batug.com forum sayfalari

Basketbol => NBA => Topic started by: tricktir on 14 Apr 2018 - 16:57:10



Title: 2018 Playoff Eşleşmeleri
Post by: tricktir on 14 Apr 2018 - 16:57:10
Tahminleri alalım  :D  Süpriz de çıkabilir çokça sakatlık her takımda

Toronto 4 Washington 2
Boston 4 Milwaukee 3
Cleveland 4 Indiana 1
Philadelphia 4 Miami 2

Houston 4 Minnesota 1
Golden State 4 San Antonio 1
Portland 4 New Orleans 3
Oklahoma 2 Utah 4



Title: Re: 2018 Playoff Eşleşmeleri
Post by: BLAZERSEVER on 15 Apr 2018 - 01:23:16
Toronto       3
Washington  4

Boston         4
Milwaukee    2
 
Cleveland    4
Indiana       0

Philadelphia  3
Miami          4

Houston      3
Minnesota    4 

Golden State 4
San Antonio   1

Portland        4
New Orleans  2

Utah             2
Oklahoma      4


Title: Re: 2018 Playoff Eşleşmeleri
Post by: Give N Go on 15 Apr 2018 - 13:22:04
Toronto 4 Washington 2
Boston 3 Milwaukee 4
Cleveland 3 Indiana 4
Philadelphia 4 Miami 2

Houston 4 Minnesota 2
Golden State 4 San Antonio 1
Portland 4 New Orleans 3
Oklahoma 2 Utah 4


Title: Re: 2018 Playoff Eşleşmeleri
Post by: OscarRE on 19 Apr 2018 - 01:29:14
rondo ilk iki maçta müthiş bir performans sergiledi. takımı sürükleyen isimler jrue ve anthony davis gibi duruyo ama rondo'nun varlığı inanılmaz bi faktör. bi kere playoff rondo diye bişi var, orası kesin. ikincisi, mirotic eklemesiyle ikisinden de maksimuma yakın verim almaya başladı. davis daha çok savunmadaki görevlerine de konsantre olabiliyor. üçüncüsü de yıllar önce ligin en iyi oyun kurucusu olduğunu söylediğimde gülenler olmuştu, sonra stephler hardenlar pozisyonun doğasını değişti ama o dönemki rakiplerinden sadece chris paul'ü hala birşeyler yaparken görebiliyoruz. büyük keyif gerçekten rajon'u izlemek benim için, oğlunu gururla izleyen baba gibiyim. ve kesinlikle playofflara acaip renk katıyo.


Title: Re: 2018 Playoff Eşleşmeleri
Post by: OscarRE on 19 Apr 2018 - 01:34:52
bizim takımda da roller çok keskin bir şekilde belli ve predictable iken, sonuçların bu kadar iyi olması çok ilginç. tatum-jaylen-morris skoru sürüklüyo, horford facilitator-3rd scorer, rozier patlayıcı gücü ile ekstra katkı. hepsi de işliyor. ilk maçtan sonra milwaukee'nin bu teşkilatı çözüp daha fazla zorlamalarını bekliyordum ama dağıldılar. giannis henüz olduğu düşünülen oyuncu değil. bledsoe da kalıbının adamı değilmiş, yazıklar olsun.


Title: Re: 2018 Playoff Eşleşmeleri
Post by: mtarikc on 19 Apr 2018 - 09:24:20
Bledsoe hakkaten adam degilmiş yalnız, iki maçtır kendisini yere seren Rozier hakkında hala "o kim, ben tanımıyorum" açıklamaları. tam bir dingil.


Title: Re: 2018 Playoff Eşleşmeleri
Post by: tricktir on 22 Apr 2018 - 03:45:51
Geçen seneye nazaran muazzam seriler var, maç içi gerilim falan baya başarılı bir ilk hafta oldu çok da tartışılacak konu var aslında. Şu an oynanmakta olan Pelican-Blazers maçı mesela. Rondo-Holiday sildi attı McCollum-Lillard'ı, Davis zaten akıyor bu süpürge bile önceden tek başına konu olurdu. Pacers-Cavs / Heat-Sixers muazzam seriler, Raptors-Wizards da çok iyi aslında insanlar ön yargılı muazzam bir Wall-Beal vardı 3.maçta. Bucks-Celtics cidden çok kaltiesiz maçlar ama 1. maç sonu muazzamdı.

Rockets-Wolves seri olmayacak gibi keza Warriors-Spurs de olmadı. Spurs bitiyor mu abi mesela. Utah-Okc bekleneni tamamen verdi  baya baya olmuş bu sene keşke sosyal medya çok ön plana çıkmasaydı yanıyor cidden en az 3-4 seri.


