batug.com forum sayfalari

Pano => Championship Manager => Topic started by: savage on 23 Jun 2002 - 02:51:47



Title: İDMAN PROGRAMLARI
Post by: savage on 23 Jun 2002 - 02:51:47
 Buraya da ufak bi yazı yazcam, neyse şimdilik şu kalsın, gerisi de sizden;

Savage'ın antrenman programı;

 Önce ayarlamalar;
"General" bölümünde edit yapın, "skills" "shooting" "tactics" ve "fitness" bölümlerini, "medium" dan "intensive" -bööle bişiydi, yanlışsa düzeltirim- e çıkarın, yani aşırı yükleme yapıcaz oyunculara
 Sonra, kullanılmayan o son 2 "none" bölümüne tıklayıp, "edit" yapın, orda da yazdığım 4 antreman türünü "light" yani en düşüğe geçirin -none yapmayın, yapılmaya çalışılan şey antreman yaptırmamak diil, hafif bi antrenman yöntemi ayarlamak-
 Neden genel antremanı en ağır şekilde yaptırmaya başlayıp, olmayan bi idman sistemi yaratarak onu da en hafif şekilde ayarlıoruz? Çünkü adam gelişimi için, normalden daha fazla yükleme yapmayı seven bi gm var karşınızda
 Ama, bu 2 idman sistemini, sezon içinde değişik şekillerde kullanıcaz, şöyle ki;

 Sezon başı:
 Son maç oynadıktan sonra, "general" a edit yapın, ve tüm ayarları "none" yapın, yani adamlara idman yaptırmayın, tatil yapsınlar, bu yaklaşık 1 ay gitsin
 1 aydan sonra, gene "general"a tıklayın, ve tüm ayarları "light" a getirin, 2 hafta, bilemedin 3 hafta içinde de 1-2 hazırlık maçı yapın
 Sezon başlamasına hemen hemen 1 ay kala, ayarları "medium" yapın, 1 hazırlık maçı daha
 İlk maçınıza kısa bi süre kala, ayarlardan önce "skills" ve "tactics"i "intensive" e çıkarın, 5-6 gün sonra da hepsini
 
 Sezon içi: İlk başlarda, oyuncular %80in altına kolay düşecekler, bu biraz sezon başı, yeniden idman yapmaya uyum göstermekle alakalı
 İlk 3-4 maç sonra, artık 3 gün arayla 6-7 maç yapsalar bile, %90ın altına inmemeye başlarlar
 Ha, diyelim elinizde pek de güçlü olmayan adamlar var, ve sezon başlayalı 2 ay olmuş, hala bi maçtan diğer maça %90 hazır olamıolar, o zaman, işte o olmayan ve sizin yarattıınızidman sisteminin içine, o bi türlü hazır olamayan oyuncuları, bi sonraki maçtan 2 gün evvel, cımbızla çekerek atın, onlar maça 2 gün kala orda devam etsinler idmana, güçlenip %90ların üstünde kalmayı başarana kadar

 Aslında komplike bişii diil, ben anlatamıo olabilirim

 Tüm bunları neden yapıo bu Savage? Çünkü gençleri max noktaya getirmeye bayılıo ;D ;D
 Delirirler, ciddiyim, sadece 3 günde bir, idman bölümüne girip, oyuncuların %de kaçlarda olduunu kontrol etmeniz, belli seviyenin altında olanları da (%75-80in altı) sizin sonradan yarattıınız idman sistemine, 90lara varana kadar bırakıp, takip etmeniz lazım

 Bi süre sonra, pek de oynama yapmanıza gerek kalmıo (Özellikle genç olmayanlarda, gençleri alıştırmak hep daha zor)
 Neyse, uzun oldu, ama bu da benim idman yönetimim, kuzenlerim bu yazıyı okumasın, nası olup da aynı adam onlarda gelişmez, kötüleşirken, ben de şovmen olup çıkıo, anlamaya çalışıolar, ben de söölemiom

 Bi ara, bi oyuncuyu başka pozisyon oyuncusu yapmayı anlatıcam, bu da mühim


Title: Re:İDMAN PROGRAMLARI
Post by: kanizares on 23 Jun 2002 - 14:24:19
evet o olayı anlatsan iyi olur, ne zaman denesem hemen tırlıyorlar:)
ben de satıyorum, gidiyor...


Title: Re:İDMAN PROGRAMLARI
Post by: WC on 23 Jun 2002 - 18:19:07
harbi yaa 2-3 hafta sonra sıkılıyo adamlar...


Title: Re:İDMAN PROGRAMLARI
Post by: seko on 24 Jun 2002 - 02:20:51
valla benim altyapı oyuncularına şaşırı yükleme yapmama lazım maç kazanamıyolar 2027 NEwcastle United bide bişey soracam biz o senin dediklerini yapmazsak onlar antreman yapmıyolarmı


Title: Re:İDMAN PROGRAMLARI
Post by: seko on 24 Jun 2002 - 02:24:28
çok aptalca bir soru zaten yapıyorlar maximum diyon kafa yeni bastı


Title: Re:İDMAN PROGRAMLARI
Post by: seko on 23 Aug 2002 - 15:01:59
evt arkadaşilar eski msjlara bakarken savage abimiz Cm'de pozisyon deiştirmeyi anlatacağım demişti o mecburen yapamayınca ben yapim dedim evet ilk önce training de general,skills,takatik ve dierlerinde edit e basıp herşeyi ınstentive yapın ve new position a da istediğiniz mevkii yi yazınben kaleci yaptım ilk antreman sonunda kadronun yarısı bu ne biçi antreman istemioz lem bunu deip unhappy oldular ama yine de etkilerini gösterdi mesela yavaş yavaş oyuncuların reflex i artmaya başladı daha sonra hazırlık maçlarındada o oyunucyu oynatmak istediğiniz bölgeye koyun daha sonra da 1,1.5 sene sonra adam istediğiniz mevkii de çok rahat oynayacaktır ayrıca orda schulde var görmüşsünüzdür oraya da bakın onu daha sonra anlatacam


Title: Re:İDMAN PROGRAMLARI
Post by: manofsteel on 23 Aug 2002 - 15:24:32
trainig icin coachlarında onemi buyuk
her coach i ayrı bisiy icin calıstırın. yardımcı ant. ronuruz tum idmanları yaptırsın. goalkepping i ii olan sadece kalecileri calıstırsın sora tacticil knowlange i ii olan tactic ant. yaptırsın. vb. gibi böle olunca herkez kendi isine yogunlasıyo we tkaımdan yeni tottiler figolar zidanelar cıkıo


Title: Re:İDMAN PROGRAMLARI
Post by: manofsteel on 23 Aug 2002 - 15:28:07
hatta yazmısken hepsini yazıyım:

Goalkeepers için : Coaching Goalkeeper
Tactics için : Level of discipline, Coaching outfield players
Fitness için : Level of discipline, determination
Skills ve Shooting için de sadece Coaching outfield players'a bakacaksın...






Title: Re:İDMAN PROGRAMLARI
Post by: ArchipeLL on 22 Oct 2002 - 16:08:09
babalar bi yer açın hele training hususunda bende bi iki laf ediim;

    Şimdi öncelikle antreman gurupları oluşturmak lazım bunu 2 şekilde yapabilirsiniz

              1-Mevkiye göre
              2-İdman programının içeriğine göre.
             
Mevkiye göre idman yaptırmak için mevcut programları edit leyerek  kale-defans-ortasaha-hücum olarak programlar oluşturun. (kale için goalkeeping intensive,hücum için shooting intensive vs.) Zorluk derecelerini istediğiniz gibi ayarlayın

İdman programı içeriğine göre ayarlamak istiosanız bununda 2 yolu var.Ya light medium intensive olarak ya da fitnes-skill-gk-tactics-shooting olarak gruplarınızı oluşturun. Sonra istediğiniz futbolcuları istediğiniz guruba atın.

Herşeyden önemlisi programları mutlaka editleyin bazı arkadaşlar sürekli maç yapmak istio hiç bişeyi ellemio bence maç bu oyunun sadece küçük bir detayı üşenmeyin ve idman larla yakından ilgilenin hatta yardımcı hocanızla fikir alışverişinde bulunun.

Ben yukardakilerin biraz daha komplike olduğu bir sistem kullaniorum idman için.
Bendeki gurupların isimleri: light-medium-agır-gk-gklight-kadro-upgrade

light: adı üstünde light tümünü light yaptım burada sakatlıktan yeni çıkmış adamları ve maçta oynamış adamları kondüsyonları yükselene kadar tutuyorum.

medium:tümü medium. burada da olması gereken gurup kendisine ağır gelen adamları tutuyorum (mesela reserves den bi genç oyuncunun upgrade programında olması gerekirken program ağır gelio ve sürekli kond. düşüyosa buraya alıyorum)

agır: tümü intensive. sürekli kadroya aldığım adamları burda tutuyorum.

gk:shooting light, tactics medium diğerleri intensive. tüm kaleciler burda çalışio

gklight: şut none, taktik none, skills light diğerleri intensive.kondüsyonu 95in altına inen kaleciler için.

kadro: hepsi none. Kritik maçlardan 1-2 gün önce son anda bi sakatlık olmasın diye yıldız oyuncuları ya da ilk 11 i burda tutiorum. bide sezon başında a takımı hafiften intensive e çıkartırken burda toplayıp yavaş yavaş arttırarak lige başlıyorum.

upgrade: tümü intensive. 18e giremeyen ya da reserve olan adamları burada çalıştıriom.

içeriği aynı olduğu halde neden ağır-upgrade die fark var derseniz a takımla yedeklerin ayrı olması idmanlara daha hakim olmanızı sağlio (kullanım açısından)

bide ara sıra bulunduğunuz ildeki 2lig takımlarıyla hazırlık maçı yapın lig esnasında (ama sadece upgrade de çalıştırdıklarınız yani yedekler ve reserve ler ile oynayın) çünkü bi futbolcunun özelliklerini geliştirmesi için maç tecrübesi çok daha etkili.

of yaa yoruldum aklıma daha bişi gelmio eyvallah..






Title: Re:İDMAN PROGRAMLARI
Post by: Sekerford on 26 Oct 2002 - 17:11:24
Yaw ben bu idman hakkında Gilayla konuşmuştum yine buralarda biyerlerde. Ben sezon fiksturu açıldığında hepsini int. yapıyorum. Sonra iki hafta kala lıghta alıp bir iki hazırlık macı yapıyorum. İki uc mac sonra takım forma giriyor. Sezon boyuncada int. yapıyorum. Kaldıramayanları bazen lıgta atıyorum ama genellikle int. Yok eğer hala kaldıramıyorsa sallıyorum. Mesela Arsenalden Kanu bu idmanı kaldıramıyor.


Title: Re:İDMAN PROGRAMLARI
Post by: gilamaniac on 26 Oct 2002 - 22:28:35
yaw seker ben senle konustuktan sonra adamların trainingini zora getirdim sonra adamlar uzun sure kendine gelemedi yorgunluktan ben de vazgectim amaaan dedim eskiden trainingmi varmıs  ;D


Title: Re:İDMAN PROGRAMLARI
Post by: Sekerford on 28 Oct 2002 - 14:55:21
Hay beah Gila hay beah. Olm ben sana anlattım ya şöle üç dört maç yapacaksın sonra alışıyolar. Anca bikaç oyuncu alışamıyor onlarıda salla gitsin beah


Title: Re:İDMAN PROGRAMLARI
Post by: gilamaniac on 28 Oct 2002 - 14:58:34
yok olum ole sıkı calısma yaptırmam ben benim takımım ole calısmadanda super oynuyolar zaten zati yaptıgım yanlıs olsa bukadar basarılı olamam dimi

gencleri alıyom yıldız yapıyom sonra satıyom yenisini alıyom bida satıyom falan iide oluyo

bu arada su cm4 subatta cıkacakmıs ya cok koydu bana cok!!



Title: Re:İDMAN PROGRAMLARI
Post by: Sekerford on 28 Oct 2002 - 17:19:39
Neyse sen bilirsin.
Sorma yaw Gila. Ben şimdi bunun kaçağınıda bulamam USA da. Orjinaline bayılacaz mecbur yaw :(


Title: Re:İDMAN PROGRAMLARI
Post by: wildboy on 28 Oct 2002 - 22:33:44
kocların onemı de buyuk hayvan gıbı adamlar var mesela pomaskı sergey zygmantovıc gıbı


Title: Re:İDMAN PROGRAMLARI
Post by: seko on 28 Oct 2002 - 22:38:56
Ogünü de coach yapın acaip süper oluo


Title: Re:İDMAN PROGRAMLARI
Post by: Sekerford on 1 Nov 2002 - 18:11:09
Yaw bole oyuncu koç bildiğiniz iyi adamlar varmı beleşe kapatalım bunları  ;D


Title: Re:İDMAN PROGRAMLARI
Post by: seko on 1 Nov 2002 - 19:53:17
yaw ben güvendiğim adamları 34 yaşından sonra coach yapıom oyuncu iken sonra da ii çıkarsa klaıo olmazsa bıraskıom boşa mesela ogün coştu asistan manager oldu fb de


Title: Re:İDMAN PROGRAMLARI
Post by: gilamaniac on 1 Nov 2002 - 21:49:44
walla samsunsporlu ercan guven de bayagı ii bi coack oluyo bide bizim taffarel de ii coach oluyodu yannıs hatırlamıyosam


Title: Re: İDMAN PROGRAMLARI
Post by: Keane on 13 Jul 2004 - 17:48:54
www.turksportal.net'ten bi tane cektim

antrenman by cengiz filan gibi bisey yaziyodu mutlaka cekin acayip isime yaradi ozellikle dribbling i cok arttiriyo


Title: Re: İDMAN PROGRAMLARI
Post by: dr.bjk on 24 Jul 2004 - 17:33:03
www.turksportal.net'ten bi tane cektim

antrenman by cengiz filan gibi bisey yaziyodu mutlaka cekin acayip isime yaradi ozellikle dribbling i cok arttiriyo


Yaa millet ben idman programını ayarlayamıyorum
nasıl yapacam ben bunları
nasıl ayarlayacam
bi çaree
(Türksportal'dan da anlamadım bi şey
bi tarif

bütün mesajı büyük harflerle yazmak yasaktır-seko


Title: Re: İDMAN PROGRAMLARI
Post by: alvin maker on 24 Jul 2004 - 20:59:26
www.soccercenter.net (http://www.soccercenter.net) biliyosunuzdur antreman programı falan bakabilirsiniz