Welcome, Guest. Please login or register.
25 Jun 2019 - 06:19:54
batug.com forum sayfalari  |  Pano  |  Arşiv  |  Fantezi Oyunlar  |  Topic: Batug.com Daily Forum grubunda kim kim? 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: 1 [2] 3  All
Author Topic: Batug.com Daily Forum grubunda kim kim?  (Read 13205 times)
seko
Medeniyetten Nasibini Almamış Medeniyet Mühendisi
Veteran
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 3.700


View Profile
« Reply #15 on: 11 Jan 2003 - 20:58:43 »

Ben geliom o gruba şimdi...
Logged
GalileoScr
Forum Van Horn'u
Veteran
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 1.494

turnuva mantarı


View Profile
« Reply #16 on: 21 Jan 2003 - 06:14:22 »

yaw biri aratma diyo biri klasörü aç diyo 2 saat çebelleştim vgm ile en sonunda aradım buldum batug.com Daily i ve girdim artık hayırlısıylan şimdiden başlasan bi dahaki yüzbin yıla size yetişirim ben Smiley)

"""  Seksekci """""
Logged

Comeback...inş...
petrovic
Newbie
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 192


RIP PETROVIC


View Profile
« Reply #17 on: 21 Feb 2003 - 13:42:59 »

ben HAVLICEK STEALS IT im de


komik olani total da altinci olmama geekirekn puanim fazla olmasina karsin 8. gozukmem
Logged

havlicek steals it...havlicek stole the ball...
DAVID LYNCH
Newbie
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 115


View Profile
« Reply #18 on: 21 Feb 2003 - 14:44:22 »

ben ÖRS ÇEKİÇ VE ÜZENGİ yim (komunizmle alakam yoktur)

« Last Edit: 22 Feb 2003 - 15:00:51 by DAVID LYNCH » Logged
GalileoScr
Forum Van Horn'u
Veteran
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 1.494

turnuva mantarı


View Profile
« Reply #19 on: 20 Oct 2003 - 17:39:28 »

2003 - 2004  Sezonu Başlıyor Daily ve Weekly nicklerimizi ortaya koyalım...
Daily de Uzman Sek Sekçi yaptım sanırım
Weekly de Haftalık Seksekçi  Napalım Orginal isim bulamadık Smiley
---
Bu arada VGM birincilerine Yusuf Şahin isimli bi zat parfüm felan dağıtmış Sponsor olaraktan bu sene öle bişi varmıı Smiley varsa haftalık mı günlük mü batug grupumu batug forum grubumu Smiley
Hedaye filan yoksa Grup elemanları olarak ortaya 3-5 bişiler koyalım para olmasına lüzum yotur biri poster veririm der birinciye diğeri çorap parfüm Smiley öle bişi de olur böle şeyler kumar gibi gözüksede Smiley işin güzel tarafı olur yada hep birlikte yemeğe gidilir ve VGM birincilerine (Günlük , haftalık) yemek ziyafeti çektirilir...
Logged

Comeback...inş...
Toni Kukoc
Forum Fordçusu
Administrator
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 4.172


View Profile
« Reply #20 on: 20 Oct 2003 - 17:57:28 »

2003 - 2004  Sezonu Başlıyor Daily ve Weekly nicklerimizi ortaya koyalım...
Daily de Uzman Sek Sekçi yaptım sanırım
Weekly de Haftalık Seksekçi  Napalım Orginal isim bulamadık Smiley
---
Bu arada VGM birincilerine Yusuf Şahin isimli bi zat parfüm felan dağıtmış Sponsor olaraktan bu sene öle bişi varmıı Smiley varsa haftalık mı günlük mü batug grupumu batug forum grubumu Smiley
Hedaye filan yoksa Grup elemanları olarak ortaya 3-5 bişiler koyalım para olmasına lüzum yotur biri poster veririm der birinciye diğeri çorap parfüm Smiley öle bişi de olur böle şeyler kumar gibi gözüksede Smiley işin güzel tarafı olur yada hep birlikte yemeğe gidilir ve VGM birincilerine (Günlük , haftalık) yemek ziyafeti çektirilir...

Sen bizim VGM gruplarında 1. ol sana helalinden bi T.J. forması  Grin
Logged


ai#3
ai#3
Yazar
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 3.053


mezara kadar


View Profile WWW
« Reply #21 on: 20 Oct 2003 - 18:53:50 »

 philadelphi iverson olanı benim


yanlız şöle bi sorun var ben volkangucler diye kayıt olmuştum ama bir türlü giremedim şifredemi yanlışlık yaptık noldu giremediğim için gruptan çıkarmıyoruzda haliylen 2 tane olmasın volkangucler olanı silinmesi gerekir
Logged

gilamaniac
Kiwi
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 8.909


Iker Casillas


View Profile WWW
« Reply #22 on: 20 Oct 2003 - 19:53:02 »

yanlıs hatırlamıyosam ben 2sinde de Gila's Maniac's ım
bide evet gecen sene 1.ye parfüm vardı simdi mis gibi sıkıyorum DAVİDOFF u
adaş saolsun  Cheesy
Logged

Son Turnuva Şampiyonu
RMiller31
Forum Reggie Miller'i
Jr. Member
**
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 438

It's Miller Time!!!


View Profile
« Reply #23 on: 21 Oct 2003 - 00:15:31 »

Batug.com Weekly grubuna uye oldum.Daily grubuna girmeyi dusunuodum ama hergun kadro kurmak zor geldi(gecen sene baya kasıodu) ve Weekly grubuna uye oldum.Nickim It's Miller Time sanırım.
Logged

MJ'i durdumak imkansız olduğundan bir kenara koyarsak Miller bence dünyada durdurulması en zor,tutulması en fazla acı veren oyuncu.Pota altında yukarı aşağı koşarken onun peşinde koşmaktan her seferinde bitap düşüyorum.Onunla eşleşmek yerine Jordan'a karşı hiçbirşey yapmamayı tercih ederim
morcayl
Newbie
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 157


Only God Can Judge Me


View Profile
« Reply #24 on: 21 Oct 2003 - 16:38:50 »

bende üye oldum adım mj 23 morcayl bakalım bu sene ne olacak gecen sene oldukca çekişmeli bir oyundu bu sene şampiyonluga oynayacagım herkese başarılar  Smiley
Logged

Mj MoRcAyL  Only god can judge ME...
gilamaniac
Kiwi
Pro. Member
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 8.909


Iker Casillas


View Profile WWW
« Reply #25 on: 21 Oct 2003 - 16:52:49 »

abi demin forum daily deki uyelere baktım cıgunu tanımıyom kim bu uyeler yaw forumdan olmayanlarda mı var ??
Logged

Son Turnuva Şampiyonu
wildboy
Jr. Member
**
Offline Offline

Posts: 277


View Profile
« Reply #26 on: 26 Oct 2003 - 16:16:33 »

gecen sene batugcom forum üyesiydim bu sene ikinci gruptan takip edicem artık
Logged
jordan23
Forum Föyü
Full Member
***
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 699


bir varım bir yokum


View Profile WWW
« Reply #27 on: 28 Oct 2003 - 14:38:00 »

batug.com forum weekly grubundaki takımım adı  öztürk yürübee
Logged
shaq_32
Guest
« Reply #28 on: 6 Nov 2004 - 00:47:34 »

daily de

shaq_32 benim Smiley
Logged
.scr3w.
Guest
« Reply #29 on: 14 Nov 2004 - 20:47:13 »

bende karsiyaka scr3w's malumunuz yenı girdim gruba Tongue
Logged
Pages: 1 [2] 3  All
batug.com forum sayfalari  |  Pano  |  Arşiv  |  Fantezi Oyunlar  |  Topic: Batug.com Daily Forum grubunda kim kim? « previous next »
    Jump to: