Welcome, Guest. Please login or register.
19 Sep 2018 - 12:13:01
Google
batug.com forum sayfalari  |  Pano  |  Arşiv  |  Championship Manager  |  Topic: REKOR ÜCRET... 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: 1 2 [3]  All
Author Topic: REKOR ÜCRET...  (Read 16763 times)
Кириленко
Forum Postacısı
Yazar
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 1.175



View Profile
« Reply #30 on: 14 Jul 2004 - 12:48:01 »

benim bi oyunda aimar 14.5M euro alıyodu senelik (ama 5 senelik kontrat ve her sene %25 wage rise + kontratın son senesi)
Logged

RuSTeDSouL
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 2.826


View Profile
« Reply #31 on: 15 Oct 2004 - 00:22:30 »

88 milyon euro for henry - real madrid.. hadi len dedim, aa bi baktım harbiden aldılar.. allahtan save ledimdi de sonra satmadım..

   kıristiano ronaldoya da 70 verdim satmadı salaklar..
Logged
nowitzki41
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 1.964


Sen benim her gece efkarım.....


View Profile
« Reply #32 on: 15 Oct 2004 - 22:42:17 »

deniilsonun parası 11.5milyonduı en son fiyat 22 verdim gelmedi liverpool olduğumda hem transfer yapma hem de oyuncu satmada para rekoru kırdım 90 milyondolar  harcadım yaklaşık 100 milyon dolarlık oyuncu sattım tabi owenı 30 milyon dolar kewellıda 22.5 milyon dolara satınca 100 milyon dolar cebine para girmesi zor olmuyor. Cheesy
Logged
revenant
Full Member
***
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 535



View Profile
« Reply #33 on: 30 Oct 2004 - 02:37:14 »

bi sene onceki oyunda benim oyuncum olan Ronaldinhoya 141 milyon$ teklif ettiler,direk sattım
Logged
canyilmaz
Guest
« Reply #34 on: 30 Oct 2004 - 14:00:43 »

cm 2001 2002 de sezon başında tsigalko yu az bi rücretle alonso solis ve taribo west i beleş aldım 2 yıl geçti tsigalkoyu 20milyon$ a alonso solisi 40milyon$ a westi 35milyon$ a sattım gördüğüm en büyük transfer ücreti ise barcelona patrick vieria yı 59 milyon $ a aldı ille her oyunda alıyolar tabi sen olaya karışmassan ama adam baya etkili oluyo aradan 4 yıl geçtikten sonra 30milyon $ a ben aldım o adamı Cheesy
Logged
some-add
Newbie
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 245


adabazarını seviyorum,adabazarını terketmiyorum


View Profile
« Reply #35 on: 26 Dec 2004 - 11:53:05 »

ilk zxasmanlarda real madrid te sağ kanat sıkıntısı wardı.gittim tolga doğantezi 10 milyon$ a aldım.yabancı olayından oynatamadım.nasıl ama Grin
Logged

adabazarını seviyorum,adabazarını terketmiyorum
shag34
Newbie
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 24

LALAKERS


View Profile
« Reply #36 on: 4 Feb 2005 - 21:06:28 »

valla oyunda olsa verilen paralar içimi acıtıyor:) carlos tevezi almak için 50 miilyon dolar ödemiştim ben en fazla bu kadar verebildim...
Logged
Sheed
Guest
« Reply #37 on: 6 Feb 2005 - 07:38:28 »

Nakit olarak verdiğim en büyük para Etoo için 120 milyon$ oldu,aldığım en büyük para ise Crespo için 96 milyon$ dı (tabi eski oyunlarda)
Monthly Installments ile Wilfried Boumayı 144 milyon $ a alabilmiştim,
ve bir keresinde de yine Bouma'yı MI ile 127 milyon$ + 20% next sale ile satmıştım..
Logged
seko
Medeniyetten Nasibini Almamış Medeniyet Mühendisi
Veteran
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 3.698


View Profile
« Reply #38 on: 7 Feb 2005 - 14:07:32 »

Chelsea,F.Torres'e 73milyon dolar önerdi,satmadım.
Kizito Musampa ve Alvaro Novo'yu da 1 hafta içinde toplam 56milyon dolara Real Madrid'e sattım.
Logged
AK47
Guest
« Reply #39 on: 9 Feb 2005 - 00:06:12 »

onlarda bi şe mi yaw 01-02 CM'de 2020 yılında Fred Adu(Oyunun başında Freddy Adu değil zaten yeni çıkan adam Hollandalıydı)die bi yeni çıkan adamı(adam 17 yaşında)en az 20 kere 156 Milyon Dolar'a(en yüksek ücret bumuydu?)sonraki satış için %25 ile satıp her seferinde 60 Milyon Dolara aldım !!! Ne akıllıyım değil mi ? Bu arada parada 3 milyardoladı bulmuştu herhalde
Logged
Big O
Newbie
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 47

CHAMPİON


View Profile WWW
« Reply #40 on: 23 Feb 2005 - 20:14:35 »

bana 2023 yılında  bir oyuncu için tüm ilk on biri öneren takımlar oldu(barcelona man utd gibi)
Logged

Bedo_
Guest
« Reply #41 on: 8 Mar 2005 - 11:18:58 »

ßen aLex'i 80 milyon € yani yaklaşık 150 milyon$ a verdim chelsea'ye ßu arada aranıza hos geLdim .)))
Logged
dr.bjk
Newbie
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 42


Hiçbiri yokken biz vardık


View Profile
« Reply #42 on: 11 Mar 2005 - 15:42:10 »

Evet
bu biraz değişik olcak emme

Alex'i 6.5 milyon euroya kapattım.


Logged

Prof.Dr.BJK
karambita
Newbie
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 103


View Profile
« Reply #43 on: 5 Jun 2005 - 21:33:57 »

Biraz geç ama ben 2011-2012 sezonunda Jens Krogh adlı kalecimi Milan'a 162 milyon hemen+162 milyon 1 maç sonra+162 milyon 1 milli maç sonra +%25 gelecek transfer ücretiyle satmıştım (Beşiktaş'ı yönetiyordum)
Logged
devin
Newbie
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 94

www.batug.com


View Profile
« Reply #44 on: 7 Jun 2005 - 16:03:27 »

torres'i 70 milyon avro'ya chelsea'ye almıştım. (tabi bu arkadaşlar sonradan görme) ertesi yıl collins john fulham'dayken çıkış yakaladı. 30 milyon avro da ona verdik, adam geldi paranın üstüne yattı.
Logged

We're doing something
We're making changes
Like changing the kind of crap we buy
We say it makes a difference
But that's just another lie
               (BJ Armstrong- lifeduringwartime)
Pages: 1 2 [3]  All
batug.com forum sayfalari  |  Pano  |  Arşiv  |  Championship Manager  |  Topic: REKOR ÜCRET... « previous next »
    Jump to: