek
Guest
« Reply #406 on: 15 Feb 2004 - 17:55:58 »

Sakin sakin koltukta yayılmış izliyorken, bizimkiler üstüste iyi sokup Spurs'ü yakalama ihtimali belirince doğruldum ve Magic'in orta sahadan soktuğu sonuncuda (onu sokamasa iş bitmişti, süre yetmezdi Spurs'ü geçmek için bir şut daha atmaya) ayağa kalkmış, Horry'nin buzzer'ındaki kadar büyük coşkuyla olmasa da ''hey yavrum'' derken buldum kendimi. ''Manyak mısın?'' diye sorabilirsiniz, sanırım öyleyim.  Cheesy

Eheh abi ben de kendimi Görkemle halay çekme pozisyonunda buldum Smiley Ha bi de aynısını Peja sondaki moneyi kaçırınca da yaptık.


Üçlük, skills challenge, shooting stars filan gayet güzeldi. Allstar Saturday'de bariz çok kötü olan bişey varsa, smaçtan bişey anlamayan bir jüri idi. Fratello da : ".. Nixon never dunks the ball, Wilkes never dunks, Magic never dunks.." gibi bişey dedi jüri hakkında. LA'de yapılıo diyo, etraftan toplayabildikleri tüm eski Lakerslı oyuncuları toplamışlar. Bide kameralar sürekli Dawkins ve Dr J yi gösteriodu, gönderme yaparmışçasına. Geçen seneki müthiş jüriden sonra bu müthiş hayal kırıklığı oldu bana. Düşünün Worthy orda olması bile önemini yitirdi.

Smaç yarışmasının sıkıcı olduğuna inanmıyorum. Son yıllarda yaratıcılık acaip azalmıştı, herkes aynı smaçları absıodu, son 2 yılda da Richardson bi tutturmmuş havadan atıp tutuo, aynı smacı millete yutturuodu. Andersen ve Jones'un smaçları kendi stillerine cuk diye oturan, ve değişik smaçlardı. JRich in 2. smacı zaten 50 değil 150 puanlıktı. Jones'un 3. smacını acaip acaip estetikti, oha dedirtti. Ha birde Andersen'ın 1. smacını ilk izleyişti bizde anlamadık, dolayısıyla jüride anlamadı (zaten bişeyden anladıkları yok ama neyse..) ve az puan verdiler. Heralde kolay smaç zannettiler ama tam düz gelip ole 180 ters süperdi.

Kaan abi chattte yazdı, Korver'ın "9 in a row" yapması bu kategoride 4. mü ne olmuş. Hodges 19 tane atmış, rekor ondaymış Shocked Shocked
« Last Edit: 15 Feb 2004 - 18:20:17 by Dribblin' Machine » Logged
OscarRE
Stern'ün Çiftliği
Administrator
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 6.357

ne bakıyon lan?


View Profile WWW
« Reply #407 on: 15 Feb 2004 - 18:09:53 »

katılmıyorum smaç yarışmasının kötü olduğunu söyleyenlere. bence smaç yarışması tarihinin en baba 10 smacı arasına girecek 2 tane smaç izledik. daha ne istiyosunuz?
Logged

“With the caliber of guys on the team,’’ Wallace said, “with Paul, Kevin, Ray, Big Baby, a whole lot of guys, it’s going to be fun. We’re pretty much tired of beating up on each other and we’re looking forward to that first game against Houston"
http://torinolu.blogspot.com
WC
Veteran
Pro. Member
*****
Offline Offline

Posts: 4.928

nokta


View Profile
« Reply #408 on: 15 Feb 2004 - 18:14:04 »

walla sadece panyadan bacak arası güzeldi, dierleri olmadı zaten...
gecenin tek güzelliği j azzi idi  Kiss Kiss Kiss
Logged
Gorky
Forum Kobe'si
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 4.445


View Profile
« Reply #409 on: 15 Feb 2004 - 18:35:47 »

Genel olarak all-star haftası fena geçmiyor.Los Angeles gibi bir yerde yapılmasıda buna katkı yapıyor tabi.Rookie-Sophomore maçındaki hasta smaçlardan sonra isan elbette deli smaçlar bekliyordu slam-dunk competitionda.Her ne kadar bazıları aradığını bulamasada çok yaratıcı smaçlar gördük diyebliriz bence.En büyük hayal kırıklığı yarışmaya girmek için yırtınan Ricky Davisti.Chris Andersen ilk bakışta anlaşılamıyacak güzelllikte zor bir smaç bastı.2.sinde de kafası çembere geldi ve potayı kırarcasına asıldı.Jason Richardson 1.denemesinde iyi denilebilecek bir windmillden sonra all-star tarihinin en iyi birkaç smacından birini bastı.Fred Jones ise her 2 smacında da mükemmel bir timingle zıpladı ve bitirdi.

Finalde smaçlar bu kadar kaçmasaydı eminim yarışma bittiğinde herkes güzelcene uyuyup bir sonraki güne mutlu başlayacaktı ki... Jason Richardson tarihte en fazla üst üste smaç deneyen ben olucam dermişçesine tekrar tekrar denedi artık gına geldi bir noktadan sonra.Jones ise ilk denemsinde süper bir smaç bastı bence.2.sinde arkadaşından pas alma olayı süperdi bence.Richardson son smacında hakkıyla almak istercesine çok kazık bir smaç denedi.Yani son kısımda böle üst üste batırmasalrdı çok güzel olacaktı... Undecided

3 ülk yarışmasında her ne kadar Peja olsada bu seneki rakiplerinden sürpriz beklyen bir çok kişi vardı ve haklı da çıktılar.Zevkli bir yarışma izledik.Shooting Starsda takımımız bizi gururlandırdı.John Salleynin yaptıkları ise kesinlikle tarihe geçmelidir. Grin Cheesy
Logged

Factotum
Veteran
Full Member
*****
Offline Offline

Posts: 574


hersey lakers icin.


View Profile
« Reply #410 on: 15 Feb 2004 - 18:41:31 »

smaç yarışması berbattı ve böyle olacağı belliydi
evvela j rich in tarzı belli. adamın tek numarası olduğu yerden 360 ya da bunun kopyası smaçlar basmak. bu sefer de aynı smaçları denedi, baydı.
bu arada jones un topu tribüne fırlattığı olayı ben de jüriye tepki zannettim. fantastik bişey yapacam diye çok kastı, daha rahatça ve güzelce alabilirdi.

diğer taraftan detroit pistons camiası gerçekten geceye büyük renk kattı. gerek salley gerek billups.. salley nin sokamayınca sinirlenip topu panyaya fırlatması falan...

şut yarışmasında leslie başta heyecan yapınca şansımız azalmıştı. neyseki fisher oylamada spurs e şans veren kendiniz bilmez %52 lik kesime birer pepsi kapağı armağan etti  Smiley
öte yandan favorim korver a yazık oldu ama önü çok açık Smiley
Logged
OscarRE
Stern'ün Çiftliği
Administrator
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 6.357

ne bakıyon lan?


View Profile WWW
« Reply #411 on: 15 Feb 2004 - 19:15:26 »

bence fred jones'un finaldeki ilk smacı all-time top 5 a girecek kalitedeydi. ayrıca gecenin en güzeli lisa leslie idi...
Logged

“With the caliber of guys on the team,’’ Wallace said, “with Paul, Kevin, Ray, Big Baby, a whole lot of guys, it’s going to be fun. We’re pretty much tired of beating up on each other and we’re looking forward to that first game against Houston"
http://torinolu.blogspot.com
Lethal
forum Vinsanity'si
Sr. Member
****
Offline Offline

Posts: 769

The World is a Vampire!


View Profile WWW
« Reply #412 on: 15 Feb 2004 - 19:29:26 »

Shooting Stars'ı kaçırdım ama geri kalanını izledim canlı, gece tam 3te uyuyakalmışım hehe Smiley uyandığımda bitmişti Shooting Stars ama geri kalanını izledim.
Smaç yarışmasında JRichin yaptığı Tarihin en iyi smaçlarından biriydi bence, en iisi mi değil mi o da tartışılır, pnayadan kendisine atıp da between-the-legs yapabilen başka bir adam tanımıyorum ben.
Carter'ın bile smaçları yetişemezdi o smaca gerçekten bunu bir Carter fanı olarak kabul ediyorum.
Ama LeBron olsaydı orda Ricky Davis salağının yerine daha da iyi bir yarışma olacaktı. Ben Andersen'i sevdim, fiziğinin yettiği kadar iyi smaç bastı, özellikle off-the-backboard smacından sonra çok iyi asıldı tebrik etmeli.
Ama orda Lebron olsa aah ah o Rookie maçındaki smaçların yarısını yapsa alırdı.

Ayrıca Prince ve Wade de gayet iyi smaçlar basmışlar niye contest'e girmediler acaba. Özellikle Prince'in between-the-legs i çok iyiydi.

Kazanan Jones ise o atraksiyon smacını denemese daha bir bileğinin hakkıyla kazanacaktı.
Ama ona da büyük haksızlık yaptılar yani JRich otuz kere denedikten sonra hemen puanı verdiler. Torpilin alası yani.
Ama JRich'i takdir ediyorum, kolayca kazanmak yerine zor yolu seçti, ama denediği smaçlar da harbi zordu yani onun vertical leap'inin izin vermeyeceği smaçlardı. Hangtime idare etti de eğer Jefferson gibibir vertical leap'i olsa o 360 between the legs'i basabilirdi belki.
Sonuç olarak o kadar da kötü değildi bence, özellikle JRich'in bastığı smaç beni ayağa kaldırmaya yetti.

Seney ben bir Lebron-Jefferson(yine girecek bence)-Jones kapışması bekliyorum.
seneye de düzgün bir çaylak gelir 4'e oturur.
Ama iki sene girerse lebron iki sene de götürür. Adam uçuyor yahu.
Logged
Gameover3
Sr. Member
****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 798

You can't find an ateist in a war ...


View Profile
« Reply #413 on: 15 Feb 2004 - 19:41:29 »

fisher soktu olm orta sahadan
Logged

1.000.000=Number of people whose life changed after the Tsunamı in South Asia
2= Number of people whom you can change their lives by your help.

BE A PART OF IT !!!
AnThRaX
Forum Dreameri
Jr. Member
**
Offline Offline

Posts: 407


Do not underestimate the power of Mavericks!!!


View Profile WWW
« Reply #414 on: 15 Feb 2004 - 19:50:18 »

Genel olarak all-star haftası fena geçmiyor.Los Angeles gibi bir yerde yapılmasıda buna katkı yapıyor tabi.
Tabi fena geçmez lakerslı seni Cheesy
Walla bence tarihin en kötü all star haftalarından biriydi. (Haa hayatımda kaç tane all star haftasını bilinçli izlediim?) Ama sanki katılanlar artık bu yarışmalara rutin olarak bakıyorlar. Gerçi j rich'in smaç denemeleri beni eğlendirdi. Ama onları sanki isteksizce yapıyor gibime gedli. Yani sanki onu oraya zorla getirmişler. Haaa denemelerini başarsa ağzım açık kalırdım ama dedim ya gözüme isteksiz gözüktü.
Ayrıca onun isteyerek olarak "zor yolu" sectiini sanmıorum. Sonuçta bu da NBA içinde çok önemli bir yarışma ve bu yarışmayı kazanmak çok büyük prestij sağlıyor. Tamam "zor yolu" denemek ile o kazanacaın prestiji ikiye katlarsın ama zaten j rich'in böyle bir şey yapmasına gerek yok. Sonuçta o smaçlarının güzelliini kanıtlamış bir insan. Bana kalırsa bu yarışmaya j rich kupa için deil de sadece smaçlarını denemek için katıldı.
Haa Jones'u da kutlarım. İyi smaç bastı...
3 Point yarşmasında da Stojakovic'in o başlarda kaçırdıkları topları görünce "ya bu herif mal mı insan nasıl rekora bu kadar yaklaşmışken niye böle yapıo!!!" Herkes farklı açıklama getirir buna ama bana kalırsa onda da j rich gibi isteksizlik vardı. Hadi j rich'i anladık da ben Stojakovic'in neden bu kadar şanssız/isteksiz olduuna bi anlam veremedim.
Neyse seneye gençler (rookie:) ) zehir gibi geliyor umarız seneye lebron ceyms carmelo t.j. (ehuheh) fln heyecan katar tekrardan (ya da dierleri)
Sunları yazarken aldııım okullar tatil haberi beni havaya uçurup danssettirdi:) Ben de nassı izleyecem all starı die kara kara dusunuodum:)
LAY LAY LOM LAY LAY LOM LAY LAY LEBRON (ayy)
Grin Cheesy Wink Smiley Tongue
Logged

