Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /storage/content/61/1004561/batug.org/public_html/forum/Sources/Load.php(225) : runtime-created function on line 3 Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /storage/content/61/1004561/batug.org/public_html/forum/Sources/Load.php(225) : runtime-created function on line 3 Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /storage/content/61/1004561/batug.org/public_html/forum/Sources/Load.php(225) : runtime-created function on line 3 Latest posts of: Gökhan
Welcome, Guest. Please login or register.
1 Dec 2021 - 01:54:58
  Show Posts
Pages: [1] 2 3 4 ... 474
1  Basketbol / Fantezi Oyunlar / Re: Premier League Fantezi Oyunu on: 26 Jul 2014 - 09:09:26
Beyler;

436637-113129
2  Basketbol / Cleveland Cavaliers / Re: Haberler on: 12 Jul 2014 - 04:56:03
Olayın Lebron tarafında bir tuhaflık yok, bıraktığı takıma geri dönebilir her sporcu ama bireysel olarak forma yakıp, aleyhinde pankart açan taraftar gelişinde kucak açıyorsa kusura bakmasın en hafif tabirle "bandwagoner"dır.
3  Basketbol Dışı / Televizyon / Re: Breaking Bad on: 9 May 2014 - 15:56:22
Ben sıralama konusunda karar veremiyorum The Wire mı yoksa Breaking Bad mi ama izlediğim her dakikasına değen ender dizilerdendi. Her karaktere ayrı bir spin-off yapılsa oturur hepsini izlerim.
4  Basketbol / Detroit Pistons / Re: Haberler on: 15 Apr 2014 - 02:19:17
http://www.freep.com/article/20140413/SPORTS03/304130130/

Quote
Dumars, who has run the organization for 14 seasons, has agreed to remain as an executive adviser outside the basketball operations domain, said a person with firsthand knowledge of the situation.

Onur ağabey  hug
5  Basketbol / Detroit Pistons / Re: Gecenin Maçı 2013-2014 | A New Hope on: 31 Oct 2013 - 17:17:33
Takım savunmasında çok büyük sıkıntılar var ağabey hatta o sıkıntılar bizi playoff yarışının dışına erken itebilir bile. Acur'un mirası gereksiz double-team'ler yüzünden dün Ariza'dan elli tane üçlük yedik; gününde bir Ray Allen 20 tane sallar. Cengiz ve Stuckey'den tiksiniyoruz ama Bynum top taşıyıp saklayacak, hücum organize edecek adam değil. Yaptığı ve sebep olduğu 10 tane top kaybı var, çoğu da hücum süresinin daha 10-12. saniyelerinde rakip sahaya yeni geçmişken oldu. Buna rağmen Monroe-Drummond-Smith üçlüsü bir arada rahatça oynar, Josh'ın efektifliğini biraz törpülese de çok sırıtmaz. Dün guardların sürekli adam kaçırması yüzünden çok faul yapıp maç sonlarında bir arada oynayamadılar ama sevmesek de Stuckey-Cengiz biraz rahatlatacaktır ortamı.
6  Pano / Duyurular ve İstekler / Re: 23. Batug.com Basketbol Günleri on: 13 Sep 2013 - 20:07:09
Tarihi erken belirleyin de yıllık izne denk getireyim heh heh
7  Pano / Duyurular ve İstekler / Re: 23. Batug.com Basketbol Günleri on: 12 Sep 2013 - 23:36:27
Batman? Gotham?

Kışa ayarlayabilirim ama götünüz başınız oynamayacak, 2 gün kala iptal etmeyecekseniz
8  Basketbol / Detroit Pistons / Re: Haberler on: 20 Aug 2013 - 21:51:06
Bitti mi beyler geyiğiniz?
9  Basketbol / Detroit Pistons / Re: Haberler on: 10 Aug 2013 - 04:59:15
Migros'a çakmak almaya gidip, 2 araba alışveriş yapıp çıkan adamlar gibi...
10  Basketbol Dışı / Teknoloji / Re: Internet ile ilgili sorular sorunlar on: 6 Aug 2013 - 23:11:20
arena ve turktorrent'te sadece türkçe içerik mi var yoksa genel mi?
11  Basketbol / Detroit Pistons / Re: Haberler on: 31 Jul 2013 - 18:06:09
knight'ın kariyeri boyunca gelip gelebileceği en üst nokta bir Jennings olabilmek zaten.. ondan ilerisi yok..  burda hazır olmuşunu almak çok da kötü bir fikir değil gibi duruyor.. bu hamlenin kritik yanı karşılığında sadece çer çöp veriyor olmamız..  middleton ve krastov zaten kdaroda süre bulmaları çok zor iki isimdi..  evet biz rondo bekliyorduk ama bu hamlenin de giderek imkansızlaştığının farkında idik... rondo karşılığında monroe hatta drummond bile vermeye hazırdık açıkçası... ama jenning'e karşılık bişey vermemiş olduk.. hala elimizde biten iki kontrat ve takas için cazip isimler var..  bu yaz için artık bi başka hamle beklemiyorum ama takım sezona iyi başlarsa sezon ortası bir güzel hamle gelebilir ..

Knight'ın istatistik olarak (sayı-asist) yakalayabileceği en üst nokta Jennings olabilir de; bir de işin team efficiency'si var. Knight bu seneye kadar şuursuz koçlarla, önünde Stuckey ile oynadı. Cheeks her ne kadar bu takımı başarıya götürmek için gudik kalsa da Knight'ın oyununu pozitif etkileyebilecek biri, keza Billups da Knight'ı doğru yola getirebilirdi. Bir şekilde gönderilmesi gereken adamları (Şarlo Vi, Stuckey) tutup kalması zarar vermeyecek adamı pakete sokuyor Dumars. Jennings için Knight'ı vermek zorunda kalıyorsan verme amk, Jennings'i de alma lan sanki bana Jason Kidd herif...

Bir de Jennings'ten beklentin nedir ağabey? Stuckey'in bir üst versiyonu herif, 5 sayı fazla attı diye takıma seviye atlatacak hali yok. Drummond-Monroe'nun hücumda alacağı 3-5 topu da kendi kullanacağı için milleti de zıvanadan çıkaracak. Ben Dumars'ın başka hamle yapmasını beklemiyorum, sezon ortasında da yapmaz. Kafasından kesin "Jennings getirdim, Josh geldi daha ne lan" geçiyordur.
12  Basketbol / Detroit Pistons / Re: Haberler on: 31 Jul 2013 - 02:29:09
Ya beni vurun beni öldürün yaaa

http://sports.yahoo.com/news/nba--pistons-to-acquire-brandon-jennings-in-sign-and-trade-deal-211830240.html
13  Basketbol Dışı / Serbest Kürsü / Re: Uyuz olurum!!! on: 24 Jul 2013 - 22:08:05
İ...ler çok güzel sistem kurmuş. 7-8 ay öncesie kıçlarından trafik cezası uydurmuşlar. Tebliğ etmedikleri için faizi, cezanın kendisi kadar olmuş. Bana tebliğ edilmeyen cezayı muhtara vermeleri gerekiyor ama ne tesadüftür ki muhtar 6 aydan önceki tebligatı imha ediyormuş. Cezanın ne zaman kesildiği belli ama nerede, neye istinaden kesildiği belli değil. Karakola gidip öğrenmek istesen, yemediğin fırça kalmaz götüboklu memurdan. Daha önce bu tip konularda açılan davaların çoğu devletin lehine sonuçlanmış, avukat parası vs. ayrıca girecek demektir böyle bir işe kalkışsam.

8 aydır hatrımı sormayan gelir idaresi şimdi "borcunuz vardır" diye mesaj atıyor.

Çok güzel tezgah, şapka çıkartıyorum...
14  Basketbol / New York Knicks / Re: Off-season 2013-Fuck you Chandler on: 23 Jul 2013 - 00:21:26
Ya ben tartışmanın büyük bir kısmından bir şey anlamadım, kimin üslubu yanlış kimin argümanı kimin cebinde çözebilmiş değilim ama geçen sene 5'ten fazla Knicks maçı izlemişimdir; buna göre abay gidiyor mu şimdi forumdan?

Gitmiyorsa neyi tartışıyorsunuz oolm, hava olmuş 48 derece...
15  Basketbol / New York Knicks / Re: Off-season 2013-Fuck you Chandler on: 21 Jul 2013 - 00:53:25
Bu sene de Artest ve -ebilse'li cümleler moda, siyah-beyaz gibi lan hiç eskimiyor.
Pages: [1] 2 3 4 ... 474