Title: Re: 2018 Playoff Eşleşmeleri
Post by: Kensai on 23 Apr 2018 - 16:50:26
celtics için kyrie ve hayward olmadan play-off tecrübesi bence gelecek yıl için büyük şans. kyrie ve gordon olsa muhtemelen batı finali göreceklerdi ama jaylen, tatum, rozier gibi adamlar hep yan parça olacaktı. şimdi onlara ciddi bir gelişim imkanı buldular, gelecek yıla 5-6 tane güvenilir elle başlayacaklar ve hou-gsw'ye ciddi rakip olacaklar.

play-off gayet iyi gidiyor, pelicans'ın cousins'ı tutması durumunda seneye nerelere gelebileceğini merak etmeye başladık bile. pacers keza sezon içi performansının tesadüf olmadığını gösteriyor. heat bence potansiyeline yakın oynamaya başladı, wizards bi silkelendi, bucks bile toparlayıp 2-2'ye getirdi. geçen yıldan sonra ilaç gibi play-off.


Title: Re: 2018 Playoff Eşleşmeleri
Post by: Gri Gandalf on 24 Apr 2018 - 18:33:48
https://www.nbabracketology.com/group/view/11274 (https://www.nbabracketology.com/group/view/11274)

Bir ESPN yazarlar ekibi degil ama, burada da sadece 2 kisi Pelicans demis. :D


Title: Re: 2018 Playoff Eşleşmeleri
Post by: Give N Go on 30 Apr 2018 - 12:08:14
Blazers'ın süpürülmesi ve Cavs'ın seriyi kazanmasından sonra bu sene başka süpriz olmazsa yine bildik finaller dejavusu..

Raptors 3 Cavs 4
BC 4 76'ers 3

Harden 4 Jazz 1
GSW 4 N'Orleans 1

CFinals
BC 3 Cavs 4
GSW 4 Rockets 2

Finals
GSW 4 Cavs 1







Title: Re: 2018 Playoff Eşleşmeleri
Post by: Gri Gandalf on 4 May 2018 - 14:31:40
Bir takim bu kadar da 'Toronto Raptors' olmamali ya! Mantikli, teknik bir yorum da yapamiyorum; "sooo Raptors" demekten baska.


Title: Re: 2018 Playoff Eşleşmeleri
Post by: ai#3 on 4 May 2018 - 15:49:35
hasta edecek bu takim beni hasta, 20 sayi yaptuigimiz farki cart diye erittiler, simmons yoklari oynuyor, boston 76ers in istedigi oyunu oynatmiyor 2 macta guzel havaya girdiler mac ici , 2-0 geride olmamiza ragmen turu gececegimize inaniyorum.


Title: Re: 2018 Playoff Eşleşmeleri
Post by: blastrula on 4 May 2018 - 20:19:24
Boston 2-0 öne gectigi serileri daha hic kaybetmemis :)


Title: Re: 2018 Playoff Eşleşmeleri
Post by: ai#3 on 4 May 2018 - 22:46:03
Her şeyin bir ilki vardır.


Title: Re: 2018 Playoff Eşleşmeleri
Post by: blastrula on 6 May 2018 - 10:28:02
Daha önce kazandik diye konfeti döken olmus muydu?


Title: Re: 2018 Playoff Eşleşmeleri
Post by: mtarikc on 6 May 2018 - 13:30:29
Sorumlusu bu arkadaşmış.  ;D

(https://pbs.twimg.com/media/DceHakKWsAEvhFI.jpg)


Title: Re: 2018 Playoff Eşleşmeleri
Post by: ai#3 on 6 May 2018 - 14:43:08
Hasta edecek bu takım beni hasta


Title: Re: 2018 Playoff Eşleşmeleri
Post by: Give N Go on 6 May 2018 - 15:26:52
Yılın takımı Celtics,koçu Stevens,starsız final adayı performans gösteriyorlar,Lebron bu seride fazla yorulsaydı final garanti gibiydi,yinede
şansları Cavs la eşit.


Title: Re: 2018 Playoff Eşleşmeleri
Post by: tricktir on 11 May 2018 - 10:52:14
İlk senesi belki ama Simmons'ın bu şutsuzlukla tavanı çok aşağılarda kalabilir, yıllar içersinde nasıl bir gelişim kaydedecek merak ediyorum. Seneye Fultz'un sağlıklı olduğu yapı da ayrı enteresan olacak, 3 numaraya da Kawhi alınırsa çok değişik noktalara gider.


Title: Re: 2018 Playoff Eşleşmeleri
Post by: Gri Gandalf on 14 May 2018 - 18:00:35
Lebron'un ve Brad Stevens'ın bu gazlanmalarından ve hype'dan gına gelmişti. O yüzden tam tarafsız hava ile izledim maçı ve şunu diyeyim, ohhhhhhh. Lebron'un baya baya 1e1 oynayıp topu kaptırması, boşluğa pas atması etc şeyleri gördükçe keyiflendim. :D Daha çok hikayeler çıkar bu seriden.



Title: Re: 2018 Playoff Eşleşmeleri
Post by: HotSauce21 on 17 May 2018 - 16:41:43
İlk senesi belki ama Simmons'ın bu şutsuzlukla tavanı çok aşağılarda kalabilir, yıllar içersinde nasıl bir gelişim kaydedecek merak ediyorum. Seneye Fultz'un sağlıklı olduğu yapı da ayrı enteresan olacak, 3 numaraya da Kawhi alınırsa çok değişik noktalara gider.

Simmons şutunu geliştiremedikçe, mevcut durumda yavaş yavaş olmaya başladığı gibi çok fazla tahmin edilebilir bi duruma gelecek ve diğer özelliklerini geliştirse bile belli bi eşiğin üstüne hiç çıkamayacaktır. Fiziksel avantajları ile çok fark yarattığı bariz ama pace&space basketbolunda şutun ne kadar kritik ve değerli olduğu ortadayken buna inat edercesine hemen hiç şutunun olmaması büyük handikap, örneğin hızlı hücumlarda ya çembere kadar gidiyo ya da serbest atış çizgisine kadar dribbling yapıp orda fake vs ile boş bi arkadaşına pas kovalıyo, bunun yerine en azından 3. bi alternatif olarak orta mesafe seviyelerinde şutu gelişmedikçe rakiplerin savunma stratejileri çok daha ağır basacaktır. Umarım şu hangi elle şut atması gerektiği ve buna bağlı olarak ta şut özgüven ve yüzdesini artırır ve gerçekten çok büyük potansiyeli olan bu yetenek dip yerine yukarılara doğru çıkar.


Title: Re: 2018 Playoff Eşleşmeleri
Post by: Gri Gandalf on 29 May 2018 - 13:37:24
McGrady'den daha gamsız bir yıldız bulmuş olmamız büyük başarı valla. Paul sahada döve söve güdüyordu bunları. Onsuz bu kadar yani. Bi Battier, bi Horry, bi Iverson lazım. GSW'de de öyle Kobe/MJ/Bird seviyesinde 'unbreakable will' yok ama yine bir güven var. Onlar saçmalarken tokadı vuramadık, geri döner bunlar korkusu herkeste vardı. Her maç 3. çeyreğin böyle olabileceğini bilip engelleyememek... :/

Anderson gitsin, Capella hariç geri imzalanacak herkes paycut şeetsin. Bi tane de orossssspuçoccuuaaa ekleyelım takıma; Rondo kıvamında.


Title: Re: 2018 Playoff Eşleşmeleri
Post by: tricktir on 29 May 2018 - 16:24:56
GSW'de de öyle Kobe/MJ/Bird seviyesinde 'unbreakable will' yok ama yine bir güven var. Onlar saçmalarken tokadı vuramadık, geri döner bunlar korkusu herkeste vardı. Her maç 3. çeyreğin böyle olabileceğini bilip engelleyememek... :/
Bence zaman zaman Curry, Durant o seviyenin bir yarım tık altı, bu da yeterli oluyor kısa pasajlar halinde zaten Kobe-MJ-Bird tarzı kimi sayarız aktiflerden Lebron hariç net koyamıyoruz. Ben gerçekten bizim bu jenerasyonun tarihin belki de en iyi takımı olduğunu düşünenlerdenim. Bu kadar yavşak geçen bir sezonda bile finale çıktık, şampiyon da olacağız bir terslik olmazsa. 26-27 üçlük arka arkaya kaçıran bir takımın Paul'den ziyade tecrübesi yetmedi, farazi konuşmayacağım sadece bu adam alınırken bu harmstirng de bilinerek alınıyor, belki de o yüzden rahatça alınabiliyor. Paul'ün de final maçlarında çok ahım şahım top oynamadığını biliyoruz. Bence bir iki bench takviyesi ile dağılması muhtemel GSW kadrosunu geçebilir Rockets, çok da bozmaya gerek yok. 4.kez Cavs-Warriors finali de her ne olursa olsun muazzam olacak, bu halleriyle bile burada olmaları inanılmaz hakikaten.