Welcome, Guest. Please login or register.
23 Jul 2019 - 01:44:28
batug.com forum sayfalari  |  Pano  |  Duyurular ve İstekler  |  Topic: 1. Batug.com Ağaç Dikme Günleri 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Poll
Question: Naapalım?
Parayı hemen kullanalım, ne bulursak dikelim - 15 (35.7%)
Parayı repoya, altına yatıralım bekleyelim coşalım batug ağaçlığı yapalım - 27 (64.3%)
Total Voters: 39

Pages: 1 ... 4 5 6 [7] 8 9 10 11
Author Topic: 1. Batug.com Ağaç Dikme Günleri  (Read 89509 times)
BabyShaq
Yönetici
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 8.094



View Profile
« Reply #90 on: 17 Sep 2007 - 04:38:47 »

Fıstık gibi numaram spamcilerin eline geçti ama geç de olsa ben de katıldım organizasyona:

« Last Edit: 17 Sep 2007 - 04:39:31 by BabyShaq » Logged
Kayrakli
keeper
Pro. Member
*
Offline Offline

Posts: 2.393


View Profile
« Reply #91 on: 17 Sep 2007 - 04:41:45 »

bana mı dion len spamci die Sad

Sen değil,reklam mesajı gönderecek olan firmaları diyorum.Çoğu firma numaranı bir kere alırsa ömür boyu mesaj atıyor,kampanyadaki tek endişem o Smiley - BabyShaq
« Last Edit: 17 Sep 2007 - 04:45:11 by BabyShaq » Logged
ai#3
ai#3
Yazar
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 3.053


mezara kadar


View Profile WWW
« Reply #92 on: 17 Sep 2007 - 05:16:36 »

 abi daha 800bin adamın bu işe girmesi gerekiyorki ben bu rakama ulaşabiliceklerini sanmıyorum.benim bu olaya mesaj attım zaman haziran, aradan 4 ay geçmiş 120binden 170bin e anca gelmiş,1milyona nasıl ulaşacak bu kampanya sen düşün artık.
« Last Edit: 17 Sep 2007 - 05:23:54 by ai#3 » Logged

Kayrakli
keeper
Pro. Member
*
Offline Offline

Posts: 2.393


View Profile
« Reply #93 on: 18 Sep 2007 - 16:41:00 »

http://www.gribim.com/sensizolmaz/
Logged
Sekerford
şampiyon
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 5.989


Forum Raşidi


View Profile
« Reply #94 on: 18 Sep 2007 - 17:20:41 »

Ewt Kayhan var gücüyle çalışıyor bende kaydoluyorum herkesi bekleriz. Bu arada biriken para nekadar oldu sorması ayıptır
Logged

Gri Gandalf
audere est facere
Veteran
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 2.961


I battle with monsters.


View Profile WWW
« Reply #95 on: 18 Sep 2007 - 18:20:01 »

Ulan sırf Adabazarlılar soruyor şu biriken parayı.  Azn Elleşmeyin amcaoğlları, yollamaya devam. Yeter olunca olur.
Logged

Gökhan
Global Moderator
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 7.678


Poop on them Oliver


View Profile
« Reply #96 on: 18 Sep 2007 - 18:29:07 »

En son 17 Ocak'ta Yasin yollamış, Garanti bankasının hesap işletim ücreti hırsızlıkları sonrasında 386.66 YTL'miz var. (Senede 2 kere 23 YTL kesti dürzüler) Kalanı bir kampanyaya veya TEMA'ya bağışlama taraftarıyım çünkü kendi başımıza bi halt edemeyeceğimiz ortada
Logged
Sekerford
şampiyon
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 5.989


Forum Raşidi


View Profile
« Reply #97 on: 18 Sep 2007 - 19:31:50 »

yok abi ben azim ettim dikecek ormanı. 2 bin ytlye zaten acacağız. Adabazar turnuvasında patlama bekliyorum forumdan. Yoksa bilmiyorum yani ama patlama kesin olur eheheh
Logged

blastrula
Forum Amirali
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 6.010


Respect My Authoritaaaahh


View Profile
« Reply #98 on: 8 Oct 2007 - 13:56:35 »

bana mı dion len spamci die Sad

Sen değil,reklam mesajı gönderecek olan firmaları diyorum.Çoğu firma numaranı bir kere alırsa ömür boyu mesaj atıyor,kampanyadaki tek endişem o Smiley - BabyShaq

ben buna kayit yaptirmistim ama mesaj filan gelmedi bana. acaba bir tek bana mi böyle oldu???
Logged

Run, live to fly, fly to live, do or die
Run, live to fly, fly to live. Aces high.
Eric
Geçerli
Global Moderator
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 1.993



View Profile
« Reply #99 on: 8 Oct 2007 - 15:29:04 »

banada gelmedi abi
Logged

ai#3
ai#3
Yazar
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 3.053


mezara kadar


View Profile WWW
« Reply #100 on: 8 Oct 2007 - 15:49:20 »

ben buna kayit yaptirmistim ama mesaj filan gelmedi bana. acaba bir tek bana mi böyle oldu???
banada gelmedi abi

cevap
abi daha 800bin adamın bu işe girmesi gerekiyorki ben bu rakama ulaşabiliceklerini sanmıyorum.benim bu olaya mesaj attım zaman haziran, aradan 4 ay geçmiş 120binden 170bin e anca gelmiş,1milyona nasıl ulaşacak bu kampanya sen düşün artık.
Logged

blastrula
Forum Amirali
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 6.010


Respect My Authoritaaaahh


View Profile
« Reply #101 on: 8 Oct 2007 - 16:00:41 »

ben hemen yollayacaklar diye anladim. insallah sayi o kadar olur. varsin 20 tane mesaj gelsin
Logged

Run, live to fly, fly to live, do or die
Run, live to fly, fly to live. Aces high.
Kayrakli
keeper
Pro. Member
*
Offline Offline

Posts: 2.393


View Profile
« Reply #102 on: 8 Oct 2007 - 16:38:30 »

bunun için ne yapıyoruz; ne kadar hattımız, eş dostumuz varsa kayıt ediyoruz Wink
Logged
HaliTT
Hiro
Veteran
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 3.538


Remember...


View Profile
« Reply #103 on: 10 Oct 2007 - 11:51:54 »

http://www.tema.org.tr/2B/index.asp

Lütfen herkes kampanyaya destek versin ve etrafına yaysın...
« Last Edit: 10 Oct 2007 - 13:38:23 by HaliTT » Logged

I’m taking it slow / Feeding my flame / Shuffling the cards of your game / And just in time / In the right place / Suddenly I will play my ace
Sekerford
şampiyon
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 5.989


Forum Raşidi


View Profile
« Reply #104 on: 11 Oct 2007 - 13:37:00 »

biz para toplayığ ağaç dikelim diyoruz bunlarda ağaçları kesip kaynak ayırma derdinde varmı boyle bişey arkadaş
Logged

Pages: 1 ... 4 5 6 [7] 8 9 10 11
batug.com forum sayfalari  |  Pano  |  Duyurular ve İstekler  |  Topic: 1. Batug.com Ağaç Dikme Günleri « previous next »
    Jump to: