Welcome, Guest. Please login or register.
21 Sep 2020 - 14:16:06
  Show Posts
Pages: [1] 2 3 4 ... 78
1  Basketbol / 2012 - 2013 / Re: batug.com Premier 2012 - 2013 (I) on: 26 Mar 2013 - 01:49:24
ben de ilk girdiğim yıldan beri ilk kez playoff'ta tur geçiyorum heralde. sürekli normal sezonu yukarıda bitiriyorum ama playoffta olmuyor. bu sene de yine david west, bledsoe sakatlandı derken son gün kurtardık paçayı. afflalo da sakatlanmış, final olursa sürpriz olur benim için.
2  Basketbol Dışı / Teknoloji / Re: Internet ile ilgili sorular sorunlar on: 17 Mar 2013 - 20:35:55
benim de bi sorunum var ya chrome'la ilgili. digiturkplay'den maç izleyemiyorum internet explorer'da bi sıkıntı yok chrome açmıyor. flash java ne varsa yükledim ama olmuyor? bi da facebookta hiçbişeye tıklayamıyorum, sağdaki bildirimlere geldiğimde önizlemeye benzer hali açılmıyor, sayfanın en altında more stories'e falan tıklayamıyorum. yardımcı olabilecek var mıdır?
3  Basketbol Dışı / Serbest Kürsü / Re: Lezzet Durakları on: 25 Dec 2012 - 20:51:15
kubi niye çağırmıyosun olm ya. pazar günü hocayla beraber bi de biz test edelim.
4  Basketbol / 2012 - 2013 / Re: batug.com Premier 2012 - 2013 (I) on: 13 Oct 2012 - 18:34:02
benim o gece 23.59'da bayram dönüşü için otobüsüm var, o yüzden biraz sıkıtı olucak bana o saat. biraz daha erkene falan alırsak güzel olur ya da bi gün önceye.
5  Basketbol Dışı / Televizyon / Re: Game of Thrones on: 4 Jun 2012 - 21:14:33
-----------------------spoiler-------------------

stannis ateşte yanan bi taç gördü galiba ben gözlerinde ona benzettim.

yarımel abiyle jon snow'un olayını tam anlayamadım ya ben, beni onlar öldüreceğine sen öldür mü nedir tam olarak?

robb stark da çok güzel girmişti sezona ama sıvadıkça sıvıyor. işi gücü bıraktı resmen, yalan dolan tanrıların önünde evlendi bi de.

------------------------- spoiler -------------------------------------
6  Basketbol Dışı / Televizyon / Re: Game of Thrones on: 18 May 2012 - 01:11:06
-------------konuyla ilgili spoiler olabilir-----------

wall'daki komutan, bizim jorah'ın babası bi bölümde geçmişten bahsederken oğlundan ondan utanıyorum, onursuz karaktersiz diye saydırmıştı. zamanında ortalığın birbirine girdiği savaşta ibnelikler yapmış heralde, o konuya çok girilmedi. gerçi bu khaleesi'ye yapılan bi ihanet değil de adam genel olarak geçmişte bu tip hatalar yapmış, o peçeli ablanın dediği de murat can'ın bahsettiği olay diye tahmin ediyorum. taşaksız varys'e haber uçurmuş gibi duruyor, şarap olayı ihanet gibi değildi çok.
7  Basketbol / NBA / Re: Detaylar... on: 5 May 2012 - 03:29:24
mert bu kadar tırıvırıyla lafı uzatmana gerek yok be abi. nash'i seviyorum kobe'yi de o kadar sevmiyorum, nash'e duygusal bi bağım var de olsun bitsin. olur olmaz 50 bahane üretmene gerek yok.
8  Basketbol / NBA / Re: NBA PLAYOFFS 2012 - Tahmin Yarışması on: 28 Apr 2012 - 21:52:19
doğu

chicago 4-1
celtics 4-3
pacers 4-2
heat 4-1

batı

spurs 4-1
thunder 4-1
lakers 4-2
grizzlies 4-2
9  Basketbol / 2011 - 2012 / Re: batug.com Premier 2011-12 on: 30 Mar 2012 - 20:37:16
amare'siz lideri devirirsem 99 ny takımının yapamadığını yaparım.
10  Basketbol / Los Angeles Lakers / Re: Haberler on: 21 Mar 2012 - 00:54:14
Hoca LeBron'un atamadığı şutları atar ve sokar da, sonra burada avatara Fisher koyarsın büyük konuşma bence hehe.

Fisher bence de Thunder, Miami gibi takımlara güzel bir ekleme olur. Lakers'ta ilk 5 çıkıp 30 dk oynamayacak olsa kalsaydı derdim ama o da olacak gibi değildi. Maç çevirmek ya da maç almak deyince bazı arkadaşlar Roy'un geçen yılki Dallas maçı hikayesi gibi bişey hayal ediyorlar galiba ama maç çevirmek için illa üst üste 20 sayı atmaya gerek yok bence de. Bi hücum faulle, bi üçlükle maçın kaderini değiştirebilir son dakikalarda. Thunder'a gitse mesela ve Thunder'la kritik bir maç oynasak son dakikalarda top Fisher'a gelicek diye tırsarım açıkçası.
11  Basketbol Dışı / Serbest Kürsü / Re: Rezilrüsvanlık ve Dumurluk on: 6 Mar 2012 - 20:30:43
Yasin senin bir ara İsmail'de kaldığını duydum Ankara'da ev arkdaşı derken onu mu kastettin acaba?

hahahah hocam ayıp oluyo ama. şahin k ile kanka yapmışın beni iki dakikada.
12  Basketbol / NBA / Re: All-Star 2012 on: 27 Feb 2012 - 20:30:08
abi öyle bi tedavi gördüğü doğru da o zaten normal tedavi prosedüründe bi uygulamaymış. yani dizi kötüleşti diye sonradan planlanan bişey değil. yani 4 dk oynayacak kadar kötü bi durum yoktu ortada. onu da geçtim öyle olsa bile ki adamı sokarsın oyuna birkaç sayı attırırsın bi şekilde, takımda chris paul var.
13  Basketbol / NBA / Re: All-Star 2012 on: 27 Feb 2012 - 20:25:17
ne maçı ne özeti izlemedim ama boxscore'u açıp bynum'un ve aldridge'in aldığı süreleri görünce baya moralim bozuldu. brooks zaten iyi koç değil falan diye konuşuyoduk da bildiğin gerizekalıymış. ilk 5 pivotunu, 4 dk sahada tutup sayı atmadan maç bitirmesine göz yummak ve adamın ilk allstar tecrübesinde bunu yapmak sağlam gerizekalılık gerektirir. aynı şekilde aldridge konusu da. eminim ki ikisinin de bir hayli morali bozulmuştur şu hafta sonundan sonra.
14  Pano / Duyurular ve İstekler / Re: Bayram, Doğum Günü , Yılbaşı , Kutlama vs on: 4 Feb 2012 - 00:27:24
yavuz abi nice senelere sappi
15  Pano / Duyurular ve İstekler / Re: 21. Batug.Com Basketbol Günleri (11-12 ŞUBAT 2012 ) Oyuncu Listesi on: 2 Feb 2012 - 01:51:37
cem pekdoğru köşelerde kendini unutturup ceza atışlarını sokabilirse kupayı alırız.
Pages: [1] 2 3 4 ... 78