HERKES BİR GÜN DREAMER OLACAK!!! ÇOK YAŞA DREAM THEATER!!!
Gameover3
Sr. Member
****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 798

You can't find an ateist in a war ...


View Profile
« Reply #415 on: 15 Feb 2004 - 19:54:25 »

bu arada jrichin off the backboard bacak arası da çok zordu yani kimse bahsetmemiş bence feci koydu
Logged

1.000.000=Number of people whose life changed after the Tsunamı in South Asia
2= Number of people whom you can change their lives by your help.

BE A PART OF IT !!!
seko
Medeniyetten Nasibini Almamış Medeniyet Mühendisi
Veteran
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 3.700


View Profile
« Reply #416 on: 15 Feb 2004 - 20:02:47 »

Üçlük yarışması,beceri yarışması ve şut yarışması gayet güzeldi. Ama Slam Dunk Contest çok kötüydü. Ricky Davis pek formda değildi,Andersen zaten öle iy basan bir adam değil. Fred Jones'dan ben bu kadarını beklemiyordum,gayet güzel smaçlar yaptı. Richardson ise geçen seneden sonra benim için hayal kırıklığıdı ilk olarak kendi için basit bir smaç denedi. Sonra çok güzel bir smaç yaptı. Ama ondan sonra ki denedikleri güzel olmasına rağmen girmedi. Arenassız olmuyor demek.Smiley

Geçen seneden sonra benim için bir hayal kırıklığıydı.
Logged
WC
Veteran
Pro. Member
*****
Offline Offline

Posts: 4.928

nokta


View Profile
« Reply #417 on: 15 Feb 2004 - 20:15:37 »

bence fred jones'un finaldeki ilk smacı all-time top 5 a girecek kalitedeydi. ayrıca gecenin en güzeli lisa leslie idi...

yerden sektirip tek elle zor vurduğunu mu dion Huh
aynı kişiden mi bahsediyoz ozan Huh jrich in panyalı bacak arası bile ondan daha iyiydi bence...

böle olunca jrich in bu smacı war, vc nin smacı war, spud veb in smacı war, nique nin smacı war, mj in war ehe 5 oldu Tongue
Logged
Real_Clipper
Newbie
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 242

Anti-Lakers Forever


View Profile
« Reply #418 on: 15 Feb 2004 - 20:34:06 »

Yetenek yarışmasına Fisher'ı nası aldılar,benim aklım almıyo...Yetenek düşmanı birini niye yetenek yarışmasına almışlarki ???Gerçi sd jurisini gördükten sonra pek yadırgamadım ama...Organizasyon lakersın nasılsa Angry
Logged

Back...
Basketbol
Dr. James
Veteran
Full Member
*****
Offline Offline

Posts: 527


View Profile
« Reply #419 on: 15 Feb 2004 - 20:48:23 »

Kazanan Jones ise o atraksiyon smacını denemese daha bir bileğinin hakkıyla kazanacaktı.
Ama ona da büyük haksızlık yaptılar yani JRich otuz kere denedikten sonra hemen puanı verdiler. Torpilin alası yani.
Ne torpilinden bahsediosun abi,eğer top girmezse deneyebilirler,ancak basket olursa deneyemezler..jones da şans eseri soktuğu için deneme hakkı verilemezdi kurallar gereği...bilip bilmeden konuşmayın bi sorun Wink

no problem Wink
« Last Edit: 15 Feb 2004 - 21:32:59 by Wolki » Logged
Pages: 1 ... 25 26 27 [28] 29 30 31 32
batug.com forum sayfalari  |  Pano  |  Arşiv  |  NBA  |  Topic: ALL STAR « previous next »
    Jump to: