batug.com forum sayfalari

Basketbol => NBA => Topic started by: Tspark on 22 Nov 2013 - 11:13:45



Title: All-Star 2014
Post by: Tspark on 22 Nov 2013 - 11:13:45
BENİM SEÇİMLERİM

(http://imageshack.com/a/img812/8026/1g5v.jpg) (http://imageshack.com/i/mk1g5vj)


Doğu'daki kalite o kadar düşmüş ki yeminle 3. forveti ve 2.gardı seçmekte, bu olabilir demekte bile çok zorlandım.


Title: Re: All-Star 2014
Post by: WADE#3 on 14 Dec 2013 - 01:47:45
http://www.nba.com/2013/news/12/12/2014-all-star-ballot-results-1/

Açılan ilk sandıklara göre sonuçlar.


Title: Re: All-Star 2014
Post by: Ilkkan on 14 Dec 2013 - 02:16:12
yıllarca yao'nun aldığı oylar eleştirilirdi ama kobe'nin backcourt'ta açık ara 1. olması tam bi rezillik olmuş. en basitinden orada john stockton'ın kariyer ortalamasıyla sezonu geçiren bir chris paul var. demek ki 50 yaşına gelse kobe yine seçilecek.


Title: Re: All-Star 2014
Post by: buz on 14 Dec 2013 - 02:51:06
demek ki 50 yaşına gelse kobe yine seçilecek.
E herhalde yani.


Title: Re: All-Star 2014
Post by: fantastiko on 19 Jan 2014 - 01:58:07
All-Star'ın formalarını adidas açıklamış. Bu seneki modaya uygun olarak kısa kollu yapmışlar. Ben pek fazla beğenmedim şahsen basketbola da pek yakıştırmıyorum bu tarz formaları. Amerikan football'u formalarına benzettim.

http://galleries.nba.com/gallery/Adidas_Unveils_2014_NBA_All-Star_Uniforms


Title: Re: All-Star 2014
Post by: Kivanc1Mac on 24 Jan 2014 - 05:48:38
İlk 5'ler belli olmuş, çok ilginç şeyler de olmuş. Dwight ve CP3 dışarda kalmış. Doğu ilk 5'inde de saf uzun yok. Frontcourt Lebron, Melo, George.

https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/1601177_10152079075493463_968113791_n.jpg


Title: Re: All-Star 2014
Post by: The Hunter on 24 Jan 2014 - 06:44:49
Doğunun yedekleri kim olacak çok merak ediyorum.Roy Hibbert-Chris Bosh-John Wall üçlüsü kesin seçilecek kişiler.Kalan 4 kişilik yer içinse çok aday var ama kim seçilse mırın kırın edilecek.

Seçme şansım olsa son 1 ayı muhteşem geçiren Al Jefferson'ı,Toronto'yu sırtlayan Kyle Lowry'i,Brooklyn'i tekrar play-off sınırına taşıyan Joe Johnson'ı ve sakat olan Kemba Walker'ın yerine triple-double yapmaktan başı dönen Lance Stephenson'ı ya da kariyer yılını geçiren Arron Afflalo'yu seçerdim.Kulağa garip gelsede bunları seçerdim.

Batının yedekleri ise şimdiden belli.Russell Westbrook-Chris Paul-James Harden-Anthony Davis-Dwight Howard-Lamarcus Alldridge-Damian Lillard .Chris Paul maça yetişemezse büyük ihtimal Tony Parker çağrılır.Batının kadrosu şimdiden belli.


Title: Re: All-Star 2014
Post by: riversking on 24 Jan 2014 - 12:52:42
Ben Doğudan Chris Bosh'u seçmezdim, ayrıca Toronto'da DeRozan varken ve bu kadar iyi ike Lowry'nin önünde onu seçerdim. Ayrıca Lance de seçilip Pacers 3leyebilir All-Starı. Bosh'un yerine Hawks'dan Millsap'ı seçerdim. Yine kadro durumuna göre Chicago menşeili Deng de seçilebilecek adaylardan. Tabi Kyrie'nin arkasında kalan Wall kesin seçilecektir.

Batı'da nispeten Doğu'ya oranla çok daha fazla iyi takım ve oyuncu olduğu için seçim aslında daha zor. Howard, CP3, Harden, Davis, LMA muhtemelen seçilirler. Doğu'da olsa Nic Batum da benim favori adayımdı. Ama Batı'da dışarıda kalan çok iyi oyuncu olacak. Ayrıca Parker da All-Star olacaktır muhtemelen. Ki daha dışarıda kalan yığınla iyi oyuncu var.


Title: Re: All-Star 2014
Post by: Ilkkan on 24 Jan 2014 - 13:48:22
kobe bile seçilmiş hem de ilk 5 ve şurada hak edip hak etmeme muhabbeti yapıyoruz.

all-star olmak bi ünvandı eskiden, apoletti. rütbe atlamış oluyordun. ''x kez all-star olmuş oyuncu'' denirdi tanıtılırken ama şimdi gerçek anlamda şov maçına dönüştü. eskiden o sezonun en iyilerin olduğu şov maçıydı. adam çıkıp 6 maç oynadı. 12 şutta 13 sayı 4 riband 6 assist ile oynadı ve ilk 5 oldu. orada kat kat daha fazla hak eden oyuncu varken cidden büyük rezillik. tabi söz konusu kobe olduğundan ses çıkarılmayacaktır hatta benim dediklerim saçma olacaktır.


Title: Re: All-Star 2014
Post by: Tspark on 24 Jan 2014 - 14:08:22
6 maç oynayıp, halkın All-Star'a ilk 5 başlasın demesinden daha büyük apolet mi olur? Hem o ilk 5 olayı ben bildim bileli böyle yürüyor. Yeni olmadı yani.

Ben Afflalo'yu ilk 5'e yazmıştım seçimlerde. Haliyle yedeklere de alırdım. Bosh da girer takıma, Wall da. Stephenson, girer mi değil bence girmeli. Ligin en iyi takımının aslarından oldu üstelik birkaç senede bu kadar yükseldi. Bunlar dışında kimi seçerlerse seçsinler, hem tartışılır, çünkü öyle deli gibi hakeden yok.


Title: Re: All-Star 2014
Post by: McGiven on 24 Jan 2014 - 14:21:09
6 maç oynayıp, halkın All-Star'a ilk 5 başlasın demesinden daha büyük apolet mi olur? Hem o ilk 5 olayı ben bildim bileli böyle yürüyor. Yeni olmadı yani.

Hep cehape zihniyetiyle eleştiriyorlar zaten Kobe'yi. Çalıyorsa sizin mantığınızdakilerin oylarını çalıyor di mi, kime ne?

Adamın bir kabahati de yok zira. Oy veren insanların "mantıksal" sıkıntıları sonucu yine bir forma şansı buldu. Ziraat Türkiye Kupası mı arkadaş bu? "Hem hazırlık olur da Kobe için" gibi bir durum mu var?

(http://i.hizliresim.com/xG2kqv.jpg)


Title: Re: All-Star 2014
Post by: tricktir on 24 Jan 2014 - 14:56:56
Batı yedekleri : Parker-Aldridge-Harden-Howard-Dirk-Dragic(Conley)-A.Davis
Doğu yedekleri : DeRozan-Wall-Stephenson-Hibbert-Milsap-Bosh-Joe Johnson

Westbrook bu kadar maç kaçırmışken yedeklere seçilmez diye düşünüyorum.Doguda yedekler gerçekten çok sıkıntılı yani batıda allstar olamayacak Dragic-Conley'den birisi,David Lee,Batum,Lillard gibi adamlara yazık olacak.


Title: Re: All-Star 2014
Post by: ai#3 on 24 Jan 2014 - 15:11:10
 kobe all-star günü takım elbisesi ile salonda olur sahaya çıkmaz ve sıkıntı olmaz dert etmeyin, ha tabi burda tartışılan ilk 5 e girme seçilebilme sorunsalı ama buna yapılacak bir şey yok bu oylama seçiminin çok adil olduğunu kimse kabul etmiyor zaten, esasında artık çok da bu organizasyona fazla anlamlar katmamak gerekir eskiden all-star izlemek gerçekten bir zevkti yani nerde o eski ramazanlar muhabbeti gibi olucak ama harbi harbi çok güzel maçlar oluyordu fakat 2000 jenerasyonu oyuncular bu organizasyonu resmen piç etti.


Title: Re: All-Star 2014
Post by: Kensai on 24 Jan 2014 - 15:17:56
zaten açıklama yaptı oynamayacağım, ya da oynamak zorunda kalırsam(all-star maçına sebepsiz yere çıkmayan oyuncuya 2 maç ceza varmış sanırım) 2 dakika oynar otururum, gençlere fırsat vermek lazım diye. kobe artık yaşın da verdiği olgunlukla bayağı bi ligin wiseman'i moduna geçti, gözlerim yaşarıyor. ayrıca bence bizim takımdan birini(bledsoe olmadığına göre dragic'i) seçmeleri lazım, bu takım bi ödülü hakediyor.

bence yedekler:

doğu: wall-hibbert-drummond-derozan-noah-jefferson-millsap
batı: parker-harden-dwight-lamarcus-dragic-cp3-brow

olmalı


Title: Re: All-Star 2014
Post by: Gri Gandalf on 24 Jan 2014 - 17:36:33
Kobe'nin seçilmesi gayet normal ve hatta hoş bir jest. Emeklilik hediyesi gibi bişi. Oynamaz, yerine yeni biri seçilir etc. Beni asıl gıcık eden iki kadroda da pivot olmaması. Front court - back court muhabbetinden böle bişi bekliyordum zaten. Ha ama yine de Howard, Love'dan fazla haketmiyor. Hibbert'a ayıp oldu.


Title: Re: All-Star 2014
Post by: mVy on 24 Jan 2014 - 22:10:38
all-star seçim şekli uzuuuunnnnn bir süre değişmeyeceği -belki de hiç- şu seçilmemiş bu seçilmemiş muhabbeti mod: ON

seçimlerde hak var mı yok mu olayına zaten hiç girmeyelim zira h'si yok, maçlar desen gazozuna maçlar bile daha rekabetçi olur bence. böle olunca da insanın içinde "olm All-star yaklaşıo lan, 1 ay kaldı be" gibi bi heyecan duyma olayları çok eskide kaldı.

kobe'nin oynayacağını bende düşünmüyorum, bir yol bulunur onun için. w'book yedeklere seçilirse büyük ayıp olur. doğu batı farkına da lanet olsun!


Title: Re: All-Star 2014
Post by: Kensai on 24 Jan 2014 - 22:20:39
hibbert'a nasıl yazık oldu abi, hibbert'ın seçileceği yeri kapan ya melo ya da george. ikisi de hibbert'tan 5 kat fazla hakediyor all-starı.


Title: Re: All-Star 2014
Post by: ocean on 24 Jan 2014 - 22:30:47
hibbert'a nasıl yazık oldu abi, hibbert'ın seçileceği yeri kapan ya melo ya da george. ikisi de hibbert'tan 5 kat fazla hakediyor all-starı.

george tamam da melo'yu tartışırım. takım başarısı önemli bence. burda sinan engin'e bağlanıyoruz http://www.youtube.com/watch?v=UvchGjHaVco


Title: Re: All-Star 2014
Post by: McGiven on 24 Jan 2014 - 22:57:11
Ben de "ya oylama şöyle böyle, kobe seçildi ama oynamaz zaten" lafına gülüyorum. Sonrasında bir de şey geliyor, "westbrook seçilirse ayıp olur ama"  o daha da komik... neden? İki seçimde de insan faktörü olduğundan, bence bir farkları yok. Hatta, Westtbrook da seçilsin ve oynamasın. İyice bok olan ortamada bayrak dikilmiş olur, güleriz.


Title: Re: All-Star 2014
Post by: Tspark on 25 Jan 2014 - 02:01:53
Saçmasapan yorumlara gerek yok. All-Star 5'lerini halkın, yedekleri koçların vs. seçmesinin mantığı var. NBA ben eğlencesine organizasyon yapıyorum, amaç eğlenmek ve eğlenirken insanlara izlettirip parayı götürmek demiş. Bunun için de paranın kaynağı izleyiciye alın ilk 5'i siz seçin demiş, o eğlence organizasyonunda, reklam verenin hitap ettiği, paralı yayını alan kitle kimi görmek istiyorsa görsün demiş. Geri kalan yedekleri de bu işin içinde olan insanlar seçsin ki iyiye, başarılıya da prim verip o yılın en iyilerini bu olaya dahil edelim demişler. Bu mantığı kabullenmek lazım bir kere.

Halka sen kim oynasın istersin deyince halk ister o yıl hiç oynamasa da Kobe'yi seçer, ister Yao Ming'i seçer, ister Justin Bieber'ı seçer, bunu eleştirmek, mantıksız bulmak mantıksızlığın kendisi. Biz ne zaman haklılığı haksızlığı sorgularız, yedeklerden seçilmeyi hakeden biri seçilmediğinde, ya da hak etmeyen seçildiğinde. Onun bir mantığı vardır. Bu işin içindeki adamların yaptığı seçimlerdir, NBA'in o yılın hak edenleri oynasın dediği adamlardır.


Title: Re: All-Star 2014
Post by: McGiven on 25 Jan 2014 - 02:17:52
O işin içindeki adamlar da gayet "o kafayla" seçim yapabilirler ve hatta asıl mantıksızlık olan seyirci için "eğlence bu istediğini seçsin" derken işin içindeki adamların "onlar işin içinde" denilerek savunulması. Ya eğlence organizasyonu olarak devam etsin, koçların seçimi de ona göre olsun ya da hakeden oynasın.

Saçmasapan olanı da söyleyeyim, buradaki insanlar da seyirci... Her sene benzer geyiklerin döndüğünü biz de görüyoruz ayrıca... Buna rağmen rahatsız eden bir şeyler var demek ki... All-star'ın adam gibi oynandığı son zamanlara denkgelmiş biri olarak ciddi biçimde rahatsızım... Bundan önceki senelerde çok umursamıyordum açıkçası ama artık kabak tadı verdi. Takip ettiğim bir şeyin adamı aptal yerine koymasını kaldıramamaya başladım.

Rahatsız olup olmamanız umurumda değil. Ama bu kafa yapısı sebebiyle Stern, bu oyunu, bu noktalara getirip Amerika pazarını sikine takmamaya başladı zaten. NCAA kadarbile umursanmayan bir lig  ve spordan bahsediyoruz, bilmem farkında mısınız?


Title: Re: All-Star 2014
Post by: abay on 25 Jan 2014 - 02:37:59
Basketbolu be NBA'i itin götüne sokmaya gerek yok sırf haklı çıkmaya çalışmak için.NFL sonrası MLB ile kafa kafaya giden ratinglere sahip,NHL'den fersah fersah ötede.


Title: Re: All-Star 2014
Post by: McGiven on 25 Jan 2014 - 03:37:07
http://listosaur.com/sports/top-10-most-watched-sporting-events-on-u.s.-television.html

Itin gotune soktugum falan yok. NCAA kadar bile izlenmiyor dedim ki oradaki rekabet nba'in su halinden daha cekici geliyor bana. Tabi ki o lafi soylerken de kendimi baz almadim.

Neyse ne abi, isterse Jordan oynasin su saatten sonra. Yeterince sacmalik var zaten... ben de uzattim, farkindayim.

Bu biraz eski gerci ve income bazli, bir cok etken var dogal olarak. Ama yurur.

(http://i43.tinypic.com/2a7v42a.png)


Title: Re: All-Star 2014
Post by: Sheed on 25 Jan 2014 - 06:38:52
george tamam da melo'yu tartışırım.

(http://blog.mysanantonio.com/spursnation/files/2014/01/anthony.jpg)


Title: Re: All-Star 2014
Post by: abay on 26 Jan 2014 - 02:15:50
İyi de verilen rakamlar ortak parametreler içermiyor ki.Mesela 4 maçlık World Series ve ya 5 maçlık NBA Final serisi ortalamasına karşılık NCAA final maçının ratingi veriliyor.Hatta onun ratinginin de sürekli düştüğü belirtiliyor.


Title: Re: All-Star 2014
Post by: TiMert on 26 Jan 2014 - 05:20:59
Kobe konusunda adamın oylamalara dahil edilmesi eleştirilmeliydi zaten, seçilmesi değil. Sen sezona sakat giren, 5 maç oynayan adamı oraya koyarsan olacağı bu. Tam oylama başladığı tarihte mi yeniden sakatlandı şimdi tam hatırlamıyorum ancak oylama listelerine "belirli sayıda maçta oynama" kıstası getirilirse bu tartışma ortadan kalkar.


Title: Re: All-Star 2014
Post by: blastrula on 26 Jan 2014 - 11:44:22
Abi Kobe write in'den seçilir, yine seçilir. En son hangi maçı izledim, hangi sene oy verdim hatırlaamıyorum. Quiz up'ta da zaten bir tek all star sorularını kaçırıyorum nba'de.


Title: Re:
Post by: karakancd on 27 Jan 2014 - 11:51:34
All star konusuna yorum yapmak istemiyordum çünkü zerre kadar umrumda değil.  Yalnız mert güzel bir noktaya değinmiş: 10 maç bile oynamayan adamın listede ne işi var. Asıl tartışma konusu bu bence. Eleştirilecek nokta tam olarak bu. Halkın seçimi bu saygı duyarım , seklinde yazılar var. Onlarda Türkiye deki ;" milli iradeye saygı" geyiğine fazla takılmış.  Kobeye oy atanların büyük kısmı nba' i takip etmeyen , ismini bildiği oyuncuya oy atan kesim. Yoksa basketbolda  anlayan adamların attığı oylarla seçilmiş degil. Örneğin batugtan kaç kişi kobe için oy kullandı?

GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Title: Re: All-Star 2014
Post by: abay on 27 Jan 2014 - 11:58:35
İyi de üşenmeden arayıp-tarayıp,giriş yapan ve oy veren adamlar illaha ki takip ediyordur NBA'i.Şahsi tercihidir,oy verir ya da vermez.Bir de herkesin de belli bir seviye üstünde bilgi sahibi olmak gibi bir zorunluluğu yok bence.Forumda kimin kime oy verdiği bir kıstas değil bu yüzden.


Title: Re: All-Star 2014
Post by: karakancd on 27 Jan 2014 - 13:24:06
   Aynı şeyi söylüyorum işte . İnsanları Kobe'ye oy verdiği için eleştirmemek lazım diyorum . Hatta oy vermek için üst düzey bilgi sahibi olmak gerekmiyor . Hatta oy veren birinin Kobe'nin sakat olduğundan ve bu sezon oynamadığından haberi bile olması gerekmiyor . Benim eleştirdiğim nokta bu sezon sadece 6 maç oynamış birinin ( Kobe bile olsa) oylamaya dahil edilmesi.  Dahil edersen Kobe popülaritesinde bir adam her türlü seçilir .

  Zaten şeçilmesi lazım dyenlere katılmıyorum . Bence o sene ki performanslarına göre seçmek lazım . Gerçi dediğim gibi çokta önemli değil benim için . İzleyecek arkadaşlar umarım keyif alırlar .


Title: Re: All-Star 2014
Post by: Arın on 27 Jan 2014 - 23:46:20
ben hiç kaçırmam hidayete oy veririm mesela. el gidiyor :D  bu yıl takip edemiyorum kobe de oynamaz bence ama bu muhabbetin benzeri zamanında yao mingin shaqı geçmesi baya sinir ediyordu beni.


Title: Re: All-Star 2014
Post by: BLAZERSEVER on 29 Jan 2014 - 03:52:42
Bence
Batıda Kobe yerine Duncan oynar, diğer rezervler;Westbrook, Parker, Aldridge, Lillard, C.Paul, Harden, Dwight.
Doğudaysa rezervler; Stephenson, Bosh, Wade, DeRozan, Millsap, Wall, A.Jefferson


Title: Re: All-Star 2014
Post by: Kivanc1Mac on 31 Jan 2014 - 05:41:36
Yedekler belli oldu

Doğu: https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/t1/q71/s720x720/1606841_10152093570538463_1029263372_n.jpg
Batı: https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/t1/q71/s720x720/1478921_10152093571748463_1961055031_n.jpg


Title: Re: All-Star 2014
Post by: nowitzki41 on 31 Jan 2014 - 10:22:02
D.Cousins ve Stephenson hakedip dışarda kalan isimler olmuş.Brooklyn den adam alıcaz diye almışlar Johnsonu Indıanadan 3 adam almak istememişler Miamiden almalarına rağmen.
Batıda daha adil seçimler olmuş Paul sakatlıktan dolayı oynamassa Demarcus seçilebilir kadro da 3 guard var zaten.


Title: Re: All-Star 2014
Post by: gilamaniac on 31 Jan 2014 - 11:02:53
tim duncan için de ilk sanırım


Title: Re: All-Star 2014
Post by: Mavi on 31 Jan 2014 - 11:26:14
joe johnson'ın nba tarihinin en şanslı adamlarından biri olduğuna bir kanıt daha. the curios case of joe johnson


Title: Re: All-Star 2014
Post by: Tspark on 31 Jan 2014 - 11:31:33
Lance Stephenson All-Star yedek açıklamalarına inat bu gece de triple-double yaptı. Şu seçimlerde bana kalırsa en fazla hakkı yenen adam o. Doğu'nun en iyi takımının en önemli adamlarından. Onun yerine Joe Johnson'ı almak öküzlük.

Batı'da tamam Cousins'in hakkı kesin yendi ama hadi onun takımı diplerde, üstelik takımın nerdeyse tek uzun oyuncusu diyebilirsin ama Dragic'i almamalarının hiçbir izahı yok. Adam bu sene dip yanar denen Phoenix'in play-off potasında tutunmasında başrol. Takımın sayı ve asist lideri. Bledsoe da sakatken tüm yükü sırtlanan adamı. Kobe'nin yerine bence onu almaları lazım.


Title: Re: All-Star 2014
Post by: mtarikc on 31 Jan 2014 - 12:23:53
Kobe'nin yerine New Orleans baglantisiyla da birlikte Anthony Davis'i alacaklar muhtemelen. Lowry'e de yazik oldu, dogudaki secimler sikintili olmus bana kalirsa, batida rekabet cok fazla o yuzden yapacak fazla bi sey yok. bati kadrosundan kimi cikarmak istesem zorlanirim.


Title: Re: All-Star 2014
Post by: KD35 on 31 Jan 2014 - 13:38:10
Lillard-Dragic arasinda bir secim yapacak olsam Dragic'i seçerdim. Cousins sakat olduğu için çok büyük ihtimalle goz ardı edilecek, Kobe yerine Davis seçilir. Olan Dragic'e oldu. Stephenson, Bosh'tan daha cok haketmisti..


Title: Re: All-Star 2014
Post by: TiMert on 31 Jan 2014 - 15:28:57
tim duncan için de ilk sanırım

2012'de de seçilmemişti abi.


Title: Re: All-Star 2014
Post by: fantastiko on 31 Jan 2014 - 16:07:14
Doğu seçimlerinde biraz haksızlık olmuş diyen arkadaşlara ben de katılıyorum ama batıda cidden büyük bir rekabet var ve seçilenlerin hepsi de haketti. Şahsen ben de dragic'i lillard'a tercih ederdim ancak lillardı seçmişler diye de bişey diyemem. Bir de DeRozan'ı almayacaklar diye üzülüyordum, ama güzel olmuş bu


Title: Re: All-Star 2014
Post by: Champ on 31 Jan 2014 - 19:11:56
Koçlar biraz da saygı duydukları oyuncuları seçiyorlar. Joe Johnson geçmiş yılların hatırına seçildi belli ki.

Bakalım Kobe'nin yerine kim seçilecek. Dragic, Conley ve Ant. Davis var en önemli 3 aday olarak. 3'ü de hak ediyor bence ama gönlüm çok sakatlık yaşasa da Davis'ten yana.


Title: Re: All-Star 2014
Post by: KD35 on 31 Jan 2014 - 23:18:04
Paul'un maca yetismeme ihtimali varmış, nba yönetimi smac ve yetenek yarışmaları için lillard'a teklif götürecegi konusuluyor.


Title: Re: All-Star 2014
Post by: fantastiko on 31 Jan 2014 - 23:36:37
Rising Stars'ı kimse yazmamış sanırsam.

Damian Lillard (Portland Trail Blazers)
Anthony Davis (New Orleans Pelicans)
Harrison Barnes (Golden State Warriors)
Bradley Beal (Washington Wizards)
Andre Drummond (Detroit Pistons)
Terrence Jones (Houston Rockets)
Jared Sullinger (Boston Celtics)
Jonas Valanciunas (Toronto Raptors)
Dion Waiters (Cleveland Cavaliers)
Michael-Carter Williams (Philadelphia 76ers)
Steven Adams (Oklahoma City Thunder)
Pero Antic (Atlanta Hawks)
Giannis Antetokounmpo (Milwaukee Bucks)
Trey Burke (Utah Jazz)
Tim Hardaway Jr. (New York Knicks)
Victor Oladipo (Orlando Magic)
Kelly Olynyk (Boston Celtics)
Mason Plumlee (Brooklyn Nets)

Edit: Ünlüler maçında da Erin Heatherton varmış  :D


Title: Re: All-Star 2014
Post by: Kensai on 1 Feb 2014 - 19:21:27
bize büyük haksızlık yapılıyor. dragic'ten sonra plumlee'nin rising stars'a seçilmemesi de büyük ayıp.


Title: Re: All-Star 2014
Post by: blastrula on 1 Feb 2014 - 20:32:42
Mason'ın ismini görünce hemen Miles'a baktım. Burada göremeyince bir de nba.com'dan baktım. Böyle bir şey nasıl mümkün olur anlamadım. Tartışmaya açık bile değil bence. İsimleri karıştırmışlardır belki.


Title: Re: All-Star 2014
Post by: Mavi on 1 Feb 2014 - 20:36:15
Terrence Ross bile giremedi kadroya o 51 sayının üstüne girer diyordum, ama sophomore kadrosuna bakınca plumlee şunun yerine girmeli diyebileceğim bi adam yok. 9 adam seçiliyor zaten.


Title: Re: All-Star 2014
Post by: blastrula on 1 Feb 2014 - 20:38:32
Haha, ben Miles'ı çaylak sanıyordum. O zaman durum biraz değişir tabi. Ben çaylaklar nezdinde yorum yapmıştım.


Title: Re: All-Star 2014
Post by: Kensai on 2 Feb 2014 - 10:09:56
Terrence Jones (Houston Rockets)
Jared Sullinger (Boston Celtics)
Jonas Valanciunas (Toronto Raptors)

aha bu üç adamın yerine de girebilirdi miles, kimse de sesini çıkarmazdı


Title: Re: All-Star 2014
Post by: memir on 2 Feb 2014 - 13:16:03
Terrence Jones!un istatistikleri de daha iyi, takımı da. Terrence Jones yazın homeless patakladı diye mi sesimizi çıkartmayacağız?


Title: Re: All-Star 2014
Post by: buz on 2 Feb 2014 - 16:21:57
Bence 18/18 doğru olmuş seçimler. Maçta salona taş yağmasa bari.


Title: Re: All-Star 2014
Post by: mtarikc on 7 Feb 2014 - 00:52:50
Smac yarısmasına Terrence Ross, Damian Lillard, Paul George, Harrison Barnes, Ben McLemore ve John Wall'un katılacagı soyleniyor. ekip heyecan verici. twitter'da bu videoyu gordum, McLemore ucuyor:

https://v.cdn.vine.co/r/videos/50575BB5CD1030727300666597376_1f4acdfbb5e.3.2_gZUn_wmG2Zo2RSgsLQRbeGS5a7BOF7llIE73RYHlqaNcL2F7QmYjTF6Wckbq8Jlt.mp4?versionId=tr3B7EFD4.axZ92BuloQLDzSil_wMZaR


Title: Re: All-Star 2014
Post by: fantastiko on 7 Feb 2014 - 01:22:50
Abi Lillard ve Wall'un nesi heycan veriyor pek anlamadım orasını ama diğerleri bence de popüleritesini yitiren yarışmayı izlenebilir kılıyor


Title: Re: All-Star 2014
Post by: mtk on 7 Feb 2014 - 01:32:19
wall muhtemelen katılmayacağını söyleniyordu. maç kaçırmasına engel olmayan basit sakatlıkları var ancak böyle yoğun bir eforla sakatlığı kötüleştirmemek için smaç yarışması ve yetenek yarışmasına katılmayacak diye bir şeyler okumuştum


Title: Re: All-Star 2014
Post by: Ilkkan on 7 Feb 2014 - 01:48:12
yine bok gibi seçimler.


Title: Re: All-Star 2014
Post by: üfürükçü on 7 Feb 2014 - 11:18:18
peki


Title: Re: All-Star 2014
Post by: HotSauce21 on 7 Feb 2014 - 19:31:33
Wall ve Lillard ne kadar spektaküler smaç yapabilir, bana pek umut verici gelmiyo açıkçası. İkisi de patlayıcı elemanlar, maç içerisinde de bu yüzden poster-dunk kıvamında biçok smaç izlettiler şimdiye kadar ama smaç yarışması atmosferi gerçekten farklı oluyo. Wall'un özellikle yazın oynadıkları özel turnuva maçlarında fantastik maç içi smaç denemeleri mevcut ama bu smaçlar daha önce izlemeye alıştığımız smaç yarışmalarına oranla oldukça vasat seviyede kalır diye düşünüyorum. Mutlaka yaratıcılığında ekleneceği bişeyler eklemesi lazım.

Ross, fiziği ve hangtime'ı sayesinde yine en büyük favorilerden bana göre. McLemore'nin maç içi yaptığı bazı smaçların tadı damağımızda kalmıştı, yarışmada da güzel şeyler bekliyorum elemandan. Paul George daha önceki katılım tecrübesini avantaja dönüştürebilirse çoğu smacı yapabilecek atletizme sahip. Barnes'ın ise yeterli esnekliğe sahip olmadığını bu yüzden Ross-George-McLemore'nin gerisinde kalacağını düşünüyorum.

Favorim Ross, süpriz adayım da McLemore...


Title: Re: All-Star 2014
Post by: tricktir on 8 Feb 2014 - 02:46:58
Kobe yerine A.Davis,Antic yerine Plumlee kadrolara eklendi.İki tane hakkı yenecek olan adam organizasyonlara dahil edilince eğrisi doğrusuna geldi.


Title: Re: All-Star 2014
Post by: fantastiko on 8 Feb 2014 - 16:40:49
TEAM HILL
Damian Lillard (Portland, Soph.)
Bradley Beal (Washington, Soph.)
Andre Drummond (Detroit, Soph.)
Harrison Barnes (Golden State, Soph.)
Terrence Jones (Houston, Soph.)
Giannis Antetokounmpo (Milwaukee, Rookie)
Jonas Valanciunas (Toronto, Soph.)
Dion Waiters (Cleveland, Soph.)
Miles Plumlee** (Phoenix, Soph.)
** Plumlee replaces Atlanta's Pero Antic, who is injured
TEAM WEBBER
Anthony Davis (New Orleans, Soph.)
Michael Carter-Williams (Philadelphia, Rookie)
Tim Hardaway Jr. (New York, Rookie)
Trey Burke (Utah, Rookie)
Jared Sullinger (Boston, Soph.)
Mason Plumlee (Brooklyn, Rookie)
Victor Oladipo (Orlando, Rookie)
Steven Adams (OKC, Rookie)
Kelly Olynyk (Boston, Rookie)

Grant ezer geçer sanki...


Title: Re: All-Star 2014
Post by: teco on 8 Feb 2014 - 16:54:26
hill biraz ayıp etmiş bütün soph. ları toplamış takımına


Title: Re: All-Star 2014
Post by: Mavi on 8 Feb 2014 - 17:12:35
lillard ın katilabileceği herşeye katılıyor sanırım, molalarda paspas da yapsın bari çocuğu çok yoracaklar.


Title: Re: All-Star 2014
Post by: Kensai on 8 Feb 2014 - 19:52:51
webber'ın takımında adam gibi bi wingman bile yok


Title: Re: All-Star 2014
Post by: Kivanc1Mac on 8 Feb 2014 - 20:25:25
Rookie - Sophomore maçına dönüşüvermiş yine.


Title: Re: All-Star 2014
Post by: mtk on 9 Feb 2014 - 00:12:03
Bu yeni smaç yarışması konseptine bir türlü kafam yatmadı. Değişikilk olması gerektiği aşikardı ancak şampiyon olmayacak olması, bir konferanstakilerin birbirlerine rakip olamayacak olmaları biraz garip. öte yandan freestyle bölümünün mantığını anlasam da 90 saniye çok kısa bir süre gibi görünüyor üç kişi için


Title: Re: All-Star 2014
Post by: Mustaine on 9 Feb 2014 - 00:51:56
Davis Griffin'in yaptığı gibi Rookie-Sophomore maçını pas geçer mi acaba? Bari Sullinger ile Giannis de yer değiştirsin.


Title: Re: All-Star 2014
Post by: Kivanc1Mac on 9 Feb 2014 - 04:09:25
Bu cumartesi günü etkinlikleri saat kaçta başlayıp kaç gibi bitiyordu aşağı yukarı?


Title: Re: All-Star 2014
Post by: Mavi on 11 Feb 2014 - 01:48:50
https://twitter.com/mtokito/status/432992877224816640
https://twitter.com/mtokito/status/432993082301091840

boşa aldınız adamı smaç yarışmasına. batıda adam mı yoktu? iki büyük maç dediği bu haftaki okc ve clippers maçları.


Title: Re: All-Star 2014
Post by: fantastiko on 15 Feb 2014 - 03:17:59
Celebrities maçına link varsa talibim. All-Star maçından daha keyifli geçiyor

Edit: Arne Duncan Pazar günü oynasa hiç sırıtmaz hatta MVP adayı olur, resmen şov yapıyor


Title: Re: All-Star 2014
Post by: Kensai on 16 Feb 2014 - 13:09:27
shooting stars, yetenek yarışması ve üç sayı yarışması ne kadar keyifli olduysa smaç yarışması o kadar rezaletti. acilen eski formata dönülmesi lazım.


Title: Re: All-Star 2014
Post by: Ilkkan on 16 Feb 2014 - 13:58:22
içine ettiler güzelim sdc'nin. 80'leri saymazsak en kötü 3 sdc arasına girer.

o ilk tur rezaleti nedir öyle? arkadaş niye kısıtlıyorsunuz insanları? 2001 miydi neydi o sene de buna benzer bir şey yapılmıştı. adam çarkı çeviriyor ve o hangi smaç çıkarsa onu deniyordu. jason richardson gibi bir çift ayakçıya faulden vurma gelmişti. tam bi saçmalık.

paul george ters 360 bacak arası yaptı ama resmen kimseden ses çıkmadı. 80'lerde jordan wilkins düz değirmen vuruyor düz reverse pump vuruyor millet çıldırıyor. yani illa kobe'yi wade'yi falan koymak lazım milletin hoşuna gitmesi için.

sdc'ye alınmaması gereken bi adam şampiyon oldu. heralde tarihin en kötü şampiyonudur. geçtiğimiz senelerde daha finaldeki smacını görmeden herkes rudy fernandez'i şampiyon yapmıştı ama 2004'teki j-rich'ten sonra en çok hakkı yenen oyuncuyu kesinlikle buradaki paul george'tur.


Title: Re: All-Star 2014
Post by: Mustaine on 16 Feb 2014 - 20:56:09
2004'teki j-rich'ten sonra en çok hakkı yenen oyuncuyu kesinlikle buradaki paul george'tur.
Iguodala?


Title: Re: All-Star 2014
Post by: Ilkkan on 16 Feb 2014 - 21:01:11
Iguodala?
onun pek hakkının yendiğini düşünmüyorum. nate çok denedi diye öyle gözüktü ama smacı yapamayacak adam 1000 kez denese de yapamazdı. bi de boy farkı tabii.



yarışmanın hakkını verenin sadece george olduğunu düşünüyorum. o ısınma hareketlerine benzeyen ilk turda değirmen dirsek denedi de kaçırdı. onu yapsa 360 btl'nin yanında süper dururdu.


Title: Re: All-Star 2014
Post by: mtk on 16 Feb 2014 - 21:40:33
paul george ters 360 bacak arası yaptı ama resmen kimseden ses çıkmadı. 80'lerde jordan wilkins düz değirmen vuruyor düz reverse pump vuruyor millet çıldırıyor. yani illa kobe'yi wade'yi falan koymak lazım milletin hoşuna gitmesi için.

80'lerde smaç kültürü zaten bugünkü gibiydi değil mi? Bacak arasının tillahı her yerde basılırken jordan ve wilkins gidip basit basit smaçlarla sırf isimlerinden dolayı destek aldı?!

Evet gerçekten seyirci çok ruhsuzdu ancak John Wall'un smacı haricinde ben de hiçbir smaçta heyecanlanmadım. George'un smacı gayet zor ve güzeldi ancak iki tane kaçırdıktan sonra sonuncuyu basmak için gayet estetikten yoksun bir şekilde basmak durumunda kaldı. Bir de ne olursa olsun ilk denemede basılan smaçla ne yapacağı anlaşıldıktan sonra 4. denemede basılan smaç arasında yarattığı heyecan yönünden farklılık oluyor

Formatın ne kadar kötü olduğunu anlatmaya gerek yok zaten ancak bence freestyle bölümü o kadar kötü değildi. Yani klasik formatın başına freestyle eklense bence olaya farklı bakardık. Oyuncuların ortaklaşa yaptıkları smaçlar daha da ilginçleşebilir uzun vadede ki bence ross-wall-george'un panyadan (saatten) sektirdikleri smaç fena değildi. Yani ben freestyle round'a ekstra gibi baktığım için en azından olumsuz görmüyorum. Sıkıntı esas roundda idi.

Şimdi klasik formatta değişiklik yapılması gerektiği doğruydu ancak bu tür bir değişikliğin de olumlu etki yapamayacağı aşikardı. Bilemiyorum belki battle round'da her bir battle için ikişer smaç yapılsa tek smaç yerine ve sonrasında ilk battel roundunu kazanan üç kişi bir round daha yarışsa biraz daha anlaşılabilir olabilir. Hala daha klasik format bundan daha iyi duruyor ancak öyle olması şu ankinden daha makul olur en azından

Son olarak Wall'un smacı bence smaç yarışmalarının gitmesi gereken yön konusunda önemli bir işaret oldu. Artık biliyoruz ki 80'ler-90'lar ve hatta Carter-Richardson dönemleri gibi NBA SDC smaç yarışmalarını yönlendiren güç değil, ortalıkta dolaşan mixtapeler bu konumda artık. Wall'un smacı her ne kadar daha önce başka yerlerde gördüğümüz bir smaç olsa da NBA'e ilk defa getirilen bir smaçtı ve belki bu yüzden heyecan yarattı. Kendisi de zaten söyledi videoları izleyerek hazırlandığını. İşte o smaçların başarılı aktarımlarıyla önümüzdeki yıllarda tahtta oturan Shaq'ın üzerinden zar zor basılan smaçlar görmek yerine en azından bir şekilde daha önce gördüğümüz ancak NBA'de denenmemiş smaçlar görebiliriz. Tek korkum berbat geçen bir smaç yarışması sonucunda Wall'un smacının yarattığı heyecanla NBA yönetiminin gaza gelip bu formatı olduğu gibi bırakması

Bi de Nick Cannon ne ya, kim koymuş o kazmayı oraya!


Title: Re: All-Star 2014
Post by: Ilkkan on 16 Feb 2014 - 21:59:06
niye sinir yaptın ki durduk yere? smaç yine smaçtır. şu zamanda bile hala en dehşet performanslardanmış gibi muamele görüyor hayranlıkla izleniyor. bunun tek sebebi de isimleri. estetik falan işin bahanesi -kaldı ki sadece slow mo'da jordan'ınki farklı gözüküyor-. 4-5 sene önceki kobe veya wade katıldığını düşün veya şimdi james ile durant katılsın, nasıl sükse yapar fakat son yıllarda katılanlar bu konuda genel olarak daha iyiler. top 10 listeleri yapılır hepsi ya hall of fame ya da geleceğin hall of fame'i. bunlar sadece isme bakıyor. dönemine göre çok iyidir tamam ama şimdi baktığımızda bikaçı hariç sıradan şeyler.


Title: Re: All-Star 2014
Post by: mtk on 17 Feb 2014 - 00:10:13
benim demek istediğim de o. tabii ki şimdi baktığında sıradan şeyler, ancak o yarışmalar 80'lerde oldu, o zamanlar bugünkü gibi gelişmiş bir smaç kültürü yoktu. Şu anda über bilgisayarlar çıktı diye ilk üretilen Macintosh'a "yahu çok da düşük özellikli bir bilgisayar, insanlar niye hala bunun ne kadar önemli olduğundan bahsediyor" mu diyelim? Aynı şekilde Jason Richardson yaptığında ouuwwww dediğimiz smaçlar da bugün yapılsa o tadı vermeyecek zira bu 10 sene içerisinde de çok ilerledi smaç anlayışı. Richardson da mı isminden dolayı sükse yapmıştı, smaç yarışmalarında yarışana kadar ne kadar tanınıyordu ki yakından takip etmeyenler haricinde? Bu tür şeyleri gerçekleştiği zamana göre değerlendirmek lazım, yaptığın anakronizm oluyor, onu vurgulamaya çalışıyorum


Title: Re: All-Star 2014
Post by: Joker on 17 Feb 2014 - 09:59:07
WEST: 155 - EAST: 163

Uykum kaçıp ilk yarıyı izleyip, uzadıkça uzayan devre arasında kapattım. Sonrası nasıl geçti bilmiyorum ama All-Star ın zaten son yıllardaki hali belli. En son hangi yıl oyuncu oylaması yaptığımı hatırlamıyorum. Pohpohlamadan ibaret.

İlk yarı skoru 89 - 76 West üstünlüğü.

İlk yarı blok yapılmamıştı maçın genelinde de sürmüş. Hayır geçtim blok teşebbüsü dahi hiç olmadı. C.Paul un oyuna girip her şeyi kontral altına alması, B.Griffin i uçurması tek keyif aldığım sürelerdi.

MVP: K.Irving


Title: Re: All-Star 2014
Post by: Tspark on 17 Feb 2014 - 14:49:44
Maçı merak edip izlemeyi bırak, gece maç olduğunu bile unutmuşum, sabah kalkıp bakınca aklıma geldi. Box-score'lara bakıp, 1 tane bile blok yapılmadığını, Durant'in 17, Howard'ın 2 üçlük attığını, maçta toplam 100 üçlük atıldığını görünce sevindim gece uykudan olmadığıma.


Title: Re: All-Star 2014
Post by: Ilkkan on 18 Feb 2014 - 02:45:40
es geçilmiş ama haftasonunun yıldızlarından biri de kesinlikle bosh'tı.
http://www.youtube.com/watch?v=QOovL82FdiQ

adam iki turda da ilk denemesinde orta sahadan şutları soktu. like a bosh.


Title: Re: All-Star 2014
Post by: Kensai on 18 Feb 2014 - 03:49:53
istatistikler biraz yanıltıcı olmuş zira maçın 3. çeyreğinin ortasından sonra doğu bildiğin savunma yaptı. son yıllardaki keyifli all-star maçlarından biri oldu.


Title: Re: All-Star 2014
Post by: gilamaniac on 18 Feb 2014 - 10:09:56
ben de keyif aldım normalde uyuklardım ama sonuna kadar zevle izledim .Ayrıca dogu 10 sayı geriden gelip öne gecti


Title: Re: All-Star 2014
Post by: KD35 on 18 Feb 2014 - 13:52:57
Durant'e birinin dur demesi lazim koskoca batı karmasını Thunder'a çevirdi, Brooks'un yaptığı rotasyon da pek iyi değildi Davis falan ne olursa olsun biraz daha fazla süre almalıydı. Vogel aksine ilk kez all star olan oyunculara güzel süreler verdi. Herşeye rağmen keyifli bir maç oldu, seneye şu saçma smaç yarışmasının formatı değişirse çok güzel olur. Lillard beni cok sasirrti cok iyi iki tane smaç izletti, saygılar reyis.


Title: Re: All-Star 2014
Post by: teco on 18 Feb 2014 - 16:05:09
kaç senedir lebron eleştriliyordu mvp kastı diye bu eleştrileri durant de hiç göremiyoruz


Title: Re: All-Star 2014
Post by: HotSauce21 on 19 Feb 2014 - 14:21:23
Wall ve Lillard ne kadar spektaküler smaç yapabilir, bana pek umut verici gelmiyo açıkçası. İkisi de patlayıcı elemanlar, maç içerisinde de bu yüzden poster-dunk kıvamında biçok smaç izlettiler şimdiye kadar ama smaç yarışması atmosferi gerçekten farklı oluyo. Wall'un özellikle yazın oynadıkları özel turnuva maçlarında fantastik maç içi smaç denemeleri mevcut ama bu smaçlar daha önce izlemeye alıştığımız smaç yarışmalarına oranla oldukça vasat seviyede kalır diye düşünüyorum. Mutlaka yaratıcılığında ekleneceği bişeyler eklemesi lazım.

Ross, fiziği ve hangtime'ı sayesinde yine en büyük favorilerden bana göre. McLemore'nin maç içi yaptığı bazı smaçların tadı damağımızda kalmıştı, yarışmada da güzel şeyler bekliyorum elemandan. Paul George daha önceki katılım tecrübesini avantaja dönüştürebilirse çoğu smacı yapabilecek atletizme sahip. Barnes'ın ise yeterli esnekliğe sahip olmadığını bu yüzden Ross-George-McLemore'nin gerisinde kalacağını düşünüyorum.

Favorim Ross, süpriz adayım da McLemore...

Yarışmayı izlerken ve sonunda smaç yarışmasını getirdikleri kıvamı görünce yaptığım şu değerlendirmeden utandım. Resmen smaç izletmemek için and içilmiş bi gösteri izledik. Tabletle east-west seçtirmeceler falan, açarım youtube'u izlerim team flight brothers'ı, bi daha da işim olmaz bu saçmalıklarla...


Title: Re: All-Star 2014
Post by: tricktir on 20 Feb 2014 - 02:22:13
https://www.youtube.com/watch?v=31t8_KsKBw0

hafta sonunun en güzel olayı buydu bana gore..baya keyif aldım izlerken özellikle 108-108'den sonraki 4 hücum acayip keyifti.